واردات باتری موبایل از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

واردات باتری موبایل از چین چقدر ضروری است؟ همه حداقل یک بار هم که شده باتری موبایل خود را عوض کرده‌ایم. به همین خاطر این کالا را می‌توان جزو اجناسی دانست که واردات آنها از چین بسیار ضروری بوده و البته سود بسیار زیادی خواهد داشت. به همین دلیل در این مقاله قرار است راجع به واردات این کالا از کشور چین به ایران توضیح دهیم.

واردات باتری موبایل

برای اینکه بتوانیم مراحل واردات باتری موبایل از چین را به طور دقیق انجام دهیم لازم است که در ابتدا بدانیم که این مراحل کدام هستند. اولین مرحله خرید از کشور چین است. مرحله دوم آن عبارت است از ترخیص این اجناس از گمرک چین و مرحله آخر آن ارسال باتری‌ها از کشور چین به ایران است. در ادامه این مقاله هر کدام از این مراحل را کامل بررسی کرده و نکات آنها را بررسی می‌کنیم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات باتری موبایل از چین با علی والا:

  • واردات باتری موبایل
  • خرید باتری موبایل
  • خرید عمده باتری موبایل
  • خرید باتری موبایل از چین
  • ترخیص باتری موبایل
  • حمل و نقل باتری موبایل
  • سود واردات باتری موبایل چقدر است؟
  • واردات باتری موبایل از چین با شرکت علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

واردات باتری موبایل از چین

برای واردات باتری موبایل از چین لازم است که یک فرآیند کلی را پشت سر بگذاریم. این مراحل همانطور که در مقدمه گفتیم عبارت است از خرید، ترخیص و ارسال موبایل‌ها از چین به ایران. انجام این مراحل یا توسط خود شما انجام می‌گیرد که البته به‌خاطر تخصصی بودن و نیازمند تجربه بالا بودن آنها عموما بهتر است که خودتان مستقیم آنها را انجام ندهید، یا اینکه باید به یک شرکت بازرگانی واسطه سپرده شود.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

واردات باتری موبایل از چین
واردات باتری موبایل از چین

خرید باتری موبایل

برای انجام مرحله اول واردات باتری موبایل از چین لازم است که ابتدا شرکت فروشنده باتری‌ها در چین را مشخص کرده و سپس برای آن یک درخواست خرید ارسال کنید. این درخواست خرید یک نامه رسمی است که پروفرما نام داشته و شما در آن اطلاعاتی مثل مشخصات فروشنده، مشخصات خریدار، قیمت باتری‌ها، تعداد آنها و نحوه پرداخت هزینه این محصولات را درج می‌کنید. شرکت فروشنده نیز بعد از دریافت پروفرما اقدام به تهیه باتری‌ها کرده و سپس آنها را برای تایید کیفیت به واحد کنترل کیفی ارسال می‌کند.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

بعد از اینکه واحد کنترل کیفی، باتری‌ها را از نظر کیفیت تایید کرد، آنها را به گمرک چین تحویل داده و شما باید برای ترخیص آنها اقدام کنید. اما پیش از آنکه مراحل ترخیص باتری گوشی‌ها را بررسی کنیم لازم است که توضیح دهیم بهترین نوع خرید برای انجام مرحله خرید باتری از کشور چین کدام است.

خرید عمده باتری موبایل

شما اگر قصد واردات باتری موبایل از چین داشته باشید، باید حتما باتری‌ها را به صورت عمده از چین خریداری کنید. این شیوه برای شما امکان خرید تعداد زیادی باتری ماشین با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت باتری‌ها در بازار را فراهم می‌کند. همین امکان دو مزیت عمده دارد.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

اولی اینکه شما خواهید توانست تعداد زیادی از این اجناس را با هزینه اولیه بسیار اندک خریداری کرده و به ایران وارد کنید. مزیت دوم هم این است که تنها با یکبار سفر می‌توانید تعداد بسیار زیادی باتری موبایل به ایران وارد کنید بدون اینکه نیاز باشد با چند بار سفر هزینه کلی واردات خود را بیشتر کنید.

اگر در حالت کلی بخواهیم حساب کنیم، این نوع خرید باتری از چین باعث می‌شود شما دارای واردات باتری از چین بسیار پرسودی شوید. حال که نوع خرید این کالاها مشخص گشت، بهتر است به‌سراغ توضیح چگونگی ترخیص این اجناس برویم که همان مرحله دوم انجام عملیات واردات باتری از کشور چین است. اما قبل از آن باید یک مرور روی این مرحله مهم، یعنی خرید باتری‌های موبایل از چین داشته باشیم.

خرید باتری موبایل از چین

برای اینکه بتوانید مرحله اول واردات باتری موبایل از چین را به‌خوبی انجام دهید، بد نیست که یک چک لیست از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید. این چک لیست در مرحله اول تعیین شرکت فروشنده باتری‌های موبایل است، یعنی لازم است که در ابتدا شرکت فروشنده  را مشخص کنید.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

خرید باتری موبایل از چین
خرید باتری موبایل از چین

گام دوم خرید باتری موبایل از چین، عبارتست از ارسال پروفرمای خرید به این شرکت فروشنده. گام سوم خرید باتری موبایل ازچین نیز عبارتست از تعیین نوع خرید باتری‌ها که البته همان خرید عمده است. انجام تمام این مراحل مشخص شده در چک لیست به شما کمک می‌کند که بتوانید واردات این محصولات از چین را بصورت پرسودی انجام دهید.

ترخیص باتری موبایل

همانطور که گفتیم، مرحله دوم واردات باتری موبایل از چین عبارتست از ترخیص این کالاها از گمرک این کشور. برای اینکه بتوانید باتری‌های خریداری شده را از گمرک کشور چین ترخیص کنید لازم است که در ابتدا مدارکی تهیه کرده و به گمرک این کشور تحویل دهید. این مدارک عبارتند از کارت بازرگانی، بارنامه خرید کالاها و البته پروفرما. گمرک چین بعد از دریافت این مدارک و البته تکمیل برگه درخواست ترخیص کالاها توسط شما، به بررسی باتری‌های خریداری شده توسط شما پرداخته و اگر مشکلی وجود نداشته باشد اجازه ترخیص آنها را به شما خواهد داد.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

البته برای اینکه بتوانید باتری‌های خریداری شده را از گمرک کشور چین ترخیص کنید لازم است که مبلغی به‌نام حق گمرکی که براساس کیفیت باتری‌ها متغیر است به گمرک این کشور پرداخت کنید. بعد از پرداخت این حق گمرکی، خواهید توانست اجناس ترخیص شده خود را برای ارسال به ایران آماده کنید. عملیاتی که مرحله آخر واردات باتری موبایل از چین به‌شمار می‌رود.

حمل و نقل باتری موبایل

آخرین مرحله، ارسال اجناس از چین به ایران است. در این مرحله شما اجناس ترخیص شده را به یک شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی می‌سپارید تا اجناس خریداری شده توسط شما را از چین به ایران ارسال کند. این کار عموما به روشی که کارگو نام دارد انجام می‌شود. روش کارگو به‌معنای ارسال اجناس از کشوری به کشور دیگر با استفاده از یک وسیله حمل‌ونقل باری است.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

این وسیله حمل‌ونقل باری البته می‌تواند قطار باری، کشتی باری یا هواپیمای باری باشد. بسته به اینکه کدام یک از وسایل حمل‌ونقل باری را انتخاب کنید، کارگو شما کارگو دریایی، کارگو هوایی یا کارگو زمینی نام می‌گیرد. باتوجه‌به اینکه واردات باتری از کشور چین به ایران به صورت عمده انجام می‌شود، بهترین روش همان کارگو دریایی است.

سود واردات باتری موبایل چقدر است؟

سود واردات باتری موبایل از چین بسته به نوع خرید آنها است. با خرید این اجناس به صورت عمده شما می‌توانید با هزینه‌ای کم تعداد زیادی باتری وارد ایران کرده و با قیمت مناسبی به فروش برسانید. همین اختلاف قیمت باعث می‌شود تا سود واردات چندین برابر شود. از سویی تقاضای بالا برای خرید این محصول، باعث می‌شود که عملیات فروش سریع انجام شده و سوددهی در زمان کوتاهی صورت گیرد.

سود واردات باتری موبایل چقدر است؟
سود واردات باتری موبایل چقدر است؟

واردات باتری موبایل از چین با شرکت علی والا

شرکت علی والا به‌خاطر تجربه بالایی که در امر واردات انواع کالا مثل باتری گوشی و دیگر لوازم از چین دارد، می‌تواند کارهای واردات باتری موبایل شما یعنی خرید آنها، ترخیص باتری‌ها از گمرک چین و ارسال آنها از چین به ایران را به ساده‌ترین و البته ارزان‌ترین روش ممکن انجام دهد. تنها کافی است کارهای واردات باتری موبایل خود را به این شرکت بسپارید تا بتوانید به‌سادگی کالاهای درخواستی خود را در خانه خود تحویل بگیرید.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

واردات باتری موبایل از چین با شرکت علی والا
واردات باتری موبایل از چین با شرکت علی والا

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم مراحل کلی واردات باتری موبایل از چین را به ساده‌ترین شکل ممکن توضیح دهیم. اینکه هر کدام از مراحل چه نکاتی داشت مهم‌ترین مطالب این مقاله بود. مثلا دانستن اینکه برای داشتن یک واردات پرسود باتری موبایل لازم است که حتما اجناس به صورت عمده خریداری شوند یک نکته بسیار مهم است. یا اینکه برای انتقال این اجناس از چین به ایران متداول‌ترین روش، کارگو دریایی است نکته مهم بعدی است.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

سوالات متداول درباره واردات باتری موبایل

  • برای داشتن یک واردات باتری موبایل از چین پرسود بهترین نوع خرید کدام است؟

بهترین نوع خرید برای اینکه بتوان یک واردات پرسود باتری موبایل از چین داشت، خرید عمده است.

  • متداول‌ترین روش برای ارسال باتری‌های موبایل از چین کدام است؟

متداول‌ترین روش برای اینکه بتوان باتری‌های موبایل را از چین به ایران انتقال داد، کارگو دریایی است.

  • کارهای واردات باتری موبایل را به چه کسی یا کسانی بسپاریم؟

بهترین کار برای اینکه بتوانید کارهای واردات باتری موبایل‌تان مناسب پیش رود این است که آن را به یک شرکت بازرگانی معتبر مثل علی والا بسپارید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

737 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.