واردات ظروف آشپزخانه از چین

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

ظروف آشپزخانه از جمله وسایلی است که هر خانمی به خرید آنها علاقه‌مند است. در واقع علل اصلی رفتن خانم‌ها به بازار یکی خرید لباس و لوازم آرایشی است و دیگری خرید ظروف آشپزخانه و وسایل مربوط به این بخش از خانه؛ پس تقاضا برای این وسایل در بازار ایران بسیار زیاد است. اگر شما هم به فکر واردات ظروف آشپزخانه از چین افتاده‌اید، حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

واردات ظروف آشپزخانه

برای واردات ظروف آشپزخانه از چین باید یک فرآیند کلی را سپری کنید. این مراحل عبارتند از خرید ظروف از یک شرکت چینی معتبر، ترخیص ظروف خریداری شده از گمرک کشور چین به منظور ارسال آنها با ایران و در نهایت ارسال این ظروف به ایران. درست انجام دادن این مراحل باعث می‌شود که شما یک واردات پرسود ظروف آشپزخانه داشته باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب

  • واردات ظروف آشپزخانه
  • خرید ظروف آشپزخانه
  • خرید ظروف آشپزخانه از چین
  • ترخیص ظروف آشپزخانه
  • حمل و نقل ظروف آشپزخانه
  • سود واردات ظروف آشپزخانه
  • واردات ظروف آشپزخانه با شرکت علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

واردات ظروف آشپزخانه از چین

یک سر به آشپزخانه منزل خود بزنید. ظروف آشپزخانه را تماشا کنید و بررسی کنید که لزوم وجود هر کدام در آشپزخانه‌تان چیست. آیا وجود تک‌تک این ظروف در آشپزخانه شما ضروری است؟ زندگی امروزی ما انسان‌ها شدیدا وابسته به تکنولوژی است که استفاده می‌کنیم. اینکه ظروف آشپزخانه ما هم به‌گونه‌ای باشند که کار پخت‌وپز ما را ساده‌تر کنند، بخشی از این وابستگی است.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

واردات ظروف آشپزخانه از چین
واردات ظروف آشپزخانه از چین

به همین دلیل وجود تک‌تک این ظروف برای داشتن یک پخت‌وپز باکیفیت لازم است. این ظروف همه از کشور چین وارد کشور ما می‌شوند. پس اگر شما نیز قصد واردات این وسایل ضروری را دارید باید بدانید که مراحل و جزئیات واردات ظروف آشپزخانه از چین کدام است. در ادامه به هر کدام از این مراحل به طور جدا می‌پردازیم.

خرید ظروف آشپزخانه

اولین مرحله واردات ظروف آشپزخانه از چین عبارتست از خرید این ظروف از یک شرکت چینی معتبر. شما بعد از اینکه توانستید موفق به یافتن یک فروشنده مناسب برای خرید این ظروف شوید، باید اقدام به ارسال یک درخواست رسمی خرید برای این شرکت کنید. این درخواست رسمی پروفرما نام دارد.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

در پروفرما اطلاعاتی مثل آدرس فروشنده، آدرس خریدار، قیمت ظروف آشپزخانه، تعداد ظروف درخواستی و نحوه پرداخت هزینه خرید آنها درج می‌شود. شرکت چینی بعد از دریافت این پروفرما، اقدام به تهیه ظروف کرده و بعد از اطمینان از کیفیت آنها، ظروف را برای ارسال به ایران به گمرک کشور چین تحویل می‌دهد.

شما برای اینکه بتوانید ظروف را از گمرک چین تحویل بگیرید لازم است که در این مرحله اقدام به طی کردن مراحل ترخیص کالا کنید. اما قبل از اینکه مراحل اداری ترخیص ظروف از گمرک چین را توضیح دهیم، لازم است که بررسی کنیم چه نوع خریدی برای واردات ظروف آشپزخانه از چین مناسب بوده و برای شما سود بیشتری به همراه دارد.

خرید عمده ظروف آشپزخانه

به‌نظرتان آیا یک خریدار عادی لوازم و ظروف آشپزخانه با کسی که قصد راه‌اندازی یک فروشگاه در این مورد دارد، ظروف موردنیاز خود را از یکجا و با روشی یکسان خریداری می‌کنند؟ خیر. اگر فروشنده ظروف لوازم آشپزخانه بخواهد مانند مشتریان خودش اجناس را با همان قیمت و صورت تکی خریداری کند، دیگر سودی نکرده و عملا کار بیهوده می‌کند. اینجاست که این شخص باید ظروف آشپزخانه مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کند. واردکننده این محصولات نیز باید ظروف مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کند.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

این نوع خرید تعداد زیادی از ظروف آشپزخانه را با قیمتی اندک در اختیار شما قرار می‌دهد. البته در قسمت سود واردات ظروف آشپزخانه توضیح خواهیم داد که دقیقا همین نوع خرید است که سود واردات شما را تضمین می‌کند؛ پس خرید عمده بهترین نوع خرید ظروف آشپزخانه است.

خرید عمده ظروف آشپزخانه
خرید عمده ظروف آشپزخانه

خرید ظروف آشپزخانه از چین

مرحله اول واردات ظروف آشپزخانه از چین که همان خرید این ظروف است، با توجه به نکات گفته شده باید به ترتیب مشخصی انجام شود. این ترتیب عبارت است از گام اول: یافتن شرکت فروشنده ظروف آشپزخانه در چین، گام دوم: ارسال پروفرما برای این شرکت و درخواست خرید ظروف آشپزخانه و گام سوم: درخواست فروش عمده محصولات به شما.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

اگر تمام این مراحل درست پیش رود، در نهایت همانطور که گفتیم هم سود واردات شما تضمین می‌شود و هم اینکه می‌توانید مرحله بعد این عملیات را که همان ترخیص ظروف آشپزخانه از گمرک چین است پی‌گیری کنید.

ترخیص ظروف آشپزخانه

مرحله دوم واردات ظروف آشپزخانه از چین عبارت است از ترخیص این ظروف از گمرک کشور چین. برای اینکه بتوانید ظروف خریداری شده را از گمرک چین ترخیص کنید لازم است که مدارک مشخصی به اداره گمرک این کشور تحویل دهید. این مدارک عبارتند از: بارنامه، کارت بازرگانی و البته پروفرمای خرید این وسایل. بازرسان گمرک کشور چین بعد از دریافت مدارک شما و البته همزمان تکمیل برگه درخواست اجناس، اقدام به بررسی ظروف کرده و اگر مشکلی وجود نداشته باشد، برگه ترخیص آنها را برای شما صادر می‌کنند. برگه ترخیص ظروف درصورتی تایید نهایی خواهد گرفت که شما مبلغی به‌نام حق گمرکی پرداخت کنید.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

حمل و نقل ظروف آشپزخانه

بعد از پرداخت حق گمرکی، نوبت به ارسال ظروف آشپزخانه خریداری شده از چین به ایران می‌رسد. این مرحله با انتخاب نوع کارگو انجام می‌شود. کارگو به معنای روشی است که در آن وسایلی از کشوری به کشور دیگری با استفاده از یک وسیله حمل‌ونقل باری فرستاده می‌شوند.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

حمل و نقل ظروف آشپزخانه
حمل و نقل ظروف آشپزخانه

اگر بر فرض مثال شما بخواهید ظروف آشپزخانه خریداری شده خود را از چین به ایران از راه کارگو دریایی به داخل کشور انتقال دهید، پس باید از یک کشتی باری برای این کار استفاده کنید. عموما انتخاب اول بازرگانان ایرانی روش کارگو دریایی است؛ چرا که هم هزینه کمتری دارد و هم اینکه امنیت بالایی دارد.

سود واردات ظروف آشپزخانه

اما سود واردات ظروف آشپزخانه از چین به ایران چگونه تضمین می‌شود؟ در قسمت خرید عمده این اجناس توضیح دادیم که شما باید ظروف را در چین با قیمتی بسیار پایین و در تعداد بالا خریداری کرده و در ایران با قیمتی مناسب به‌فروش برسانید. همین اختلاف قیمت خرید از چین و فروش در ایران اولین تضمین کننده سود شما است.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

از سویی خرید ظروف آشپزخانه با تعداد بالا باعث می‌شود مجبور نباشید که هر بار برای واردات این ظروف راهی کشور چین شوید. پس این دو عامل درکنارهم باعث می‌شوند که شما در واردات ظروف آشپزخانه سودی مناسب کسب کنید.

واردات ظروف آشپزخانه با شرکت علی والا

سوال دیگری که در این میان به وجود می‌آید این است: حال که مشخص شد برای واردات ظروف آشپزخانه از چین باید چکار کرد و چه مراحلی را پشت‌سر گذاشت، باید بدانیم که چگونه مراحل آن را بصورت عملی انجام دهیم و کار را به چه کسانی بسپاریم؟

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

در پاسخ به این سوال، پیشنهاد ما این است که تمام مراحل واردات این ظروف را به یک شرکت بازرگانی واسطه مثل علی والا بسپارید. این شرکت قادر است که تمام کارهای واردات ظروف شما را به ساده‌ترین و البته ارزان‌ترین روش ممکن انجام دهد.

واردات ظروف آشپزخانه با شرکت علی والا
واردات ظروف آشپزخانه با شرکت علی والا

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم که واردات ظروف آشپزخانه از چین را به طور کامل توضیح دهیم. به همین دلیل ابتدا شروع کردیم مرحله اول این عملیات یعنی خرید این ظروف از چین را بررسی کردیم و مشخص شده که بهترین نوع خرید، خرید عمده اجناس است. سپس توضیح دادیم که مدارم لازم برای ترخیص ظروف آشپزخانه از گمرک چین کدام است.

در نهایت مرحله آخر را بررسی کردیم و توضیح دادیم که کارگو دریایی برای ارسال این ظروف از چین به ایران بهترین روش است. همچنین مشخص شد که بهترین راه برای انجام تمام این مراحل این است که انجام آنها را به یک شرکت بازرگانی واسطه مثل علی والا بسپاریم.

سوالات متداول درباره واردات ظروف آشپزخانه

  • برای واردات ظروف آشپزخانه از چین به ایران چه مراحلی باید طی شود؟

مراحل کلی انجام این عملیات عبارت است از خرید ظروف آشپزخانه، ترخیص آنها از گمرک و البته ارسال آنها از چین به ایران.

  • بهترین راه برای ارسال ظروف آشپزخانه از چین به ایران کدام است؟

بهترین راه که البته انتخاب اول بازرگانان و تجار ایرانی نیز هست، ارسال این اجناس با کارگو دریایی است.

  • مدارک لازم برای ترخیص ظروف آشپزخانه از گمرک چین کدام است؟

مدارکی مثل کارت بازرگانی، بارنامه و البته پروفرما برای ترخیص اجناس از گمرک چین ضروری هستند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

141 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.