واردات و خرید عمده کتونی از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

خرید کفش یا کتونی یکی از سرگرمی‌های جذاب برای نسل جوان به حساب می‌آید. بسیاری از افراد هرچندوقت یکبار به بازار کفش و کتونی رفته و با بررسی مدل‌های جدید اقدام به خرید آنها می‌کنند. برندهای مختلف کتونی و کفش از کشورهای مختلف وارد ایران می‌شود. یکی از کشورهایی که بیشترین تعداد کتونی و کفش از آنجا به ایران آورده می‌شود، چین است. در این مقاله قصد داریم راجع‌به خرید عمده کتونی از چین توضیح دهیم.

خرید عمده کتونی

خرید عمده کتونی از چین اولین مرحله و تا ترخیص آنها از گمرک ایران آخرین کاری است که باید انجام دهید. اگر قصد دارید بدانید که این مراحل چگونه انجام می‌شود یا اینکه خودتان هم قصد واردات کفش و کتونی از چین دارید با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب خرید عمده کتونی:

  • واردات کتونی
  • خرید عمده کتونی
  • حمل و نقل کتونی
  • ترخیص کتونی
  • خرید عمده کفش از چین
  • خرید عمده کتونی از چین با شرکت علی والا
  • سوالات متداول

واردات کتونی

بطور کلی واردات کفش و کتونی از چین شامل سه مرحله اساسی است. مرحله اول خرید این اجناس است. مرحله دوم انتقال کفش و کتونی از چین به ایران است و مرحله آخر ترخیص این اجناس از گمرک ایران است. برای طی کردن هر کدام از این مراحل باید یک سری اعمال انجام شود.

واردات کتونی
واردات کتونی

هرکدام از این اعمال را در ادامه به طور مفصل بررسی می‌کنیم. اما قبل از بررسی هر مرحله باید بدانیم که برای واردات کفش و کتونی از چین به تنهایی نمی‌توان اقدام کرد. به همین دلیل در پایان مقاله یک راه مناسب برای اینکه این عملیات به‌سادگی و با هزینه کم‌تر انجام شود، پیشنهاد کرده‌ایم.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

خرید عمده کتونی

اولین مرحله خرید عمده کتونی از چین است که برای انجام آن نیاز است یک درخواست رسمی به شرکت فروشنده ارسال شود. این درخواست رسمی یک نامه است که در آن قیمت، تعداد و ویژگی‌ کفش‌های درخواستی درج می‌شود. این نامه که پروفرما نام دارد شامل درخواست رسمی خرید کفش و کتونی بوده و شرکت چینی به محض دریافت آن اقدام به بررسی درخواست و تهیه کالاهای خواسته شده می‌کند.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

عموما چند روز تا چند هفته بعد از ارسال پروفرما، جواب آن به شما داده شده و تعیین می‌شود که کفش و کتونی مورد نیاز شما تا چند وقت دیگر به گمرک ارسال شده و بعد می‌توانید آنها را به ایران انتقال دهید. در واقع اول باید گمرک چین کفش‌های درخواستی شما را تایید کند و بعد شما اقدام به انتقال آنها از چین به ایران کنید.

حمل و نقل کتونی

بعد از اینکه خرید عمده کتونی از چین را انجام دادید، نوبت به انتقال کفش‌های خریداری شده به ایران می‌رسد. برای ارسال کتونی‌ها به ایران سه راه عمده وجود دارد. راه اول انتقال از طریق خشکی توسط قطار باری است. راه دوم انتقال کتونی‌ها از طریق دریا و با کشتی باری است و راه سوم نیز انتقال اجناس از طریق هوا و از طریق هواپیمای باری است.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

روش انتقال اجناس از کشوری به کشور دیگر با وسیله حمل‌ونقل باری را کارگو می‌نامند. عموما روش کارگو برای انتقال اجناس از چین به ایران بسیار به‌صرفه است؛ چرا که هم هزینه کمتری دریافت می‌کنند و هم امنیت بالایی دارند.

حمل و نقل کتونی
حمل و نقل کتونی

متداول‌ترین کارگو از چین به ایران کارگو دریایی است. چرا که اکثر واردات از چین به ایران شامل کالاهای عمده با تعداد زیاد است. از آنجا که خرید عمده کتونی از چین یک خرید با تعداد کالای زیاد است، پس برای این خرید نیز از روش کارگو دریایی استفاده می‌شود. روش دریایی دارای امنیت بسیار بالا و ظرفیت حمل زیادی است و به همین دلیل گزینه اول انتخابی بازرگانان ایران برای حمل کالا از چین به ایران است.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

ترخیص کتونی

مرحله آخر خرید عمده کتونی از چین عبات است از ترخیص آنها از گمرک ایران. در واقع اولین جایی که کفش‌های وارداتی از چین به آنجا تحویل داده می‌شوند، گمرک ایران است. بازرسان اداره گمرک بعداز بررسی کیفیت کفش‌ها و تایید قانونی بودن به شما اجازه ترخیص آنها و واردات به بازار ایران را می‌دهند.

البته برای اینکه برگه ترخیص کفش و کتونی شما صادر شود لازم است که یک سری مدارک به اداره گمرک تحویل دهید و منتظر تایید کالاهای خود بمانید. این مدارک عبارتند از بارنامه، کارت بازرگانی، پروفرما و مدارک هویتی خودتان.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

بازرسان اداره گمرک بعد از دریافت این مدارک اقدام به بررسی کتونی‌ها کرده و اگر مشکلی وجود نداشته باشد برای شما یک برگه ترخیص صادر می‌کنند. برگه ترخیص مورد نظر زمانی بطور کامل به شما داده می‌شود که مبلغی به نام حق گمرکی که برای هر کالا متفاوت از دیگری است پرداخت کنید. شما برای اطلاع از مقدار این مبلغ می‌توانید از سایت گمرک ایران استعلام بگیرید تا مقدار آن را بطور دقیق برای هر کالا بدانید.

خرید عمده کفش از چین

در این مقاله سعی کردیم که توضیح دهیم خرید عمده کتونی از چین چطور انجام می‌شود و مراحل آن بطور کلی کدامند. اما نکته اینجاست که چرا خرید عمده کفش از جین و نه خرید به شکل دیگری؟ اگر شما بخواهید برای مغازه خود اجناسی تهیه کنید که با فروش آنها به شما سود برسد، چه نوع خریدی را انتخاب می‌کنید؟

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

مسلما خرید خرید شما باید تعداد زیاد با قیمت کم باشد یعنی خرید عمده. وگرنه سودی عایدتان نمی‌شود. همین موضوع در مورد خرید از کشور چین هم برقرار است. یعنی لازم است که شما به صورت عمده کفش خریداری کنید تا بعد بتوانید از فروش آنها سود مناسبی به دست آورید.

خرید عمده کتونی از چین با شرکت علی والا

در قسمت واردات کتونی از چین توضیح دادیم که نمی‎توان مراحل خرید عمده کتونی از چین را بدون تجربه قبلی و بصورت انفرادی انجام داد. برای انجام این کار لازم است که شما از یک شرکت بازرگانی واسطه مثل شرکت علی والا کمک بگیرید.

خرید عمده کتونی از چین با شرکت علی والا
خرید عمده کتونی از چین با شرکت علی والا

این شرکت قادر است صفر تا صد کارهای خرید عمده کتونی، انتقال آنها از چین به ایران و ترخیص از گمرک ایران را برعهده گرفته و با هزینه اندک و بدون دردسر برای شما انجام دهد. کافی است که از شرکت علی والا مشورت بگیرید تا به شما بگویند چگونه می‌توانید بدون رفتن به چین تمام مراحل واردات کفش را با هزینه اندک انجام دهید.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

سوالات متداول درباره خرید عمده کتونی از چین

  • برای خرید عمده کتونی از چین باید چکار کرد؟

برای خرید کفش و کتونی از چین به صورت عمده در ابتدا باید یک درخواست رسمی به نام پروفرما به شرکت فروشنده ارسال کنید.

  • مراحل واردات کتونی از چین به ایران کدام است؟

به طور کلی برای واردات کتونی از چین به ایران لازم است سه مرحله خرید کفش، انتقال آن از چین به ایران و ترخیص آنها از گمرک ایران انجام شود.

  • متداول‌ترین روش انتقال کفش و کتونی از چین به ایران کدام است؟

متداول‌ترین روش انتقال این کالاها از راه دریا و با کشتی باری است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

565 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.