آموزش واردات از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

همه چیز را همه کس داند. به همین دلیل نمی‌توان انتظار داشت که هرکسی که برای اولین بار قصد دارد از چین کالا وارد کند، مراحل آن را بطور دقیق بداند. از طرفی درست مثل هر فعالیت دیگه‌ای، قبل از هر فعالیتی لازم است درمورد آن آموزش دید. پس برای انجام واردات کالا از چین لازم است که یک سری آموزش‌ها گذرانده شود. به همین دلیل است که قصد داریم در این مقاله به آموزش واردات از چین بپردازیم. یعنی توضیح دهیم که چگونه می‌توان از کشور چین کالا وارد کرد.

آموزش واردات از چین

برای آموزش واردات از چین در ادامه ابتدا به کارهایی که برای انجام این کار باید کرد می‌پردازیم، سپس چگونگی آغاز مراحل را توضیح می‌دهیم، در نهایت نیز کلیه مراحل را بررسی می‌کنیم. اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید و قصد دارید بیاموزید که چگونه می‌توان کالا از چین وارد ایران کرد، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب آموزش واردات از چین با علی والا:

  • برای واردات چه باید کرد
  • برای واردات از چین چه باید کرد
  • چگونه واردات را شروع کنیم
  • چطور واردات کنیم
  • چگونه واردات کنیم
  • آموزش واردات از چین
  • برای واردات چه باید کرد
  • برای واردات از چین چه باید کرد
  • چگونه واردات را شروع کنیم
  • چطور واردات کنیم
  • چگونه واردات کنیم
  • واردات از چین با شرکت علی والا
  • سوالات متداول درباره آموزش واردات از چین

 برای واردات چه باید کرد

قبل از اینکه به آموزش واردات از چین بپردازیم لازم است که توضیح دهیم بطور کلی برای واردات از یک کشور خارجی چکار باید کرد. برای اینکه بتوان از یک کشور خارجی کالا خریداری کرده و وارد کشور کرد لازم است که در قدم اول کارت بازرگانی تهیه کرد. سپس مشخص کرد که چه اجناسی وارد شود.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

 برای واردات چه باید کرد
برای واردات چه باید کرد

سپس به کشور مورد نظر رفته و درخواست خرید داده و بعد از خرید، اجناس خریداری شده را با استفاده از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی به ایران وارد. کرد. در انتها هم نوبت به ترخیص کالاها از گمرک ایران می‌رسد. این مراحل برای انجام واردات از هر کشوری مشترک است. اما بسته به نوع کشور، قوانین خرید و حمل کالا تغییر می‌کند که در ادامه آنها را برای کشور چین توضیح می‌دهیم.

برای واردات از چین چه باید کرد

اگر قصد واردات کالا از چین دارید باید یک دوره آموزش واردات از چین را بگذرانید. اما اگر بخواهیم بطور خلاصه توضیح دهیم که واردات کالا از چین چه مراحلی دارد، همان مراحلی را نام می‌بریم که در قسمت قبل برای واردات کالا از هر کشوری نام بردیم. اما با یک تفاوت.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

خرید از شرکت‌های چینی دارای قوانین خاصی است که آن قوانین را گمرک این کشور وضع می‌کند. مثلا برای بعضی کالاها مالیات در نظر گرفته شده یا تعداد خرید برای بعضی کالاها دارای محدودیت است.

به همین دلیل لازم است که قبل از خرید از شرکت‌های چینی حتما قوانین خرید کالا از این کشور را مطالعه کرده و براساس آن اقدام به واردات کنید. همچنین قوانین حمل‌ونقل بین‌المللی در هر کشور متفاوت از دیگر کشورها است. پس لازم است این قوانین را هم قبل از واردات کالا از چین مطالعه کرده و با آن آشنا باشید.

چگونه واردات را شروع کنیم

برای شروع واردات از چین لازم است که ابتدا قوانین خرید از شرکت‌های چینی و قوانین گمرکی این کشور را مطالعه کنید. بعد از آگاهی یافتن از این قوانین باید برای خرید کالا اقدام کنید. خرید از شرکت‌های چینی با انجام یک سری مراحل اداری انجام می‌شود.

این قوانین به این صورت هستند که شما ابتدا یک پیش‌فاکتور تهیه می‌کنید که در آن قیمت، تعداد و نوع پرداخت هزینه اجناس درج شده است. سپس خودتان یا رابط قانونی که اخذ کرده‌اید پیش‌فاکتور را به شرکت چینی ارسال کرده و منتظر تایید آن می‌مانید.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

شرکت چینی بعد از بررسی پیش‌فاکتور اجناس درخواستی شما را تهیه کرده و بعد از بررسی کیفی آنها، در صورت نبود مشکل قانونی کالاها را به گمرک کشور چین ارسال می‌کند تا برای انتقال به ایران بررسی شوند.

چطور واردات کنیم

مرحله بعدی واردات از چین همانطور که توضیح دادیم انتقال کالاها به ایران است. اما پیش از آن لازم است که کالاهای شما توسط گمرک کشور چین بررسی شده و اجازه انتقال آنها داده شده باشد. این مرحله مطابق با قوانین گمرکی کشور چین صورت گرفته و با اخذ مبلغی به نام حق گمرکی به پایان می‌رسد.

چطور واردات کنیم
چطور واردات کنیم

بعد از ترخیص کالاها از گمرک، باید آنها را به یک شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی بسپارید تا به ایران انتقال داده شوند. این انتقال یا توسط هواپیمای باری انجام می‌شود، یا قطار باری و یا از طریق خطوط ریلی.

چگونه واردات کنیم

در مرحله آخر واردات از چین نوبت به ترخیص کالاها از گمرک ایران می‌رسد. کالاها بعد از انتقال به ایران تحویل گمرک داده شده و شما باید برای ترخیص آنها اقدام کنید. ترخیص کالاها از گمرک ایران درست مانند ترخیص آنها از گمرک چین تابع قوانین گمرکی است.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

یعنی باید مطابق با قوانین گمرک ایران اقدام کرده و مبلغی به عنوان حق گمرکی پرداخت کنید تا اجازه ورود اجناس به بازار ایران را داشته باشید. در این مرحله لازم است مدارکی مانند کارت بازرگانی، بارنامه، پیش‌فاکتور و مدارک هویتی مثل پاسپورت و ویزای خود را تحویل اداره گمرک دهید و منتظر دریافت برگه ترخیص بمانید.

آموزش واردات از چین

همانطور که توضیح دادیم در آموزش واردات از چین لازم است مراحل خرید کالا، انتقال آنها از کشور چین به ایران و در نهایت ترخیص کالاها را انجام دهید. برای انجام این مراحل لازم است یکسری اقدامات قانونی و عملیاتی مثل ارسال درخواست خرید کالا به شرکت چینی، تحویل اجناس به شرکت‌های بین‌المللی حمل‌ونقل کالاها و در نهایت ارائه مدارک لازم برای ترخیص کالا انجام دهید.

به همین دلیل نمی‌توان به تنهایی تمام این مراحل را انجام داد و باید از یک شرکت واسطه بخواهید که شما را در این امر یاری کند. درپایان مقاله این شرکت واسطه را برای انجام بهتر کارهای واردات کالا از چین معرفی می‌کنیم.

برای واردات چه باید کرد

با توجه به توضیحاتی که دادیم، برای واردات از چین لازم است که در ابتدا کالاهای مورد نیاز خود را از چین خریداری کرده، سپس آنها را به ایران انتقال داده و در نهایت از گمرک ترخیص کنید. اما بهترین کار این است که تمام این مراحل را به یک شرکت واسطه واردات و صادرات به چین بسپارید.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

شما کافی است کارت بازرگانی خود را دریافت کنید و باقی کارها را به این شرکت‌ها بسپارید. رابط‌های شرکت‌های بازرگانی کارهای خرید و ارسال و ترخیص کالای شما را انجام داده و اجناس را درب منزلتان به شما تحویل می‌دهند.

برای واردات از چین چه باید کرد

جالب است اگر بدانید تخصص اصلی شرکت‌های وارداتی، واردات از چین است. به همین دلیل برای واردات کالا از چین نیز کافی است کارهای واردات کالای خود، یعنی خرید اجناس، انتقال آنها به ایران و سپس ترخیص کالاها از گمرک ایران را به یک شرکت واسطه بازرگانی بسپارید.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

تجربه خرید از چین این شرکت‌های بازرگانی بسیار بالا است. علت آن هم ارزان بودن کالای چینی و بزرگ‌ترین شریک تجاری ایران بودن کشور چین است. به همین خاطر اکثر بازرگانان و تجار ایرانی برای واردات اجناس روانه این کشور شده و در امر واردات از این کشور تجربه بالایی دارند.

چگونه واردات را شروع کنیم

برای شروع واردات از چین کافی است که با یک شرکت واسطه وارداتی تماس گرفته و از آنها مشورت بخواهید. در پایان مقاله توضیح خواهیم داد که شرکت علی والا بهترین گزینه برای واردات کالای چینی است. پس قدم اول بعد از انتخاب اجناسی که می‎‌خواهید وارد کنید سپردن کارهای واردات کالای چینی به شرکت بازرگانی علی والا است.

چگونه واردات را شروع کنیم
چگونه واردات را شروع کنیم

چطور واردات کنیم

برای انجام مراحل واردات از چین نیز نیازی نیست که خودتان شخصا وارد عمل شوید. سپردن کارها به شرکت بازرگانی واسطه تمام مسئولیت‌های واردات را از روی دوش شما برداشته شما می‌توانید با صرفه‌جویی در وقت و هزینه خود با خیال راحت در شرکت یا فروشگاه خود روی سر کارها منتظر بمانید تا اجناس شما از چین خریداری شده، به ایران انتقال داده شده و از گمرک ایران ترخیص شوند.

چگونه واردات کنیم

پس در جواب این سوال که چگونه واردات کنیم، این پاسخ باید داده شود که با سپردن کارهای واردات به یک شرکت بازرگانی واسطه. این شرکت واسطه با خرید کالاها از چین، سپس ارسال آنها توسط یک شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی به ایران و در نهایت انجام کارهای ترخیص کالا، اجناس مورد نیاز شما را در ایران به شما تحویل می‌دهد. تنها کافی است که از شرکت علی والا بخواهید تا تمام این مراحل را برای شما با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان انجام دهد.

واردات از چین با شرکت علی والا

چندین بار در طول مقاله نام شرکت علی والا به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های وارداتی برده شد. اما چرا؟ این شرکت با داشتن واسط‌هایی در کشور چین می‌تواند به سادگی شرکت مناسب برای خرید کالای شما یافته و به خاطر تجربه بالای خرید از شرکت‌های معتبر چینی، کارهای خرید را سریع انجام دهد.

واردات از چین با شرکت علی والا
واردات از چین با شرکت علی والا

سپس می‌تواند با بهترین شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی اجناس را به ایران انتقال داده و البته به‌خاطر آشنایی زیاد با قوانین گمرکی ایران، کارهای ترخیص کالاهای وارداتی را به سادگی انجام دهد.

سوالات متداول درباره آموزش واردات از چین

  • آیا لازم است برای واردات کالا از چین آموزش دید؟

بله. این عملیات نیز مانند دیگر عملیات‌های تخصصی نیاز به آموزش دارد.

  • مراحل کلی واردات کالا از چین کدامند؟

خرید کالا، انتقال آنها به ایران و ترخیص کالاها از گمرک ایران مراحل اصلی واردات از کشور چین هستند.

  • بهترین راه برای واردات از چین کدام است؟

بهترین راه برای انجام این کار سپردن کارها به شرکت وارداتی علی والا است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

228 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.