واردات پرایمر ناخن با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

با پیشرفت جوامع و گسترش میل به زیبایی در بین افراد خصوصا بانوان تولید محصولات آرایشی نیز تنوع و توسعه زیادی پیدا کرده است. یکی از این وسایل پرفروش و محبوب مردم که شرکت علی والا آن را وارد کشور می‌کند پرایمر ناخن می باشد. واردات پرایمر ناخن با توجه به سود خوبی دارد، افراد بسیاری را به تجارت در این حوزه می‌کشاند.

واردات پرایمر ناخن

در این مقاله قصد داریم به چگونگی واردات پرایمر ناخن توسط شرکت علی والا، خرید عمده و سودی که از این تجارت به دست خواهید آورد، بپردازیم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات پرایمر ناخن با علی والا:

  • خرید پرایمر ناحن
  • خرید عمده پرایمر ناخن
  • ترخیص پرایمر ناخن
  • وارد کننده پرایمر ناخن
  • حمل و نقل پرایمر ناخن
  • سود واردات پرایمر ناخن
  • خرید پرایمر ناخن از چین
  • خرید پرایمر ناخن از دبی
  • واردات پرایمر ناخن از چین و دبی با علی والا
  • سخن پایانی
  • سوالات متداول

خرید پرایمر ناخن

امروزه با افزایش خدمات کاشت ناخن، واردات پرایمر ناخن نیز یکی از پردرآمدترین کالاهای وارداتی کشور محسوب می‌شود. شرکت علی والا انواع پرایمرهای ناخن را بدون واسطه از شرکت‌ خریداری و آن را از خارج از کشور وارد ایران می‌کند. کلیه مراحل واردات پرایمر ناخن با سریع‌ترین و کمترین قیمت ممکن توسط شرکت علی والا انجام می‌شود.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

شاید برای شما سؤال شود که چرا  شرکت علی والا خرید عمده پرایمر ناخن را به شما پیشنهاد می‌دهد؟ امروزه تعداد ناخن‌کاران افزایش یافته و در نتیجه نیاز به پرایمر ناخن نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است. برای مثال سالن‌های آرایشگاه‌های تهران حداقل دو تا سه ناخن کار برای سالن زیبایی خود استخدام می‌کنند.

آمار تهیه شده از یک مرکز معتبر نشان می‌دهد بیشتر مشتریانی که به آرایشگاه‌ها رفت و آمد می‌کنند، می‌خواهند کاشت ناخن نیز انجام دهند و تقاضای کاشت ناخن خیلی زیاد است. آرایشگاه‌ها به دنبال این هستند که سالن‌های زیبایی بزرگ‌تری اجاره کنند.این سالن‌ها به کمبود فضا برای جذب ناخن کار مواجه شده‌اند.

خرید پرایمر ناخن
خرید پرایمر ناخن

آن‌ها می‌خواهند تعداد صندلی‌های اجاره‌ای بیشتری را به ناخن‌کارها اختصاص بدهند. برای این که درستی این مسئله به شما اثبات شود، می‌توانید دو روز در اپلیکیشن‌های و سایت‌ها آگهی‌های سالن‌داران را نسبت به جذب ناخن کار مشاهده کنید. پس در نتیجه افزایش تعداد ناخن‌کاران، نیاز به خرید عمده پرایمر ناخن نیز افزایش پیدا می‌کند.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

از میان انواع خدمات آرایشی در آرایشگاه‌های ایران، یکی از بیش‌ترین آمارهای خدمات مربوط به کاشت ناخن می‌شود. واردات پرایمر ناخن برای شما، مانند سرمایه‌گذاری در محلی بسیار سودآور است که فروش شما چند برابر شده و درآمدتان به شدت و سرعت زیادی افزایش می‌یابد.

آمارها نشان می‌دهد که یکی از پرفروش‌ترین مغازه‌ها، آن‌هایی هستند که وسایل کاشت ناخن را ارائه می‌دهند. زیرا امروزه کم‌تر کسی پیدا می‌شود که کاشت ناخن انجام نداده باشد و این سایت‌ها یا مغازه‌ها به پرفروش‌ترین مغازه‌ها و سایت‌ها تبدیل شده‌اند.

خرید عمده پرایمر ناخن

پس همین حالا با مشاوران شرکت علی والا ارتباط برقرار کنید و پرایمرهای ناخن خود را به صورت عمده و به قیمت عمده فروشی در هر تعداد و سبکی که می‌خواهید تهیه کنید. پرایمرهای وارداتی ما چون به صورت عمده و یک جا خریداری می‌شوند بسیار ارزان‌تر از قیمت تکی هستند.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

امروزه کم‌تر کسی پیدا می‌شود که به خرید کالاهای ایرانی علاقه داشته باشد و همه به دنبال خرید محصولات آرایشی خارجی هستند. اگر محصولات خود را از داخل کشور تهیه کنید افراد کمی تمایل به خرید آنها دارند، ولی محصولات خارجی در ایران طرفداران زیادی دارند. واردات پرایمر ناخن از پردرآمدترین واردات برای لوازم آرایشی‌ها و افرادی که تازه کسب و کار خود را شروع کرده‌اند، می‌باشد.

ترخیص پرایمر ناخن

یکی از مهمترین مراحل واردات پرایمر ناخن، ترخیص از گمرک است. مبلغی که برای ترخیص کالا باید بپردازید، مبلغی است که باید در طول انجام مراحل گمرک پرداخت کنید. این هزینه‌ها شامل: هزینه‌های حمل و نقل، نگهداری در انبار، تخلیه بارها، کارشناسی کالا و غیره می‌شود.

اگر شما کالاهای خود را مدت زمان بیش‌تری در بخش انبار گمرک نگهداری کنید، باید هزینه ترخیص بیش‌تری را نیز پرداخت کنید. به همین سبب باید قبل از انجام واردات کالا به کشور، از هزینه‌های ترخیص کالا اطلاعات لازم را کسب کنید.

لازم به ذکر است که هزینه‌های گمرکی و سایر هزینه‌های مربوط به واردات کالا به ایران، در همه گمرک‌های کشور یکسان می‌باشد. این هزینه‌ها با توجه به قانون گمرک جمهوری اسلامی ایران دریافت می‌شوند. قیمت‌های گمرکی توسط هیات وزرا تعیین می‌شود و به تمام گمرک‌های ایران اطلاع داده می‌شود. بخشی از این هزینه‌ها مربوط به بخش دولتی و بخشی دیگر به خصوصی ارتباط دارد.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

هزینه انبارداری کالا در صورت لحاظ نشدن در هزینه‌های حمل و نقل، پیش از تحویل کالا از بندر گرفته می‌شود. این هزینه متناسب با اندازه کالا و مقدار آن متغیر خواهد بود. علاوه بر این هزینه دیگری نیز وجود دارد که به آن دموراژ می گویند. این هزینه را وقتی از شما دریافت می‌کنند که ترخیص محموله شما بیش‌تر از تاریخ مشخص شده به طول انجامد.

شما می‌توانید برای اطمینان از درستی سفارش بازرسی قبل از حمل انجام دهید. یعنی شما کالاهای خود را بررسی می‌کنید که ببینید به همان تعدادی که سفارش دادید هست یا خیر. همچنین بررسی می‌کنید که کالای مورد نظر با سفارشی که دادید مطابقت دارد یا خیر.

وارد کننده پرایمر ناخن

پرایمر ناخن یکی از ابزار کاشت ناخن می‌باشد که امروزه با استقبال زیاد بانوان از کاشت ناخن، تقاضای خرید پرایمر ناخن نیز افزایش یافته است. این پرایمرها فضای مناسبی ایجاد می‌کنند تا ناخن‌ها به بهترین شکل بچسبند و بین لایه زیرین و ناخن هوا و رطوبت وجود نداشته باشد.

وارد کننده پرایمر ناخن
وارد کننده پرایمر ناخن

در نتیجه حذف این عوامل به دلیل ایجاد چسبندگی محکم و مقاوم باعث ماندگاری ناخن‌ها می‌شود. شرکت علی والا دارای سابقه‌ای طولانی در خریدن پرایمر ناخن و انجام مراحل واردات آن می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید از تجربه و مشاوره‌های رایگان ما در واردات پرایمرهای ناخن استفاده کنید.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

حمل و نقل پرایمر ناخن

در حمل و نقل پرایمر عوامل مختلفی بر قیمت حمل و نقل اثر می‌گذارد از جمله اندازه سفارشات، شیوه حمل و نقل که به سه صورت هوایی، زمینی و دریایی است. همچنین شیوه تحویل دادن کالا و مسافت و محل کشور صادرکننده و کشور واردکننده بر قیمت حمل و نقل پرایمر های ناخن تأثیر گذار می‌باشد.

سود واردات پرایمر ناخن

واردات پرایمر ناخن به عنوان محصولی پرفروش به شمار می‌آید. باید این نکته را نیز به شما بگوییم که خود شما می‌توانید کیفیت و قیمت مورد نظر خود را به ما بگویید و ما بر اساس آن محصولات مورد نظر شما را تهیه خواهیم کرد. شرکت علی والا با مهارت و تجربه‌ای زیاد حتی با سرمایه اندک شما می‌تواند پرایمر های ناخن مناسبی برای شما تهیه و وارد کند. به این صورت که با توجه به سرمایه شما کالاهایی با کیفیت‌های مختلف برای شما تهیه می‌شود.

شرکت علی والا، با سابقه و ارتباطی که با افراد ماهر خارجی دارد، می‌تواند به خرید، ترخیص کالاهای وارداتی از گمرک، تحویل دادن کالاها به گمرک ایران و ترخیص آنها بپردازد. به طور کلی شما با وارد کردن پرایمر های کاشت ناخن توسط ما، و با قیمت عمده فروشی و ارزان و در کمترین زمان ممکن می‌توانید صاحب کسب و کاری پردرآمد و پرفروش شوید.

ما با متخصصان ماهر و با تجربه این جا هستیم تا از ابتدای مسیر تا پایان آن در کنار شما باشیم و از سرمایه‌های کم و زیاد شما در پروژه‌ای سودآور استفاده نماییم. با تخصص  و تجربه ما ارزان‌ترین پرایمر های ناخن را با کیفیت بالا به ایران وارد کنید. پس فرصت را از دست ندهید و هرچه سریع‌تر با شرکت علی والا ارتباط حاصل فرمایید. و سفارشات واردات پرایمر ناخن خود را با ارزان‌ترین قیمت ثبت کنید.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

خرید پرایمر ناخن از چین

چرا شرکت علی والا خرید پرایمرهای ناخن را از چین پیشنهاد می‌کند؟

از گذشته تا اکنون یکی از بزرگ‌ترین همکاران بازرگانی ایران کشور چین است. با توجه به جمعیت زیاد کشور چین، این کشور یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان جهان محسوب می‌شود. همچنین کشور چین دارای محصولاتی با کیفیت بالا، عرضه به صورت انبوه، عمده و تولید محصولات با قیمت‌های پایین است. اگر به بازار بروید و با دقت به محصولات مختلف توجه کنید می‌بینید محصولاتی که چینی هستند نسبت به سایر محصولات قیمت پایین‌تری دارند و این یکی از دلایل خرید از چین است.

خرید پرایمر ناخن از چین
خرید پرایمر ناخن از چین

یکی از علت‌های ارزان بودن محصولات چینی و پرایمر های ناخن این است که شرکت‌های چینی نیروهای زیادی استخدام می‌کنند و درآمدهای پایینی به آنها پرداخت می‌کنند، همچنین آنها بصورت انبوه محصولات را تولید می‌کنند و تکنولوژی پیشرفته آنها نقش زیادی در ارزان بودن محصولات آنها ایفا می‌کند

خرید پرایمر ناخن از دبی

یکی از مزیت‌های واردات پرایمر ناخن از دبی نزدیکی آن به ایران است. به دلیل نزدیکی دبی به ایران هزینه‌های حمل و نقل کاهش پیدا می‌کند. از دیگر مزایای خرید کالا از دبی این است که هزینه‌های مراحل ترخیص کالا بسیار پایین است. قیمت کالاهای دبی با قوانین و مقررات مشخصی به طور دقیق از قبل حساب شده و شما می‌توانید حتی با سرمایه‌های کم کالاهای مورد نظر خود را از این شهر بخرید.

اگر شما به تنهایی بخواهید از دبی کالا وارد کنید، مشکلاتی دارد. یکی از این مشکلات این است که شما باید به زبان انگلیسی مسلط باشید و کارهای قانونی مربوط به ترخیص کالا را انجام دهید. ولی نگران این مسئله نباشید؛ زیرا شرکت علی والا با استفاده از متخصصان و کارشناسانی ماهر این کارها را در زمانی کم  و قیمتی پایین انجام می‌دهد.

واردات پرایمر ناخن از چین و دبی با علی والا

شما می‌توانید توسط شرکت علی والا انواع پرایمرهای ناخن را در هر کیفیت، قیمت و مارکی که می‌خواهید از دبی و چین وارد کنید. با خرید پرایمر ناخن توسط شرکت علی والا از مشاوره‌های رایگان متخصصان ما نیز برخوردار  می‌شوید.

دسته بندی پرایمرهای ناخن به طور کلی سه نوع  است: اسیدی، اسید متوسط و غیر اسیدی. پرایمرهایی که اسید بیشتری دارند، باعث می‌شوند که دست بیش‌تر دچار سوزش شود و همچنین چسبندگی ناخن را افزایش می‌دهند. مزیت این محصول نسبت به پرایمرهای دیگر این است که ناخن محکم‌تر می‌چسبد و در برخورد شدید به اجسام، در معرض آب قرار گرفتن مقاومت خود را حفظ می‌کند.

پرایمرهایی با اسید بالا برای پوست‌هایی که حساس هستند، توصیه نمی‌گردد. این پرایمر پوست‌های حساس را به شدت می‌سوزاند و باعث نارضایتی مشتری می‌شود. البته بعضی از پرایمرهای بدون اسید نیز چسبندگی بالایی دارند. از این پرایمرها می‌توانید برای مشتری‌هایی که پوست حساس دارند، استفاده کنید.

سخن پایانی:

شرکت علی والا با سابقه‌ای طولانی، ضمن مشاوره در خرید کالای مورد نظر نسبت به سرمایه شما، همه مراحل واردات پرایمرهای ناخن را صفر تا صد انجام می‌دهد. همچنین از روش‌هایی استفاده می‌کند که با کم‌ترین قیمت ممکن بیش‌ترین سود نصیبتان شود. همچنین این را تضمین می‌کند که سفارش شما مطابق خواست شما تهیه و ارسال شود و در کمترین زمان ممکن به شما تحویل داده شود.

سؤالات متداول درباره واردات پرایمر ناخن

  • آیا برای خرید پرایمرهای ناخن توسط شرکت علی والا باید هزینه‌ی زیادی بپردازیم؟

خیر. ما می‌توانیم با سرمایه‌های اندک شما نیز پرایمرهایی با کیفیت و قیمت‌های مختلف خریداری نماییم.

  • چگونه می‌توانیم هزینه ترخیص کالا را محاسبه کنیم؟

هزینه ترخیص کالا با توجه به تعداد پرایمرهای ناخن، حجم محصولات و کشور وارد کننده و صادرکننده مشخص می‌شود.

  • آیا واردات پرایمر توسط شرکت علی والا قانونی است؟

بله. ما تمامی مراحل ترخیص کالا را به صورت قانونی انجام می‌دهیم و دارای مجوز قانونی هستیم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

87 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.