واردات تجهیزات پزشکی از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

واردات تجهیزات پزشکی از چین یکی از چندین وارداتی است که از این کشور به ایران انجام می‌شود. امروزه نام کشور چین را می‌توان روی هر کالایی مشاهده نمود. از کالاهای مربوط به بازار لباس و آرایش تا قطعات صنعتی و تجهیزات پزشکی، همه توسط شرکت‌ها و تولیدی‌های عظیم چینی تولید می‌شوند. به همین خاطر است که رتبه دوم اقتصادی جهان به این کشور تعلق یافته و البته نتیجه آن این است که بالای ۹۰ درصد کالاهای موجود در بازار ایران چینی هستند.

واردات کالا پزشکی

اما برای بررسی واردات تجهیزات پزشکی از چین به ایران لازم است در ابتدا توضیحی کلی در مورد مراحل انجام این واردات ارائه دهیم. سپس به سراغ سرمایه لازم برای انجام آن رفته و در نهایت مدارک و مجوزات لازم برای واردات این کالاها را نام می‌بریم. اگر شما هم قصد دارید این موضوع را با ما به طور کامل بررسی کنید و صفرتاصد آن دستتان بیاید، حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

برای واردات کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات تجهیزات پزشکی از چین با علی والا:

  • مراحل واردات تجهیزات پزشکی از چین
  • سرمایه لازم برای واردات تجهیزات پزشکی
  • مدارک لازم برای واردات تجهیزات پزشکی
  • واردات تجهیزات پزشکی از چین با شرکت علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

مراحل واردات تجهیزات پزشکی از چین

برای واردات تجهیزات پزشکی از چین لازم است که چند مرحله مهم پشت سر گذاشته شود. این مراحل را به طور خلاصه در اینجا نام می‌بریم تا متوجه گردید که کلیات کار چگونه است. اما قبل از هر اقدامی لازم است که یک سری مجوزات برای واردات این کالاها از وزارت خانه‌های مختلف اخذ کنید.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

در بخش‌های بعدی این مدارک را به طور تخصصی بررسی می‌کنیم. اولین مرحله برای انجام این واردات بعد از اخذ مجوزات لازم، این است که برای خرید کالاها اقدام کنید. این کار با ارسال یک درخواست رسمی که پروفرما نام دارد، انجام می‌شود. در پروفرما شما قیمت اجناس، تعداد آنها و البته نحوه پرداخت هزینه خرید کالاها را درج می‌کنید. بعد از ارسال کالاها به شرکت چینی باید منتظر دریافت تاییدیه خرید از سمت شرکت بمانید.

مراحل واردات کالا پزشکی از چین
مراحل واردات تجهیزات پزشکی از چین

مرحله دوم واردات تجهیزات پزشکی از چین بعد از خرید انجام می‌شود و عبارت است از آمادگی کالاها برای ارسال به ایران. این مرحله به سه روش قابل انجام است. روش اول انتقال این اجناس از طریق خشکی و با قطار باری است. روش دوم انتقال آنها از طریق دریا و با کشتی باری است. روش سوم نیز ارسال کالاهای پزشکی از راه هوایی و با هواپیمای باری است. انتخاب هرکدام از این روش‌ها وابسته به حجم کالاها و نوع آنها است. اما متداول‌ترین روش انتقال کالاهای پزشکی از چین به ایران ارسال آنها از طریق دریا و با کشتی باری است.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

سرمایه لازم برای واردات تجهیزات پزشکی

برای واردات تجهیزات پزشکی از چین سرمایه‌ای لازم است که مقدار آن به نوع کالاهایی که قصد دارید وارد کنید، بستگی دارد. گاهی با کمترین سرمایه می‌توان این کالاها را وارد کرد گاهی نیز بعضی تجهیزات وارداتی هزینه زیادی نیاز دارند.

مثلا اگر قصد واردات دستگاه‌های پزشکی پیشرفته را داشته باشید، باید سرمایه زیادی فراهم کنید. از طرفی کالاهای پزشکی نسبتا ارزان قیمت مثل دستگاه‌های فشارسنج، چوب تشخیص بیماری یا مثلا گوشی برای تشخیص نوع تنفس بیمار با سرمایه اندک هم قابل وارد کردن هستند.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

با این حال اگر قصد دارید به طور دقیق سرمایه لازم برای واردات تجهیزات پزشکی را تخمین بزنید، حتما با شرکت بازرگانی علی والا مشورت کنید. این شرکت در واردات این کالاها دارای تجربه زیاد بوده و به طور کلی تخصصش وارد کردن کالا از کشور چین است. کافی است با این شرکت تماس بگیرید و از متخصصان آنها بخواهید تا سرمایه لازم برای این واردات را برای شما تخمین بزنند.

مدارک لازم برای واردات تجهیزات پزشکی

همان‌طور که گفتیم برای واردات تجهیزات پزشکی از چین لازم است مدارک و مجوزاتی را فراهم کنید. این مدارک در درجه اول عبارت است از کارت بازرگانی و البته مجوز واردات از گمرک ایران. اما علاوه بر این مدارک که اخذ آنها برای هر نوع وارداتی لازم است، شما باید مجوزهایی از وزارت بهداشت نیز دریافت کنید.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

از آنجا که تجهیزات پزشکی مستقیما با سلامت جامعه در ارتباط است، وزارت بهداشت باید واردات آنها را زیر نظر گرفته و به همین دلیل شما باید مجوزات لازم برای واردات آنها از این وزارت‌خانه اخذ کنید.

مدارک لازم برای واردات تجهیزات پزشکی
مدارک لازم برای واردات تجهیزات پزشکی

علاوه بر این مدارک و مجوزات برای واردات تجهیزات پزشکی از چین شما باید مدارک دیگری مانند پروفرما و پرونده تشکیل شده در سامانه اداره کل تجهیزات نیز فراهم کنید تا بتوانید کالاها را وارد ایران کنید. این مدارک البته باید همراه با پاسپورت، بارنامه و البته کارت بازرگانی فراهم شده و به اداره گمرک تحویل داده شوند تا بتوانید کالاهای وارد شده به ایران را ترخیص کنید.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

واردات تجهیزات پزشکی از چین با شرکت علی والا

احتمالا برای شما سوال پیش آمده است که چگونه می‌توان تمام مراحل واردات تجهیزات پزشکی از چین را بدون کوچک‌ترین دردسر و با ارزان‌ترین هزینه ممکن انجام داد. در قسمت هزینه لازم برای انجام این واردات توضیح دادیم که شما می‌توانید از سرمایه لازم برای انجام واردات از طریق شرکت علی والا با خبر شوید.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

این شرکت علاوه بر این کار توانایی انجام تام مراحل واردات این کالاها را داشته و شما می‌توانید صفر تا صد واردات تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را به آن بسپارید. مراحل خرید، ترخیص کالا از گمرک چین و ارسال آنها به ایران تماما توسط این شرکت قابل انجام است.

واردات کالا پزشکی از چین با شرکت علی والا
واردات کالا پزشکی از چین با شرکت علی والا

سخن آخر

تجهیزات پزشکی از لوازم ضروری است که هر کشوری به آن نیاز دارد. این کالاها امروزه به طور کامل در کشور چین با ارزان‌ترین قیمت تولید می‌شوند. به همین خاطر شما می‌توانید عملیات واردات کالا پزشکی از چین را برای تهیه لوازم پزشکی مورد نیاز خود انجام دهید.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

در این مقاله سعی کردیم کلیه مراحل لازم برای انجام این کار را توضیح دهیم. اینکه سرمایه لازم برای واردات این اجناس کدام است و مدارک لازم برای انجام آن چه مدارکی است را بررسی کردیم. امیدواریم که مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول درباره واردات تجهیزات پزشکی

  • برای واردات کالای پزشکی از کشور چین چه مدارکی لازم است؟

مدارک مورد نیاز برای انجام این عملیات عبارتست‌از پروفرما، مجوز واردات از وزارت بهداشت و البته بارنامه و کارت بازرگانی.

  • سرمایه لازم برای وارد کردن کالاهای پزشکی از چین چه مقدار است؟

بسته به نوع کالاهای پزشکی که قصد واردات آن را دارید این سرمایه متغیر است. اگر کالاهای مورد نظر شما از نوع تجهیزات پیشرفته و گران قیمت باشد، این سرمایه باید بسیار زیاد باشد در غیر این صورت با سرمایه‌ای اندک هم می‌توان این تجهیزات را وارد کشور کرد.

  • متداول‌ترین روش انتقال کالاهای پزشکی از چین کدام است؟

روش انتقال اجناس از کشور چین با کشتی باری متداول‌ترین روش انتقال این کالاها از چین به ایران است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

244 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.