واردات شیر خشک از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

شیر خشک را می‌توان جزو پر استفاده‌ترین محصولات مصرفی خانواده‌های دارای نوزاد دانست. واردات شیر خشک از چین نیز به‌منظور تامین بخشی از نیازهای این خانواده‌ها که تعدادشان بسیار زیاد است انجام می‌شود. وارداتی که با توجه به بازار بسیار بزرگ پیش رویش سودی بسیار زیاد برای بازرگانان دارد.

واردات شیر خشک

اما نکته مهم در واردات شیر خشک از چین به ایران این است که باید سعی شود مراحل انجام آن به‌درستی پشت سر گذاشته شود. بخشی از درستی انجام مراحل نیز وابسته به این است که ابتدا خود شیر خشک را به‌خوبی بشناسیم و بدانیم که پتانسیل بازار برای خرید آن چه مقدار است.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات شیر خشک:

  • شیر خشک محصولی بسیار مقوی و مفید است
  • موارد استفاده شیر خشک کدام است
  • خرید شیر خشک و واردات آن
  • خرید عمده شیر خشک از چین
  • خرید شیر خشک از چین
  • ترخیص شیر خشک از گمرک چین
  • وارد کننده شیر خشک
  • حمل و نقل شیر خشک از چین
  • سود واردات شیر خشک چقدر است
  • واردات شیر خشک از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

شیر خشک محصولی بسیار مقوی و مفید است

شیر به‌طورکلی یکی از محصولات غذایی بسیار مفید و مهم در زندگی روزمره ما است که دارای فواید بسیار بوده و در تولید تمام محصولات لبنیاتی موردنیاز ما به کار می‌رود. شیر خشک نیز یکی از مشتقات این محصول است که به‌خاطر روش تولید صنعتی که دارد ازطریق واردات شیر خشک از چین در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

شیر خشک یک نوع شیر پاستوریزه است که به صورت پودری تولید می‌شود. برای تهیه شیر خشک، ابتدا شیر تازه را پاستوریزه می‌کنند تا باکتری‌ها و ویروس‌ها از بین برود. سپس شیر پاستوریزه شده را در یک تجهیز خشک کن قرار می‌دهند و با استفاده از حرارت و فشار، آب موجود در شیر را تبخیر می‌کنند تا پودر شیر خشک به دست آید.

شیر خشک محصولی بسیار مقوی و مفید است
شیر خشک محصولی بسیار مقوی و مفید است

شیر خشک حاوی مواد مغذی مهمی است که برای سلامتی بدن ما ضروری هستند. این مواد مغذی شامل پروتئین، کربوهیدرات، چربی، ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌شوند. به طور کلی، شیر خشک حاوی پروتئین بیشتری نسبت به شیر تازه دارد و همچنین حاوی ویتامین‌های A و D بیشتری است. همچنین، شیر خشک حاوی کلسیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، منیزیم و آهن است.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

موارد استفاده شیر خشک کدام است

ماده مفیدی مثل شیر خشک را نمی‌توان تنها برای مصرف کودکان توصیه کرد. مواد مغذی فراوانی که در این ماده وجود دارد کاری کرده است که بسیاری از بزرگسالان نیز در موارد مختلفی از آن استفاده کنند. همین است که بازار هدف واردات شیر خشک از چین تنها محدود به جامعه نوزادان نمی‌شود بلکه شامل قشر وسیع‌تری هم می‌گردد.

شیر خشک در صنایع غذایی مختلفی مانند صنایع غذایی، شیرینی‌پزی، تولید نان، تولید آبنبات، تولید شیرینی‌ها و بیسکوییت‌ها، تولید آدامس و شکلات، تولید غذاهای آماده، تولید نوشیدنی‌های پودری و … استفاده می‌شود. همچنین، شیر خشک به عنوان یک منبع غذایی مفید برای کودکان، بزرگسالان و افراد مسن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در صنایع غذایی، شیر خشک به عنوان یک ماده اولیه مهم برای تولید فرآورده‌های لبنی مانند پنیر، ماست، کره، بستنی و … استفاده می‌شود. همچنین، شیر خشک به عنوان یک جایگزین برای شیر تازه در تولید غذاهای آماده و نوشیدنی‌های پودری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سوالی که شاید برای شما هم ایجاد شده باشد این است که آیا شیر خشک از چین برای ورزشکاران هم مفید است؟

در پاسخ باید بگوییم که بله، شیر خشک برای ورزشکاران نیز می‌تواند مفید باشد. شیر خشک حاوی پروتئین بالا است که برای رشد و تعمیر عضلات بسیار مهم است. همچنین، شیر خشک حاوی ویتامین‌های مهمی مانند ویتامین D است که برای جذب کلسیم و حفظ سلامت استخوان‌ها بسیار مهم است. همچنین، شیر خشک حاوی کلسیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، منیزیم و آهن است که برای حفظ سلامتی عضلات و استخوان‌ها نیز بسیار مهم هستند.

خرید شیر خشک و واردات آن

دیدیم که روش تهیه شیر خشک کاملا صنعتی است و همین باعث می‌شود که برای تامین این محصول پرکاربرد بازرگانان به واردات شیر خشک از چین روی آورند. پس اولین نکته‌ای که شما به‌عنوان بازرگان باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما یک شرکت مناسب برای خرید شیر خشک در چین بیابید.

اما یافتن شرکت مناسب برای خرید شیر خشک از چه‌طریقی انجام می‌شود؟ یک راه این است که از تجربه دیگر بازرگانان برای اینکار استفاده کنید و با آنها مشورت کنید. راه دیگر آن است که خودتان تحقیق کنید و براساس ویژگی‌های شرکت‌های مختلف تولید شیر خشک تصمیم بگیرید.

خرید عمده شیر خشک از چین

به‌هرطریقی که شرکت فروشنده شیر خشک را در چین پیدا کنید، لازم است که از آن مقدار زیادی شیر خشک خریداری کنید. این روش خرید را خرید عمده می‌نامند. اکثر شرکت‌های فروشنده شیر خشک امکان خرید عمده را فراهم کرده‌اند چراکه تهیه این محصولات بصورت غیر عمده اصلا معنی ندارد.

خرید عمده شیر خشک از چین
خرید عمده شیر خشک از چین

خرید شیر خشک از چین

در نهایت باید برای خرید شیر خشک از شرکت فروشنده، الزامات خرید را هم فراهم کنید. این الزامات عبارتنداز تهیه یک درخواست خرید رسمی و ارسال آن به شرکت فروشنده. این درخواست خرید را پروفرما نام گذاری می‌کنند. در پروفرما چه موارد باید ذکر شود؟

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

تمام مشخصات خرید باید بصورت قانونی در پروفرما درج شود. یعنی باید مشخص کنید که اولا چه مقدار شیر خشک نیاز دارد، دوما قیمت شیر خشکی که قصد خریداری آن را دارید باید چقدر باشد و درنهایت نوع ارسال حواله ارزی خرید هم باید مشخص گردد.

ترخیص شیر خشک از گمرک چین

چون واردات شیر خشک از چین شما قانونی است، باید برای ارسال این محصولات از چین به ایران از گمرک این کشور اجازه نامه هم بگیرید. این مجوز البته برگه ترخیص نامیده می‌شود اخذ آن کار متخصصان ترخیص کالا از گمرک چین است.

وارد کننده شیر خشک

کسی را می‌توان وارد کننده شیر خشک از کشور چین دانست که بتواند مجوزات لازم برای واردات شیر خشک از چین فراهم کند. این شخص باید با تحویل مقداری نمونه از شیر خشکی که قصد خرید آن را از چین دارد به غذا و دارو ایران، مجوز واردات شیر خشک را دریافت کند.

شیر خشک محصولی غذایی است و لازم است که برای واردات آن مجوز از وزارت بهداشت و غذا و دارو اخذ گردد. علاوه بر این باید از گمرک ایران نیز مجوزاتی اخذ شود تا بتوان بصورت قانونی و رسمی این محصول را وارد کشور کرد.

حمل و نقل شیر خشک از چین

در آخرین بخش از واردات شیر خشک از چین شما باید برای ارسال آنها اقدام کنید. همانطور که شرکت‌های بازرگانی واسطه‌ای وجود دارند که کار ترخیص و خرید شیر خشک از چین را برای شما انجام می‌دهند، شرکت‌های حمل‌ونقلی هم وجود دارند که این محصولات را برای شما از چین به ایران ارسال می‌کنند.

حمل و نقل شیر خشک از چین
حمل و نقل شیر خشک از چین

سود واردات شیر خشک چقدر است

و اما مهم‌ترین موضوعی که در واردات شیر خشک از چین به ایران باید مشخص گردد، سودی است که از این واردات عاید بازرگان می‌شود. به ۳ دلیل واردات شیر خشک بسیار سودآور است. اول اینکه این محصول را می‌توان با قیمتی بسیار اندک از چین خریداری کرد.

دوم شیر خشک در ایران متقاضی و مصرف کننده بسیار زیادی دارد و سوم اینکه حمل‌ونقل و نگه‌داری ان بسیار ساده بوده و هزینه چندانی ندارد. این موارد باعث شده تا تجارت شیر خشک بسیار سودآور باشد.

واردات شیر خشک از چین با شرکت بازرگانی علی والا

شرکت بازرگانی که می‌تواند شما را در واردات شیر خشک از چین یاری کند و در انجام مراحل خرید، ترخیص و ارسال این محصولات برای شما متخصص فراهم کند، شرکت بازرگانی علی والا است. شما می‌توانید با تماس با شرکت علی والا از چگونگی بستن قرارداد واردات با این شرکت اطلاع حاصل کنید و کارهای خود را به‌سادگی انجام دهید.

حرف آخر

آنچه واردات شیر خشک از چین را برای بازرگانان جذاب می‌کند، در مرحله اول سودی است که در این واردات نهفته است. نکته بعدی اما روش ساده نگه‌داری و حمل‌ونقل آن است و درنهایت وجود شرکت بازرگانی علی والا است که کارهای واردات این محصول را بسیار ساده کرده است.

سوالات متداول درباره واردات شیر خشک

  • چرا بازرگانان به فکر واردات شیر خشک از چین افتاده‌اند؟

اولا سود خوب این واردات عامل بسیار مهمی در این قضیه است و درثانی کمبود تولیدات شیر خشک باعث شده تقاضا برای خرید این محصولات در بازار ایران بالا بباشد و نیازمند واردکنندگان فراوان باشد.

آیا اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو برای واردات شیر خشک از چین ضروری است؟

بله. برای واردات شیر خشک که محصولی غذایی است لازم است که مجوزات لازم برای اینکار اخذ شود.

  • برای ارسال شیر خشک از چین به ایران چکار باید کرد؟

شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی برای اینکار همیشه وجود دارند و شما می‌توانید کار ارسال را به آنها بسپارید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

175 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.