واردات لوکس متر از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

اگر از اکثر مردم بپرسید که برق را چه کسی اختراع کرد فورا جواب می‌دهند: ادیسون. اما برق اصلا اختراع نشده است. ادیسون درحقیقت لامپ را اختراع کرد که باعث می‌شود برق به نور تبدیل شود. پس ادیسون را می‌توان آورنده نور به دل تاریک شب دانست. واردات لوکس متر از چین واردتی است که به‌نوعی با اختراع ادیسون ارتباط دارد. اما چگونه؟

واردات لوکس متر

لوکس متر وسیله‌ای است که مقدار روشنایی محیط را اندازه‌گیری می‌کند. درواقع واردات لوکس متر از چین به ما کمک می‌کند که بدانیم ادیسون چقدر در روشن کردن فضای موردنظر ما قوی عمل کرده است! اینکه این دستگاه چگونه عمل می‌کند و چطور می‌توان آنها را وارد ایران کرد، درادامه بحث می‌شود. پس تاپایان مقاله با ما باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات لوکس متر:

  • لوکس متر چیست و چگونه کار می‌کند؟
  • از واردات لوکس متر چه استفاده هایی می ‌توان برد
  • مراحل واردات لوکس متر و خرید لوکس متر
  • خرید عمده لوکس متر از چین
  • خرید لوکس متر از چین
  • ترخیص لوکس متر از گمرک چین
  • وارد کننده لوکس متر باید چه کسی باشد؟
  • حمل و نقل لوکس متراز چین
  • سود واردات لوکس متر چقدر است
  • واردات لوکس متر از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

لوکس متر چیست و چگونه کار می‌کند؟

می‌گویند که ادیسون حدود ۱۰۰۰ بار آزمایش‌های مرتبط با تولید لامپ را تکرار کرد تا توانست درنهایت عنصر مناسبی که طاقت بالایی دربرابر حرارت داشته باشد و برای چند روز در برابر عبور الکتریسیته مقاومت کند را پیدا کند: تنگستن. لامپ که اختراع شد بعدها مهندسان وسیله‌ای به‌نام لوکس متر را هم اختراع کردند تا میزان روشنایی نور لامپ‌ها هم سنجیده شود.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

لوکس متر یک دستگاه سنجش روشنایی است که برای اندازه گیری شدت نور در محیط‌های مختلف استفاده می شود. این دستگاه با استفاده از یک سنسور حساس به نور، شدت نور را اندازه گیری می کند و نتیجه را به صورت واحد لوکس نمایش می دهد.

لوکس متر برای اندازه گیری شدت نور در محیط از یک سنسور حساس به نور استفاده می کند. این سنسور شامل یک فتودیود یا سلول فتوالکتریک است که به نور حساس است. وقتی که نور به سنسور وارد می شود، الکتریسیته تولید می شود که به صورت ولتاژ خروجی از دستگاه خارج می شود. این ولتاژ خروجی سپس توسط دستگاه به واحد لوکس تبدیل می‌شود و شدت نور در محیط به صورت عددی نمایش داده می‌شود.

لوکس متر چیست و چگونه کار می‌کند؟
لوکس متر چیست و چگونه کار می‌کند؟

در واقع، لوکس متر با اندازه گیری شدت نور در محیط، به کاربر اجازه می دهد تا میزان روشنایی محیط را با دقت بیشتری اندازه بگیرد و در نتیجه بتواند تصمیمات بهتری در مورد نورپردازی، نصب روشنایی و … بگیرد. واردات لوکس متر از چین به‌دلیل همین ویژگی بسیار مهم لوکس متر دارای اهمیت است.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

از واردات لوکس متر چه استفاده هایی می ‌توان برد

ادیسون روشنایی را به خانه‌های ما آورد و ما با واردات لوکس متر از چین قصد داریم ابزار اندازه‌گیری این روشنایی را دراختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. اما دانستن مقدار روشنایی محیط چه اهمیتی دارد؟

 یک ضرب‌المثل قدیمی هست که می‌گوید: تو مو می‌بینی و من پیچش مو. مهندسان روشنایی خودشان می‌دانند که این دستگاه چه اهمیتی در طراحی محیط دارد. اما برای اینکه بهتر اهیمت آن را متوجه شوید تعدادی از کاربردهای واردات لوکس متر از چین را درادامه آورده‌ایم:

  1. صنعت روشنایی: لوکس متر برای اندازه گیری شدت نور در محیط های داخلی و خارجی استفاده می شود. دانستن روشنایی محیط‌های داخلی و خارجی ساختمان به طراحی بهتر آنها کمک می‌کند.
  2. عکاسی: لوکس متر برای تعیین شدت نور مناسب برای عکاسی در شرایط مختلف استفاده می شود. برکسی پوشیده نیست که روشنایی در عکاسی چقدر اهمیت دارد و چه خوب که بتوان مقدار آن را اندازه‌گیری کرد و براساس آن عکاسی انجام داد.
  3. ساختمان سازی و طراحی داخلی: لوکس متر برای تعیین شدت نور مناسب برای محیط های مختلف مانند اتاق های کار، اتاق های خواب و … استفاده می شود. مسلما شدت نور در بخش‌های مختلف یک ساختمان مسکونی باید متفاوت از شدت نور در شرکت یا ادارات باشد. به‌همین‌دلیل دانستن مقدار شدت نور بسیار به طراحی بهتر منازل کمک خواهد کرد.
  4. صنعت خودرو: لوکس متر برای اندازه گیری شدت نور در داخل و خارج از خودروها استفاده می شود. اینکه بدانیم لامپ‌های طراحی شده برای خودروها توانایی ایجاد چه شدت نوری را دارند بسیار مهم است چراکه به‌ما در طراحی لامپ متناسب با هر خودرو کمک می‌کند.
  5. صنعت هواپیما: لوکس متر برای اندازه گیری شدت نور در داخل هواپیماها استفاده می شود. داخل هواپیماها باید هنگام پرواز در شب بسیار پرنور باشد به‌همین‌دلیل طراحی داخلی آنها باید به‌گونه‌ای باشد که بتوان این شدت نور لازم را ازقبل اندازه‌گیری و متناسب با آن طراحی کرد.
  6. صنعت الکترونیک: لوکس متر برای اندازه گیری شدت نور در محیط های الکترونیکی مانند کارخانجات الکترونیکی هم استفاده می شود. داشتن نور کافی برای طراحی قطعات بسیار ریز الکترونیکی بسیار مهم است و البته که لازم است ازقبل این مقدار نور لازم را اندازه‌گیری و متناسب با آن محیط کارخانه نورپردازی شود.

در کل، لوکس متر یک ابزار مهم برای اندازه گیری شدت نور در محیط های مختلف است که در بسیاری از صنایع و کاربردها مورد استفاده قرار می گیرد. به‌همین‌دلیل واردات لوکس متر از چین را می‌توان درست به اندازه اختراع ادیسون بااهیمت دانست. اما این وسیله را چگونه می‌توان وارد کشور کرد؟

مراحل واردات لوکس متر و خرید لوکس متر

واردات لوکس متر از چین درطی ۳ مرحله عملیات وارد کشور می‌شود. این مراحل را اگر در مقام مقایسه با کاری که ادیسون کرد قرار دهید، واقعا ساده محسوب می‌شود. هرمرحله از عملیات واردات لوکس متر حس کردید که درحال انجام کاری سخت هستید، به‌یاد هزار مرتبه آزمایش ادیسون بیفتید.

اما این ۳ مرحله کدامند؟ این ۳ مرحله عبارتنداز خرید، ترخیص و ارسال دستگاه‌های لوکس متر از چین به ایران. پس لوکس مترها را باید ابتدا خریداری کنید. برای خرید این وسایل نیز لازم است که از شرکت‌های معتبر چینی در این زمینه استفاده کنید.

خرید عمده لوکس متر از چین

دراین مرحله از واردات لوکس متر از چین این سوال ممکن است پیش آید که چه تعداد لوکس متر برای واردات باید خریداری شود. تعیین تعداد لوکس متری که قصد دارید وارد کشور کنید بستگی دارد به اینکه چه حجم از نیاز بازار را قصد دارید برآورده کنید.

خرید عمده لوکس متر از چین
خرید عمده لوکس متر از چین

خرید لوکس متر از چین

درنهایت که تصمیم خود را با انتخاب شرکت فروشنده نهایی کردید، باید درخواست خریدی رسمی تهیه کنید که پروفرما نام دارد و برای شرکت فروشنده ارسال کنید. پروفرما اما باید شامل اطلاعاتی مثل قیمت خرید لوکس مترها، تعداد درخواستی و البته تعیین روش خرید آنها باشد.

ترخیص لوکس متر از گمرک چین

با ارسال درخواست خرید رسمی دستگاه لوکس متر به شرکت فروشنده چینی، نوبت به منتظر ماندن برای دریافت پاسخ این درخواست می‌رسد. اگر درخواست شما تایید گردد، شرکت فروشنده دستگاه‌های لوکس متر را تحویل گمرک چین خواهد داد. دراین مرحله شما باید برای ترخیص لوکس مترها اقدام کنید.

وارد کننده لوکس متر باید چه کسی باشد؟

اگر شما تجربه واردات لوکس متر از چین را ندارید لازم است که حتما از افرادی که دراین زمینه تجربه دارند کمک بگیرید. یعنی باید از فورواردرها و ترخیص کارانی که دراختیار شرکت‌های بازرگانی معتبر مثل علی والا هستند استفاده کنید.

حمل و نقل لوکس متراز چین

درنهایت آنچه پیشروی شما می‌ماند، ارسال دستگاه‌های لوکس متر از چین به ایران است. این مرحله آخرین مرحله از ۳ گانه واردات لوکس متر از چین است که شما باید آن را توسط کمک شرکت‎‌های حمل‌ونقل بین‌المللی که کارگو نام دارند انجام دهید.

حمل و نقل لوکس متراز چین
حمل و نقل لوکس متراز چین

سود واردات لوکس متر چقدر است

آیا واردات لوکس متر از چین به ایران سودی هم دارد؟ این سوال درست مثل این است که بپرسید آیا واردات خط کش برای مهندسان داخل ایران سود دارد؟ لوکس متر برای مهندسان روشنایی و الکترونیک درست مثل خط کش برای مهندسان نقشه‌کشی است. پس واردات آنها تقاضای بالایی و درنتیجه سود فراوانی دارد.

واردات لوکس متر از چین با شرکت بازرگانی علی والا

تمام مراحل و نکات واردات لوکس متر از چین را می‌توانید به شرکت بازرگانی علی والا بسپارید. این شرکت توانایی آن را دارد که مراحل خرید، ترخیص و ارسال دستگاه‌های لوکس متر از چین به ایران را برای شما در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام دهد.

حرف آخر

شاید اگر ادیسون لامپ را اختراع نمی‌کرد، دیگر تفاوتی نداشت که طراحی منازل براساس شدت نور دریافتی به درون آنها چگونه باشد. با اینحال شاید لوکس متر اختراع می‌شد. چراکه نوری که ما می‌شناسیم تنها از لامپ بیرون نمی‌آید بلکه نور اصلی زندگی ما از خورشید دریافت می‌شود. پس شاید مهندسی روشنایی بازهم بدون اختراع ادیسون بوجود می‌آمد اما نه با کیفیت امروزی.

سوالات متداول درباره واردات لوکس متر

  • مراحل واردات لوکس متر از چین به ایران کدام است؟

این مراحل عبارتست از خرید، ترخیص و ارسال لوکس مترها از چین به ایران.

  • در قسمت ترخیص لوکس متر از گمرک چین، چه اقدامی باید صورت گیرد؟

دراین مرحله ترخیص کار باید کارت بازرگانی، بارنامه و پروفرمای خرید لوکس مترها را به اداره گمرک داده و یک‌سری فرم تکمیل کند تا دستگاه‌ها ترخیص شوند.

  • در پروفرمای خرید لوکس متر چه اطلاعاتی باید درج شود؟

در پروفرما باید قیمت خرید لوکس مترها، تعداد درخواستی و البته روش پرداخت هزینه خرید آنها درج شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

115 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.