واردات لوازم تحریر از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

واردات لوازم تحریر از چین یکی از هزاران وارداتی است که بسیاری از بازرگانان و تجار ایرانی انجام می‌دهند و البته قرار است در این مقاله به آن بپردازیم. اینکه لوازم تحریر موجود در بازار ایران ازکجا تامین می‌شود و چگونه وارد کشور می‌شود و اینکه تقاضا برای خرید این وسایل در بازار ایران چه‌مقدار است از مهم‌ترین سوالاتی است که قصد داریم به آن پاسخ دهیم.

واردات لوازم تحریر

واردات لوازم تحریر از چین دارای مراحلی است که باید به‌درستی پشت‌سر گذاشته شوند تا بتوان این کالاها را وارد کشور کرد. این مراحل عبارتنداز: خرید، ترخیص و ارسال اجناس از کشور چین به ایران. درادامه مقاله هرکدام از این مراحل را بطور کامل شرح می‌دهیم و توضیح خواهیم داد که چگونه می‌توان آنها را به‌سادگی و با کم‌ترین هزینه انجام داد. تا پایان مقاله با ما باشید تا این موضوع را با جزئیات بررسی کنیم.

برای واردات کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات لوازم تحریر از چین:

  • تقاضا برای لوازم تحریر در ایران
  • واردات لوازم تحریر
  • خرید لوازم تحریر
  • خرید عمده لوازم تحریر
  • خرید لوازم تحریر از چین
  • ترخیص لوازم تحریر
  • حمل و نقل لوازم تحریر
  • سود واردات لوازم تحریر
  • واردات لوازم تحریر از چین با شرکت علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

تقاضا برای لوازم تحریر در ایران

به‌نظرتان متقاضیان لوازم تحریر در ایران فقط دانش‌آموزان هستند؟ یعنی آیا تنها دانش‌آموزان و دانشجویان هستند که از خودکار، مداد، دفتر و دیگر لوازم تحریر موجود در بازار استفاده می‌کنند؟ قطعا خیر. درادارات، بانک‌ها، شرکت‌های مختلف و حتی ارگان‌های دولتی نیز برای لوازم تحریر متقاضی وجود دارد.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

علت آن هم این است که همه ما درهر جایگاه شغلی که باشیم به دفتر، خودکا، مداد، پاک‌کن، تراش و دیگر لوازم تحریری که در فروشگاه‌های لوازم تحریر یافت می‌شود نیاز داریم. به‌همین خاطر است که واردات لوازم تحریر از چین دارای متقاضی بالا در ایران بوده و البته سود بسیار مناسبی هم دارد. اگر قصد دارید وسیله‌ای وارد کنید که سود مناسبی برای شما داشته باشد، جای درستی آمده‌اید.

تقاضا برای لوازم تحریر در ایران
تقاضا برای لوازم تحریر در ایران

واردات لوازم تحریر

برای اینکه بتوانید از واردات لوازم تحریر از چین به ایران سود مناسبی کسب کنید، در ابتدا باید مراحل انجام این کار را به‌خوبی بشناسید. این مراحل همانطور که درمقدمه اشاره کردیم، عبارتنداز خرید لوازم تحریر از چین، ترخیص این لوازم از گمرک کشور چین و البته ارسال آنها به ایران.

برای حمل از چین به ایران کلیک کنید.

با اینکه شاید در نگاه اول انجام این مراحل ساده به‌نظر برسد، اما برای اینکه هرکدام از این مراحل را درست انجام دهید لازم است که یک‌سری نکات مهم را بدانید که درادامه آنها را برای هرمرحله بطورجدا بررسی کرده‌ایم.

خرید لوازم تحریر

اولین مرحله واردات لوازم تحریر از چین که باید نکات انجام آن را به‌خوبی بشناسید و رعایت کنید، مرحله خرید این لوازم از چین است. برای اینکه بتوانید لوازم تحریر مناسبی از چین خریداری کرده و به ایران وارد کنید، در ابتدا باید یک شرکت معتبر در این زمینه بیابید.

برای استفاده از خدمات کارگو از چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

برای یافتن شرکتی معتبر در امر تولید لوازم تحریر می‌توانید ازطریق اینترنت یا تحقیق بوسیله نامه‌نگاری مستقیم با شرکت‌ها و درخواست نمونه کار اقدام کنید. مثلا اگر ۴ تا شرکت پیدا کرده‌اید ولی نمی‌دانید کدامشان را باید برای خرید لوازم تحریر انتخاب کنید، کافی است که از آنها نمونه کار بخواهید و از روی آن تصمیم بگیرید.

خرید عمده لوازم تحریر

بعدکه شرکت فروشنده لوازم تحریر را پیدا کردید، نوبت به تعیین نوع خرید لوازم تحریر می‌رسد. اینکه چه نوع خریدی را برای واردات لوازم تحریر از چین انتخاب کنید درواقع تعیین کننده مسیر بعدی این عملیات و البته سود آن خواهد بود. در قسمت سود واردات لوازم تحریر توضیح خواهیم داد که چگونه تعیین نوع خرید به‌شما در سودآور بودن این واردات کمک می‌کند.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

در اینجا تنها کافی است بدانید که درخرید عمده، شما می‌توانید تعداد زیادی از لوازم تحریر موردنیاز خود را با قیمتی بسیار اندک وارد کشور کنید. این نوع خرید هم مانع هزینه زیاد سفر می‌شود و هم اینکه قیمت خرید اولیه شما را بسیار کاهش می‌دهد.

خرید لوازم تحریر از چین

درنهایت بعداز اینکه شرکت فروشنده و نوع خرید را مشخص کردید، نوبت به انجام مراحل رسمی خرید و سپس مراحل بعدی واردات لوازم تحریر از چین می‌رسد. برای اینکه بتوانید بصورت رسمی مرحل خرید را به‌اتمام برسانید لازم است که یک نامه درخواست رسمی به‌نام پروفرما برای شرکت فروشنده ارسال کنید.

برای آشنایی با پرسودترین کالا برای واردات کلیک کنید.

خرید لوازم تحریر از چین
خرید لوازم تحریر از چین

در پروفرما اطلاعاتی مثل آدرس فروشنده، آدرس خریدار، قیمت اجناس، تعداد آنها و البته نحوه ارسال لوازم تحریر درج می‌شود. شرکت فروشنده بعداز دریافت پروفرما اقدام به تهیه لوازم تحریر می‌کند. بعداز تهیه لوازم تحریر نیز آنها را به گمرک کشور چین تحویل داده و اگر مانعی قانونی وجود نداشته باشد شما می‌توانید کالاها را تحویل گرفته و به ایران ارسال کنید.

ترخیص لوازم تحریر

برای ترخیص لوازم تحریر که مرحله دوم واردات لوازم تحریر از چین محسوب می‌شود، لازم است که شما یک‌سری مدارک تهیه کرده و به گمرک این کشور تحویل دهید. این مدارک عبارتنداز بارنامه لوازم خرید تحریر، پروفرمای آنها و البته مدارک هویتی و کارت بازرگانی واردکننده.

همچنین شما باید همزمان با ارائه این مدارک به گمرک چین، فرم درخواست ترخیص کالاها را هم تکمیل کنید و به اداره گمرک تحویل دهید. بازرسان گمرک بعداز دریافت مدارک و فرم درخواست ترخیص کالا اقدام به بررسی لوازم تحریر خریداری شده کرده و اگر مشکلی وجود نداشته باشد اجازه ترخیص آنها را به شما می‌دهند.

برای خرید از سایت علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

البته برای اینکه بتوانید برگه ترخیص را دریافت کنید و سراغ انجام مرحله بعدی لوازم تحریر بروید، باید حتما هزینه‌ای به‌نام حق گمرکی به اداره گمرک چین پرداخت کنید. حق گمرکی بسته به نوع لوازم تحریر، تعداد آنها، کیفیتی که دارند و البته زمانی از سال که قصد واردات آنها به ایران را دارید متغیر خواهد بود. لازم است حتما قبل‌از هر اقدامی یک استعلام از هزینه ترخیص کالا از گمرک چین بگیرید و سپس براساس آن هزینه‌های سفر خود را برآورده کنید.

حمل و نقل لوازم تحریر

آخرین مرحله واردات لوازم تحریر از چین عبارتست از ارسال این وسایل از کشور چین به ایران. بعداز اینکه شما توانستید برگه ترخیص وسایل را بگیرید، اجناس به شما تحویل داده شده و می‌توانید برای ارسال آنها به ایران اقدام کنید. البته سه روش برای انتقال این وسایل از چین به ایران پیشروی شما وجود دارد. روش اول این است که آنها را ازراه زمینی و با قطار باری ارسال کنید که کارگو زمینی نام دارد.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

روش دوم ارسال این محصولات با کشتی باری و ازراه دریا است که کارگو دریایی نام داشته و روش سوم نیز ارسال این محصولات با استفاده از کارگو هوای است که درآن از هواپیمای باری برای حمل‌ونقل لوازم تحریر استفاده می‌شود.

سود واردات لوازم تحریر

در مرحله خرید عمده لوازم تحریر توضیح دادیم که سودآور بودن واردات لوازم تحریر بستگی زیادی به این دارد که شما انها را بصورت عمده خریداری کنید یا خیر. خرید عمده درواقع تضمین کننده سود واردات این لوازم به ایران است.

در خرید عمده، شما می‌توانید تعداد زیادی لوازم تحریر را با قیمتی اندک از چین خریداری کرده و با قیمتی بیشتر در بازار ایران به‌فروش برسانید. این تفاوت قیمت همان دلیل سودآور بودن این واردات است. همچنین تعداد زیاد و البته تقاضای بالا برای خرید این محصولات نیز در سود واردات لوازم تحریر دخیل بوده و ان را بیشتر می‌کند.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

واردات لوازم تحریر از چین با شرکت علی والا

با همه توضیحاتی که در مورد مراحل واردات لوازم تحریر از چین داده شد، همچنان یک سوال بی‌پاسخ مانده است؟ چگونه بصورت عملی تمام این مراحل را انجام دهیم؟ برای اینکه لازم نباشد خودتان به چین سفر کنید تا لوازم تحریر وارد کنید، شرکت‌های بازرگانی گوناگونی مشغول کار واردات هستند و شما می‌توانید کار واردات خود را به آنها بسپارید.

واردات لوازم تحریر از چین با شرکت علی والا
واردات لوازم تحریر از چین با شرکت علی والا

یکی از این شرکت‌ها که بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه واردات لوازم تحریر از چین دارد شرکت علی والا است. این شرکت می‌تواند به‌سادگی تمام کارهای واردات شما را انجام دهد یدون اینکه نیاز باشد به چین سفر کنید.

حرف آخر

می‌گویند یکی از لذت‌بخش ترین انواع خرید برای انسان‌ها، خرید کتاب و لوازم تحریر است. بوی خوشی که در فروشگاه‌های لوازم تحریر جریان است و ما را به دوران کودکی می‌برد، همان بویی است که ازکودکی با ان عجین شده‌ایم و حس و حالی نوستالژی برای ما به همراه دارد.

واردات لوازم تحریر از چین عملیاتی است که این فروشگاه‌ها را سرپا نگه داشته و البته باعث شده که بازرگانان ایرانی از انجام این عملیات سودی مناسب به دست آورند. وارداتی که سعی کردیم در این مقاله آن را به طور کامل توضیح دهیم.

سوالات متداول درباره واردات لوازم تحریر

چرا واردات لوازم تحریر از چین سودآور است؟

واردات لوازم تحریر در مرحله اول به خاطر گسترده بودن جامعه متقاضی این وسایل و در مرحله دوم بالا بودن تقاضایی که برای خرید آنها در بازار ایران وجود دارد، سودآورد است.

چگونه می‎توان لوازم تحریر خریداری شده از چین را به ایران فرستاد؟

برای ارسال لوازم تحریر از چین به ایران سه راه دریایی، زمینی و هوایی وجود دارد.

مدارک لازم برای ترخیص لوازم تحریر از گمرک چین کدامند؟

بارنامه، کارت بازرگانی و پروفرما از جمله مدارکی است که برای ترخیص این لوازم باید به گمرک چین داده شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

221 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.