واردات وب کم از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

امروهزه وب کم عضوی جدایی ناپذیر از تمام فعالیت‌های تصویری بصوری ما شده و بخصوص بعداز فراگیری ویروس کرونا، پرکاربرد بودن این وسیله برای تماس‌های تصویری، برگذاری کنفرانس‌های بین‌المللی و آموزش درخانه بیش از پیش نمایان گشت. به‌همین‌خاطر در این مقاله قصد داریم راجع‌به واردات وب کم از چین توضیحی کامل ارائه دهیم تا بهتر بتوانید با این وسیله پرکاربرد آشنا شوید و از سود واردات آن بهره‌مند شوید.

واردات وب کم

اگر شما هم قصد واردات وب کم به ایران را دارید پس تبریک می‌گوییم، چراکه این مقاله برای راهنمایی شما نوشته شده است. واردات وب کم از چین یکی از پرکاربردترین و البته پرسودترین واردات تجهیزات الکترونیکی است که بازرگانان ایرانی به آن مشغول هستند. اما زمانی این واردات برای شما سود خواهد داشت که اصولی انجام شود. اصول واردات وب کم نیز عبارتست از طی کردن مراحل این واردات که شامل خرید وب کم از چین، ترخیص آن در گمرک این کشور و ارسال آنها از چین به ایران است. تاپایان مقاله با ما باشید تا این مراحل را با ذکر نکات مهمی که دارند به شما توضیح دهیم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات وب کم از چین:

  • وب کم چیست و انواع آن کدام است؟
  • کاربردهای وب کم
  • واردات وب کم
  • خرید وب کم
  • خرید عمده وب کم
  • خرید وب کم از چین
  • ترخیص وب کم
  • حمل و نقل وب کم
  • وارد کننده وب کم
  • سود واردات وب کم
  • واردات وب کم با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

وب کم چیست و انواع آن کدام است؟

قبل از اینکه مراحل واردات وب کم از چین به ایران را توضیح دهیم، باید بدانیم که این وسیله چیست و چه کاربردهایی دارد. وب کم یا وب کامرا (Webcam) یک دستگاه ورودی تصویری است که از طریق آن می‌توان تصویر و ویدیوی زنده را به کامپیوتر انتقال داد و در برنامه‌های مختلف استفاده کرد.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

انواع وب کم‌ها عموماً بر اساس کیفیت تصویر و رزولوشن تصویر تقسیم بندی می‌شوند، از جمله:

وب کم چیست و انواع آن کدام است؟
وب کم چیست و انواع آن کدام است؟
  • وب کم‌های استاندارد: که از رزولوشن کمتری (معمولاً ۴۸۰p یا ۷۲۰p) برخوردار هستند و معمولاً در لپتاپ‌ها به صورت داخلی قرار دارند.
  • وب کم‌های با کیفیت بالا: این دسته شامل دستگاه‌هایی است که از رزولوشن بالاتری (معمولاً ۱۰۸۰p یا بیشتر) برخوردار هستند و معمولاً برای کاربردهایی مانند ویدئو کنفرانس، پخش فیلم و تولید محتوای دیجیتال استفاده می‌شوند.
  • وب کم‌های بی سیم: که برای کاربرانی که به دنبال تجربه‌ی بی سیم هستند، عرضه می‌شوند و از طریق وای فای به کامپیوتر متصل می‌شوند.
  • وب کم‌های ۳D: که به صورت سه بعدی تصویر و ویدیویی ارائه می‌دهند و برای ایجاد تجربه‌ی واقعی‌تر در بازی‌های ویدئویی و ویدئو کنفرانس استفاده می‌شوند.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

کاربردهای وب کم

همچنین وب کم‌ها در بسیاری از کاربردهای مختلف مفیدند و به‌همین‌خاطر است که واردات وب کم از چین به ایران بسیار پرسود بوده و بازرگانان ایرانی ان را جزو اولویت‌های واردات خود قرار می‌دهند. ازجمله مهم‌ترین کاربردهای وب کم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویدئو کنفرانس: که در این کاربرد، وب کم برای ارتباط بصری با دیگران از راه دور مفید است.
  • برگذاری کلاس آنلاین: در این کاربرد از وب کم‌ها برای آموزش در خانه استفاده می‌شود
  • فیلم‌برداری: دراین کاربرد نیز از وب کم‌ها برای ضبط وقایع و پخش آنها بصورت آنلاین استفاده می‌شود.

واردات وب کم از چین

با توجه به توضیحاتی که راجع‌به وب کم و کاربردهای آن داده شد اکنون نوبت آن است که مراحل وادرات وب کم از چین را بررسی کنیم. این مراحل به صورت خلاصه عبارتند از خرید وب کم از چین، ترخیص وب‌ کم‌های خریداری شده از گمرک این کشور و ارسال آنها از کشور چین به ایران. برای انجام هرکدام از این مراحل لازم است که نکات ویژه‌ای که هرکدام دارند را بررسی کنیم تا درنهایت عملیات واردات وب‌ کم به‌روش اصولی آن اجام شده و برای ما سودآور باشد. درادامه ابتدا با نکات خرید وب کم شروع می‌کنیم.

برای حمل کالا از چین به ایران کلیک کنید.

واردات وب کم از چین
واردات وب کم از چین

خرید وب کم

مرحله اول واردات وب کم از چین عبارت است از خرید این وسایل از کشور چین. برای اینکه بتوانید از چین وب کم خریداری کنید اولین نکته مهم که باید مدنظر داشته باشید این است که از شرکت‌های معتبر چینی خرید کنید. هرچه شرکت فروشنده وب کم معتبرتر باشد، کیفیت این وسایل بیشتر بوده و درنتیجه سود واردات آنها بیشتر خواهد شد.

برای یافتن شرکت‌های معتبر چینی برای خرید وب کم می‌توانید از تحقیقات اینترنتی استفاده کرده و لیستی از بهترین این شرکت‌ها تهیه کنید. سپس می‌توانید ازمیان آنها با درخواست ارسال نمونه دست به انتخاب باکیفیت‌ترین فروشنده وب کم بزنید.

برای استفاده از خدمات کارگو از چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

خرید عمده وب کم

اما برای خرید وب کم‌ها از چین و واردات وب کم از چین به ایران بهترین نوع خرید کدام است؟ بنابرنظر تمام کارشناسان و صاحبان کسب‌وکار فعال در حوزه فروش وب کم و دیگر تجهیزات صوتی تصویری، خرید عمده بهترین نوع خرید این وسایل از کشور چین است.

به طور کلی به‌صرفه نیست که شخصی برای خرید ۱۰۰ عدد وب کم به چین سفر کند. چراکه اگر سریعا به فروش بروند باید بازهم به چین رفته و هزینه واردات دهید. پس نکته مهم در خرید وب‌ کم‌ها از چین این است که حتما باید بصوترت عمده از چین خریداری شوند.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید وب کم از چین

بعداز یافتن شرکت فروشنده وب کم در چین، شما باید اقدام به خرید عملی این وسایل کنید. خرید عملی یعنی ارسال چیزی به اسم پیش‌فاکتور که جنبه رسمی داشته و درآن مشخص می‌شد که چه نوع وب کمی و با چه تعدادی نیاز دارید. اطلاعاتی که در پیش‌فاکتور یا پروفرما ثبت می‌شود عبارت است از قیمت خرید این محصولات، تعداد درخواستی، نحوه پرداخت هزینه خرید آنها، آدرس و شماره تماس شرکت فروشنده و آدرس و شماره تماس شرکت خریدار.

بعداز ارسال پروفرما به شرکت چینی، شما باید منتظر پاسخ آنها بمانید. اگر خرید شما تایید شد، این شرکت وب کم‌های درخواستی را به گمرک چین می‌فرستد و شما باید ادامه مرحله بعدی وب کم از چین را پی‌گیری کنید.

برای آشنایی با پرسودترین کالاها برای واردات کلیک کنید.

ترخیص وب کم

مرحله دوم واردات وب کم از چین عبارت است از ترخیص وب کم‌های تحویل داده شده به گمرک کشور چین. شما باید در این مرحله اقدام به تهیه یک‌سری مدارک کرده و همچنین برگه ترخیص کالاها را تکمیل و به گمرک این کشور تحویل دهید. مدارکی که برای ترخیص وب کم‌ها باید تحویل اداره گمرک کشور چین دهید عبارتند از کارت بازرگانی، مدارک هویتی خودتان، بارنامه و پروفرمای خرید وب کم‌ها.

بازرسان گمرک بعداز دریافت این مدارک و البته برگه ترخیص کالا از شما اقدام به بازرسی وب کم‌ها کرده و درصورتی که مشکلی نباشد برگه ترخیص آنها را برای شما امضا کرده و می‌توانید دستگاه‌ها را تحویل گرفته و به ایران ارسال کنید.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

حمل و نقل وب کم

آخرین مرحله‌ای که برای واردات وب کم از چین طی کنید عبارتست از ارسال این وسایل از کشور چین به ایران. برای ارسال وب کم‌ها از چین به ایران می‌توانید از شرکت‌های کارگو بین‌المللی کمک بگیرید. روش کارگو به‌معنای ارسال کالا از کشوری به کشور دیگر با استفاده از وسایل حمل‌ونقل باری است.

حمل و نقل وب کم
حمل و نقل وب کم

مثلا اگر شما کارگو دریایی را برای ارسال کالاها انتخاب کنید، خواهید توانست با کشتی باری وب کم‌ها را از چین به ایران ارسال کنید. این روش البته متداول‌ترین روش درمیان بازرگانان ایرانی است و به‌خاطر امنیت بالا و هزینه اندکی که دارد، بهترین روش برای ارسال کالا از چین به ایران است.

وارد کننده وب کم

برای واردات وب کم از چین به ایران باید یا خودتان و یا شخصی که ازجانب شما دارای مجوز قانونی برای انجام مراحل این عملیات است در چین حضور داشته باشد. اما چرا خودتان نباید اینکار را کنید؟ چون تجربه کافی برای خرید، ترخیص و ارسال وب کم از چین به ایران ندارید.

به همین دلیل باید کارهای واردات وب کم را به یک شرکت واسطه بازرگانی بسپارید تا آنها با استفاده از فورواردرهایی که دراختیار دارند این مراحل را به‌جای شما انجام دهند و نیازی نباشد خودتان به چین سفر کنید. درپایان مقاله یکی از بهترین شرکت‌های بازرگانی واسطه برای انجام اینکار را به‌شما معرفی خواهیم کرد.

سود واردات وب کم

در مورد اینکه اگر بخواهیم واردات وب کم از چین به ایران سودآور باشد در مرحله خرید دو نکته گفتیم. نکته اول اینکه حتما وب کم‌ها را از شرکت‌های معتبر و استاندارد چینی خریداری کنید تا کیفیت آنها تضمین شده باشد.

دوم هم اینکه حتما در خرید آنها از روش خرید عمده استفاده کنید تا تفاوت قیمت میان خرید  و فروش این وسایل بیشینه گردد. رعایت این دو نکته باعث می‌شود سود واردات این وسایل تضمین شده و به ماکزیمم مقدار خود برسد. روش خرید عمده همچنین باعث می‌شود که هزینه واردات وب کم‌ها کاهش یافته و این یعنی سود واردات آنها بیشتر می‌شود.

واردات وب کم از چین با شرکت علی والا

شرکت علی والا همان شرکتی است که قول دادیم معرفی می‌کنیم تا بتوانید واردات وب کم از چین به ایران پرسودی با آن انجام دهید. این شرکت در کشور چین دارای فورواردرهای بسیار با تجربه و آگاهی بوده و به‌همین‌خاطر می‎‌تواند تمام کارهای واردات وب کم یعنی خرید این وسایل از چین، ترخیص آنها از گمرک این کشور و ارسال وب کم‌ها از چین به ایران را برای شما با کمترین هزینه و بدون دردسر انجام دهد. تنها کافی است که با شرکت علی والا تماس گرفته و درخواست کنید تا انجام تمام مراحل واردات را برعهده گیرد.

حرف آخر

چیزی که باعث شد ما در این مقاله به واردات وب کم از چین بپردازیم کاربردهای وسیع این وسیله در قسمت‌های مختلف زندگی امروزی بشر است. این کاربردها بطور کلی عبارتنداز: استفاده در ویدئو کنفرانس،  که در این کاربرد، وب کم برای ارتباط بصری با دیگران از راه دور مفید است.

استفاده در برگذاری کلاس آنلاین،  در این کاربرد از وب کم‌ها برای آموزش در خانه استفاده می‌شود و استفاده در فیلم‌برداری، که دراین کاربرد نیز از وب کم‌ها برای ضبط وقایع و پخش آنها بصورت آنلاین استفاده می‌شود.

سوالات متداول درباره واردات وب کم

  • برای واردات وب کم از چین باید چه مراحلی را پشت سر گذاشت؟

مراحل واردات وب کم از کشور چین به ایران شما باید مراحل خرید، ترخیص و ارسال این دستگاه‌ها را پشت‌سر بگذارید.

  • بهترین روش برای ارسال وب کم‌ها از چین به ایران کدام است؟

روش کارگو دریایی بهترین روش برای ارسال این وسایل از چین به ایران است. این روش به‌خاطر امنیت بالا و البته هزینه اندکی که دارد گزینه اول ارسال کالا از چین به ایران برای بازرگانان ایرانی است.

  • مدارک لازم برای ترخیص وب کم از گمرک چین کدامند؟

این مدارک عبارتند از کارت بازرگانی، بارنامه و البته پروفرمای خرید وب کم‌ها از کشور چین.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

181 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.