حواله ارزی به چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

چین یکی از کشورهای مهم در شرق قاره آسیا و دومین اقتصاد بزرگ در جهان به شمار می‌رود که بازرگانان زیادی از ایران با چین مبادلات مالی و تجاری و واردات و صادرات انجام می‌دهند. یکی از روش‌های مهم انتقال به‌صورت حواله ارزی به چین و بانکی است که بسیاری از تاجران و بازرگانان در ایران برای خرید یک نمونه کالا یا تسویه فاکتورهای خود باید مبلغی را به‌صورت حواله بانکی با ارز دلار یا یوان انتقال دهند.

حواله ارزی

حواله ارزی به چین با ارزهای غیردلاری با توجه به تحریم‌های ایران بسیار حائز اهمیت است. صادرکنندگان کشور چین تمایل زیادی به معامله با واحد پولی خود که همان یوان است دارند و کالای تولیدی خود را با ارز یوان معامله می‌کنند. برای انجام معامله با کشور چین انواع ارز را می‌توان به چین حواله‌کرد. حواله tt و یوان از جمله این حواله‌ها هستند.

یکی از مزایای ارسال حواله یوان انجام روند اداری با مدت‌زمان کم است. حواله‌های بانکی شامل کارمزدهای بانکی می‌شوند که هزینه تمام شده کالا بستگی به نرخ ارز حواله بانکی برای واردکنندگان کالاها متغیر می‌شود و از طرفی حواله ایران بسیار سریع‌تر از باقی حواله‌ها ارسال می‌شود.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب حواله ارزی به چین

  • انتقال پول از ایران به چین
  • انتقال پول از ایران به چین
  • مزایای حواله یوان به چین
  • مشکلات حواله یوان به چین
  • روش حواله ارز به چین
  • سخن پایانی
  • سوالات متداول

انتقال پول از ایران به چین

با توجه به مشکلات تحریم بانکی امکان صدور و اعتبارات اسناد DLC وجود ندارد و سیستم ارسال TT به‌جای آن استفاده می‌شود و برای انتقال پول از ایران به چین و بالعکس می‌توانید از این روش استفاده کنید. ارسال حواله ارزی به چین به‌صورت یوان از طریق صرافی معمولا ۴۸ ساعت زمان می‌برد و خارج از قوانین تحریم‌های آمریکا به انجام می‌رسد. مبلغ ارسالی شما برای کشور چین و مقصد ارسال می‌شود. باید به این نکته توجه کنید که ارسال حواله ارزی با عرض دلار در کشور امکان‌پذیر نیست و ثبت سفارش وزارت بازرگانی با دلار به انجام نمی‌رسد.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

انتقال پول از ایران به چین
انتقال پول از ایران به چین

مزایای حواله یوان به چین

ارسال حواله یوان به چین دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است که این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

  • برای حواله یوان محدودیتی در میزان آن وجود ندارد برخلاف سایر ارزها که محدودیت‌هایی در میزان آنها اعمال می‌شود.
  • کارمزد تبدیل یوان به ریال نسبت به سایر ارزها بسیار پایین‌تر است و حتی حواله به‌صورت آنلاین بدون کارمزد خواهد بود.
  • حواله یوان به چین بسیار باصرفه‌تر از حواله دلار یا یورو به چین است. البته باید به این موضوع توجه کنید که به دلیل اینکه بانک‌های چینی در ازای تبدیل دلار یا یورو به یوان از مشتری خود کارمزد دریافت می‌کند. دولت چین از حواله‌های دلار و یورو استقبال می‌کند و برای دریافت آن جایزه‌های صادراتی اهدا می‌کند.
  • برای انتقال حواله یوان به چین می‌توانید اگر صاحب شرکت هستید و شرکت ثبت شده دارید با استفاده از حساب شرکتی خود اقدام به این انتقال کنید.
  • در حواله یوان به چین هیچ‌گونه مشکلی مانند بلوکه‌شدن پول یا تحریم‌کردن آن روبه‌رو نخواهید شد.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

مشکلات حواله یوان به چین

یکی از مشکلات حواله یوان به چین این است که به حواله مالیات تعلق می‌گیرد؛ چون یوان پول ملی کشور چین است. بعضی از شرکت‌های بین‌المللی چینی ترجیح می‌دهند به جای یوان با یورو و دلار حواله بگیرند و در صورت حواله یوان ۱۰ تا ۲۰ درصد مبلغ ریالی بیشتری دریافت می‌کنند.

مشکلات حواله یوان به چین
مشکلات حواله یوان به چین

مشکل دیگر برای حواله یوان به چین به صاحب حساب یا نام گیرنده حواله نیاز است و این مسئله دردسر ایجاد می‌کند. عموماً فقط تصویر و نام شخص گیرنده در دسترس است؛ چون در حواله ایران به چین حواله به‌جای حساب شرکت به‌حساب یک فرد ارسال می‌شود. این حواله ریسک بیشتری نسبت به حواله دلار و یورو دارد.

روش های حواله ارز به چین

برای حواله ارز به چین روش‌های مختلفی وجود دارد که به دلیل بالابودن تبادلات ارزی بین چین و ایران بهتر است که با آنها آشنا شوید.

  • استفاده از سیستم بین‌بانکی سوئیفت

مهاجران می‌توانند جهت دریافت حواله به استفاده از حساب بانکی در کشور اقدام کنند. تا از این راه بتوانند مبادلات مرزی خود را انجام دهند. افراد داخل ایران برای ارسال پول به کشور چین می‌توانند به همراه وجه موردنظر به مؤسسات معتبر داخلی مراجعه کنند و آن مؤسسات وجه موردنظر را به‌صورت ریال دریافت و از طریق این سیستم بین‌بانکی به‌صورت یوان به دست صاحب حساب در چین برساند. انتقال وجه‌ها از طریق این سیستم بین ۱ تا ۵ روز کاری به ارگان دریافت‌کننده یا شخص می‌رسد.

برای حمل کالا از چین به ایران کلیک کنید.

  • روش های حواله ارز به چین
    روش های حواله ارز به چین

    ارسال حواله یوان ازطریق سیستم الکترونیکی پی پال

سیستم الکترونیکی نیازمند اکانت کاربری است به همین علت شخص گیرنده می‌تواند با ایجاد اکانت کاربری در سیستم پی پال به انتقالات مالی خود بپردازد. از طریق این سیستم می‌توان سقف ۱۰ هزار دلار آمریکا پول انتقال داد. علاوه‌برآن پرداخت‌های آنلاین برای بهره‌مندی از سایت‌ها و خرید اینترنتی جزو ویژگی‌های سیستم الکترونیکی هستند.

ویژگی‌هایی که سیستم پی پال می‌تواند در اختیار کاربر قرار دهد آن است که می‌توانند باتوجه‌به دارابودن اکانت کاربری ویژگی‌های حساب خود را بررسی کنند. امکاناتی که کاربر پی پال در اختیار دارد شامل تراکنش‌های هم زمان، انتقال وجه از حساب بانکی به اکانت کاربری، دریافت وجه از دیگر حساب‌های پی پال و انتقال وجه به کارت‌های اعتباری می‌باشد.

  • ارسال حواله یوان ازطریق سیستم الکترونیکی مانی گرام

عملکرد این سیستم مانند سیستم پی پال می‌باشد. دارای شعبات متعدد در سراسر جهان مانند چین است و برای ارسال حواله یوان به چین از این طریق متقاضیان می‌توانند مشخصات فرد گیرنده و به همراه اکانت کاربری او را به مؤسسه معرفی نمایند. وجهی که متقاضی در اختیار مؤسسه قرار می‌دهد به‌صورت ریال است و وجه موردنظر با تبدیل ارز به یوان به دست گیرنده می‌رسد.

برای استفاده از خدمات کارگو از چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

به این ترتیب ارسال حواله در مدت‌زمان کوتاهی از طریق سیستم مانی گرام اعمال می‌شود. این سیستم خدمات دیگری نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد که شامل ثبت‌نام در دانشگاه و دوره‌های آموزشی شرکت در سمینارهای علمی و خرید اینترنتی بهره‌مندی از سایت‌های خدماتی است و نقدینگی درآمدهای ارزی نیز جزئی از امکانات این سیستم به‌حساب می‌آیند.

  • ارسال حواله یوان از طریق مراکز اسکریل

شرکت اسکریل یک کمپانی بسیار بزرگ انگلیسی در راستای اهداف فعالیت‌ها در حوزه ارسال حواله مبادلات ارزی و انتقال وجه است. این شرکت فعالیت‌های خود را بر پایه ارائه خدمات ارزی به متقاضیان در سراسر جهان بنا نهاده است که دارای ۳۳۴ هزار شعبه در بالغ بر ۲۰۰ کشور جهان است که می‌توان با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت اقدام به ارسال یا دریافت وجه نمود.

انتقال حواله یوان به چین نیز می‌توان از خدمات ارزی شرکت‌های اسکریل به‌عنوان بستری مطمئن استفاده کرد. هزینه و قیمت حواله یوان به چین به‌صورت روزانه بین ساعات ۱۰ صبح تا ۱ بعدازظهر اعلام می‌شود. ازآنجایی‌که بانک‌های چینی اخیراً طبق بخشنامه‌های FATF ریسک ایران را بالا می‌دانند از ارائه ارز به کاربران ایرانی مانند دانشجویان خودداری می‌کنند.

برای آشنایی با پرسودترین کالاها برای واردات کلیک کنید.

به همین دلیل ایرانیان مقیم چین و داخل ایران به دنبال راه‌های بهتری برای انجام حواله ارزی خود هستند. از جمله این راه‌ها می‌توان به اقدام از طریق صرافی‌های مجاز با مجوز رسمی از طرف دولت اشاره کرد؛ بنابراین می‌توان به افتتاح حساب در بانک چینی به‌راحتی از صرافی بخواهیم تا مبلغ درخواستی ما را به این حساب واریز نماید.در نتیجه این کار صرافی‌ها با یک انتقال وجه ساده از یک حساب به‌حساب دیگر مبلغ درخواستی را دراسرع‌وقت به فرد موردنظر برساند.

روش آخر برای تبادلات ارزی با کشور چین حواله TT است. این حواله به‌عنوان انتقال تلگرافی پول شناخته می‌شود و به دلیل محدودیت‌های موجود به‌وسیله تحریم‌های آمریکا برای تبادلات ارزی ایران استفاده از حواله TT بسیار متداول شده است.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

سخن پایانی

ارسال حواله ارزی به چین از سوی درخواست‌کنندگان با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌ها در بانکداری ایران امکان‌پذیر است. دراین‌بین مؤسسات و شرکت‌های معتبر در راستای ارائه خدمات ارزی، مبادلات مالی و انتقال وجه جهت رفاه حال مشتریان خود فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید برای اطلاع از روش‌های مبادلات مالی و حواله ارزی به چین با ما مشاوران علی والا تماس بگیرید.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

سؤالات متداول درباره حواله ارزی

  • راه‌های حواله ارزی به چین کدامند؟

برای حواله ارزی به چین راه‌های مختلفی مانند استفاده از سیستم بین‌بانکی به نام سوئیفت، حواله یوان با سیستم الکترونیکی پی پال، حواله ارزی یوان با سیستم الکترونیکی مانی گرام و ارسال حواله یوان به چین از طریق مراکز اسکریل وجود دارد.

  • ارسال حواله یوان به کشور چین چه زمانی طول می‌کشد؟

ارسال حواله به چین به صورت یوان از طریق صرافی معمولاً ۴۸ ساعت زمان می‌برد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

326 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.