واردات کابل اندروید از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

امروزه گوشی‌های هوشمند تمام دنیای ما را تحت سیطره خود درآورده‌اند. همه ما یا درحال استفاده از سیستم عامل اندروید روی گوشی‌های خود هستیم یا سیستم عامل آیفون. این دو سیستم عامل مشهورترین و موفق‌ترین نرم‌افزارها و سخت‌افزارها را دراختیار ما قرار داده‌اند. یکی از شخت‌افزارهایی که برای سیستم عامل‌های اندروید بسیار اهمیت داشته و کاربردهای وسیعی را در اختیار کاربران گوشی‌های با این سیستم‌عامل قرار داده، کابل اندروید است. دراین مقاله قصد داریم هرآنچه لازم است راجع‌به واردات کابل اندروید از چین بدانید را به شما بگوییم.

واردات کابل اندروید

برای انجام عملیات واردات کابل اندروید از چین به ایران لازم است که بدانیم مراحل واردات این محصولات از کشور چین به ایران کدام است و هرمرحله چه نکاتی دارد. بطور کلی این مراحل عبارتست از خرید این وسایل از کشور چین، ترخیص آنها از گمرک این کشور و درنهایت ارسال آنها به ایران. هرکدام از این مراحل نیز همانطور که گفتیم نکاتی دارند که درادامه مقاله مرحله‌به‌مرحله هرکدام را بررسی کرده و به شما توضیح می‌دهیم. اگر دوست دارید بدانید که این وسایل چگونه وارد کشور می‌شوند و واردات آنها چه سودی برای واردکنندگان دارد، تاپایان مقاله با ما همراه باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات کابل اندروید:

  • کابل اندروید چیست
  • کاربردهای کابل اندروید کدام است
  • واردات کابل موبایل اندروید
  • خرید کابل اندروید
  • خرید عمده کابل اندروید
  • خرید کابل اندروید از چین
  • ترخیص کابل اندروید
  • وارد کننده کابل اندروید
  • حمل و نقل کابل اندروید
  • سود واردات کابل اندروید
  • واردات کابل موبایل اندروید از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

کابل اندروید چیست

اولین گام برای اینکه بتوانیم مراحل واردات کابل اندروید از چین را پی‌گیری کنیم و سودی مناسب از این عملیات کسب کنیم این است که  خود کابل اندروید و کاربردهای آن را بشناسیم. کابل اندروید، یک کابل ارتباطی است که برای اتصال دستگاه‌های اندرویدی به دستگا‌های دیگر مانند کامپیوتر، شارژرها، پاوربانک‌ها و دستگاه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

کابل اندروید به دلیل اتصال ارتباطی بین دستگاه‌های مختلف و انتقال داده‌های مهم مانند فایل‌ها، عکس‌ها، موسیقی، ویدئوها و اطلاعات شخصی بسیار مهم است.

کابل اندروید چیست
کابل اندروید چیست

انواع کابل‌های اندروید:

۱. Micro-USB: این کابل برای دستگاه‌های اندرویدی مانند تلفن همراه، تبلت، دوربین ها، پلیرهای MP3 و دیگر دستگاه های قدیمی استفاده می شود.

۲. USB-C: این کابل برای دستگاه‌های اندرویدی با جک USB-C مانند تلفن همراه‌های جدید، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دیگر دستگاه‌های جدید استفاده می شود.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

کاربردهای کابل اندرود کدام است

اما کاربردهای این محصول چیست که باعث شده واردات کابل اندروید از چین اهمیت و سود زیادی برای تاجران ایرانی داشته باشد؟ کاربردهای کابل اندروید عبارت است از:

۱. انتقال داده: با استفاده از کابل اندروید می توانید فایل‌ها، عکس‌ها، موسیقی، ویدئوها و دیگر داده های خود را بین دستگاه‌های اندرویدی خود انتقال دهید.

۲. شارژ: با استفاده از کابل اندروید می توانید دستگاه‌های اندرویدی خود را شارژ کنید.

۳. اتصال به کامپیوتر: با استفاده از کابل اندروید می توانید دستگاه‌های اندرویدی خود را به کامپیوتر وصل کنید و به داده‌های دستگاه خود دسترسی پیدا کنید.

۴. اتصال به تلویزیون: با استفاده از کابل اندروید می توانید دستگاه‌های اندرویدی خود را به تلویزیون وصل کرده و از داده‌های دستگاه خود بر روی تلویزیون است

۵. اتصال به اسپیکر: با استفاده از کابل اندروید می توانید دستگاه‌های اندرویدی خود را به اسپیکرها و صفحات صوتی متصل کرده و صدای دستگاه خود را به صورت بلندتر پخش کنید.

۶. شناسایی دستگاه: با استفاده از کابل اندروید می توانید دستگاه خود را به دستگاه‌های دیگر به عنوان یک دستگاه شناسایی کنید.

۷. برنامه نویسی: با استفاده از کابل اندروید می توانید به عنوان یک ابزار برنامه نویسی برای توسعه برنامه‌های اندرویدی استفاده کنید.

برای حمل کالا از چین به ایران کلیک کنید.

واردات کابل موبایل اندروید

برای واردات کابل اندروید از چین به ایران لازم است که همانطور که درمقدمه گفته شد ۳ مرحله اساسی پشت‌سر گذاشته شود. این مراحل عبارتنداز خرید این وسایل از کشور چین. ترخیص وسایل خریداری شده و تحویل گمرک چین داده شده و ارسال آنها از کشور چین به ایران.

این مراحل زمانی به درستی انجام می‌شوند که شما نکات مربوط به هرکدام را خوب رعایت کنید. مثلا مرحله اول این عملیات که همان خرید کابل‌های اندروید از چین است خودش ۳ نکته مهم دارد که اگر رعایت شوند سود این واردات را ماکزیمم می‌کنند. درادامه نکات هرمرحله را به‌ترتیب بررسی می‌کنیم.

خرید کابل اندروید

اولین مرحله واردات کابل اندروید از چین عبارت است از خرید این وسایل از کشور چین. نکته اول از ۳ نکته‌ای که اشاره کردیم باید دراین مرحله رعایت کنید این است که حتما حتما کابل‌های موردنیاز خود را از شرکت‌های معتبر و استاندارد چینی خریداری کنید. شرکت‌های معتبری که در چین به فروش کابل‌های اندروید مشغول هستند می‌توانند کابل‌هایی با بهترین کیفیت دراختیار شما قرار دهند.

برای استفاده از خدمات کارگو از چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

خرید کابل‌های با کیفیت به شما کمک می‌کند که بعداز واردات این وسایل به ایران بتوانید آنها را با مناسب‌ترین قیمت به‌فروش برسانید. امروزه دیگر کسی حاضر نیست برای اجناس بی‌کیفیت پولی خرج کند. به‌همین‌دلیل اگر کابل‌هایی بی‌کیفیت تهیه کنید دیگر فروشی در ایران نخواهید داشت و واردات شما با شکست روبرو می‌شود.

خرید عمده کایل اندروید

نکته بعدی را باطرح یک سوال راجع‌به واردات کابل اندروید از چین توضیح خواهیم داد. آیا به‌صرفه است که شما برای خرید ۱۰۰ عدد کابل اندروید به چین سفر کرده و هزینه کنید؟ مشخصا خیر. بهترین راه برای اینکه بتوانید سودی مناسب از این واردات کسب کنید آن است که آنها را به صورت عمده خریداری کنید.

خرید عمده کایل اندروید
خرید عمده کایل اندروید

خرید عمده بعنی امکان خریداری تعداد زیادی کابل اندروید با قیمتی بسیار اندک از چین و درعوض فروش آنها در بازار ایران با قیمتی بیشتر. این نوع خرید باعث می‌شود که سود واردات شما ماکزیمم شود. البته توضیح بیشتر راجع‌به این موضوع را درپایان مقاله به شما ارائه می‌کنیم.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید کایل اندروید از چین

و اما نکته سوم در رابطه با واردات کابل اندروید از چین این است که حتما باید برای خرید رسمی این وسایل یک پیش‌فاکتور یا پروفرمای بدون ابهام برای شرکت فروشنده ارسال کنید. پروفرما نامه‌ای است که درآن درخواست رسمی خرید کابل‌ها آورده می‌شود و البته شامل اطلاعاتی مثل قیمت خرید کابل‌های اندروید، تعداد این کابل‌ها و نحوه پرداخت هزینه خرید آنها است.

منظور ما از بدون ابهام بودن این است که جزئیات این اطلاعات باید بطور دقیق در پروفرما مشخص گردد تا شرکت چینی دقیق آنچه می‌خواهید را برای شما ارسال کند و مرحله خرید شما با نقص همراه نباشد. بهترین کار برای اینکه پروفرمای شما بدون ابهام تکمیل شود این است که آن را درحضور یک مشاور حقوقی انجام دهید.

ترخیص کابل اندروید

بعد از اینکه توانستید پروفرمای دقیق تهیه کنید، باید آن را برای شرکت چینی فروشنده کابل‌های اندروید ارسال کنید و منتظر پاسخ آنها بمانید. اگر خرید شما مورد تایید شرکت باشد آنها کابل‌های موردنیاز شما را تهیه کرده و به گمرک کشور چین تحویل می‌دهند تا آنها را برای ارسال قانونی به ایران آماده کنند.

برای آشنایی با پرسودترین کالاها برای واردات کلیک کنید.

دراین مرحله از واردات کابل اندروید از چین شما باید برای ترخیص کابل‌های اندروید از گمرک چین اقدام کنید. برای گرفتن برگه ترخیص کابل‌ها از گمرک چین شما باید مدارکی مثل کارت بازرگانی، برگه پروفرما و بارنامه خرید خود را تحویل اداره گمرک چین داده و فرم درخواست ترخیص کالاها را هم تکمیل کنید.

 سپس منتظر بمانید تا بازرسان گمرک چین کابل‌های خریداری شده شما را بررسی کنند و اگر مشکلی وجود نداشت اجازه ترخیص آنها را به شما دهند. بعداز اینکه برگه ترخیص کابل‌ها برای شما صادر شد نوبت به پرداخت مبلغی به‌نام حق گمرکی می‌رسد. با پرداخت حق گمرکی می‌توانید کابل‌ها را تحویل گرفته و برای مرحله بعدی واردات کابل از چین آماده شوید.

وارد کننده کابل اندروید

اقداماتی که تا اینجا بیان کردیم همه در کشور چین باید انجام شوند. درواقع برای انجام مراحل واردات کابل اندروید از چین شما یا شخصی به وکالت از شما باید در کشور چین حضور داشته باشد و کارها را پی‌گیری کند. این شخص را فورواردر نیز می‌نامند و وظیفه وی این است که به‌جای شما عملیات خرید کابل‌ها زا چین، ترخیص آنها از گمرک این کشور و ارسالشان به ایران را انجام دهد.

این شخص ازسوی شرکت‌های بازرگانی واسطه دراختیار شما قرار گرفته و می‌تواند کارهای واردات را به‌جای شما انجام دهد. درپایان مقاله یکی از بهترین شرکت‌های بازرگانی که می‌تواند فورواردرهای مناسب برای انجام مراحل واردات کابل از چین به‌شما معرفی خواهیم کرد.

وارد کننده کابل اندروید
وارد کننده کابل اندروید

حمل و نقل کابل اندروید

اما کابل‌های ترخیص شده از گمرک کشور چین را چگونه باید به ایران ارسال کرد؟ برای ارسال این وسایل از گمرک کشور چین به ایران شما باید از روش کارگو استفاده کنید. کارگو روشی است که درآن از یک وسیله حمل‌ونقل مثل قطار، کشتی یا هواپیما برای ارسال کالا از کشوری به کشور دیگر استفاده می‌شود.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

این روش را بازرگانان و تجار ایران بهترین روش برای ارسال کالا از چین به ایران می‌دانند چراکه از دیگر روش‌ها ساده‌تر انجام شده و البته هزینه ارسال کمتری دارد. همچنین امنیت بالای آن باعث محبوبیت بیشترش شده است.

به طور کلی برای واردات کابل اندروید از چین به ایران ۳ نوع کارگو وجود دارد. کارگوی اول همان کارگوی زمینی است که درآن از قطار باری برای ارسال کابل‌ها استفاده می‌شود. روش دوم کارگو دریایی است که به‌معنای ارسال کابل‌های اندروید از چین به ایران با کشتی دریای است.

روش سوم نیز استفاده از کارگو هوایی است که درآن از هواپیمای باری برای ارسال کابل‌های اندروید از چین به ایران استفاده می‌شود. اینکه درنهایت شما کدام روش را انتخاب کنید بسته به شرایط واردات شما و البته تعداد و نوع کابل‌ها دارد. اما متداول‌ترین روش کارگو، کارگو دریایی است.

سود واردات کابل اندروید

سود واردات کابل اندروید از چین به ایران را دو نکته اولی که در مرحله خرید نام بردیم مشخص می‌کند. نکته اول این بود که حتما کابل‌هایی باکیفیت از چین خریداری کنید. رعایت این نکته باعث می‌شود بتوانید کابل‌های اندروید را باقیمتی مناسب در بازار ایران به فروش برسانید. نکته دوم هم این بود که حتما از روش خرید عمده برای تهیه این وسایل استفاده کنید.

رعایت این نکته باعث می‌شود که بتوانید این وسایل را با قیمتی بسیار اندک از کشور چین خریداری کنید. حال کنارهم قرارگیری این دو نکته باعث می‌شود که بتوانید کابل‌های اندروید درخواستی خود را با قیمتی بسیار پایین از چین خریداری کرده و با قیمتی بالا در ایران به‌فروش برسانید. اختلاف این دو قیمت همان سود واردات شما است که هرچه بیشتر باشد، به‌معنای سودآورتر بودن واردات کابل اندروید خواهد بود.

واردات کابل موبایل اندروید از چین با شرکت بازرگانی علی والا

اگر قصد دارید مراحل واردات کابل اندروید از چین برای شما با کیفیتی بالا انجام شود، یعنی بهترین شرکت فروشنده را برای اینکار انتخاب کنید، خرید عمده مناسبی داشته باشید، پروفرمای خرید را بادقت تکمیل کنید، عملیات ترخیص را به‌خوبی پیش ببرید و درنهایت کارگوی مناسبی برای ارسال کابل‌های اندروید از چین به ایران به‌کار گیرید، بهترین کار این است که کارهای واردات خود را به شرکت بازرگانی علی والا بسپارید.

این شرکت با داشتن فورواردرهایی بسیار آگاه و با تجربه درامر واردات انواع کالا از چین به ایران می‌تواند به بهترین شکل کارهای واردات شما را برعهده گرفته و به سرانجام برساند. کافی است با این شرکت تماس بگیرید و شرایط خود را توضیح دهید تا بهترین استارتژی را برای خرید و واردکردن کابل‌های اندروید را دراختیار شما قرار دهند و بدون اینکه نیاز باشد به چین سفر کنید آنها را در ایران تحویل بگیرید.

حرف آخر

برای واردات کابل اندروید از چین به ایران لازم است که چرا باید این کابل‌ها را وارد کشور کنید و مراحل انجام این کار کدام است. کابل اندروید یک کابل ارتباطی است که برای اتصال دستگاه‌های اندرویدی به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، شارژرها، پاوربانک‌ها و دستگاه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربردهای بسیار زیاد این وسیله همانطور که در مقاله توضیح دادیم باعث شده که دربازار ایران متقاضی بسیار زیادی داشته باشد و درنتیجه واردات آنها بسیار پرسود باشد. و اما زمانی این واردات برای شما پرسود خواهد بود که بتوانید به نکاتی که در این مقاله توضیح دادیم عمل کنید. امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله همه اطلاعات لازم را دراختیار شما قرار داده باشیم و امکان وارداتی پرسود برای شما فراهم آورده باشیم.

سوالات متداول درباره واردات کابل اندروید

برای واردات کابل اندروید از چین به ایران چه مراحلی باید طی شود؟

مراحل اصلی واردات این وسایل از چین به ایران عبارتنداز خرید کابل اندروید از چین، ترخیص کابل‌های خریداری شده از گمرک چین و ارسال آنها از کشور چین به ایران.

برای ترخیص کابل‌های اندروید از گمرک چین چه مدارکی باید تحویل اداره گمرک داده شود؟

برای ترخیص کابل‌های اندروید از گمرک چین لازم است که کارت بازرگانی، بارنامه و البته پروفرمای خرید این وسایل تحویل اداره گمرک داده شود و همزمان فرم درخواست ترخیص این وسایل هم تکمیل و تحویل این اداره داده شود.

متداول‌ترین روش برای واردات کابل اندروید از چین به ایران کدام است؟

کارگو دریایی متداول‌ترین روش برای ارسال این وسایل از چین به ایران است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

188 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.