واردات موتور استارت از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

آیا تا به حال به واردات موتور استارت از چین فکر کرده‌اید؟ آیا از پیچیدگی‌های مسیر واردات و ترخیص این کالا خبردارید؟ در این رابطه گفتنی است که تجارت ایران و چین قدمت دیرینه دارد و امروزه نیز به دلیل پیشرفت چشمگیر این کشور در حوزه صنعت، واردات از آن انتخاب اول بسیاری از تجار است.

واردات موتور استارت

بنابراین اکثر واردات موتور استارت از چین به ایران صورت می‌گیرد. حال اگر شما نیز به دنبال واردات این محصول کاربردی هستید ولی از نحوه انجام آن اطلاعی ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید. شرکت علی والا همواره آماده خدمات‌رسانی به بازرگانان است تا یک تجارت پرسود را تجربه کنند.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب:

  • معرفی موتور استارت و انواع آن
  • مراحل واردات موتور استارت از چین
  • خرید عمده موتور استارت از چین
  • خرید موتور استارت از چین
  • حمل و نقل موتور استارت از چین به ایران
  • ترخیص موتور استارت از گمرک
  • سود واردات موتور استارت از چین
  • واردکننده موتور استارت از چین

معرفی موتور استارت و انواع آن

پیش از اینکه بخواهیم کالایی را وارد کنیم، باید درباره آن اطلاعات کافی داشته باشیم تا بدانیم آیا در بازار داخلی خریدار خواهد داشت و ازجمله محصولات پرکاربرد است یا خیر. استارت یا استرارتر در واقع یک موتور الکتریکی در خودرو است که وظیفه آن رساندن نیرو به موتور جهت به کار انداختن آن است.

معرفی موتور استارت و انواع آن
معرفی موتور استارت و انواع آن

استارت خودرو دو بخش دارد: موتور استارت و اتوماتیک استارت. موتور استارت بخشی است که جریان الکتریکی از باتری خودرو ابتدا به اوتوماتیک استارت وارد می‌شود، سپس وارد موتور استارت می‌شود.

مراحل واردات موتور استارت از چین

بعد از آشنایی با محصول وارداتی و اطمینان از انتخاب خود، حال نوبت آن است که با فرایند واردات موتور استارت از چین آشنا شوید؛ بدین منظور ابتدا باید نوع محصول وارداتی با توجه به بازار موجود جهت واردات انتخاب شود. سپس یافتن فروشنده و یا تأمین‌کننده معتبر، قدم بعدی است. سعی کنید در این قسمت از شرکت‌های معتبری که در این حوزه فعالیت دارند و با تاجران و شرکت‌های چینی در رابطه‌اند کمک بگیرید. سپس باید از فروشنده نمونه محصول درخواست کنید تا از کیفیت و اصالت کالا اطمینان حاصل کنید.

یادتان باشد پیش از بستن قرارداد، درخواست نمونه محصول امری ضروری است. سپس انتقال و تبادل ارز طبق قرارداد صورت می‌گیرد. همچنین برای واردات موتور استارت، لازم است که مجوزهای مربوطه را از سازمان‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط دریافت کنید. ازجمله مجوزهای لازم جهت واردات موتور استارت از چین به شرح زیرند:

  • ترخیصیه یا همان اجازه تحویل و یا حواله تحویل کالا به واردکننده است.
  • بارنامه، سندی است که توسط شرکت حمل و نقل به متصدی حمل بار داده می‌شود.
  • گواهی مبدأ، از طرف اتاق بازرگانی کشور صادرکننده صادر می‌شود و اطلاعاتی درباره ویژگی‌های کالا ارائه می‌دهد.
  • فاکتور، سند تجاری که توسط فروشنده به خریدار ارائه می‌شود و نشان‌دهنده مقدار و قیمت محصول است.
  • بیمه‌نامه، جهت ترخیص کالا موردنیاز است.
  • قبض انبار توسط انبار گمرک، برای نگهداری کالا صادر می‌شود.
  • پروفرما یا پیش‌فاکتوری که توسط فروشنده صادر می‌شود و در آن اطلاعات خریدار و فروشنده، مقدار و تعداد و قیمت کالا، زمان تحویل، شرایط پرداخت و مدت اعتبار ثبت شده است.
  • ثبت سفارش، مجوزی که توسط سازمان توسعه تجارت کشور صادر می‌شود و در آن اطلاعات پروفرما و شماره هشت‌رقمی مجوز ثبت شده است.
  • لیست عدل بندی یا همان پکینگ لیست است که شامل مشخصات محموله وارداتی است.
  • سورویانس یا گواهی بازرسی که توسط کمپانی‌های بازرسی بین‌المللی صادر می‌شود.

بعد تحویل مدارک گفته شده، لازم است واردکننده اظهارنامه را بعد تنظیم به گمرک تحویل دهد و گمرک بعد از تائید صحت اطلاعات درج شده در اظهارنامه، پرونده محموله را به دایره فنی تحویل ‌دهد و اگر واردکننده بدهکار نباشد صلاحیتش تأیید خواهد شد.

خرید عمده موتور استارت از چین

مرحله خرید عمده موتور استارت از چین از جمله مراحل مهم در واردات این محصول است که اگر تاجری تازه‌کار باشد، سرمایه خود را از دست خواهد داد. بدیهی است که خرید عمده پرسودتر و بهتر است. برای خرید عمده باید تولیدکنندگان، شرکت‌ها و بازارهای بزرگ چین را بشناسید و با آن‌ها در تعامل باشید. گزینه‌های مختلفی برای خرید موتور استارت وجود دارد.

برای خرید عمده از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

شما می‌توانید این محصول را مستقیماً از تولیدکننده وارد کنید یا از طریق توزیع‌کننده کالای موردنظر را خریداری و سپس اقدام به واردات نمایید. مشخص است که خرید مستقیم از سازنده، گزینه ارزانی است؛ اما یافتن تأمین‌کننده قابل‌اعتماد که همه نیازهای شما را تأمین کند، کار بسیار سختی است که یک شرکت تجاری معتبر مثل علی والا می‌تواند راهنما و کمک‌کار شما در آن باشد.

خرید عمده موتور استارت از چین
خرید عمده موتور استارت از چین

خرید موتور استارت از چین

برای خرید موتور استارت از چین چند راه وجود دارد، یکی از این راه‌ها خرید از طریق سایت‌های تجاری است. روش دیگر خرید از طریق شرکت‌های تجاری و بازرگانی معتبر و دیگری خرید حضوری و مذاکره است که چالش‌هایی ازجمله دانستن زبان چینی یا حداقل زبان انگلیسی و نیاز به حضور فیزیکی دارد.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

هر تاجر با توجه به شرایط و امکانات خود یکی از این راه‌ها را برای خرید و واردات موتور استارت از چین انتخاب می‌کند. شایان‌ذکر است که بیشتر تاجران محصولات وارداتی خود را به جای تولیدکننده از توزیع‌کننده تهیه می‌کنند؛ زیرا با وجود گران‌تر بودن، میزان گسترده‌تری از نیازهای واردکننده را پوشش می‌دهند.

حمل و نقل موتور استارت از چین به ایران

بعد از خرید، حال نوبت به ارسال و حمل و نقل بار به کشور خریدار است. حمل و نقل از چین به ایران به سه روش دریایی و زمینی و هوایی انجام می‌شود. حمل هوایی هزینه زیادی برای خریدار خواهد داشت، ولی سریع‌ترین راه ممکن است.

ناگفته نماند که ارسال بار از چین به ایران عمدتاً به‌صورت دریایی و به‌وسیله کشتی‌های کانتینری صورت می‌گیرد. مهم‌ترین مزیت حمل‌ونقل کانتینری، داشتن برنامه زمان‌بندی دقیق و قابل‌اعتماد است. همچنین، حمل‌ونقل کانتینری ازنظر هزینه تمام شده، از به‌صرفه‌ترین روش‌های حمل کالا از چین به ایران است. بسته به شرایط بازرگان و مقدار بار می‌توان یکی از این روش‌های حمل و نقل را انتخاب کرد.

حمل و نقل موتور استارت از چین به ایران
حمل و نقل موتور استارت از چین به ایران

ترخیص موتور استارت از گمرک

حال که با نحوه واردات و حمل‌ونقل موتور استارت از چین به ایران آشنا شدیم، حال نوبت می‌رسد به نحوه ترخیص کالا از گمرک. قطعاً این بخش از واردات هم برای تاجران کم‌تجربه از چالش‌های جدی خواهد بود. اگر در ترخیص کالا دچار تنش و سردرگمی شویم کالا دیرتر به بازار و دست خریدار خواهد رسید و ممکن است متحمل ضرر زیادی در این زمان شویم.

برای خرید عمده ساعت از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

تمامی قطعات یدکی وارداتی ازجمله موتور استارت باید برای گذر از این مرحله مجوز رسمی از سازمان استاندارد کل کشور دریافت کنند و تاجران باید مطابق با مصوبه‌های اعلام شده از سازمان توسعه و تجارت کشور عمل کنند.

همچنین برای ترخیص موتور استارت ابتدا باید پروفرما را همراه اطلاعات کالا به منظور ثبت سفارش بازرگانی به نهادهای مربوطه ارائه داد. بعد از اخذ مجوزهای لازم نوبت پرداخت هزینه‌های گمرکی و انجام اموری مثل تنظیم و ارائه بارنامه و گواهی مبدأ، سند ترخیصیه، بیمه‌نامه، قبض انبار، فاکتور خرید، گواهی بازرسی است. در آخر با پرداخت ارزش‌افزوده ۹ درصدی و هزینه وزارت راه و ترابری تجار می‌توانند اقدام به ترخیص کالای خود از گمرک کنند.

سود واردات موتور استارت از چین

پیش از ورود به یک کسب‌وکار و تجارت باید سود و زیانی که ممکن است متحمل شوید را در نظر بگیرید و با اطمینان خاطر آن را انجام دهید. تجارت لوازم‌یدکی خودرو به دلیل پیشرفت صنعت خودروسازی در جهان، ازجمله تجارت‌های پرسود تلقی می‌شود؛

اما مقدار این سود به عوامل مختلفی بستگی دارد، بدیهی است اگر خرید عمده صورت بگیرد، واردکننده انبار داشته باشد و هزینه انبار ندهد و با توجه به روش انتخابی برای حمل و نقل، اگر راه کم‌هزینه‌تر را انتخاب بکند سود حاصل به‌مراتب بیشتر خواهد شد.

واردکننده موتور استارت از چین

شرکت‌های بازرگانی و تجاری زیادی هستند که در حوزه واردات موتور استارت از چین و به‌عنوان واردکننده فعالیت دارند. یکی از این شرکت‌های معتبر که با مشاوران کار بلد خود همواره در کنار تاجران هستند و راه و چاه را به آن‌ها نشان می‌دهند تا یک تجارت بی‌دردسر را تجربه کنند، شرکت معتبر علی والاست.

برای خرید عمده کتونی از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

علاوه بر تاجران کم‌تجربه، بازرگانانی که سالهاست در حوزه تجارت فعالیت دارند هم بهتر است از یک شرکت معتبر کمک بگیرند چون روزانه بخشنامه‌ها و شرایط تحریمی کشور، تغییر می‌کند و تجار برای دریافت آخرین تغییرات در این بخشنامه‌ها باید با مشاوران باتجربه و آگاه در تماس باشند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به طور اجمالی و کوتاه، مراحل واردات موتور استارت از چین به ایران را شرح دهیم. امیدواریم مطالب گفته شده، برایتان سودمند واقع شده باشد. اگر در این حیطه، مسئله حل نشده برایتان باقی مانده است و نیاز به راهنمایی دارید، حتماً با همکاران ما در شرکت علی والا تماس حاصل فرمایید. بی‌شک با راهنمایی‌های کارشناسان شرکت تجاری علی والا، تجارتی پرسود تجربه خواهید کرد.

سؤالات متداول درباره واردات موتور استارت

  • تعرفه گمرکی برای ترخیص موتور استارت چقدر است؟

اچ اس کد یا کد تعرفه گمرکی برای ترخیص موتور استارت ۸۵۳۳۲۹۱۰ است.

  • بیشتر واردات موتور استارت به ایران از کدام کشورها صورت می‌گیرد؟

بیشتر واردات موتور استارت از کشورهای چین، امارات و آلمان و ژاپن انجام می‌شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

246 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.