واردات دوربین مداربسته از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

دوربین‌های مداربسته نوع خاصی از سیستم‌های امنیتی هستند که در زندگی مدرن برای تأمین امنیت بشر در همه ابعاد گوناگون زندگی ضروری می‌باشند. از آنجایی که حفظ امنیت در قبال مسائلی که مال و جان افراد را تهدید می‌کند بسیار اهمیت دارد واردات دوربین مداربسته از چین امر مهمی در تجارت به‌حساب می‌آید.

واردات دوربین مداربسته

طبق سیستم‌های نظارتی قدیمی استخدام نگهبان‌ها تا حد زیادی موجب امنیت در فضاهای مسکونی و تجاری می‌شد؛ اما این روش به حد کافی گسترده نیست که بتواند تمامی محدوده‌ها را به نحو مناسبی حفاظت کند؛ بنابراین اهمیت نصب دوربین مداربسته در فضاها مشخص می‌شود. بخش عمده‌ای از دوربین‌های مداربسته موجود به‌صورت وارداتی به کشور وارد می‌شوند و فقط بخش کوچکی از آنها تولید داخل هستند. در نتیجه واردات دوربین مداربسته از چین و ارسال آن به ایران به علت هزینه بسیار کمتر اهمیت بالایی دارد.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

لیست مطالب واردات دوربین مداربسته:

  • خرید دوربین مداربسته
  • خرید عمده دوربین مداربسته
  • واردکننده دوربین مداربسته
  • حمل و نقل دوربین مداربسته
  • ترخیص دوربین مداربسته
  • سود واردات دوربین مداربسته
  • خرید دوربین مداربسته از چین
  • واردات دوربین مداربسته از چین با علی والا
  • سخن پایانی

خرید دوربین مداربسته

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته از چین هستید، می‌توانید برای خرید بهتر به سه عامل تأثیرگذار توجه کنید. این سه عامل شامل قیمت دوربین، ظرفیت هارد و تعداد دوربین‌هایی که خریداری می‌کنید هستند. اگر در خرید دوربین مداربسته کیفیت کار برای شما اولویت نباشد می‌توانید به‌راحتی دوربین چینی را خریداری کنید؛ اما در صورتی که کیفیت دوربین مداربسته و ظرفیت هارد آن برای شما مسئله مهمی است که باید در ابتدا به تعداد دوربین‌هایی که خریداری می‌کنید و سپس به ظرفیت هارد هر کدام از آنها و پس از آن به قیمت دوربین‌ها توجه کنید.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

 از جمله نقاط قوت دوربین‌های مداربسته چینی می‌توان به ظاهر زیبا و همچنین قیمت بسیار کمتر نسبت به دوربین‌های مشابه ساخت کشورهای ژاپن و کره اشاره کرد. اما از جمله معایب این دوربین‌ها می‌توان به عدم نصب آنها در محیط‌های روباز اشاره کرد. همچنین می‌توان گفت که این دوربین‌ها دید در شب خوبی ندارند و پس از مدتی که از استفاده آنها می‌گذرد دچار کاهش کیفیت نسبت به زمان خریداری می‌شود.

خرید دوربین مداربسته
خرید دوربین مداربسته

خرید عمده دوربین مداربسته

برای خرید عمده و واردات دوربین مداربسته از چین باید چندین عامل را که در کیفیت و کارکرد دوربین‌ها مؤثر هستند مورد بررسی قرار دهیم. این عوامل شامل سابقه کار، تکنولوژی، نیروهای کار و همچنین تجهیزات نظارتی برای تولیدات دوربین‌ها هستند.

از جمله بهترین شرکت‌های تولیدکننده چینی شرکت هایک‌ویژن است. این شرکت که دارای تجهیزات و نیروی کار بسیار قوی است و در زمره بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات امنیتی در دنیا قرار دارد. اگر قصد خرید عمده دوربین مداربسته را دارید شرکت بعدی که به شما پیشنهاد می‌کنیم شرکت داهوا است.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

 این شرکت نیز رتبه بالایی در بین شرکت‌های تولیدکننده وسایل امنیتی مانند دوربین‌های مداربسته دارد و برای پیشنهاد آخر هم می‌توان به شرکت یونی ویو اشاره کرد که از نظر تکنولوژی از دو شرکت نامبرده بالاتر است و سرعت پیشرفت آن سریع‌تر بوده و سیر صعودی را طی می‌کند.

واردکننده دوربین مداربسته

بهترین دوربین‌های مداربسته و سایر سیستم‌های امنیتی و نظارتی که به کشور وارد شده توسط کشور چین تولید می‌شوند؛ بنابراین این جمله که برندهای چینی از کیفیت بالایی برخوردار نیستند یک حرف غیرمنطقی به‌حساب می‌آید.

دوربین‌های مداربسته که ساخت شرکت‌های چینی هستند از شهرت جهانی برخوردارند و دارای بهترین عملکرد هستند؛ بنابراین شما به‌عنوان واردکننده دوربین‌های مداربسته می‌توانید به شرکت‌های چینی اعتماد کنید و برای معامله بهتر با سود بیشتر می‌توانید از مشاوران مجموعه علی والا یعنی یک واردکننده دوربین مداربسته مورد اعتماد کمک بگیرید.

برای حمل کالا از چین به ایران کلیک کنید.

حمل ونقل دوربین مداربسته

در مبحث حمل و نقل دوربین مداربسته از چین تجار و بازرگانان باید به نکات مختلفی توجه داشته باشند که در این بخش به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

  1. در ابتدا باید به این نکته توجه کنید که وزن بار بسته‌بندی شما بیشتر از ۲۰ تن نباشد، در غیر این صورت بار شما از مبدأ بارگیری بندر دچار مشکل می‌شود و ارسال نخواهد شد.
  2. نکته مهم دیگر در حمل بار از چین حجم کالا می‌باشد. فضای کلی کانتینر شما ۲۰ فوت حدوداً ۳۳ مترمکعب است؛ بنابراین بار حمل شده شما نباید از وزن ۲۰ تن و حجم ۳۳ مترمکعب افزونی یابد.
  3. نکته بعدی در خصوص حمل و نقل دوربین مداربسته از چین زمان کافی برای بارچینی است. متأسفانه تولیدکنندگان، کارخانه‌ها و دلالان چینی به این موضوع دقت کافی ندارند و طرز اشتباه بارچینی توسط آنها تبعات ناخوشایند و غیر قابل جبرانی همچون صدمه دیدن کالا در چین، آسیب‌دیدن آن هنگام بارگیری در کشتی و تخلیه آنها در بندر و مشکلاتی در حین ترخیص کالا در گمرک در پی دارد.
حمل ونقل دوربین مداربسته
حمل ونقل دوربین مداربسته

 دفعات زیادی پیش‌آمده است که ارزیاب گمرک هنگام ترخیص کالا، به علت ناتوانی در زدن تونل در کانتینر کالای مورد نظر را مرجوع کرده است. به همین علت است که رعایت نکات حمل‌ونقلی به‌خصوص برای واردات دوربین مداربسته از چین اهمیت می‌یابد.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

ترخیص دوربین مداربسته

ترخیص کالاهای وارداتی از گمرک در ایران پروسه مشخص دارد؛ اما در سال گذشته گمرکات ایران برای دوربین مداربسته استاندارد اجباری افزوده است؛ بنابراین برای ترخیص دوربین مداربسته خود نیاز به دریافت استاندارد دارید.

خوب است بدانید که هزینه‌های ترخیص کالا از گمرک و حمل دوربین بر حسب کیلو و وزن محاسبه می‌شود و طبق آمار و تجربه استفاده از ارز مرجع برای ترخیص کالا از گمرک برای این نوع کالا امکان‌پذیر نیست. در نتیجه برای ترخیص دوربین مداربسته خودمی‌تانید به کمک گروه بازرگانی علی والا اطمینان کنید.

سود واردات دوربین مداربسته

در سالیان اخیر تعداد واردکننده‌های تجهیزات نظارتی و امنیتی و حجم واردات این محصولات به‌صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است؛ بنابراین می‌توان فهمید که سود واردات با داشتن نتیجه معکوس نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است. شما می‌توانید با واردات دوربین مداربسته از چین با پرداخت هزینه کمتر به سود خود بیفزایید.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید دوربین مداربسته از چین

کشور چین یکی از بزرگ‌ترین مقصدهای تجاری خاورمیانه با جایگاه دوم اقتصادی در جهان است. این کشور با داشتن کارخانه‌های متعدد، نیروی کار ارزان و برخورداری از تکنولوژی یک عامل تأثیرگذار در تولیدات جهانی به‌حساب می‌آید.

امروزه کارخانه‌های تولید دوربین‌های مداربسته چینی با کیفیت‌ترین دوربین‌ها را با پیشرفت جهانی تکنولوژی تولید می‌کنند. واردات دوربین مداربسته از چین با کیفیت مرغوب می‌تواند ایده عالی برای سرمایه‌گذاری شما باشد.

واردات دوربین مداربسته از چین با علی والا

واردات دوربین مداربسته از چین نیاز به داشتن اطلاعات مفید فنی در زمینه انواع و اقسام مختلف دوربین دارد. باید به این نکته توجه کنید که اگر درباره دوربین‌های مداربسته اطلاعات اندکی دارید لازم است که با نیروهای متخصص یک مجموعه معتبر مشورت کنید و دوربین‌های مداربسته خود را در طی همکاری با شرکت باتجربه علی والا وارد کنید.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

سخن پایانی

همان‌طور که در این مطلب توضیح دادیم دوربین مداربسته در انواع مختلفی تولید می‌شود و سالیانه متقاضیان زیادی در سرتاسر جهان برای خرید مقرون به صرفه آن از کشور چین اقدام می‌کنند. شما می‌توانید برای دستیابی به اطلاعات بیشتر برای واردات دوربین مداربسته از چین با مشاوران مجموعه علی والا تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره واردات دوربین مداربسته

  • آیا واردات دوربین مداربسته از چه به صرفه است؟

بله؛ تولیدکنندگان چینی انواع دوربین مداربسته با کیفیت متفاوت عرضه می‌کنند که هر تاجری با توجه به ظرفیت مالی خود می‌تواند وارد کند.

  • هزینه حمل و نقل دوربین مداربسته معمولا چگونه محاسبه می‌شود؟

عموما هزینه حمل و نقل دوربین از چین به صورت کیلویی محاسبه و تعیین می‌شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

273 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.