واردات مواد شوینده از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

یکی از موادی که در زندگی ما بسیار کاربرد دارد، مواد شوینده است. به همین خاطر واردات مواد شوینده را قصد داریم در این مقاله به طور کامل بررسی کنیم. از آنجا که کاربرد این مواد در زندگی ما بسیار زیاد است، پس تقاضا برای خرید آن در بازار ایران بالا بوده و همین باعث می‌شود که واردات این محصولات به ایران سود بسیار زیادی داشته باشد. پس اگر قصد واردات و تجارت روی مواد شوینده را دارید، جای درستی آمده‌اید.

واردات مواد شوینده

اما برای واردات مواد شوینده از چین به ایران چه مراحلی را باید پشت‌سر گذاشت؟ مراحل کلی واردات این محصولات عبارت است از خرید این مواد از چین، ترخیص مواد شوینده خریداری شده از گمرک این کشور و درنهایت ارسال آنها به ایران. هرکدام از این مراحل دارای نکات مهمی هستند که باید به آنها توجه شود. درادامه مقاله به این مراحل و نکات هرکدام می‌پردازیم. پس اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات مواد شوینده:

  • مواد شوینده وارداتی
  • واردات مواد شوینده
  • خرید مواد شوینده
  • خرید عمده مواد شوینده
  • خرید مواد شوینده از چین
  • ترخیص مواد شوینده
  • حمل و نقل مواد شوینده
  • سود واردات مواد شوینده
  • واردات مواد شوینده از چین با شرکت علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

مواد شوینده وارداتی

مواد شوینده در اواخر قرن ۱۹ ام در اروپا و توسط چندین شرکت سازنده محصولات شیمیایی اختراع شدند. از اولین محصولات این شرکت‌ها، صابون بود که قبل‌ها با پختن چربی به دست می‌آمد اما بعد از یافتن ترکیبی شیمیایی از سورفکتانت، نسل جدیدی از صابون و مواد شوینده شیمیایی ساخته شد که در کل دنیا جای محصولات سنتی را گرفت. این محصولات امروزه به‌شکل صابون، انواع پودرهای لباسشویی دستی و ماشینی، انواع مایع‌های لباسشویی و دستشویی و شامپو توسط واردات مواد شوینده از چین به داخل کشور آورده می‌شوند.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.v

مواد شوینده وارداتی
مواد شوینده وارداتی

نیازی به توضیح نیست که تقاضا برای خرید این محصولات چقدر بالا است. به همین خاطر در این مقاله واردات این محصولات پرکاربرد و پرمتقاضی را بررسی می‌کنیم. درادامه ابتدا مراحل واردات این محصولات را بررسی می‌کنیم و سپس به نکاتی که هرمرحله دارند می‌پردازیم.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

واردات مواد شوینده

مراحل کلی واردات مواد شوینده از چین عبارت است از خرید این محصولات از کشور چین، ترخیص مواد خریداری شده از گمرک این کشور و ارسال آنها به ایران ازطریق شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی. برای اینکه بتوان این مراحل را درست انجام داد و البته سودی مناسب از این واردات کسب کرد، باید حتما نکاتی که در هر مرحله وجود دارد با دقت گفته و بررسی شود. مثلا مرحله اول این واردات که همان خرید مواد شوینده است دارای ۳ نکته مهم است که ابتدا با آنها کار خود را شروع می‌کنیم.

خرید مواد شوینده

اولین مرحله واردات مواد شوینده از چین عبارتست از خرید این مواد از کشور چین. برای اینکه بتوانید مواد شوینده ماسبی خریداری کرده و به ایران وارد کنید، لازم است که در ابتدا یک شرکت فروشنده مواد شوینده مناسب در چین پیدا کنید و محصولات خود را از آنجا خریداری کنید.

برای حمل کالا از چین به ایران کلیک کنید.

برای یافتن این شرکت بهترین کار این است که لیستی از شرکت‌های استاندارد و معتبر در زمینه فروش مواد شوینده در چین پیدا کنید و سپس سعی کنید در نهایت ازمیان همه آنها یکی را انتخاب کنید و سفارشات خود با به آن بفرستید. برای اینکه این شرکت پیدا شود، از شرکت‌های لیست شده درخواست ارسال نمونه کنید و براساس مقایسه کیفیت نمونه‌ها دست به انتخاب بزنید. پس نکته اول این مرحله، یافتن شرکت فروشنده استاندارد چینی است.

خرید عمده مواد شوینده

اما برای اینکه واردات مواد شوینده از چین برای شما سودی مناسب داشته باشد، باید چگونه آنها را خریداری کنید؟ بهترین روش برای خرید این محصولات این است که آنها را بصورت عمده خریداری کنید. درخرید عمده شما می‌توانید تعداد زیادی مواد شونیده مختلف با برندهای متفاوت را با قیمتی اندک خریداری کنید.

برای استفاده از خدمات کارگو از چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

خرید عمده مواد شوینده
خرید عمده مواد شوینده

این خرید شما باعث می‌شود که بتوانید همین تعداد زیاد محصول خریداری شده را با قیمتی مناسب در بازار ایران به فروش رسانده و سودی مناسب کسب کنید. البته درمورد مقدار این سود در قسمت پایانی مقاله توضیح خواهیم داد اما باید بدانید که نکته دوم مرحله خرید مواد شوینده این است که آنها را بصورت عمده خریداری کنید.

خرید مواد شوینده از چین

در نهایت حال که دریافتید برای خرید و واردات مواد شوینده از چین باید حتما درمرحله اول یک شرکت استاندارد برای خرید محصولات یافته و البته آنها را بصورت عمده خریداری کنید، باید بدانید که برای انجام خرید رسمی این محصولات چکار کنید. برای اینکه مرحله خرید واردات مواد شوینده را تکمیل کنید، باید یک نامه رسمی خرید محصولات که پروفرما نام دارد به شرکت چینی فروشنده محصولات ارسال کنید. نکته سوم خرید مواد شوینده از چین نیز دقیقا همین است که این نامه رسمی که پروفرما نام دارد باید چطور تکمیل شود.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

برای تکمیل آن باید اطلاعاتی مثل قیمت خرید محصولات، تعداد آنها، نحوه پرداخت هزینه خرید محصولات، آدرس شرکت فروشنده و آدرس شرکت خریدار را در آن درج کنید. شرکت چینی بعداز اینکه پروفرمای شما را دریافت کرد اقدام به تهیه مواد شوینده کرده و برای ارسال به ایران تحویل گمرک چین می‌دهد. دراین مرحله شما باید برای ترخیص مواد شوینده از گمرک چین اقدام کنید که درمرحله بعد آن را بررسی می‌کنیم.

ترخیص مواد شوینده

برای اینکه مرحله دوم واردات مواد شوینده از چین یعنی ترخیص این مواد به‌درستی انجام شود لازم است که شما یک‌سری مدارک تهیه کرده و به گمرک این کشور تحویل دهید. این مدارک عبارتنداز کارت بازرگانی، پروفرمای خرید مواد و بارنامه آنها.

برای آشنایی با پرسودترین کالاها برای واردات کلیک کنید.

بازرسان گمرک کشور چین نیز بعداز دریافت این مدارک و البته فرم درخواست ترخیص مواد شوینده توسط شما اقدام به بررسی این مواد کرده و اگر مشکل قانونی وجود نداشته باشد اجازه ترخیص آنها را به شما می‎دهند. این اجازه با صدور برگه ترخیص و مشخص کردن مبلغی به‌نام حق گمرکی انجام می‌شود.

شما بعداز اینکه برگه ترخیص کالاها را دریافت کردید می‌توانید با پرداخت مبلغ حق گمرکی آنها را تحویل گرفته و به ایران ارسال کنید. مهم‌ترین نکته این مرحله دوم واردات مواد شوینده از چین این است که بتوانید فرم درخواست ترخیص کالاها را به‌خوبی تکمیل کرده و البته مدارکی که تحویل می‌دهید کامل باشند. به‌همین‌دلیل اگر واردات شما نیاز به مجوزی هم دارد باید ازقبل تهیه کنید تا در این مرحله دچار مشکل قانونی نشوید.

حمل و نقل مواد شوینده

مرحله آخر واردات مواد شوینده از چین عبارتست از ارسال این کالاها از چین به ایران. برای ارسال این مواد از چین به ایران شما می‌توانید از ۳ راه اقدام کنید. راه اول این است که آنها را ازطریق کارگو زمینی و با قطار باری به ایران ارسال کنید.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

این روش چندان متداول نیست. روش دوم ارسال این مواد شوینده از طریق دریا و با کشتی باری است که کارگو دریایی نام دارد و البته متداول‌ترین روش برای ارسال کالاها است. روش سوم نیز ارسال این مواد شوینده با استفاده از کارگو هوایی است که درآن از هواپیمای باری استفاده می‌شود.

سود واردات مواد شوینده

درابتدای مقاله گفتیم که واردات مواد شوینده از چین سودآور است. اما مقدا سودآوری آن را مشخص نکردیم. راستش مقدار عددی این سود را نمی‌توان به طور دقیق تعیین کرد اما بصورت رابطه‌ای برابر است با اختلاف قیمت فروش مواد شوینده در بازار ایران و قیمت خرید این مواد در بازار چین، منهای هزینه واردات این مواد به ایران.

سود واردات مواد شوینده
سود واردات مواد شوینده

پس برای اینکه این سود ماکزیمم شود باید اولا خرید عمده را انتخاب کنید چراکه در این روش قیمت خرید مواد شوینده از چین بسیار اندک است و دوما با انتخاب روش عمده هزینه واردات این محصولات به ایران بسیار کاهش می‌یابد و درکل سود واردات افزایش می‌یابد.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

واردات مواد شوینده از چین با شرکت علی والا

اما برای واردات مواد شوینده از چین بهترین کار چیست؟ بهترین کار برای اینکه بتوانید با هزینه‌ای اندک و البته به سادگی مواد شوینده وارد کشور کنید این است که مراحل انجام اینکار را به یک شرکت بازرگانی واسطه بسپارید. پیشنهاد ما در این مقاله این است که از شرکت وانیکس برای این کاراستفاده کنید. شرکت وانیکس با داشتن بیش از یک دهه سابقه می‌تواند کارهای واردات شما از خرید تا ارسال مواد شوینده به‌سادگی و با هزینه اندک انجام دهد.

حرف آخر

واردات مواد شوینده از چین شامل یک‌سری مراحل کلی ولی مهم است که اگر نکات چگونه انجام دادن انها انجام نشود سودآور نخواهد بود. در این مقاله توضیح دادیم که نکات مربوط به هرمرحله واردات این مواد کدام است.

مثلا دانستیم که در مرحله خرید این محصولات باید حتما درابتدا یک شرکت فروشنده معتبر پیدا کنید و سپس اجناس را بصورت عمده از آنجا خریداری کنید. این دو نکته سود واردات مواد شوینده شما که شامل صابون، انواع پودرهای لباسشویی دستی و ماشینی، انواع مایع‌های لباسشویی و دستشویی و شامپو است تضمین می‌کند.

سوالات متداول درباره واردات مواد شوینده

  • برای ارسال مواد شوینده از چین به ایران متداول‌ترین روش کدام است؟

متداول‌ترین روش برای ارسال این مواد از چین به ایران این است که آنها را با کارگو دریایی به ایران ارسال کنید.

  • سه نکته مهم در مرحله خرید مواد شوینده از چین کدام است؟

سه نکته مهم که د مرحله خرید مواد شوینده باید به‌آن توجه شود عبارتنداز: خرید از شرکت معتبر، خرید به صورت عمده و البته درست تکمیل کردن پروفرمای خرید مواد شوینده.

  • مدارک لازم برای ترخیص مواد شوینده از گمرک چین کدام است؟

این مدارک عبارتنداز: کارت بازرگانی، بارنامه خرید محصولات و پروفرمای ارسالی برای شرکت چینی.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

124 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.