واردات چراغ خودرو خارجی از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

یکی از انواع تجارت‌های برون‌مرزی بسیار پرکاربرد و البته پرسود را می‌توان واردات چراغ خودرو خارجی از چین دانست؛ چون روزبه‌روز بر تعداد خودروهای خارجی موجود در کشور افزوده شده و واضح است که به همان نسبت باید ابزار و لوازم این خودروها به ایران وارد شوند. با توجه به اینکه چراغ خودرو یکی از ابزارهای ضروری در این وسیله به شمار می‌رود، تقاضا برای واردات آن زیاد است. هر چقدر تقاضا برای واردات یک محصول زیاد باشد، سود حاصل از خریدوفروش آن نیز زیاد می‌شود.

واردات چراغ خودرو خارجی

دلیل پرسود بودن واردات چراغ خودرو خارجی از چین نیز دقیقاً همین تقاضای زیاد است. حال شاید با شنیدن سودهای این کار به سمت واردات آن کشیده شوید، اما آگاه باشید که این کار اصول و قوانین سرسختی دارد که باید درباره آن‌ها اطلاعات کافی را داشته باشید. اگر می‌خواهید در این حوزه موفق عمل کنید، مطالب آورده شده در بخش‌های بعدی می‌توانند برای رسیدن به این هدف کمک‌کننده باشند. در ادامه همراه ما باشید تا با هم نکات اصلی واردات این محصول از چین را بررسی کنیم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

لیست مطالب واردات چراغ خودرو خارجی:

  • چرایی آشنایی با مراحل واردات چراغ خودرو خارجی از چین
  • مراحل واردات چراغ خودرو خارجی از چین
  • خرید عمده چراغ خودرو خارجی از چین
  • خرید چراغ خودرو خارجی از چین
  • حمل و نقل چراغ خودرو خارجی در واردات از چین
  • ترخیص چراغ خودرو خارجی در واردات از چین
  • سود واردات چراغ خودرو خارجی از چین
  • واردکننده چراغ خودرو خارجی از چین

چرایی آشنایی با مراحل واردات چراغ خودرو خارجی از چین

 در ابتدا قبل از اینکه با چگونگی واردات چراغ خودرو خارجی از چین آشنا شویم، بهتر است بدانیم که اهمیت این آشنایی چیست؟ سپس بعد از درک این مفهوم به سراغ بررسی مراحل و چگونگی خرید، حمل و ترخیص این قطعه خودرو می‌پردازیم. هرکدام از مراحل اشاره شده نکات بسیار مهمی دارند که در ادامه قرار است تک‌تک آن‌ها را بررسی کنیم.

هر خودرویی متشکل از چندین قطعه است. خودروهای خارجی هم که در خیابان‌ها می‌بینید از این قاعده مستثنا نبوده و به قطعاتی نیازمند هستند. شاید اکنون سؤال شما این باشد مگر کیفیت قطعات خودروهای خارجی بالا نیست، پس امکان خرابی آن‌ها نیز کم بوده و در نتیجه بازار فروش قطعات آن‌ها در بازار داخلی نباید زیاد داغ باشد؟

چرایی آشنایی با مراحل واردات چراغ خودرو خارجی از چین
چرایی آشنایی با مراحل واردات چراغ خودرو خارجی از چین

 در پاسخ به این سؤال و شبهه شما باید بگوییم تا حدی این سخن نیز درست است، اما چراغ خودرو یکی از آسیب‌پذیرترین بخش‌ها به شمار می‌رود و امکان آسیب به آن در برخورد با جسم سخت و تصادفات بسیار بالاست.

برای تعویض این قطعه آسیب دیده، باید نمونه آن در بازار داخلی موجود باشد. تنها راهکار هم واردات چراغ خودرو خارجی از چین یا سایر مناطقی است که این قطعات در آن‌ها به طور گسترده تولید می‌شوند.

 اغلب این قطعات وارداتی از خارج کیفیت ساخت بالایی داشته و برای انواع ماشین‌ها تولید می‌شوند که تاجران با توجه با نیاز بازار، می‌توانند انواع مختلف آن‌ها را از چین پیدا کنند.

نکته دیگری که وجود دارد قیمت بالای چراغ‌های خودرو خارجی در ایران است. اگر واردکننده‌ای بتواند با یادگیری اصول و مهارت‌های این کار، قطعات را با قیمت نسبتاً کمتری از رقبا وارد بازار کند، مسلم است که سود زیادی کسب خواهد کرد.

مراحل واردات چراغ خودرو خارجی از چین

در این بخش به صفر تا صد مراحلی که باید تاجر برای واردات چراغ خودرو خارجی از چین طی کند، اشاره کرده‌ایم. برای داشتن یک تجارت موفق، تسلط بر این مراحل ضروری است و این مراحل عبارتند از:

  • دریافت کارت بازرگانی

در روند واردات چراغ خودرو خارجی اولین گام به اخذ کارت بازرگانی تعلق دارد. این کارت در فرایند تجارت بین‌المللی جزو اصلی‌ترین اسناد مورد نیاز تاجر به شمار می‌رود.

  • انتخاب نوع چراغ خودرو خارجی وارداتی

با توجه به اینکه نوع خودروهای خارجی موجود در ایران متفاوت است، تاجران باید به خوبی بدانند که تقاضا برای قطعات کدام نوع در بازار زیاد است؛ سپس نوع چراغ وارداتی خود را با توجه به این اطلاعات انتخاب کنند.

  • مصاحبه با فروشندگان و درخواست پیش‌فاکتور

بعد از انتخاب نوع کالای وارداتی، نوبت به مصاحبه با فروشندگان و درخواست پیش‌فاکتور از آن‌ها می‌رسد. این پیش‌فاکتور حاوی تمامی اطلاعات کالا بوده و شما می‌توانید با مطالعه آن از همه جزئیات بار وارداتی مطلع شوید.

  • ثبت سفارش کالا

یکی از اصلی‌ترین مراحل واردات، ثبت سفارش کالا است. تاجران در این گام کالای مدنظر خود برای خرید را در سامانه جامع تجارت ثبت کرده و منتظر اعطای مجوز ورود کالا به کشور از سوی این سامانه می‌مانند. اگر کالای مدنظر دارای محدودیت‌های وارداتی بود در این مرحله مشخص می‌شود.

  • تخصیص ارز و پرداخت وجه

تخصیص ارز و پرداخت وجه بار خریداری شده توسط واردکننده، مرحله بعدی پس از ارائه مجوز ورود است. در این گام بازرگانان با مراجعه به بانک مدنظر خود و ارائه مدارک موردنیاز به آن، اقدام به دریافت ارز دولتی یا ترجیحی می‌کنند.

  • حمل‌ونقل و ترخیص بار از گمرک

نهایی‌ترین مرحله واردات، حمل و ترخیص آن از گمرک است. بعد از انجام هماهنگی‌های مربوط به حمل کالا و رسیدت آن به گمرک، این بارها باید با ارائه اسناد و مدارکی از گمرک ترخیص شوند. در بخش‌های بعدی به طور مفصل این دو مرحله را توضیح داده‌ایم.

خرید عمده چراغ خودرو خارجی از چین

برای اینکه شما در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و سود حاصل از واردات چراغ خودرو خارجی از چین را افزایش دهید، باید اقدام به خرید عمده کنید؛ زیرا در این صورت شما دیگر نیاز نخواهید داشت که در فواصل کوتاه‌مدت باز مراحل مربوط به خرید مثل پیدا کردن فروشنده و درخواست پیش‌فاکتور را طی کنید.

خرید عمده چراغ خودرو خارجی از چین
خرید عمده چراغ خودرو خارجی از چین

همچنین همان‌گونه که در بازارهای داخلی نیز مشاهده می‌کنید، قیمت عمده کالاها نسبت به قیمت خرده آن‌ها پایین‌تر است. در بازار خارجی نیز دقیقاً این مورد برقرار بوده و با خرید عمده، هزینه تمام شده کالاها برای شما کمتر می‌شود.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید چراغ خودرو خارجی از چین

در خرید چراغ خودرو خارجی از چین شما باید به یکسری از نکات توجه ویژه‌ای داشته باشید. اولاً اینکه باید در انتخاب شرکت برای خرید، به اعتبار و میزان سابقه او دقت کرده و از محل دفتر او نیز اطلاعاتی کسب کنید. اگر شما بدون اعتبار سنجی تأمین‌کننده، دست به خرید محصول بزنید، ممکن است کالاهای خریداری شده از کیفیت لازم برخوردار نباشند. همچنین امکان پیگیری و مرجوع کالا نیز در این شرایط کم است.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

حمل و نقل چراغ خودرو خارجی در واردات از چین

 بعد از خریداری محصول، اگر طبق قرارداد مابین شما و فروشنده، مسئولین حمل کالاها با شما باشد، باید از همان ابتدا به فکر پیدا کردن یک شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی برای حمل کالاهای خود باشید.

همچنین بهتر است با اشخاص حقیقی یا حقوقی به نام فورواردرها نیز که مسئولیت انجام تشریفات و اخذ مدارک و اسناد لازم برای حمل را بر عهده دارند نیز قرارداد ببندید تا روند کاریتان سریع‌تر پیش رفته و تسهیل شود.

گفتنی است که در این مرحله بیمه بار، یکی از ضروری‌ترین امور است؛ زیرا در روند حمل ممکن است کالا دچار آسیب‌های شود که در صورت بیمه بودن، سازمان بیمه خسارت‌های آن را پرداخت می‌کند.

حمل و نقل چراغ خودرو خارجی در واردات از چین
حمل و نقل چراغ خودرو خارجی در واردات از چین

ترخیص چراغ خودرو خارجی در واردات از چین

مرحله ترخیص در واردات چراغ خودرو خارجی از چین! فرض کنید همه مراحل اشاره شده در فوق را به درستی انجام داده‌اید و حال کالای شما وارد گمرک شده است. در آن زمان اگر مدارک و اسناد شما کامل نباشد، ممکن نیست بتوانید از این ارگان کالاهای خود را خارج کنید.

همچنین دقت داشته باشید که در صورت مغایرت بین کالای واردشده و اظهارنامه گمرکی، بار ممکن است قاچاق به حساب آمده و تبعات قانونی زیادی را به بار آورد. پس بهتر است از همان شروع کار، نسبت به اخذ و تکمیل مدارک زیر اقدام نمایید:

  • کپی کارت بازرگانی
  • اظهارنامه واردات
  • قبض انبار
  • بارنامه
  • ترخیصیه
  • بیمه‌نامه گمرکی
  • گواهی مبدأ
  • نامه برات یا اعلامیه تأمین ارز
  • برگ خرید
  • پروفورما (پیش‌فاکتور)
  • مجوز ثبت سفارش
  • پکینگ لیست

سود واردات چراغ خودرو خارجی از چین

خرید عمده یا بازاریابی صحیح و واردات متناسب با تقاضا، سود واردات چراغ خودرو خارجی از چین را افزایش می‌دهد. به طور کلی شما باید در این حوزه رقبای خود را شناخته و سعی کنید کالای با کیفیت‌تر از کالای عرضه شده آنان را با قیمت مناسب‌تری به بازار ایران عرضه و وارد کنید.

واردکننده چراغ خودرو خارجی از چین

واردکننده چراغ خودرو خارجی از چین باید کاملاً به اصول و گام‌های گفته شده تسلط داشته باشد. این تسلط نیز از مطالعه تئوری مطالب حاصل نمی‌شود، بلکه فرد باید به دنبال کسب تجربه بوده و دوره‌های آموزشی واردات بگذراند. در ابتدای کار نیز بهتر است کار خود را با کمک یک شخص با تجربه در این حیطه جلو ببرد تا ریسک‌ها و خطرات احتمالی کاهش یابند.

کلام آخر

در نهایت باید اشاره کنیم، یکی از مهم‌ترین دلایلی که ما را برای تالیف این نوشتار ترغیب کرد میزان تقاضای بالای بازار به قطعات خودروهای خارجی مثل چراغ و پرسود بودن این کار بود. اگر قصد دارید به واردات چراغ خودرو خارجی از چین بپردازید و به دنبال آموزش‌های کامل و جامع می‌گردید، انتخاب مجموعه علی والا می‌تواند بهترین گزینه باشد.

سؤالات متداول درباره واردات چراغ خودروی خارجی

    • آیا کارت بازرگانی نیز دارای انواعی بوده و مدت اعتبار دارد؟

بله این کارت در دو نوع حقیقی و حقوقی قابل اخذ بوده و دارای مدت اعتبار نیز است.

  • متداول‌ترین روشی که می‌توان از طریق آن کالاهای خریداری شده از چین را به ایران وارد کرد، کدام است؟

روش حمل دریایی بار، متداول‌ترین راه حمل و نقل برای واردات از چین است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

336 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.