هزینه حمل کالا از چین به ایران

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

چه چیز باعث می‌شود که یک کسب‌و‌کار مرتبط با فروش محصولات، سود بیشتری کسب کند؟ هر شغلی می‌تواند از راه‌های مختلفی سود به دست آورد. شخصی ممکن است با وارد کردن فضای کاری خود به محیط دیجیتال مارکتینگ این امر را فراهم کند، شخص دیگری ممکن است به فکر فروش با قیمت پایین‌تر از رقبایش بیفتد. در این میان یک راه بسیار پرسود وجود دارد که همان واردات کالاهای مورد نیاز از کشور چین است. اما هزینه حمل کالا از چین به ایران چه مقدار است؟

هزینه حمل کالا از چین به ایران

اگر شما بتوانید با واردات کالای چینی هزینه اولیه خود برای خرید اجناس را بسیار کاهش دهید، آنگاه از فروش همان اجناس سود زیادی به دست خواهید آورد. در ادامه با بررسی هزینه حمل کالا از چین به ایران و مراحل آن به این موضوع به‌طورکامل خواهیم پرداخت. اگر شما هم دوست دارید بدانید که هزینه انتقال کالا از چین به ایران شامل چه نکاتی است، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب هزینه حمل کالا از چین به ایران:

  • حمل بار از چین به ایران
  • مراحل واردات کالا از چین به ایران
  • هزینه حمل و نقل دریایی از چین به ایران چقدر است؟
  • هزینه حمل و نقل هوایی از چین به ایران چقدر است؟
  • هزینه حمل و نقل ریلی به ایران
  • مدت زمان حمل بار از چین به ایران
  • محاسبه هزینه واردات از چین
  • هزینه حمل بار با کشتی از چین به ایران چقدر است؟
  • هزینه حمل بار دریایی از چین به ایران چقدر است؟
  • هزینه حمل بار هوایی از چین به ایران چقدر است؟
  • هزینه حمل بار با هواپیما از چین
  • واردات کالا از چین به ایران با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

بررسی حمل بار از چین به ایران

قبل از اینکه به بررسی هزینه حمل کالا از چین به ایران بپردازیم لازم است به این سوال پاسخ دهیم که چرا اکثر بازرگانان و تجار ایرانی مقصد اصلی واردات خود را کشور چین انتخاب می‌کنند؟ برای پاسخ به این سوال لازم است تا نگاهی کوتاه به سیاست‌های اخذ شده توسط دولت چینی در نیمه دوم قرن بیستم بیاندازیم. کشور چین از ابتدای نیمه دوم قرن بیست شروع به اخذ یک سری تصمیمات در سطح کلان و خرد کرد.

برای واردات بدون گمرک با علی والا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

در سطح کلان تصمیم بر این گرفته شد که زیرساخت‌های این کشور با سرعت زیادی از جدیدترین تکنولوژی‌ها و علوم روز بهره برده و در سطح کشورهای پیشرفته صنعتی دنیا قرار گیرد. همین تصمیم منجر به این شد که کشور چین به یکی از اقتصادهای بزرگ دنیا و البته از جمله کشورهای دارای صنعت هواپیماسازی، خودروسازی، پیشرو در امر انرژی، صنعت هوافضا و هسته‌ای و تولید قطعات صنعتی تبدیل شود.

بررسی حمل بار از چین به ایران
بررسی حمل بار از چین به ایران

از طرفی سیاست‌هایی در سطح خرد اخذ شد که در نهایت باعث شد که شهرهای کوچک و بزرگ چین صاحب تولیدی‌هایی بسیار عظیم در ساخت و صادرات هر وسیله صنعتی ریز و درشت شوند. تولید انبوه کالاهای مورد نیاز بسیاری از کشورهای دنیا اما با قیمت عرضه پایین، باعث شد که بازرگانان و تجار بسیاری از کشورهای جهان اول تا سوم برای تامین نیازهای مصرفی خود روانه کشور چین شوند.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

اینگونه شد که امروزه اکثر بازرگانان و تجار ایرانی نیز برای تامین کالاهای مورد نیاز خود واردات کالا از چین را انتخاب کرده‌اند. تولیدات متنوع با قیمت فروش بسیار پایین باعث شده که این کشور مقصد وارداتی بسیاری از کشورها من جمله ایران باشد. در ادامه می‌خواهیم در ابتدا مراحل واردات کالا از چین به ایران را توضیح دهیم و سپس به سراغ هزینه حمل کالا از چین به ایران برویم.

برای بهترین کالا برای واردات از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

مراحل واردات کالا از چین به ایران

برای اینکه بتوانیم هزینه واردات کالا از چین به ایران را به خوبی در همه بخش‌ها تخمین بزنیم، لازم است که اول مراحل انجام این کار را توضیح دهیم. مراحلی که یا شما خودتان می‌توانید آن را انجام دهید یا اینکه صفر تا صدش را به یک شرکت بازرگانی واسطه بسپارید. شرکتی مثل علی والا که در انتهای مقاله بیشتر راجع به آن توضیح خواهیم داد.

خرید کالا

اولین مرحله برای اینکه بتوان کالای چینی وارد ایران کرد این است که اجناس خریداری شوند. خرید کالا شامل انجام یک سری کار قانونی است که مهم‌ترین آن‌ها عبارتست‌از ارسال یک پیش‌فاکتور به شرکت چینی که قرار است از آن کالا خریداری شود. این پیش‌فاکتور شامل قیمت کالا، تعداد آن و نحوه پرداخت مبلغ خرید است.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

ارسال این پیش‌فاکتور یا توسط خود شما انجام می‌شود و یا اینکه می‌توانید آن را از طریق واسطه‌هایی که شرکت‌های بازرگانی وارداتی در چین دارند به شرکت چینی ارسال کنید. بعد از خرید اجناس، واسطه شما کالاها را به گمرک شهری که اجناس از آنجا خریداری شده می‌فرستند تا مجوز ارسال به ایران صادر شود. در این مرحله نوع کالا تعیین کننده هزینه حمل کالا از چین به ایران است.

حمل بار از چین به ایران

برای حمل کالاهای خریداری شده از چین به ایران می‌توان از سه روش ارسال از طریق دریا، خشکی و ارسال از طریق هوا اقدام کرد. هر کدام از این روش‌ها بسته به نوع بار شما قابل انتخاب است و البته هر کدام هزینه‌ای دارند. بهترین راه برای اینکه بتوانید نوع حمل بار را بر اساس کالایی که خریداری کرده‌اید تعیین کنید، مشورت با شرکت بازرگانی علی والا است.

مراحل واردات کالا از چین به ایران
مراحل واردات کالا از چین به ایران

ترخیص کالا از گمرک

آخرین مرحله واردات کالا از چین به ایران عبارت است از ترخیص کالا. شما بعد از اینکه به یکی از سه روشی که گفتیم اجناس خود را به داخل ایران منتقل کردید، باید آن‌ها را با طی کردن مراحلی قانونی از گمرک ترخیص کنید. ترخیص کالا از گمرک ایران نیازمند طی کردن مراحلی است.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

به طور کلی روش کار به این صورت است که شما با در دست داشتن مدارک قانونی مثل بارنامه، پیش‌فاکتور و کارت بازرگانی به اداره گمرک رفته و درخواست ترخیص کالا می‌دهید. سپس مسئولان و بازرسان مربوطه بعد از بررسی و تایید کالاها به شما اجازه ترخیص کالا را می‌دهند. این اجازه با پرداخت مبلغی به نام حق گمرکی میسر شده و بعد از دریافت آن می‌توانید به سادگی اجناس وارداتی خود را روانه بازار کنید.

هزینه حمل و نقل دریایی از چین به ایران چقدر است؟

برای حمل و نقل کالا از چین به ایران می‌توانید از راه دریایی اقدام کنید. هزینه حمل کالا از چین به ایران از راه دریا بسته به کالایی که خریداری کرده‌اید، متغیر است. اما بطور کلی هزینه انتقال هوایی کمتر و از هزینه انتقال ریلی بیشتر تخمین زده شده است. برای اینکه بهتر بتوانید از این هزینه آگاه شوید بهتر است با شرکت وارداتی علی والا مشورت کنید.

برای واردات ساعت از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

هزینه حمل و نقل هوایی از چین به ایران چقدر است؟

روش دیگر برای انتقال اجناس خریداری شده از چین به ایران عبارت است از ارسال هوایی کالاها. امروزه متداول‌ترین روش انتقال اجناس از چین به ایران همین روش انتقال هوایی است. روش کار به این صورت است که شما کالاهای خود را به شرکت‌های حمل‌و‌نقل هوایی که اجناس را از طریق کارگو که همان انتقال با هواپیمای باری است به داخل کشور وارد می‌کنید. هزینه حمل کالا از چین به ایران از طریق هوایی بسته به نوع کارگویی که انتخاب می‌کنید، دارد. همچنین نوع بیمه شرکت کارگو چینی نیز در متغیر بودن این هزینه تاثیرگذار است.

هزینه حمل و نقل هوایی از چین به ایران چقدر است؟
هزینه حمل و نقل هوایی از چین به ایران چقدر است؟

هزینه حمل و نقل ریلی به ایران

آخرین روش حمل کالا از چین به ایران حمل و نقل ریلی است. در این روش که قدیمی‌ترین روش ارسال کالا از کشوری به کشور دیگر است مهم‌ترین فاکتور نوع شرکت حمل‌و‌نقل ریلی و البته نوع بیمه‌ای است که ارائه می‌دهد. عموما این روش برای کالاهای خاصی که خطر اشتعال دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اینکه بتوانید بهتر این هزینه را تخمین بزنید، می‌توانید از شرکت بازرگانی علی والا مشورت بگیرید.

مدت زمان حمل بار از چین به ایران

همانطور که هزینه حمل کالا از چین به ایران بسته به نوع کالا و البته روش انتقال متفاوت است، مدت زمان حمل بار از چین به ایران نیز بسته به روش انتقال تفاوت دارد. مشخص است که زمان انتقال اجناس از طریق هوایی بسیار کوتاه‌تر از روش انتقال دریایی و مدت زمان روش انتقال دریایی بسیار کوتاه‌تر از روش انتقال ریلی است. پس به طور کلی کوتاه‎‌‌ترین زمان برای حمل بار از چین به ایران، روش هوایی است. در این روش نیز استفاده از کارگو باعث می‌شود کالاها در کمترین زمان ممکن به ایران برسند.

محاسبه هزینه واردات از چین

برای محاسبه هزینه واردات از چین به ایران لازم است که در ابتدا مشخص شود قصد دارید چه کالایی وارد کشور کنید. بعضی کالاها به خاطر مراقبت ویژه‌ای که نیاز دارند نیازمند پرداخت مبلغ بیشتری برای حمل و نقل نسبت به کالاهای دیگر هستند. سپس باید مشخص شود که از چه طریقی می‌خواهید اجناس را وارد کشور کنید.

هر کدام از روش‌های انتقال کالا به ایران هزینه خاص خود را دارد. روش انتقال هم بستگی دارد به اینکه چه کالایی بخواهیم وارد کنیم. ممکن است بعضی کالاها نیازمند روش انتقال دریایی باشند و بعضی دیگر نیازمند روش انتقال هوایی. در هر صورت تعیین‌کننده نهایی قیمت حمل کالا این است که بخواهید چه کالایی را به چه روشی وارد کشور کنید.

هزینه حمل بار با کشتی از چین به ایران

هزینه حمل بار از چین به ایران با کشتی بستگی زیادی به وزن بار و نوع آن دارد. عموما اکثر بارهایی که شامل خودرو و قطعات آن، دستگاه‌های صنعتی نیمه‌سنگین، موتور، قطعات هلیکوپتر، قطعات ریل، ماشین‌آلات کشاورزی و قطعات الکترونیکی وسیله کشتی به ایران انتقال داده می‌شود.

هزینه حمل بار دریایی از چین به ایران

بارهای دریایی همانطور که گفتیم توسط کشتی‌های باری به ایران انتقال داده می‌شود. این کشتی‌ها می‌توانند تعداد زیادی بار متنوع به ایران انتقال دهند. برای اینکه بتوانید از هزینه لازم برای انتقال این اجناس به ایران باخبر شوید باید حتما از شرکت علی والا استعلام بگیرید. چرا که این هزینه به وزن بار و نوع اجناس وابسته است.

هزینه حمل بار هوایی از چین به ایران

انتقال اجناسی که وزن بسیار زیادی نداشته باشند و تعداد آن‌ها از یک حد خاص بیشتر نشود را می‌توان از راه هوایی به ایران انتقال داد. برای مثال اجناسی مثل لوازم آرایشی بهداشتی، اسباب‌بازی، مواد دارویی، لوازم خانگی و وسایل تزئینی را می‌توان از راه هوایی به داخل کشور انتقال داد. به همین دلیل نمی‌توان هزینه آن را به طور دقیق تخمین زد؛ چرا که بسیار وابسته است به وزن کالاها.

هزینه حمل بار با هواپیما از چین

برای انتقال اجناس از چین به ایران یکی از بهترین روش‌های حمل‌و‌نقل استفاده از هواپیما است. بر اساس وزن کالاها هزینه انتقال با هواپیما از چین به ایران متغیر است. به این صورت که هر چه وزن اجناس بیشتر باشد هزینه انتقال بیشتر خواهد بود.

واردات کالا از چین به ایران با شرکت بازرگانی علی والا

برای اینکه بتوانید هزینه حمل کالا از چین به ایران را به طور دقیق تخمین بزنید، بهتر است با شرکت وارداتی علی والا مشورت کنید. این شرکت به خاطر تجربه بالایی که در امر واردات از شهرهای مختلف چین و استفاده از روش‌های مختلف حمل بار از چین به ایران دارد، می‌تواند بر اساس شرایط و کالاهایی که خریداری کرده‌اید هزینه نهایی ارسال کالاهای شما را تخمین بزند. شرکت بازرگانی علی والا با داشتن رابط‌های با تجربه و البته قراردادهای بلند مدتی که با شرکت‌های حمل‌و‌نقل چینی بسته است، می‌تواند این هزینه را برای شما بسیار کاهش دهد.

واردات کالا از چین به ایران با شرکت بازرگانی علی والا
واردات کالا از چین به ایران با شرکت بازرگانی علی والا

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم در مورد هزینه حمل کالا از چین به ایران توضیحاتی ارائه دهیم. اصلا چرا باید از چین کالا وارد کرد. سپس مراحل انجام این واردات را توضیح دادیم. سپس توضیح دادیم که هزینه حمل کالا برای هر یک از روش‌های انتقال از طریق خشکی، دریا و هوا چگونه تخمین زده می‌شود. در نهایت نیز به یکی از با تجربه‌ترین شرکت‌های وارداتی فعال در این زمینه اشاره کردیم که می‌تواند کارهای واردات کالای شما را برعهده گرفته و این هزینه را برای شما کاهش دهد.

سوالات متداول درباره هزینه حمل کالا از چین به ایران

آیا حمل کالا از چین به ایران دارای هزینه بالایی است؟

با توجه به نوع کالا و البته مسافت و روش انتقال اجناس از چین به ایران این هزینه متغیر خواهد بود.

روش‌های حمل کالا از چین به ایران کدام است؟

برای ارسال کالاهای خریداری شده از چین به ایران سه روش انتقال هوایی، ریلی و دریایی وجود دارد.

آیا می‌توان هزینه ارسال کالا از چین به ایران را تخمین زد؟

بله. شما می‌توانید از طریق مشورت با شرکت وارداتی علی والا این هزینه را از قبل تخمین بزنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

95 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.