خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

بسیاری از بازرگانان و تجار ایرانی مقصد تجاری خود را کشور چین انتخاب می‌کنند. به همین دلیل اگر شما هم یک کسب‌وکار تازه در زمینه موبایل و لوازم جانبی آن راه انداخته‌اید و نیاز دارید کالا وارد کنید، بهتر است خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین را بشناسید و بدانید چگونه انجام می‌شود.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

برای توضیح اینکه خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین چگونه انجام می‌شود چه مراحلی دارد، لازم است به چند نکته پرداخته شود. اینکه بطور کلی واردات اجناس از چین دارای چه مراحلی است، برای خرید از چین باید چکار کرد، خرید عمده چگونه است، چطور اجناس را به ایران انتقال دهیم، و دیگر سوالاتی که برای انجام خرید لوازم جانبی موبایل از چین باید به آنها پاسخ دهیم باید بررسی شوند. اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین:

  • واردات لوازم جانبی موبایل
  • خرید لوازم جانبی موبایل از چین
  • حمل و نقل لوازم جانبی موبایل
  • ترخیص لوازم جانبی موبایل
  • خرید عمده قطعات موبایل از چین
  • خرید لوازم جانبی موبایل از چین با شرکت علی والا
  • سوالات متداول

واردات لوازم جانبی موبایل

بطور کلی خرید لوازم جانبی موبایل از چین یکی از مراحل کلی واردات از چین محسوب می‌شود. واردات کالاهایی مثل لوازم جانبی موبایل از چین یک عملیات چند مرحله‌ای است که در ادامه قصد داریم تک تک مراحل آن را به شما توضیح دهیم و سپس به‌سراغ خود خرید از چین رفته و نکات آن را بررسی کنیم.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

واردات لوازم جانبی موبایل
واردات لوازم جانبی موبایل

خرید لوازم جانبی موبایل از چین

برای اینکه بتوان خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین را به نحو احسنت انجام داد در ابتدا لازم است که توضیح دهیم مراحل انجام این کار کدامند. مراحلی که اگر به درستی انجام شوند شما می‌توانید لوازم جانبی موبایلی که نیاز دارید را به سادگی وارد کشور کنید. اولین مرحله برای خرید این محصولات ارسال یک نامه رسمی تقاضای خرید به شرکت چینی است که پیش‌فاکتور نام دارد.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

در این نامه رسمی قیمت لوازم جانبی موبایل، تعداد مورد نیاز و دیگر ویژگی‌های کالا قید شده است. شرکت چین بعد از بررسی پیش فاکتور و تهیه محصولات درخواست شما را تایید کرده و اجناس را برای گرفتن حق ترخیص برای صادرات به ایران، به سمت اداره گمرک چین ارسال می‌کند. اداره گمرک چین هم بعد از بررسی کالاها اجازه ترخیص آنها را به شما داده و می‌توانید بعد از گرفتن نامه ترخیص برای ارسال لوازم جانبی موبایل‌ها به ایران اقدام کنید.

حمل و نقل لوازم جانبی موبایل

بعد از دریافت اجناس از گمرک کشور چین، نوبت به ارسال آنها به ایران می‌رسد. در واقع مرحله ارسال اجناس به ایران مرحله دوم واردات و بعد از خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین محسوب شده و بسیار مهم است. برای حمل‌ونقل کالاها از چین به ایران سه راه وجود دارد. راه اول این است که آنها را از راه خشکی با قطار باری ارسال کنید.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

راه بعدی انتقال این اجناس با استفاده از کشتی باری و از راه دریا است که البته متداول‌ترین راه اجناس از چین به ایران است. راه سوم هم ارسال اجناس با هواپیمای باری است که از طریق انتقال هوایی انجام می‎‌شود. هرکدام از این روش‌ها دارای بیمه بدنه خود بوده و مزایا و معایب خود را دارند. به همین دلیل لازم است براساس ویژگی‌ لوازم جانبی موبایلی که خریداری کرده‌اید نوع انتقال اجناس را هم مشخص کنید.

ترخیص لوازم جانبی موبایل

آخرین مرحله واردات لوازم جانبی موبایل از چین به ایران عبارتست از ترخیص این کالاها. شما بعد از سپردن اجناس به شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی برای رساندن کالاها به ایران، باید برای ترخیص اجناس از گمرک ایران اقدام کنید. چرا که اولین جایی که اجناس بعداز ورود به ایران به آنجا انتقال داده می‌شوند، گمرک ایران است.

ترخیص لوازم جانبی موبایل
ترخیص لوازم جانبی موبایل

برای ترخیص کالاها از گمرک نیز لازم است با در دست داشتن مدارکی مثل بارنامه، کارت بازرگانی و پیش فاکتور به اداره گمرک ایران رفته و درخواست ترخیص دهید. بازرسان گمرک بعداز بررسی کالاها و تایید آنها اجازه ترخیص را به شما داده و می‌توانید لوازم جانبی موبایل خریداری شده را وارد بازار کنید.

خرید عمده قطعات موبایل از چین

اما آیا خرید عمده قطعات موبایل از چین بهتر است یا خرید عادی؟ پاسخ این سوال بستگی به فرقی که میان خرید عمده و خرید تکی است دارد. در خرید عمده‌ای اجناس بطور کلی، تعداد زیادی از آنها با قیمتی بسیار پایین به مشتری تحویل داده می‌شود. طوری‌که مشتری بتواند آنها را به فروشگاه خود برده و با فروختن تکی آنها با قیمتی بالاتر، سود مناسبی کسب کند.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

پس هدف از خرید عمده قطعات موبایل از چین کسب سود بیشتر است. به همین خاطر از اهمیت بیشتر برخوردار بوده و توصیه اکثر کارشناسان این است که حتما در واردات لوازم جانبی موبایل از چین بصورت عمده‌ای خرید کنید.

خرید لوازم جانبی موبایل از چین با شرکت علی والا

اما چطور می‌توان تمام این مراحلی که توضیح دادیم از جمله خرید لوازم جانبی موبایل از چین را با کمترین هزینه و بدون دردسر انجام داد؟ برای این کار پیشنهاد ما این است که کارهای خود را به یک شرکت واسطه وارداتی بسپارید. اما آیا هر شرکتی توانایی انجام کارهای واردات لوازم جانبی موبایل از چین را دارد؟ خیر. به همین دلیل است که شرکت بازرگانی علی والا را به شما معرفی می‌کنیم. این شرکت با داشتن تجربه فراوان در امر واردات کالاهای مختلف از چین از جمله لوازم جانبی موبایل می‎‌تواند به بهترین شکل کار خرید عمده‌ای لوازم جانبی موبایل را برای شما انجام دهد.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

خرید لوازم جانبی موبایل از چین با شرکت علی والا
خرید لوازم جانبی موبایل از چین با شرکت علی والا

علی والا با داشتن واسطه‌هایی با تجربه و آگاه در زمینه خرید کالاها، ارسال آنها به ایران و ترخیص آنها از گمرک ایران می‌تواند با کمترین هزینه و صرف انرژی از شما، اجناس خریداری شده را به درب خانه‌تان انتقال دهد. همچنین این شرکت تجربه بالایی در امر خرید عمده‌ای از چین دارد که خبر خوبی برای واردکنندگان است.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

سوالات متداول درباره خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین

  • آیا خرید لوازم جانبی موبایل از چین دارای مراحل مختلفی است؟

بله. انجام این عملیات دارای دو مرحله اصلی سفارش خرید و ترخیص کالاهای خریداری شده از گمرک چین است.

  • مراحل کلی واردات از چین کدام است؟

برای واردات هر کالایی از جمله لوازم جانبی موبایل باید مراحل خرید، انتقال اجناس و ترخیص آنها از گمرک ایران انجام شود.

  • بهترین راه برای خرید عمده قطعات موبایل از چین کدام است؟

بهتری کار برای انجام این کار سپردن کارهای خرید عمده‌ای به شرکت باتجربه علی والا است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

226 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.