واردات عینک از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

عینک یکی از وسایلی است که در ابتدا برای بهبود مشکلات دوربینی و نزدیک‌بینی چشم انسان اختراع شد، اما امروزه ازآن در درمان بسیاری از مشکلات چشم استفاده می‌شود و البته انواع دیگری هم دارد که برای فعالیت‌های ورزشی و مقابله با نور خورشید بکار می‌رود. به‌همین‌دلیل این وسیله دارای کاربردهای بسیار وسیعی است و همین موضوع باعث شده که واردات عینک از چین به ایران درخواست بسیار زیادی داشته و البته وارداتی پرسود تلقی شود.

واردات عینک

برای اینکه بتوانید از واردات عینک از چین به ایران سودی مناسب کسب کنید لازم است که حتما مراحل انجام این عملیات که عبارتست از خرید عینک از چین، ترخیص آن از گمرک این کشور و ارسال آنها به ایران را به‌درستی انجام داده و نکات هرمرحله را به‌خوبی رعایت کنید. درادامه مقاله این نکات مربوط به هرمرحله را کامل توضیح خواهیم داد تا بتوانید وارداتی پرسود در زمینه عینک داشته باشید. تاپایان مقاله با ما همراه باشید تا این موضوع را بطور کامل باهم بررسی کنیم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات عینک از چین:

  • عینک چیست
  • انواع عینک و کاربردهای آن کدامند
  • واردات عینک
  • خرید عینک
  • خرید عمده عینک
  • خرید عینک از چین
  • ترخیص عینک
  • حمل و نقل عینک
  • وارد کننده عینک
  • سود واردات عینک
  • واردات عینک از چین با شرکت علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

عینک چیست

اگر از هر کسی که فقط یکبار در زندگیش عینکی دیده باشد بپرسید آیا می‎داند عینک چیست، سریعا پاسخ خواهد داد که بله اگر عینکی ببینم می‌توانم سریع آن را تشخیص دهم. اما اگر بخواهید که کمی بیشتر راجع‌به عینک توضیح دهد، باید حتما ازقبل راجع‌به آن تحقیق کرده باشد تا بتواند به سوال شما پاسخ دهد. به‌همینن‌خاطر ابتدا ما هم عبنیک را تعریف کرده و انواع آن را بررسی می‌کنیم و سپس مراحل واردات عینک از چین را توضیح خواهیم داد.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

عینک چیست
عینک چیست

عینک، یک وسیله دقیق و پرکاربرد برای کمک به بینایی یا حفاظت از چشمان در برابر اشعه‌های آفتابی، برف و باران است. عینک به عنوان یک وسیله کمکی برای بینایی، می‌تواند باعث بهبود کیفیت دیدن شود و برای افرادی که از مشکلات بینایی مانند دراز‌نظری، کوتاه‌نظری، استیگماتیسم یا کاهش حدت بینایی رنگی رنج می‌برند، بسیار مفید است.

انواع عینک و کاربردهای آن کدامند

انواع عینک عبارت است از:

  • عینک تک‌درجه‌ای: برای کسانی که فقط یک مشکل بینایی دارند مانند درازنظری یا کوتاه‌نظری استفاده می‌شود.
  • عینک چنددرجه‌ای: برای کسانی که بیش از یک مشکل بینایی دارند مانند کسانی که همزمان دوربین و نزدیک‌بین هستند، استفاده می‌شود.
  • عینک خاص: برای کسانی که به علت بیماری‌هایی مانند استیگماتیسم، کاهش حدت بینایی رنگی یا کراتوکونوس نیاز به عینک خاص دارند.
  • عینک آفتابی: برای حفاظت از چشمان در برابر اشعه‌های مضر آفتاب استفاده می‌شود.
  • عینک ایمنی: برای حفاظت از چشمان در برابر ضربه و خطرات دیگر مانند ذرات پراکنده، مواد شیمیایی و گرد و غبار استفاده می‌شود.
  • عینک کامپیوتر: برای کسانی که برای مدت طولانی از رایانه استفاده می‌کنند و به علت نور پراکنده صفحه نمایش مشکل بینایی دارند، استفاده می‌شود.
  • عینک ورزشی: برای کسانی که در فعالیت‌های ورزشی شرکت می‌کنند.

حال که انواع عینک و تعریف آن را دریافته‌ایم نوبت آن رسیده که مراحل واردات عینک از چین را مرحله‌به‌مرحله بررسی کنیم.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

واردات عینک از چین

واردات عینک از چین شامل ۳ مرحله اساسی است که هر واردکننده‌ای باید آنها را بشناسد تا بتوانید این وسایل پرکاربرد را وارد کشور کند. ۳ مرحله اصلی واردات عینک از چین به ایران عبارت است از: خرید عینک‌ها از کشور چین، ترخیص عینک‌های خریداری شده از گمرک این کشور و درنهایت ارسال آنها از چین به ایران.

هرکدام از این مراحل دارای نکات خاصی هستند که اگر رعایت نشوند واردات عینک پرسودی نخواهید داشت. درادامه ابتدا نکاتی که باید درمرحله خرید عینک از چین رعایت کنید را توضیح خواهیم داد و سپس به‌سراغ بررسی نکات مراحل دیگر خواهیم رفت.

برای حمل کالا از چین به ایران کلیک کنید.

واردات عینک از چین
واردات عینک از چین

خرید عینک

همانطور که گفتیم اولین مرحله واردات عینک از چین به ایران عبارتست از خرید این وسایل از کشور چین. برای اینکه بتوانید خرید پرسودی داشته باشید باید به چند نکته مهم توجه کنید. اولین نکته این است که حتما باید عینک‌هایی که قصد خریداری آنها را دارید از یک شرکت استاندارد تهیه کنید تا کیفیت مناسبی داشته باشند.

اگر عینک‌های وارداتی توسط شما کیفیت خوبی نداشته باشند، آنگاه مشتری‌ای در ایران نداشته و درنتیجه سودی مناسب هم از واردات آنها نصیب شما نمی‌شود. برای یافتن شرکت‌های استاندارد فروشنده چینی بهترین کار این است که دراینترنت راجع‌به آنها تحقیق کنید.

برای استفاده از خدمات کارگو از چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

خرید عمده عینک

نکته دیگری که باید برای انجام مرحله اول واردات عینک از چین مدنظر داشته باشید این است که عینک‌های موردنظر خود را به صورت عمده خریداری کنید. خرید عمده یعنی اینکه این اجناس باتعداد بالا و قیمتی بسیار اندک از کشور چین خریداری شده و در بازار ایران با قیمتی مناسب به‌فروش رسانده شوند.

این روش خرید عینک از چین را می‌توان بهترین روش برای واردات پرسود عینک دانست. علت اینکه چرا خرید عمده عینک باعث پرسود بودن واردات این محصولات می‌گردد را دربخش پایانی مقاله توضیح خواهیم داد. فعلا این مهم است که بدانید این روش خرید بهترین روش برای تهیه عینک از کشور چین است.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید عینک از چین

درآخر برای اینکه بتوانید مرحله اول واردات عینک از چین یعنی خرید این محصولات را به‌اتمام برسانید، باید حتما یک سند رسمی خرید که پیش‌فاکتور نام دارد تهیه کرده و به شرکت چینی ارسال کنید. پیش‌فاکتور خرید عینک‌ها که پروفرما هم نامیده می‌شود شامل اطلاعاتی مثل قیمت خرید این محصولات، تعداد عینک‌های درخواستی و البته روش پرداخت هزینه خرید آنها است.

شما باید در تکمیل پروفرما نهایت دقت را به خرج دهید و بدون ابهام آن را را تکمیل کنید. به‌همین‌خاطر پیشنهاد ما این است که اینکار را درحضور یک مشاور حقوقی انجام دهید تا مشکلی نداشته باشد.

برای آشنایی با پرسودترین کالاها برای واردات کلیک کنید.

ترخیص عینک

بعداز تکمیل پروفرما باید آن را برای شرکت فروشنده چینی ارسال کنید. شرکت چینی بعداز دریافت پروفرما اقدام به تهیه عینک‌های درخواستی شما کرده و اگر موردتایید بودند آنها را برای ارسال به ایران تحویل گمرک کشور چین می‌دهد. بعداز اینکه عینک‌ها به گمرک کشور چین تحویل داده شد شما باید برای ترخیص آنها یک‌سری مدارک تهیه کرده و به اداره گمرک تحویل دهید.

این مدارک عبارتند از بارنامه، کارت بازرگانی و البته پروفرمای خرید عینک‌ها. بازرسان اداره گمرک بعداز دریافت این مدارک اقدام به بررسی عینک‌ها کرده و اگر مشکلی نبود برگه ترخیص این محصولات را صادر کرده و شما می‌توانید برای ارسال آنها از چین به ایران اقدام کنید.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

حمل و نقل عینک

آخرین مرحله واردات عینک از چین به ایران عبارتست از ارسال این محصولات از این کشور به ایران. برای ارسال عینک‌ها از چین به ایران شما می‌توانید از ۳ راه اقدام کنید. راه اول استفاده از قطار باری است که چندان محبوبیت نداشته و برای ارسال کالاهایی خاص مورداستفاده قرار می‌گیرد.

حمل و نقل عینک
حمل و نقل عینک

راه دوم استفاده از کشتی باری است که البته متداول‌ترین روش درمیان بازرگانان ایرانی همین روش است. راه سوم نیز ارسال عینک‌ها ازطریق هواپیمای باری است که این مورد نیز چندان مورداستفاده بازرگانان ایرانی نیست.

وارد کننده عینک

به‌نظرتان چه‌کسی باید کارهای واردات عینک از چین به ایران را در کشور چین پی‌گیری کند؟ شخصی که در چین اقدام به انجام مراحل خرید، ترخیص و ارسال عینک‌ها می‌کند ار فورواردر می‌نامند. هر واردکننده‌ای باید کارهای واردات خود را به فورواردرها بسپارد.

علت آن هم این است که عموما واردکننده‌ها تجربه و دانش کافی برای انجام این مراحل را ندارند و باید حتما یک متخصص وجود داشته باشد که کارها را پی‌گیری کند. درپایان مقاله یکی از بهترین شرکت‌هایی که می‌توانید از فورواردرهای آن استفاده کنید را معرفی خواهیم کرد.

سود واردات عینک

اگر شما عینک‌هایی که قصد واردات آن از چین به ایران را دارید با رعایت ۲ نکته خریداری کنید، آنگاه سود واردات عینک از چین برای شما به بیشترین مقدار خود خواهد رسید. این دو نکته را درمرحله خرید توضیح دادیم. اولین نکته اینکه باید حتما عینک‌ها را از شرکت‌های معتبر خریداری کنید تا کیفیت لازم را برای فروش در بازار ایران داشته باشند.

نکته دیگر هم نحوه خرید آنهاست که البته باید بصورت عمده باشد. درخرید عمده شما عینک‌ها با قیمتی پایین از چین خریداری کرده و در ایران با قیمتی بیشتر به‌فروش خواهید رساند. همین اختلاف قیمت است که مقدار سود شما را مشخص می‌کند.

واردات عینک از چین با شرکت علی والا

برای اینکه بتوانید واردات عینک از چین به ایران را به‌سادگی و البته کمترین هزینه انجام دهید، بهترین پیشنهاد برای شما این است که کارهای واردات را به شرکت بازرگانی علی والا بسپارید. شرکت علی والا به خاطر داشتن فورواردرهایی بسیار باتجربه و آگاه در زمینه انجام مراحل واردات عینک از کشور چین به ایران می‌تواند کارهای واردات عینک را برای شما درکمترین زمان ممکن و البته بدون هیچ دردسری انجام دهد. کافی است که کارهای واردات خود را به این شرکت بسپارید و منتظر دریافت عینک‌ها در ایران بمانید.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم مراحل واردات عینک از چین را بطور کامل توضیح دهیم. به‌همین‌خاطر درابتدا با توضیح انواع عینک آنها را معرفی کنیم تا بهتر درک کنید که چرا خرید این وسایل دارای متقاضی بسیار زیاد درایران است و نتیجتا سود زیادی برای شما خواهد داشت. کاربردهای عینک در بخش‌های بهبود بینایی، کاربردهای خاص، عینک ورزشی، عینک آفتابی و عینک طبی باعث شده که این واردات متقاضی زیاد داشته و سودی فراوان برای واردکننده به ارمغان آورد.

سوالات متداول درباره واردات عینک

  • برای انجام مراحل واردات عینک از چین به ایران کدام مراحل باید پشت سر گذاشته شود؟

مراحل ۳ گانه خرید عینک از کشور چین، ترخیص آن‌ها از گمرک این کشور و ارسال عینک‌های خریداری شده از چین به ایران باید طی شود تا بتوان این محصولات را به ایران وارد کرد.

  • متداول‌ترین روش برای ارسال عینک از چین به ایران کدام است؟

روش کارگو دریایی متداول‌ترین روش برای ارسال عینک از چین به ایران است.

  • مدارک لازم برای ترخیص عینک از گمرک چین کدام است؟

این مدارک عبارتند از کارت بازرگانی، پروفرما و البته بارنامه خرید این محصولات.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

416 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.