واردات قاب موبایل از چین

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

قاب موبایل جزو وسایلی است که هر شخص دارای موبایلی به آن نیاز دارد. چرا که ممکن است این قاب در اثر ضربه یا اتفاقی دچار خراش یا شکستگی گردد و در نتیجه نیاز باشد که آن را عوض کند. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم این وسیله بسیار مهم وارداتی را بررسی کنیم. یعنی قصدمان این است که مشخص کنیم واردات قاب موبایل از چین چگونه انجام می‌شود و مراحل آن کدام است.

واردات قاب موبایل

به همین خاطر از اولین مرحله واردات قاب موبایل از چین که همان خرید این قاب است شروع کرده و مرحله به مرحله جلو می‌وریم. مرحله بعد از خرید ترخیص کالاها است که یک سری کارهای ویژه برای آن باید انجام شود. و در نهایت مرحله آخر که واردات قاب‌های خریداری شده به ایران است بررسی می‌شود. در پایان مقاله نیز این موضوع را بررسی می‌کنیم که بهترین کار برای انجام این واردات چیست و آن را باید به کجا سپرد؟ با ما باشید تا همه این موضوعات را کامل بررسی کنیم.

برای واردات کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات قاب موبایل:

  • واردات قاب موبایل
  • خرید قاب موبایل
  • خرید عمده قاب موبایل
  • خرید قاب موبایل از چین
  • ترخیص قاب موبایل
  • حمل و نقل قاب موبایل
  • خرید قاب موبایل از چین با شرکت علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

واردات قاب موبایل از چین

برای واردات قاب موبایل از چین لازم است که سه مرحله اساسی پشت‌سر گذاشته شود. مرحله اول این عملیات خرید قاب‌های موبایل از چین است. مرحله دوم ترخیص آنها از گمرک چین و درنهایت ارسال این قاب‌ها از چین به ایران است.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

واردات قاب موبایل از چین
واردات قاب موبایل از چین

در ادامه تک‌تک این مراحل را که خودشان دارای مراحل جزئی‌تری هستند بررسی می‌کنیم تا به طور کامل با تمام جزئیات واردات این محصول از چین آشنا شوید. برای مثال خود مرحله خرید که تقریبا مهم‌ترین مرحله واردات قاب از کشور چین محسوب می‌شود شامل چند مرحله جزئی‌تر است.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

خرید قاب موبایل

همان‌طور که گفتیم خرید قاب موبایل اولین مرحله واردات قاب موبایل از چین است. این مرحله در ابتدا با انتخاب شرکت فروشنده قاب موبایل آغاز می‌شود. شما بعد از اینکه شرکت مورد نظر را انتخاب کردید باید یک نامه درخواست رسمی خرید قاب برای آنها بفرستید.

این نامه پروفرما نام دارد و در آن باید مشخص کنید که چه تعداد قاب موبایل و البته با چه کیفیت و قیمتی نیاز دارید. شرکت چینی موردنظر بعداز بررسی پروفرمای شما، قاب‌های درخواستی را تهیه کرده و به گمرک کشور چین تحویل می‌دهد.

این تحویل قاب‌ها به گمرک کشور چین برای این است که اجازه ارسال قانونی اجناس خریداری شده صادر شود و شما بتوانید به‌سادگی آنها را وارد کشور کنید. اما قبل از اینکه توضیح دهیم که چگونه می‌توانید کارهای ترخیص قاب‌ها از گمرک چین را انجام دهید باید به این سوال پاسخ دهیم که بهترین نوع خرید قاب از چین کدام است؟

خرید عمده قاب موبایل

سعی کنید از یکی از آشنایان یا فامیل‌هایتان بخواهید که به شما توضیح دهد که اجناس مورد نیاز کسب‌وکار خود را چگونه تهیه می‌کند. برای مثال اگر آشنایی دارید که در کار فروش لوازم آرایشی بهداشتی است از وی بپرسید که محصولاتی که به دست مردم می‌رساند را از کجا تامین کرده و به چه روشی آنها را خریداری می‌کند.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

مسلما پاسخی که خواهید شنید خرید عمده است. اما چرا؟ بطور کلی خرید عمده پرسودترین نوع خرید کالا برای کسب‌وکارها است. اگر شما نیز قصد دارید واردات قاب موبایل از چین پرسودی داشته باشید بهترین نوع خرید، خرید عمده است. در خرید عمده شما تعداد زیادی قاب موبایل را با قیمتی بسیار ارزان خریداری کرده و با قیمتی مناسب آنها را در بازار ایران به‌فروش می‌رسانید.

از طرفی برای تهیه قاب‌ها لازم نیست هر بار به چین سفر کنید و تنها با یکی دو بار سفر در سال می‌توانید قاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنید. به همین دلیل پرسودترین نوع خرید قاب از چین، خرید عمده محسوب می‌شود.

خرید قاب موبایل از چین

پس نتیجه اینکه در مرحله اول واردات قاب موبایل از چین شما باید تکلیف نوع خرید قاب‌ها را مشخص کنید. برای این کار بهتر است یک چک لیست برای انجام کارهای خود تهیه کنید. این چک لیست شامل انتخاب شرکت فروشنده قاب موبایل، ارسال پروفرما به شرکت و درخواست خرید عمده قاب‌ها است.

خرید قاب موبایل از چین
خرید قاب موبایل از چین

البته انجام هر کدام از این مراحل ممکن است نیاز به انجام کارهای دیگری هم داشته باشد که درعمل پیش می‌آید با این حال داشتن یک دید قبلی نسبت به اینکه قرار است چکار کنید کمک می‌کند نظم مراحل خرید قاب موبایل از چین حفظ شود.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

ترخیص قاب موبایل

مرحله دوم واردات قاب موبایل از چین عبارتست از انجام کارهای ترخیص قاب‌های خریداری شده که به گمرک چین تحویل داده شده‌اند. برای ترخیص این قاب‌ها لازم است که شما یک سری مدارک مثل کارت بازرگانی، پروفرما و بارنامه خرید را به گمرک کشور چین تحویل داده و منتظر تایید آنها باشید.

بازرسان اداره گمرک چین بعد از بررسی کالاهای شما و البته مدارک درخواست ترخیصی که تحویل گمرک چین داده‌ید اقدام به تعیین حق گمرکی که متناسب با نوع و تعداد قاب‌ها است کرده و شما می‌توانید با پرداخت این حق گمرکی اقدام به ترخیص کالاها کنید. بعد از گرفتن برگه ترخیص شما خواهید توانست قاب‌ها را برای ارسال به ایران آماده کنید.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

حمل و نقل قاب موبایل

بعد از ترخیص قاب‌ها از گمرک چین، نوبت به ارسال آنها از چین به ایران می‌رسد. برای انتقال قاب‌های موبایل بصورت عمده خریداری شده از چین به ایران بهترین روش ارسال با استفاده از روش کارگو است.

در روش کارگو شما با استفاده از یک وسیله حمل‌ونقل باری مثل هواپیمای باری یا کشتی باری اجناس را از چین به ایران می‌فرستید. این روش بهترین گزینه برای حمل‌ونقل اجناس عمده است که البته قاب موبایل نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته عمده‌ترین روش انتقال قاب‌های گوشی از چین به ایران روش کارگو دریایی است.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید قاب موبایل از چین با شرکت علی والا

برای انجام تمام مراحل واردات قاب موبایل از چین لازم است که شخصی در کشور چین حضور داشته باشد که به قوانین گمرکی و خرید کالا از این کشور واقف بوده و بتواند بدون کوچک‌ترین معطلی کارهای ترخیص و ارسال قاب‌ها را انجام دهد. اما آیا اگر خود واردکننده بخواهد شخصا به این کار مبادرت ورزد به‌صرفه بوده و جدا از آن اصلا می‌تواند؟ خیر.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید قاب موبایل از چین با شرکت علی والا
خرید قاب موبایل از چین با شرکت علی والا

انجام این مراحل نیازمند بک فرد متخصص و البته باتجربه در این زمینه است. این افراد متخصص در اختیار شرکت‌های بازرگانی با تجربه مثل علی والا هستند. به همین خاطر بهترین کار برای انجام تمام مراحل این عملیات اسن است که کارهای خود را به شرکت علی والا بسپارید.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

حرف آخر

اینکه چرا قاب موبایل وسیله‌ای ضروری است و واردات آن جزو نیازهای مهم بازار لوازم جانبی موبایل است کاملا بدیهی است. اما اینکه چطور می‌توان واردات قاب موبایل از چین را به درستی انجام داد موضوعی بدیهی نیست.

به همین خاطر در این مقاله شما را با چگونگی انجام این کار و مراحل کلی آن آشنا کردیم تا بتوانید به‌سادگی کارهای مربوط به واردات این کالا را انجام دهید. در پایان امیدواریم توضیحاتی که ارائه شد برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول درباره واردات قاب موبایل

  • آیا می‌توان از چین قاب موبایل وارد کشور کرد؟

بله. واردات قاب موبایل از چین یکی از چندصد واردات پرسودی است که صفرتاصد آن توسط شرکت علی والا قابل انجام است.

  • مراحل کلی واردات قاب گوشی از کشور چین کدام است؟

سه مرحله خرید قاب موبایل، ترخیص آن از گمرک چین و انتقال این قاب‌ها از چین به ایران عبارتند از مراحل اصلی واردات این کالا از چین به ایران.

  • متداول‌ترین روش واردات قاب موبایل از چین به ایران کدام است؟

متداول‌ترین روش استفاده از کارگو دریایی است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

190 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.