واردات قطعات الکترونیکی از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

در این مقاله قصد داریم واردات قطعات الکترونیکی از چین را کامل بررسی کنیم. به‌نظرتان مهم‌ترین اختراعاتی که انسان در طول حیات متمدنانه چند هزارساله خود داشته کدام‌ها هستند؟ احتمالا اگر از ابتدا شروع کنیم به چرخ، فولاد، اهرم، ماشین بخار و قطعات الکترونیکی برخورد می‌کنیم. تعجب نکنید، اختراع هرکدام از قطعات الکترونیکی درست به اندازه دیگر اختراعات مهم تاریخ اهمیت دارد.

واردات قطعات الکترونیکی

آیا می‌دانید که واردات قطعات الکترونیکی از چین چه چیزی برای ما فراهم می‌کند؟ شاید اگر به لیست کردن همه قطعات الکترونیکی که می‌توان در واردات از چین به ایران آورد بپردازیم هیچ‌گاه لیست ما به ته خود نرسد. این لیست از اولین قطعات که شامل باتری و پیل‌های قدیمی است آغاز شده و احتمالا تا آخرین آنها که همان بردهای الکترونیکی و میکروچیپ‌ها است ادامه خواهد یافت. با اینحال ارزش بررسی دارد، پس با ما باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات قطعات الکترونیکی:

  • قطعات الکترونیکی و اهمیت آن ها
  • کاربردهای وسیع قطعات الکترونیکی در صنایع مختلف
  • خرید قطعات الکترونیکی و واردات آن ها
  • خرید عمده قطعات الکترونیکی از چین
  • خرید قطعات الکترونیکی از چین
  • ترخیص قطعات الکترونیکی از گمرک چین
  • وارد کننده قطعات الکترونیکی
  • حمل و نقل قطعات الکترونیکی از چین
  • سود واردات قطعات الکترونیکی چقدر است
  • واردات قطعات الکترونیکی از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

قطعات الکترونیکی و اهمیت آن ها

هرچقدر هم از اهمیت قطعات الکترونیکی و جایگاه آنها در زندگی روزمره گفته شود، باز هم کم است. این قطعات در تمام وسایلی که ما در اطراف خود از آنها استفاده می‌کنیم بکار رفته‌اند و به همین خاطر دارای اهمیت بسیار زیادی هستند.

قطعات الکترونیکی عبارتند از قطعاتی که برای ساخت ادوات الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این قطعات شامل مقاومت‌ها، خازن‌ها، ترانزیستورها، دیودها، میکروکنترلرها و سایر قطعات الکترونیکی هستند.

قطعات الکترونیکی و اهمیت آن ها
قطعات الکترونیکی و اهمیت آن ها

انواع قطعات الکترونیکی بسیار متنوع هستند و شامل قطعات فعال و غیرفعال می‌شوند. قطعات فعال شامل ترانزیستورها، میکروکنترلرها و سایر قطعاتی هستند که قابلیت تقویت و تغییر سیگنال را دارند. قطعات غیرفعال شامل مقاومت‌ها، خازن‌ها و دیودها هستند که نیازی به تغییر سیگنال ندارند و فقط برای کنترل جریان و ولتاژ استفاده می‌شوند. همچنین، قطعات الکترونیکی به دو صورت SMD و THT تولید می‌شوند.

هرکدام از این قطعات دارای اهمیت ویژه‌ای هستند و در ساخت وسایل الکترونیکی گوناگون از آنها استفاده می‌شود. اکثر ما با قطعات مشهورتری مثل خازن، ترانزیستور، دیود، مقاومت، باتری و تقویت‌کننده‌ها آشنا هستیم و شاید در دوران تحصیل با چند تا از آنها مدار هم ساخته باشیم. با اینحال برای واردات قطعات الکترونیکی از چین لازم است که بیشتر درمورد آنها دانسته و همه آنها را برای واردات مدنظر داشته باشیم.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

کاربردهای وسیع قطعات الکترونیکی در صنایع مختلف

شاید زمانی که فیزیکدانان اروپایی مثل فارادی، هانری، ولتا، آمپر، اورشتد و ماکسول درحال تحقیق روی قطعات الکترونیکی ابتدایی بودند خبر نداشتند که این قطعات درنهایت برای ساخت اختراعات شگفت‌انگیری مثل رادیو، تلویزیون، ضبط صوت، گوشی تلفن همراه و کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و به انسان کمک می‌کند که روی ماه فرود آید.

 یادآوری هرکدام از این اختراعات و دستاوردها لحظه به لحظه بر اهمیت واردات قطعات الکترونیکی از چین می‌افزاید، اما کافی نیست. درادامه تعدادی از کاربردهای امروزی این قطعات در صنایع مختلف را بررسی می‌کنیم:

  • در صنایع خودروسازی، قطعات الکترونیکی برای کنترل موتور، سیستم‌های رانندگی، سیستم‌های ایمنی و سیستم‌های ارتباطی استفاده می‌شوند. در واقع هربخشی از خودرو را که جزو برق خودرو می‌نامند با قطعات الکترونیکی طراحی کرده‌اند.
  • در صنایع هوا و فضا، قطعات الکترونیکی برای کنترل سیستم‌های پرواز، سیستم‌های ارتباطی و سیستم‌های ناوبری استفاده می‌شوند. مثال مشهور آن هم فرود روی ماه است که گفتیم. هدایت آپولو ۱۱ و نشاندن آن روی ماه با کمک قطعات الکترونیکی انجام شده است.
  • در صنایع الکترونیکی، برای ساخت انواع دستگاه‌های الکترونیکی مانند تلویزیون، رادیو، کامپیوتر و تلفن همراه استفاده می‌شوند. در واقع وسیع‌ترین بخش کاربرد قطعات الکترونیکی همین بخش است.
  • در صنایع پزشکی، قطعات الکترونیکی برای ساخت دستگاه‌های پزشکی مانند دستگاه‌های تصویربرداری، دستگاه‌های پایش قلب و سیستم‌های تزریق دارو استفاده می‌شوند. بد نیست بدانید که این قطعات الکترونیکی در تولید ربات‌های جراح دستیار پزشکان هم کاربرد دارند.
  • در صنایع ارتباطات، قطعات الکترونیکی برای ساخت تجهیزات ارتباطی مانند مودم‌ها، روترها و تلفن‌های ثابت و همراه استفاده می‌شوند. اگر دل و روده گوشی‌های امروزی را بیرون بریزید چیزی جز قطعات الکترونیکی در ابعاد بسیار کوچک پیدا نمی‌کنید.
  • در صنایع خانگی، قطعات الکترونیکی برای ساخت انواع دستگاه‌های خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و دستگاه‌های خانگی دیگر استفاده می‌شوند. این بخش از کاربردهای قطعات الکترونیکی بیشترین تاثیر و ارتباط را روی زندگی ما دارند.

خرید قطعات الکترونیکی و واردات آن ها

شاید شما هم مثل من از کودکی آرزو داشته‌اید که درون وسایل الکترونیکی را کاوش کرده و از چگونگی کارکرد اجزای آنها سر درآورید. این آرزوی من به‌تدریج تبدیل شد به رفتن به مغازه‌های الکتریکی و خرید قطعات الکترونیکی گوناگون و سرهم کردن آنها. از بودن در مغازه الکتریکی می‌توان لذت فراوان برد.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

در واردات قطعات الکترونیکی از چین نیز می‌توانید چنین لذتی را در ابعاد بسیار وسیع تجربه کنید. در این خرید شما می‌توانید با بهترین شرکت‌های سازنده قطعات الکترونیکی موجود در چین ارتباط برقرار کرده و از بودن در کارخانه‌های عظیم سازنده این قطعات لذت ببرید.

خرید عمده قطعات الکترونیکی از چین

فرق خرید قطعات الکترونیکی از مغازه‌های الکتریکی در ایران و خرید این قطعات از شرکت‌های چینی در تعداد است. شما در خرید از شرکت‌های چینی باید برای چندین مغازه الکتریکی و شرکت سازنده وسایل قطعه تامین کنید. پس تعداد خریدتان باید خیلی بالا باشد و به‌ا‌صطلاح باید خرید عمده انجام دهید.

خرید عمده قطعات الکترونیکی از چین
خرید عمده قطعات الکترونیکی از چین

خرید قطعات الکترونیکی از چین

حتما تابه‌حال پیش آمده که در خرید قطعات الکترونیکی از فروشنده فاکتور بخواهید. در خرید این قطعات از شرکت‌های چینی هم باید فاکتور صادر شود اما بصورت بالعکس. یعنی باید از جانب خریدار یک پیش‌فاکتور که درآن قیمت و تعداد قطعات درج شده برای شرکت فروشنده ارسال گردد.

ترخیص قطعات الکترونیکی از گمرک چین

پیش‌فاکتوری که برای شرکت فروشنده ارسال می‌کنید هنگام ترخیص قطعات الکترونیکی از گمرک چین به کارتان می‌آید. در این مرحله از واردات قطعات الکترونیکی از چین شما باید پیش‌فاکتور و مدارک دیگری را که اداره گمرک به شما خواهد گفت کدام است را تهیه و جهت ترخیص کالا به بازرسان گمرک چین تحویل دهید.

وارد کننده قطعات الکترونیکی

برای انجام واردات قطعات الکترونیکی از چین لازم است که شما در مرحله اول برادری خود را ثابت کنید. یعنی باید اول مدارک لازم برای اثبات اینکه آیا بازرگان هستید یا نه را اخذ کرده و سپس به‌سراغ اخذ مجوزات لازم برای واردات کالا بروید. این مجوزات را گمرک ایران و سازمان صنایع و معادن باید صادر کنند.

حمل و نقل قطعات الکترونیکی از چین

در نهایت که کارهای ترخیص قطعات الکترونیکی از گمرک چین انجام شد، نوبت به ارسال این قطعات از چین به ایران می‌رسد. برای ارسال این قطعات لازم است که شما حتما از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی که از کشتی باری یا هواپیمای باری برای این کار استفاده می‌کنند کمک بگیرید.

حمل و نقل قطعات الکترونیکی از چین
حمل و نقل قطعات الکترونیکی از چین

سود واردات قطعات الکترونیکی چقدر است

آیا وارد شدن در صنعت الکترونیک سود دارد؟ اگر نگاهی به وسایل دور و بر خود کنید می‌توانید با درجه بالایی از اطمینان تایید کنید که واردات قطعات الکترونیکی از چین سود فراوانی برای واردکننده به همراه خواهد داشت. چرا؟ به‌خاطر کاربردهای وسیعی که این قطعات در زندگی روزمره ما دارند.

واردات قطعات الکترونیکی از چین با شرکت بازرگانی علی والا

واردات قطعات الکترونیکی از چین را باید با کمک یک شرکت بازرگانی انجام دهید. درواقع شما باید با یک شرکت بازرگانی واسطه قرارداد واردات بسته و سعی کنید که از کمک‌های این شرکت بازرگانی برای خرید، ترخیص و ارسال این قطعات از چین به ایران کمک بگیرید. کمکی که هزینه‌ای اندک اما بسیار مهم دارد.

حرف آخر

اگر در کودکی خود هیچ قطعه الکترونیکی را نشکسته‌اید تا بدانید چه چیزی در آن وجود دارد از ما نیستید. اول بروید و تعدادی وسیله الکترونیکی مثل رادیو و گوشی‌های قدیمی را باز کنید و سعی کنید قطعات آن را بادقت مورد بررسی قرار دهید، سپس به‌سراغ واردات قطعات الکترونیکی از چین بیایید.

سوالات متداول درباره واردات قطعات الکترونیکی

  • برای اینکه بتوان در واردات قطعات الکترونیکی از چین سود فراوانی کسب کرد، چه توصیه‌ای دارید؟

برای کسب بیشترین سود شما باید کمترین هزینه و بیشترین اختلاف قیمت میان خرید و فروش این قطعات را ایجاد کنید. اینکار هم ممکن نیست مگر با رعایت نکاتی که درطول مقاله گفته شد.

  • آیا از پیش‌فاکتور برای ترخیص قطعات الکترونیکی از گمرک چین استفاده می‌شود؟

بله. پیش‌فاکتور یکی از مدارک مهم برای ترخیص قطعات الکترونیکی از گمرک چین است که باید تحویل بازرسان این اداره داده شود.

  • ارسال مقدار زیادی از قطعات الکترونیکی از چی به ایران نیازمند استفاده از چه روشی در باربری است؟

روش ارسال تعداد زیادی کالا از کشوری به کشور دیگر با وسایل باری را کارگو می‌نامند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

135 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.