واردات چسب ناخن با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

امروزه صنعت آرایشی و بهداشتی در صدر پرطرفدار‌ها قرار دارد. در این بین کاشت ناخن چه به طور دائم و چه موقت از متقاضیان زیادی برخوردار است. امر کاشت ناخن نیازمند استفاده از ابزارها و لوازم متعددی است. یکی از این ابزار‌ها چسب ناخن است. در واقع لازمه کاشت و قرار دادن ناخن مصنوعی بر روی دست، استفاده از چسب ناخن است. این گستردگی تقاضا باعث شده تا نیاز به واردات چسب ناخن برای تامین نیاز داخلی وجود داشته باشد.

واردات چسب ناخن

چسب ناخن دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن‏ها در شرایط بخصوصی مورد استفاده قرار می‌‏گیرند. ما اینجا هستیم تا به واردات چسب ناخن توسط شرکت علی والا بپردازیم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات چسب ناخن با علی والا:

  • خرید چسب ناخن
  • خرید عمده چسب ناخن
  • ترخیص چسب ناخن
  • وارد کننده چسب ناخن
  • حمل و نقل چسب ناخن
  • سود واردات چسب ناخن
  • خرید چسب ناخن از چین
  • واردات چسب ناخن از چین با علی والا
  • کلام پایانی
  • سوالات متداول

خرید چسب ناخن

همانطور که از نام این محصول پیداست، وظیفه آن چسباندن سطح ناخن مصنوعی به ناخن طبیعی دست است. این نوع چسب‏ها مقاومت زیادی در برابر آب و حرارت دارند و می‌‏توانند تا مدت زمان بسیار طولانی ناخن مصنوعی را بر روی ناخن طبیعی نگه دارند.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

در گذشته نزدیک به دلیل محدودیت واردات چسب ناخن، قیمت این محصول بسیار گران بود؛ اما خوشبختانه امروزه شرکت‏های بزرگ همچون علی والا اقدام به خرید چسب ناخن از کشورهایی همچون چین می‌کنند تا بتوانند این کمبود را جبران کنند. واردات و خرید چسب ناخن نیازمند طی یک سری مراحل است که ما در زیر به آن‌ها می‌پردازیم؛

  • خرید چسب ناخن
    خرید چسب ناخن

    شناسایی تامین کننده اصلی

  • آشنایی با تامین کننده از حیت اطمینان ،اعتبار و خوشنامی
  • بازدید از نمونه‌ها و یا آشنایی کامل با اوصاف کالای منتخب برای واردات
  • تعیین شرایط قرارداد ،مدت قرارداد، نحوه واردات، میزان خرید محصول به طور عمده یا خرده
  • خرید و پرداخت قیمت محصول
  • انبار کردن محصول در صورت نیاز به انبار
  • حمل و نقل محصول با استفاده از روش‌های مناسب حمل
  • ترخیص کالا از گمرک و طی نمودن مراحل ترخیص

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

خرید عمده چسب ناخن

شرکت‏های بزرگ و برتر وارداتی همچون علی والا، پیش از آن که بخواهند برای واردات چسب ناخن اقدام کنند، باید خرید عمده این محصول را انجام دهند. متخصصان این شرکت، برای خرید عمده چسب ناخن ابتدا قیمت و کیفیت تمامی کارخانه‏‌های سازنده چین را مورد بررسی قرار داده و از بهترین و معتبرترین آنها، خرید عمده چسب ناخن را انجام می‌‏دهند.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

این امر، سبب می‌‏شود تا شرکت علی والا بتواند چسب ناخن را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مقرون به صرفه وارد کشور کند و به دست مصرف‌کنندگان برساند. از سوی دیگر خرید عمده این محصول از شرکت علی والا نه تنها برای خود شرکت و مصرف‌کننده سودآور است، بلکه خرید عمده توسط متقاضی از شرکت نیز می‌تواند فواید بسیار زیادی از جمله:

  • تهیه محصول عمده با قیمت مناسب بدون درگیری با تورم و افزایش قیمت‌ها.

ترخیص چسب ناخن

از دشوارترین مراحل واردات چسب ناخن، می‌‏توان به ترخیص آن از اداره گمرک اشاره کرد. اداره گمرک شرایط ویژه و دشواری را برای ترخیص چسب ناخن در نظر گرفته تا بتواند سلامت و کیفیت این محصول را به بهترین شکل ممکن تشخیص دهد.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

علت این سختگیری اهمیت این محصول در زیبایی و بهداشت ناخن است؛ چرا که محصولات نامرغوب و بی کیفیت می‌توانند سبب آسیب به ناخن شوند. در مرحله ترخیص چسب ناخن از گمرک، متخصصان چسب‌‏های ناخن را به صورت رندوم از محموله به بیرون می‌‏آورند و آن‏ها را مورد بررسی قرار می‌‏دهند. پس از بررسی دقیق و تایید محصول، وارد کنندگان می‏توانند با پرداخت عوارض و مالیات اداره گمرک، چسب ناخن‏ها را ترخیص نمایند و در بازار عرضه کنند.

ترخیص چسب ناخن نیز نیازمند مدارکی است از جمله آن‌ها می‌توان به:

  • بارنامه
  • برگه ترخیص
  • بیمه‌نامه
  • عدل‌بندی
  • مجوز‌های قانونی واردات و ترخیص
  • گواهی مبدا
  • و سیاهه خرید اشاره کرد.

وارد کننده چسب ناخن

امروزه واردکنندگان بسیار زیادی در سراسر کشور حضور دارند که در زمینه واردات محصولات آرایشی و بهداشتی نظیر چسب ناخن فعالیت می‌کنند. اما برخی از آن‏ها سعی می‌‏کنند با وارد کردن کالا نامرغوب با قیمتی پایین و عرضه آن به بازار با قیمتی بالا، سود خود را افزایش دهند.

وارد کننده چسب ناخن
وارد کننده چسب ناخن

خوشبختانه شرکت علی والا همیشه در تلاش است تا بتواند بهترین و برترین محصولات آرایشی و بهداشتی را وارد کشور کند و با قیمتی مناسب به دست مصرف‌کنندگان برساند. لازم به ذکر است این امر سبب کاهش سود خالص این شرکت شود. با این حال آنچه که هدف و مطلوب اصلی به شمار می‌رود، تداوم تجارت مطمئن و جلب رضایت خریدار است.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

حمل و نقل چسب ناخن

یکی دیگر از مراحل دشوار واردات چسب ناخن، حمل و نقل این محصول است. چسب ناخن‏ در بطری‏های بسیار کوچکی قرار دارند که با یک فشار ممکن است  بترکد و محلول چسب از آنها خارج شود. از این رو، متخصصان در هنگام بارگیری بطری‌‏های چسب ناخن را در جعبه‏‌های ضد آب و مجهز به ضربه‌گیر (یونولیت یا پوشال) قرار می‌‏دهند تا بتوانند محموله را با سلامت کامل به کشور برسانند. ناگفته نماند که چسب ناخن به صورت هوایی، زمینی و دریایی به کشور وارد می‌‏شود. البته در نظر داشته باشید که حمل و نقل هوایی چسب ناخن، هزینه واردات را افزایش می‌‏دهد.

سود واردات چسب ناخن

از سوالات متعدد و پرتکراری که برای بسیاری از مصرف‌کنندگان چسب ناخن به وجود می‏‌آید، این است که سود واردات چسب ناخن چقدر است؟ همانطور که در قسمت‌‏های قبل به آن اشاره شد، عواملی از جمله هزینه‌های ترخیص از گمرک، عوارض، مالیات، حمل و نقل و عرضه محصول در بازار نقش بسزایی را بر روی سود واردات چسب ناخن دارند.

با این حال از آنجا که صنعت آرایشی بهداشتی از جمله کاشت ناخن بسیار پر رونق است، واردات این محصول می‌تواند به یک تجارت پرسود باشد. در واقع بالا بودن متقاضی برای این محصول عامل اصلی در سودآوری واردات آن است.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

خرید چسب ناخن از چین

کشور چین، یکی از برترین و بهترین تولیدکننده‌‏های لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان است. یکی از قطب‌‏های خرید چسب ناخن شرکت‌های بزرگ واردتی همچون علی والا برای واردات، کشور چین است؛ این کشور دارای کارخانه‌‏های بسیار بزرگ تولید چسب ناخن و دیگر انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است.

خرید چسب ناخن از چین
خرید چسب ناخن از چین

از این رو، شرکت‏های معتبر وارداتی همچون علی والا، واردات چسب ناخن را از کشور چین انجام می‌‏دهند تا بتوانند این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا خریداری کنند و در بازار عرضه کنند.

واردات چسب ناخن از چین با علی والا

همانطور که در قسمت‏های قبل به آن اشاره شد، چسب ناخن پروسه‌‏های طولانی را طی می‏کند تا به دست مصرف‌کنندگان برسد. از این رو، ممکن است در برخی از اوقات، این محصول سالم وارد نشود. به همین دلیل باید در هنگام خریداری چسب ناخن به عواملی همچون سلامتی بسته‌بندی و برچسب اصالت آن و بطری چسب ناخن توجه ویژه‌ای داشته باشید. همچنین می‌توانید برای تجربه واردات بدون دغدغه از شرکت علی والا کمک بگیرید و صفر تا صد تجارت خود را به کارشناسان خبره بسپارید.

کلام آخر

اگر در زمینه فروش و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنید و به دنبال محصولات بسیار مرغوب و با کیفیت و با قیمتی مناسب همچون چسب ناخن هستید، پیشنهاد می‏شود فکر خرید از فروشگاه‏های عمده یا شرکت‏های نامعتبر را از سر بیرون کنید.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

برای خریداری محصولات بهداشتی با کیفیت و مرغوب، کافی است به وبسایت علی والا مراجعه کنید و محصولات خورد نیاز خود را سفارش دهید. لازم به ذکر است، شما با سفارش از وبسایت علی والا، می‌‏توانید از مزایای فراوان این شرکت واردات چسب ناخن بهره‌مند شوید و خریدی مقرون به صرفه و سودمندانه را تجربه کنید.

سوالات متداول درباره واردات چسب ناخن

  • ترخیص چسب ناخن از اداره گمرک به چه صورتی انجام می شود؟

پس از آن که متخصصان این محصول را مورد بررسی قرار دادند و تاییدیه آن را امضا کردند، وارد کنندگان می‎توانند این محصول را با پرداخت هزینه‌های گمرک ترخیص کنند.

  • در خرید چسب ناخن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در خرید چسب ناخن از شرکت های وارداتی باید به نکاتی همچون تاریخ مصرف، سلامت بطری و بسته‌بندی و برچسب اصالت توجه ویژه‌ای داشته باشید.

  • واردات چسب ناخن از چه کشورهایی و از چه راهی انجام می‌شود؟

واردات چسب ناخن از طریق کشورهایی مانند چین به صورت فریت بار یا کشتی به کشور وارد می‌شوند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

25 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.