بهترین راه های سرمایه گذاری

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین تصمیمات زندگی همه ما انسان‌ها است. این موضوع اگر به‌درستی انجام شود می‌تواند مسیر زندگی آتی ما را کاملا تحت‌ تاثیر خود قرار داده و ما را از آدمی معمولی به انسانی کاملا موفق تبدیل خواهد کرد. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم به بررسی بهترین راه های سرمایه گذاری بپردازیم. راه‌هایی که ممکن است برای عده بسیاری از افراد مسیری کاملا موفقیت‌آمیز ایجاد کرده و آنها را به هرآنچه می‌خواهند برساند.

بهترین راه های سرمایه گذاری

در این مقاله ما ۴ راه را به‌عنوان بهترین راه های سرمایه گذاری انتخاب کرده‌ایم و به بررسی آنها پرداخته‌ایم. این راه‌ها عبارتنداز: سرمایه‌گذاری در بورس، سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال، سرمایه‌گذاری در بانک و سرمایه‌گذاری در واردات. هرکدام از این راه‌های سرمایه‌گذاری به دلیلی به‌عنوان بهترین انتخاب شده‌اند که البته در ادامه مقاله به بررسی این دلایل خواهیم پرداخت. اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید، حتما تا پایان مقاله با ما باشید.

برای واردات کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب بهترین راه های سرمایه گذاری:

  • سرمایه گذاری چیست
  • سرمایه گذاری در بورس
  • سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
  • سرمایه گذاری در بانک
  • سرمایه گذاری در واردات از چین
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

 سرمایه گذاری چیست

سرمایه‌گذاری از جمله مهم‌ترین تصمیماتی است که ما در زندگی خود خواهیم گرفت. اما واقعا این عملیات چیست و چرا آنقدر اهمیت دارد؟ هرنوع کنار گذاردن سپرده ارزشمندی که امروز دراختیار شماست باهدف اینکه درآینده ارزشش چندبرابر شود را سرمایه‌گذاری می‌نامند.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

مثلا کسی که بخشی اززمان امرزوی خود را برای خواندن کتابی آموزشی کنار می‌گذارد به این امید که آموخته‌های درون کتاب درآینده برای او ارزش مادی یا علمی خلق کند، درحال سرمایه‌گذاری است. همینطور شخصی که بخشی از سرمایه امروزی خود را صرف خرید کالا یا ارزشی می‌کند به امید اینکه درآینده سرمایه‌اش چندبرابر شود، درحال سرمایه‌گذاری است. اما نکته اینجاست که بهترین راه های سرمایه گذاری وجود دارد که آنها را از بقیه متمایز می‌کند.

 سرمایه گذاری چیست
سرمایه گذاری چیست

برای مثال فرض کنید شخصی پیش شما آمده و به‌شما بگوید که سرمایه خود را روی ماشینی که به‌تازگی اختراع کرده سرمایه‌گذاری کنید، با این شرایط که ممکن است تا ۱۰ سال آینده تولید این ماشین هیچ بازدهی اقتصادی برای شما نداشته باشد! چراکه هنوز درحد طرح است و احتمالا ساخت آن ۱۰ سال طول بکشد.

برای حمل از چین به ایران کلیک کنید.

آیا سرمایه‌گذاری روی این ماشین منطقی‌تر است یا سرمایه‌گذاری در بانک؟ مسلما سرمایه‌گذاری در باینک عاقلانه‌تر است چراکه بصورت مشخص هرماه سودی معین از سرمایه‌تان را برای شما واریز می‌کند. پس درمیان انواع سرمایه‌گذاری، بهترین راه های سرمایه گذاری هم وجود دارد که درادامه به آنها می‌پردازیم.

سرمایه گذاری در بورس

اولین گزینه درمیان بهترین راه های سرمایه گذاری عبارتست از سرمایه‌گذاری در بورس. حتما درچند سال اخیر نام این سرمایه‌گذاری را به‌خاطر تب داغی که داشت چندین بار شنیده‌اید یا شاید خودتان هم تجربه سرمایه‌گذاری در بازار بورس را داشته‌اید.

برای استفاده از خدمات کارگو از چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

این بازار درواقع نمایش رقابت عرضه و تقاضای سهام کالاها و شرکت‌های عظیم موجود در ایران مثل پتروشیمی، ذوب‌آهن، شرکت‌های دارویی، شرکت‌های مواد غذایی و لبنیاتی، کمپانی‌های عظیم استخراج موادمعدنی و بانک‌های بزرگ کشور است. ارزش سهام هرکدام ازاین شرکت‌ها و موسسات در بازار بورس هرلحظه تغییر کرده و شما می‌توانید با خرید این سهام یک سرمایه‌گذاری مناسب داشته باشید.

اما نکته مهم این است ک شما زمانی می‌توانید سرمایه‌گذاری در بورس را جزو بهترین راه های سرمایه گذاری به‌حساب آورید که ازقبل با فن تحلیل مالی بازار آشنایی داشته باشید. دانستن اینکه یک سهم در مدت‌زمانی مشخص، مثلا یک هفته تا یک ماه آینده چقدر ارزشش بیشتر می‌شود نیازمند بررسی روند تغییرات قیمت این سهم و آشنایی با تکنیک‌های تحلیل این روند است.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

اگر قصد دارید روی بازار بورس سرمای‌گذاری کنید حتما ازقبل یک دوره مقدماتی آشنایی با بازار سرمایه و چگونگی کار با آن بگذرانید تا بتوانید به‌سادگی سرمایه خود را در عرض یکسال چندبرابر کنید.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

یکی دیگر از بازارهای سرمایه‌گذاری که دراین مدت تبی به‌مراتب داغ‌تر از بازار بورس داشته و آنهم جزو بهترین راه های سرمایه گذاری محسوب می‌شود، سرمایه‌گذاری روی بازار ارزهای دیجیتال است. اولین ارز دیجیتال بیت کوین است که اولین بار توسط یک شخص ژاپنی که هنوز هم مشخص نیست آیا هویت واقعی دارد یا نه به‌نام ساتوشی ناکاموتو به جهان معرفی شد.

برای آشنایی با پرسودترین کالا برای واردات کلیک کنید.

ارز دیجیتال معادلی برای ارزهای موجود در جهان واقعی منتهی در دنیای مجازی محسوب می‌شود و شما می‌توانید باآن در این دنیا خریدوفروش انجام داده و مثل ارز واقعی ازآن استفاده کنید. اما چرا باید این سرمایه‌گذاری ارزشمند باشد؟

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

تامدت‌ها بعداز معرفی بیت کوین، توجه چندانی به ان نشده بود و تنها عده‌ای آن را به امید اینکه ممکن است درآینده ارزش بیشتری بیابد استخراج کرده و حفظ کرده بودند. تا اینکه نظر سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ به بیت کوین و بطورکلی رمزارزهای مختلف جلب شد و اجازه خریدوفروش در بستر ارز دیجیتال را به کاربران خود دادند.

برای خرید از سایت علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

همین قضیه باعث شد که ناگهان ارزش این بازار بسیار افزایش یافته و تقریبا همه به سمت ماینینگ رمزارز کشیده شوند. اگرشما هم قصد ورود به دنیای رمزارزها به‌عنوان یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری دارید، حتما ازقبل باآنها آشنایی کافی پیدا کنید و سپس وارد دنیای رمزارز شوید.

سرمایه گذاری در بانک

 و اما سپرده‌گذاری بلندمدت در بانک‌ها نیز به‌عنوان یکی دیگر از بهترین راه های سرمایه گذاری معرفی می‌شود واتفاقا طرفداران زیادی دارد. بانک‌ها از قدیم‌الایام این امکان را دراختیار مشتریان خود قرار داده بودند که بتوانند با سرمایه‌گذاری در مبادلات و تجارت‌های بانکی مشارکت داشته و مطابق با توافق قبلی، سرماه به ماه سود سرمایه‌گذاری خود را دریافت کنند.

این سود البته سالانه بوده و مقدار کل آن درسال محاسبه شده و تقسیم بر ۱۲ ماه شده و سرماه به حساب شما واریز می‌شود. مثلا اگر میزان سود بانکی ۲۰ درصد باشد و شما ۱۰۰ میلیون سرمایه‌گذاری کرده باشید، سود هرماه شما می‌شود ۱ میلیون ۶۰۰ هزارتومان درماه.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

سرمایه‌گذاری در بانک به عنوان یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری معرفی می‌شود چرا که هم ریسک بسیار اندکی دارد و هم اینکه مثل دیگر روش‌های سرمایه‌گذاری که توضیح دادیم نیازمند دانش قبلی در مورد بازاری که قرار است روی آن سرمایه‌گذاری کنید نیست.

با این حال مقدار افزایش ارزش سرمایه دران ازقبل مشخص است و ممکن نیست در یک ماه چندبرابر سود کنید یا مثلا سرمایه شما در عرض مدتی مشخص چندین برابر چیزی که انتظار داشتید گردد. با اینحال همچنان جزو محبوب‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها است.

سرمایه گذاری در واردات از چین

آخرین مورد از لیست بهترین راه های سرمایه گذاری که شاید کمتر راجع‌به‌آن شنیده باشید، سرمایه‌گذاری روی واردات کالا از کشورهای خارجی است. همانطور که می‌دانید، بالای ۹۰ درصد کالاهای موجود در بازار ایران را کالاهای وارداتی تشکیل می‌دهند. این کالاها توسط شرکت‌های بازرگانی مختلف وارد کشور می‌شوند و البته یکی ازپرسودترین تجارت‌ها نیز محصوب می‌شود.

چراکه کالاهای وارداتی سریعا در بازار توزیع شده و باقیمتی بسیار مناسب به‌فروش می‌رسند. ریسک فروش بسیار پایینی داشته و درمدتی کوتاه سود سرمایه‌گذاری انجام شده به شرکت‌ها بازگشته و با تغییرات قیمت اجناس این سود روزبه‌روز افزایش می‌یابد.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

اما چگونه می‌توان روی این واردات سرمایه‌گذاری کرد؟ آیا باید خودمان شرکت بازرگانی تاسیس کنیم یا مثلا سرمایه‌ای عظیم داشته و با ان کالا وارد کنیم؟ خیر. شرکت بازرگانی علی والا همه این مسائل را حل کرده است. شما می‌توانید باهر مبلغی در بخش واردات کالای این شرکت سرمایه‌گذاری کنید بدون اینکه لازم باشد هیچ کدام از عملیات‌های واردات کالا را انجام دهید.

سرمایه گذاری در واردات از چین
سرمایه گذاری در واردات از چین

شما تنها درنقش یک سرمایه‌گذار با شرکت علی والا تماس گرفته و درخواست سرمایه‌گذاری روی بخش واردات کالا خواهید داد. این شرکت تمام کارها را خودش انجام داده و طبق قراردادی که می‌بندید بعداز یک مدت معین سود سرمایه‌گذاری شما را برایتان ارسال خواهد کرد.

سخن آخر

دراین مقاله سعی کردیم بهترین راه های سرمایه گذاری را بررسی کنیم. راه‌هایی که احتمالا به‌ذهن اکثر ما رسیده باشد اما جرئت عملی کردن آن را نداشته‌ایم. راستش را بخواهید، اگر نتوانید روی سپرده خود سرمایه‌گذاری کنید، هیچ‌گاه سرمایه‌تن بیشتر نمی‌شود که هیچ بلکه باتوجه به تورم روزبه‌روز از ارزش آن کاسته خواهد شد.

 اگر به نوعی به این مقاله برخورد کرده‌اید و راه‌های سرمایه‌گذاری را آموخته‌اید نشانه این است که ترس را کنار گذاشته و شروع به سرمایه‌گذاری روی یکی از راه‌هایی که در این مقاله بررسی شد کنید.

سوالات متداول درباره بهترین راه های سرمایه گذاری

بهترین راه های سرمایه گذاری کدام است؟

بهترین راه‌ها برای سرمایه‌گذاری عبارتنداز: سرمایه‌گذاری روی بانک، سرمایه‌گذاری در بورس و رمزارز و البته سرمایه‌گذاری روی واردات کالا

چگونه می‌توان روی واردات کالا سرمایه‌گذاری کرد؟

با استفاده از امکانی که شرکت علی والا در اختیار شما قرار داده می‌توانید با هرمبلغی روی واردات کالا سرمایه‌گذاری کنید.

سود ماهانه سرمایه‌گذاری روی بانک چگونه محاسبه می‌شود؟

او باید بدانید که اگر گفته می‌شود سود بانکی ۲۰ درصد است، منظور سود سالانه آن است. برای مثال اگر شما ۵۰ میلیون سپرده در بانک قرار دهید بااحتساب سود سالانه ۲۰ درصد، سالی ۱۰ میلیون سود به‌شما می‌رسد که با تقسیم آن بر ۱۲، می‌شود ماهی: ۸۳۳ هزارتومان.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

213 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.