واردات قلم طراحی ناخن با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

یکی از روش‌های جدید برای آرایش ناخن، طراحی ناخن است. زمانی که یک خانم روی ناخن‌ها نقش‌های رنگی مختلفی طراحی کند، بسیار جذاب است. طراحی روی ناخن در گذشته فراهم نبود. اما امروزه با روش‌های کاشت مصنوعی ناخن و ساخت قلم‌های طراحی ناخن این آرزو را امکان‌پذیر کرده است. به همین خاطر واردات قلم طراحی ناخن می‌تواند پرسود باشد.

واردات قلم طراحی ناخن

در این مقاله قصد داریم درباره واردات قلم طراحی ناخن توسط شرکت علی والا و اینکه این قلم چگونه به کار می‌رود و خرید قلم طراحی ناخن توضیح دهیم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات قلم طراحی ناخن:

  • خرید قلم طراحی ناخن
  • خرید عمده قلم طراحی ناخن
  • ترخیص قلم طراحی ناخن
  • وارد کننده قلم طراحی ناخن
  • حمل و نقل قلم طراحی ناخن
  • سود واردات قلم طراحی ناخن
  • خرید قلم طراحی ناخن از چین
  • واردات قلم طراحی ناخن با علی والا
  • سخن آخر
  • سوالات متداول

خرید قلم طراحی ناخن

در ابتدا باید با انواع قلم طراحی ناخن توسط شرکت علی والا آشنا شوید و بعد مراحل واردات و خرید قلم طراحی ناخن آشنا شوید. چون شناخت انواع این محصول تعیین‌کننده مسیر واردات محصول مورد نظر است. انواع قلم طراحی ناخن شامل: قلم طراحی نوک تیز، قلم طراحی سوزن نخی، قلم طراحی مربعی ناخن، قلم طراحی بادبزن.

مرحله واردات قلم طراحی ناخن شامل انتخاب محصول و برند محصول است. شما باید قبل از خرید محصول مورد نظر خود نوع و برند محصول و کشور مقصد را که می‌خواهید محصول خود را از آنجا تهیه کنید را نیز مشخص کنید. در نتیجه این مرحله جزو مهمترین تصمیمات برای اجرای واردات است و باید تحقیقات لازم را انجام داده باشید.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

خرید قلم طراحی ناخن شامل هزینه‌هایی است که به سه بخش تقسیم می‌شود: هزینه‌های پیش از گمرک، هزینه‌های گمرکی، هزینه‌های پس از ترخیص از گمرک. که در ادامه درباره ترخیص لوازم آرایشی و قلم طراحی ناخن توضیح می‌دهیم.

خرید قلم طراحی ناخن
خرید قلم طراحی ناخن

خرید عمده قلم طراحی ناخن

قبل از خرید عمده قلم طراحی ناخن بهتر است با کاربرد آن آشنا شوید اینکه طراحی ناخن چه کاربردی دارد و چه زمانی استفاده می‌شود. برای طراحی ناخن از پرایمر استفاده می‌شود و زمانی که شما برای طراحی ناخن از پودر لیکوئید اکریلیک استفاده می‌کنید، کاربرد پرایمر بسیار ضروری و در واقع مهمترین بخش کاشت ناخن است. پرایمر باعث می‌شود مواد کاشت ناخن ماندگاری بیشتری داشته باشند و اگر به درستی از پرایمر استفاده نشود به ناخن‌ها آسیب می‌رساند.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

در هنگام خرید عمده قلم طراحی ناخن باید میزان استفاده از آن که بر روی بسته‌بندی محصول درج شده، دقت کنید. چون میزان استفاده از پرایمر بستگی به جنس ناخن دارد. هر چه که ناخن‌ها مقاوم‌تر باشند پرایمر بیشتری می‌توان استفاده کرد.

خرید عمده این محصول نیازمند شناسایی بازار‌های توزیع کننده آن، یافتن فروشنده مورد اطمینان، شناخت محل مناسب برای خرید از جهت سهولت حمل و نقل و قیمت ارز است. از آنجایی که قرار است تا شما محصولی را به طور عمده خریداری و به فروش رسانید یافتن تامین کننده‌ای مطمئن در جهت تداوم رابطه همکاری و تهیه محصولات با کیفیت و استاندارد از اهمیت بالایی برخوردار است.

ترخیص قلم طراحی ناخن

یکی از مراحل مهم واردات و صادرات در تجارت ترخیص کالا است. ترخیص لوازم آرایشی مثل قلم طراحی ناخن به عنوان گروه کالاهای وارداتی چون با سلامت افراد جامعه در ارتباط است، باید در زمان مناسب انجام شود.

بعد از واردات قلم طراحی ناخن توسط شرکت علی والا نوبت به ترخیص کالای مورد نظر می‌رسد. در واقع هزینه‌های گمرکی در مجموع شامل هزینه‌های ترخیص کالا یا لوازم آرایشی و هزینه نگهداری در انبار و حمل و نقل می‌شود.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

برای ترخیص و آزادسازی لوازم آرایشی و قلم طراحی ناخن باید اقداماتی انجام شود از جمله: اخذ مجوز رسمی، مجوز بهداشت، مجوز مربوط به وزارت بهداشت. به دلیل اینکه بخشنامه قانونی برای ترخیص کالا تعرفه گمرکی در حال تغییر است باید از افراد مجرب کمک بگیرید تا در زمان کوتاهی کالای مورد نظر به دستتان برسد.

وارد کننده قلم طراحی ناخن

بطور کلی وارد کردن لوازم آرایشی به کشور به دو صورت انجام می‌شود. در روش اول به صورت قاچاقی است، یعنی بدون اخذ مجوز. آن دسته از لوازم آرایشی‌هایی که قاچاقی وارد کشور می‌شوند، تأییدیه‌های لازم و استانداردهای بهداشتی را ندارند و از کالاهای غیر استاندارد محسوب می‌شوند.

در روش دوم  به صورت قانونی و از مبادی رسمی است و همچنین با اخذ مجوز لازم انجام می‌شود. ورود لوازم آرایشی به کشور باید به صورت قانونی زیر نظر وزارت بهداشت و موسسه استاندارد باشد.

وارد کننده قلم طراحی ناخن
وارد کننده قلم طراحی ناخن

واردکننده‌های لوازم آرایشی از جمله قلم طراحی ناخن بیشترین لوازم آرایشی را از کشورهای ترکیه، چین، امارت، ایتالیا، فرانسه، کره جنوبی وارد می‌کنند. بر اساس عواملی از جمله بیمه باربری هزینه‌های متفاوتی را برای واردکننده‌ها در نظر می‌گیرند.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

حمل و نقل قلم طراحی ناخن

معمولا حمل و نقل لوازم آرایشی بر اساس حجم سفارش، نحوه حمل، محل مبداء و مقصد حمل و نوع تحویل تعیین می‌شود. زمانی که شما از کیفیت محصول مطمئن شدید نوبت به حمل و نقل آن می‌رسد. با توجه به نوع انتقال قلم‌های طراحی یا دیگر لوازم آرایشی هزینه حمل و نقل بسته متفاوت است.

مثلا اگر شما بخواهید بسته مورد نظر را از طریق دریا  انتقال دهید هزینه متفاوتی نسبت به  انتقال هوایی دارد چون حمل و نقل از طریق دریا یا قطار مدت زمان زیادی سپری می‌شود هر چند که حمل و نقل از طریق جاده یا قطار هزینه کمتری دارد و باعث افزایش سود واردات لوازم آرایشی می‌شود، اما حمل و نقل با هواپیما هم خیلی سریعتر است و هم هزینه بیشتری را شامل می‌شود. همچنین بیمه شرکت‌های حمل و نقل با یکدیگر متفاوت است.

به دلیل اینکه لوازم آرایشی به سادگی ذوب می‌شوند یا می‌شکنند نیاز به مراقبت دائمی دارند. پس با توجه به مسیر و روش انتقال این وسایل، نوع بسته بندی و شرایط نگهداری آن‌ها هم طبیعتاً تغییر می‌کند.

سود واردات قلم طراحی ناخن

کشور ایران در زمینه استفاده از لوازم آرایشی رکورددار است، به همین دلیل یکی از تجارت‌هایی که در ایران سود بسیاری دارد، واردات و فروش لوازم آرایشی است. متاسفانه بسیاری از لوازم آرایشی پرطرفداری که در فروشگاه‌ها وجود دارد محصولاتی هستند که از طریق قاچاق وارد کشور شده‌اند.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

در نتیجه مصرف این محصولات آرایشی می‌تواند باعث مشکلات بسیاری شود. به دلیل اینکه واردات لوازم آرایشی و قلم طراحی ناخن بسیار سودآور است، در کوتاه‌ترین زمان ممکن هم به فروش می‌رسد. به همین دلیل است که بسیاری از بازرگانان به کالاهایی از جمله لوازم آرایشی اهمیت بسیاری می‌دهند.

خرید قلم طراحی ناخن از چین

یکی از مهمترین قطب‌های اقتصادی دنیا کشور چین است و هر تاجری لازم است با کالاهای پر سود وارداتی از چین آشنا باشد. یکی از کالاهای پرسود وارداتی از چین لوازم آرایشی است، به دلیل اینکه اکثر خانم‌ها به زیبایی خودشان اهمیت زیادی می‌دهند و مسلما بهترین ابزار برای زیباتر شدن آنها وسایل آرایشی است. به همین دلیل لوازم آرایشی و همچنین قلم طراحی ناخن به عنوان یکی از پرسودترین کالاهای واردات از چین شناخته می‌شود.

خرید قلم طراحی ناخن از چین
خرید قلم طراحی ناخن از چین

واردات قلم طراحی ناخن با علی والا

اولین مرحله از واردات قلم طراحی ناخن شامل انتخاب محصول و برند محصول است. شما باید قبل از خرید، محصول مورد نظر، نوع برند و کشور مقصد را که می‌خواهید محصول خود را از آنجا تهیه کنید را مشخص کنید. در نتیجه این مرحله جزو مهمترین تصمیمات برای اجرای واردات است که باید تحقیقات لازم را انجام داده باشید.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

مرحله بعد شناسایی تامین کننده مطلوب برای واردات محصول است. کشور چین به عنوان یکی از مقاصد تجاری مهم در دنیا این فرصت را برای تجار و بازرگانان فراهم کرده تا با قیمت‌های مختلفی بتوانند در تمامی زمینه‌ها محصول مورد نظر را تهیه کنند.

پس از شناسایی تامین‌کننده نوبت به بازدید و آشنا شدن با نمونه‌های محصول می‌رسد این امر می‌تواند هم به شکل حضوری رخ دهد و هم به شکل غیر حضوری هر چند که هر کدام از این روش‌ها دارای مزایا و معایب خود است.

پس از طی تمام این مراحل نوبت به خرید، حمل محصول، گمرک و ترخیص آن خواهد رسید. واردات قلم طراحی ناخن شامل هزینه‌هایی است که به سه بخش تقسیم می‌شود: هزینه‌های پیش از گمرک، هزینه‌های گمرکی، هزینه‌های پس از ترخیص از گمرک.

شرکت علی والا به عنوان یک شرکت وارد کننده کالا از چین در تمامی اقلام کالا از جمله واردات قلم طراحی ناخن طی تمام این مراحل را منتفی کرده و با تجربه و مهارتی که در زمینه یافتن و شناسایی تامین‌کنندگان چینی دارد جلوی هرگونه سوء استفاده و هدر رفت سرمایه را می‌گیرد و تجارتی پر سود را برای شما رقم می‌زند.

واردات قلم طراحی ناخن با علی والا
واردات قلم طراحی ناخن با علی والا

سخن آخر

استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی به منظور حفظ زیبایی مورد توجه انسان است. امروزه مصرف روزافزون این نوع محصولات، صنعت فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی را به یکی از پرسودترین و جذاب‌ترین صنایع در دنیا تبدیل کرده است. با توجه به اینکه کاشت ناخن طرفداران زیادی یافته است، واردات قلم طراحی نیز می‌تواند جزو کارهای پرسودی باشد.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

سوالات متداول درباره واردات قلم طراحی ناخن

  • واردات قلم طراحی ناخن توسط شرکت علی والا می‌تواند چه مزایایی برای متقاضی داشته باشد؟

از آنجایی که شرکت علی والا دارای مهارت و تجربه چندین ساله در واردات کالا از کشور چین است با وارد کردن کالاهایی استاندارد و با کیفیت به شما فرصت می‌دهد تا بتوانید بهترین کالای موجود در بازار را با صرف هزینه‌ای معقول تهیه کرده و از این طریق سرمایه خود را در تجارتی پرسود و مفید به کار بگیرید.

  • واردات قلم طراحی ناخن نیازمند رعایت چه اصولی است؟

از آنجایی که این دسته اقلام در مصارف بهداشتی و آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند حمل آن‌ها نیازمند مراقبت زیادی است و باید حتما شرایط حمل و نقل استاندارد به کمک وسایل حمل لوازم بهداشتی در خصوص آن‌ها رعایت شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

34 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.