باربری از چین به ایران با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

برای اینکه بتوان از کشور چین کالا وارد کشور کرد لازم است که اولا با مراحل واردات کالا از چین به ایران آشنا بود و در مرحله دوم باربری از چین به ایران و چگونگی انجام آن را به طور کامل شناخت. این عملیات دارای یک سری هزینه است که دانستن آنها برای هر تاجر یا بزرگانی که قصد واردات کالا از چین به ایران را دارد ضروری است. به همین خاطر در این مقاله به این موضوع پرداخته‌ایم.

باربری از چین به ایران

موضوع اصلی این مقاله باربری از چین به ایران است. با این حال برای اینکه این عملیات را به طور کامل یاد بگیریم لازم است که مراحل باربری،چگونگی ارسال کالا، انواع روش‌های باربری از چین و البته هزینه باربری از چین تا ایران را بشناسیم. اگر شما هم به دانستن این موضوعات علاقه دارید حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید. چرا که قرار است نکات جالبی به شما بگوییم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب باربری از چین به ایران:

  • مراحل واردات از چین
  • باربری از چین به ایران و مراحل آن
  • هزینه باربری از چین تا ایران
  • باربری از چین به ایران با شرکت علی والا
  • سوالات متداول

مراحل واردات از چین

باربری از چین به ایران جزو یکی از مراحل مهم واردات کالا از کشور چین به ایران است. برای واردات کالا از چین به ایران سه مرحله اساسی باید پشت‌سر گذاشته شود. مرحله اول خرید کالا نام دارد. مرحله دوم ترخیص کالاها از گمرکی چین و مرحله سوم ارسال کالاهای ترخیص شده از چین به ایران. برای اینکه بهتر با چگونگی انجام ارسال کالاها یا باربری آنها از چین به ایران آشنا شویم باید کل مراحل واردات از چین به ایران را بشناسیم.در ادامه به تک‌تک مراحل بطور جدا می‌پردازیم.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

خرید کالا از چین

اولین مرحله واردات کالا از چین به ایران عبارتست از خرید کالا از کشور چین. این مرحله با ارسال یک نامه رسمی به نام پرفورما به شرکت چینی انجام می‌شود. در پروفرما اطلاعاتی مثل قیمت اجناس، تعداد آنها و البته دیگر ویژگی‌های فیزیکی آنها درج شده است. شرکت چینی بعد از دریافت پرفورما اقدام به بررسی درخواست کرده و اگر مورد تایید بود کالاهای مورد نیاز شما را تهیه کرده و به گمرک چین تحویل می‌دهد. در این مرحله شما باید برای ترخیص کالاها اقدام کنید.

ترخیص کالا از گمرک چین

بعداز اینکه کالاها خریداری شد نوبت به ترخیص آنها از گمرک چین می‌رسد. برای ترخیص کالاها لازم است که یک سری مدارک مثل بارنامه، کارت بازرگانی و پروفرما را با خود به اداره گمرک چین برده و درخواست ترخیص کالاها را ارائه دهید. بازرسان گمرک چین بعد از بررسی کالاها و تایید قانونی بودن آنها به شما اجازه ترخیص کالا را داده و شما می‌توانید آنها را برای انتقال از چین به ایران تحویل بگیرید.

مراحل واردات از چین
مراحل واردات از چین

حمل و نقل از چین به ایران

مرحله سوم واردات کالا از چین همان باربری از چین به ایران است که موضوع این مقاله است. برای باربری اجناس از چین به ایران باید نکات بسیار زیادی در نظر گرفته شود که در قسمت بعد بع آنها می‌پردازیم. فعلا باید بدانید که برای انجام این کار سه راه وجود دارد. یا می‌توانید با کشتی باری این باربری را انجام دهید، یا با هواپیمای باری و یا از طریق قطار. اینکه کدام روش انتخاب شود کاملا به نوع کالا و شرایط شما بستگی دارد. ارسال با کشتی باری یا هواپیمای باری را کارگو می‌نامند.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

باربری از چین به ایران و مراحل آن

برای باربری از چین به ایران همانطور که گفتیم دو روش کارگو دریایی و هوایی وجود دارد. اما برای اینکه هر کدام انجام شود در ابتدا باید مراحلی طی شود. اول از همه باید بدانید که چه مقدار بار قرار است بار کشتی یا هواپیما کنید. اینکه کدام روش ارجحیت دارد به کالای شما بستگی دارد. مثلا اگر کالای شما از نوع فاسد شدنی با فورس ماژور است باید از روش کارگو هوایی استفاده کنید.

اگر کالای شما از اجناس عادی و عمده باشد که همه بازرگانان به واردات آن مشغول هستند بهترین روش همان کارگو دریایی است. بعداز اینکه مشخص شد کدام روش را انتخاب کرده‌اید باید نوع باربری را هم مشخص کنید. هرکدام از این روش‌ها باربری‌های خود را دارند که در ادامه توضیح خواهیم داد.

باربری کالا با کشتی

برای ارسال کالا از چین به ایران با کشتی باید برحسب وزن و نوع کالایی که قصد دارید انتقال دهید، نوع باربری را انتخاب کنید. به طور کلی دو روش اصلی باربری فول کانتینر و حمل خرده بار برای انتقال اجناس از چین به ایران با کشتی وجود دارد.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

اگر اجناس شما به‌قدری باشند که برای انتقال آنها نیاز به یک کانتینر کامل باشد باید روش فول کانتینر را انتخاب کنید در غیر اینصورت روش حمل خرده بار پیشنهاد می‌شود. حداقل فضای قابل اجاره، فضای یک کانتینر کامل است. حتی اگر حمل خرده بار را هم انتخاب کنید باید کرایه یک کانتینر کامل را پرداخت کنید.

باربری کالا با هواپیما

روش دیگر باربری از چین به ایران استفاده از هواپیمای باری است که حمل بار با آن به دو روش کلی قابل انجام است. یک فریت بار و دیگری کارگو. فریت بار همان حمل بار با مسافر است که بستگی به وزن کالاها قیمت باربری محاسبه می‌شود.

باربری از چین به ایران و مراحل آن
باربری از چین به ایران و مراحل آن

در روش کارگو که حمل تجاری محسوب می‌شود این قیمت بر اساس کلاس خطر بار، هزینه گمرک و وزن کالاها معین می‌شود. اگر اجناس شما وزن زیادی دارند بهتر است از روش کارگو استفاده کنید. اما برای محاسبه قیمت باربری باید چه مواردی را درنظر داشته باشیم؟

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

هزینه باربری از چین تا ایران

به طور کلی سه عامل اصلی در تعیین هزینه باربری از چین به ایران دخیل است که عبارتند از : نوع کالا و کلاس خطر بار، وزن حجمی کالاها و البته نوع قرارداد و بیمه اجناس. هرکدام از این عوامل باید بصورت دقیق و بر اساس جداول قیمتی که برای آنها اعلام شده در محاسبه قیمت باربری در نظر گرفته شوند.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

کلاس خطر بار

به طور کلی اجناسی که قرار است از چین به ایران ارسال شوند در دسته‌های با ریسک حمل بار مختلف دسته‌بندی می‌شوند. برای مثال موادی که قابلیت اشتعال بالایی دارند در دسته پرریسک قرار گرفته و اجناسی که ریسک کمی برای جابجایی دارند مثل پوشاک در دسته کم‌ریسک قرار می‌گیرند. هرچه کالایی دارای ریسک جابجایی بیشتری باشد هزینه باربری آن بیشتر خواهد شد.

وزن حجمی

عامل دیگری که در هزینه باربری از چین به ایران موثر است وزن حجمی اجسام نام دارد. وزن حجمی برا اساس حجم اجناس تقسیم بر ۶۰۰۰ مشخص می‌گردد و به نوعی میزان فضا و باری است که یک کالا در کانتینر اشغال می‌کند. هرچه وزن حجمی کالایی بیشتر باشد هزینه باربری آن بیشتر خواهد بود.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

نوع قرارداد

نوع قرارداد باربری از چین به ایران بسته به بیمه‌ای که برای اجناس در نظر گرفته می‌شود، متغیر است. اگر شما یک بیمه کامل در قرارداد خود قید کنید هزینه باربری بیشتری برای شما خواهد داشت تا بیمه‌ای متداول که بعضی چیزها را هم پوشش نمی‌دهد.

هزینه باربری از چین تا ایران
هزینه باربری از چین تا ایران

باربری از چین به ایران با شرکت علی والا

برای اینکه دقیق بدانید هزینه باربری از چین به ایران چه مقدار است بهترین کار این است که با شرکت واسطه بازرگانی علی والا مشورت کنید. این شرکت علاوه بر راهنمایی در زمینه تخمین قیمت باربری، قادر است تمام کارهای ارسال اجناس از چین به ایران را هم بر عهده گرفته و کار باربری اجناس شما را بدون کمترین دردسر و با هزینه‌ای اندک انجام دهد. کافی است کارهای خود را به این شرکت بسپارید و خیالتان از درست پیش رفتن باربری کالاها از چین به ایران راحت باشد.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

سوالات متداول درباره باربری از چین به ایران

  • برای تخمین هزینه باربری از چین به ایران چه عواملی باید در نظر گرفته شود؟

مهم‌ترین عوامل موثر در قیمت باربری کالا از چین به ایران عبارتست‌از وزن حجمی کالا، کلاس خطر بار و البته نوع قرارداد.

  • دو روش اصلی ارسال اجناس از چین به ایران کدام است؟

دو روش کارگو دریایی و کارگو هوایی، روش‌های اصلی ارسال اجناس از چین به ایران هستند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

471 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.