حواله خرید از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

حواله خرید از چین یکی از مهم‌ترین اقدامات برای خرید کالا از این کشور است. درواقع تا شما حواله‌ای برای شرکت‌های چینی ارسال نکنید، نخواهید توانست خریدی انجام دهید. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم راجع‌به این موضوع توضیح دهیم. در واقع دانستن نکات مربوط به حواله ارزی و حواله یوان برای خرید از چین بسیار ضروری است و باید حتما بررسی شود.

حواله خرید از چین

به همین خاطر در ابتدا مراحل کلی خرید از چین را توضیح می‌دهیم، سپس حواله خرید از چین و چگونگی ارسال آن را بررسی می‌کنیم و درنهایت توضیح خواهیم داد که چگونه می‌توان این عملیات را به یک شرکت واسطه بازرگانی سپرد تا کارها را بدون دردسر انجام دهد. اگر شما هم قصد واردات از چین دارید اما چیز زیادی راجع‌به حواله ارزی و چگونگی ارسال آن نمی‌دانید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا هر نکته‌ای لازم است بدانید را به شما بگوییم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب حواله خرید از چین:

  • مراحل خرید از چین
  • حواله یوان از چین
  • حساب های ارسال حواله یوان کدامند
  • حواله خرید از چین با شرکت علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

مراحل خرید از چین

برای خرید کالا از چین و ارسال آنها به ایران، لازم است که یک سری مراحل کلی طی شود. در ابتدا شما باید شرکت و کالایی که قصد خرید آن را از چین دارید تعیین کنید که البته شامل گزینه‌های بسیار زیادی می‌شود چراکه کشور چین قادر به تولید هر کالایی است.

بعد از این انتخاب نوبت به ارسال پیش‌فاکتور یا پروفرما می‌رسد که در آن قیمت اجناس، تعداد آنها و البته چگونگی پرداخت هزینه خرید مشخص می‌شود. در واقع در پروفرما شما مشخص می‌کنید که آیا قصد پرداخت هزینه خرید اجناس با حواله خرید از چین را دارید یا روش دیگری را انتخاب می‌کنید.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

عموم بازرگانان روش حواله ارزی را انتخاب می‌کنند چراکه امن‌ترین و سریع‌ترین روش انتقال پول به کشورهای خارجی به خصوص کشور چین محسوب می‌شود. با اینحال شاید همه بازرگانان ندانند که چگونه می‌توان اینکار را انجام داد. بعد از ارسال حواله خرید از چین کالاهای شما به قسمت کنترل کیفی انتقال داده شده و بازرسان بعد از تایید کیفیت اجناس آنها را به گمرک کشور چین تحویل می‌دهند.

مراحل خرید از چین
مراحل خرید از چین

ترخیص کالاها از گمرک چین و آماده کردن آنها برای ارسال به ایران آخرین مرحله خرید اجناس از این کشور است. با توجه به نکاتی که گفته شد، مهم‌ترین مرحله در خرید از چین ارسال حواله ارزی برای شرکت فروشنده است. اما آیا این حواله باید به حساب خود شرکت ریخته شود یا باید برای بانک‌های موجود در کشور چین ارسال گردد؟

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

حواله یوان از چین

برای خرید از کشورهای خارجی بسته به واحد پولی که دارند، حواله‌های گوناگون موجود است. مثلا اگر شخصی قصد خرید از کشورهای آمریکا یا کانادا داشته باشد باید حواله دلار ارسال کند. به همین دلیل برای خرید از کشور چین، باید حواله یوان ارسال کنید. چراکه واحد پول کشور چین یوان است. اما چگونه می‌توان حواله یوان از چین داشت؟

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

به طور کلی در روش حواله شما باید مبلغ مورد توافق برای خرید کالاها را از طریق شبکه بین‌المللی بانکی به حساب بانکی شرکت فروشنده ارسال کنید. این روش حواله نیز درست مانند انتقال وجه از بانک‌های داخلی است اما دو الی سه روز زمان می‌برد تا حواله از حساب شما به حساب فروشنده ارسال گردد.

برای ارسال حواله خرید از چین به طور خلاصه شرکت فروشنده باید یک حساب بانکی که بانک آن به شبکه سوئیفت متصل باشد به شما معرفی کند و شما نیز از طریق این شبکه بین‌المللی اینترنتی اقدام به ارسال حواله کنید. همانطور که گفته شد این عملیات چیزی حدود دو الی سه روز کاری طول می‌کشد.

با این حال ممکن است به خاطر بعضی تحریم‌ها تجار ایرانی نتوانند از درون ایران این حواله را به حساب فروشنده چینی انتقال دهند. برای حل این مشکل عموما از حساب‌های واسطه موجود در کشورهای همسایه مثل ترکیه یا دبی و قطر استفاده می‌شود. اما راه دیگر آن ارسال حوال در خود کشور چین است که در پایان مقاله راجع‌به آن توضیح خواهیم داد.

حواله یوان از چین
حواله یوان از چین

حساب های ارسال حواله یوان کدامند

برای انتقال حواله خرید از چین بانک‌های مختلفی وجود دارد که شرکت‌های چینی با افتتاح حساب در هرکدام از آنها می‌توانند حواله خرید را دریافت کنند. این بانک‌ها هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند که بد نیست راجع‌به دو تا از مشهورترین آنها توضیحی کوتاه داده شود. البته قبل از اینکه این دو زبان مهم را معرفی کنیم لازم است توضیح دهیم که که برای انجام حواله یوان چه اطلاعات و مدارکی باید به بانک‌ها تحویل داده شود.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

اطلاعاتی مثل آدرس بانک، آدرس سکونت فرد گیرنده و اطلاعات هویتی افراد و شرکت‌ها باید به بانک‌ها ارسال گردد. این اطلاعات درست مانند تکمیل برگه حواله بانک‌های داخلی در برگه حواله وارد شده و جزو مراحل قانونی ارسال حواله ارزی محسوب می‌شود.

بانک کشاورزی چین

یکی از مهم‌ترین بانک‌ها به منظور ارسال حواله خرید از چین بانک کشاورزی چین است. این بانک به خاطر اهمیتی که دارد دارای شعبه‌های بسیار زیادی در شهرهای مختلف کشور چین و همچنین خارج از این کشور است. این بانک حدود ۳۲۰ میلیون مشتری و ۲۴۰۰۰ شعبه دارد. این بانک به‌خاطر خدمات و گستردگی زیادی که در کشور چین دارد یکی از مهم‌ترین بانک‌های دریافت حواله خرید است.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

بانک Bank of chain

این بانک نیز جزو بانک‌های مهم و البته قدیمی کشور چین است که برای ارسال حواله خرید از سراسر جهان جزو گزینه‌های پراهمیت قرار می‌گیرد. شعبه اصلی این بانک در شهر پکن قرار داشته و البته معاملات بورس اوراق بهادار و پکن و شانگهای در آن انجام می‌شود. بیشتر بازرگانان و تجار ایرانی کارهای ارسال حواله خرید خود را با این بانک انجام می‌دهند.

حواله خرید از چین با شرکت علی والا

گفتیم که ممکن است شما برای ارسال حواله خرید از چین دچار مشکلات استفاده از سیستم سوئیفت گردید. برای حل این مشکل شرکت‌های بازرگانی واسطه مثل علی بابا با داشتن کارگزارانی در کشور چین کار انتقال حواله را در خود بانک‌های چینی انجام می‌دهند تا در طی انتقال حواله ارزی از ایران به چین مشکلی پیش نیاید.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

این کار همچنین ممکن است توسط کارگذارانی در شرکت‌های عربی و ترکیه نیز انجام گیرد. با این حال برای انجام ساده‌تر کارهای ارسال حواله بهتر است آن را به شرکت واسطه باتجربه‌ای مثل علی والا بسپارید. این شرکت در زمانی کوتاه و به صورت کاملا قانونی کارهای ارسال حواله یوان را انجام می‌دهد.

حواله خرید از چین با شرکت علی والا
حواله خرید از چین با شرکت علی والا

حرف آخر

انتقال حواله خرید از چین برای بسیاری از بازرگانان و تجار موضوعی گمراه کننده است. اکثر افراد تجربه انتقال حواله از بانکی داخلی به بانکی دیگر را داشته‌اند اما انجام این کار از ایران برای بانک‌های چینی، به‌همان سادگی کار انتقال حواله داخلی نیست.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

به همین دلیل در این مقاله توضیح دادیم که مراحل انجام این عملیات کدام است و چه بانک‌هایی در کشور چین برای دریافت این حواله مناسب‌اند. با این حال شما می‌توانید انجام تمام کارها را به شرکت واسطه علی والا بسپارید و با خیال راحت هزینه خرید را پرداخت و اجناس را تحویل بگیرید.

سوالات متداول درباره حواله خرید از چین

  • حواله خرید از چین چیست؟

همه ما می‌دانیم که برای خرید کالا از کشور چین لازم است که هزینه خرید را به حساب شرکت فروشنده انتقال دهیم. حواله خرید همان انتقال هزینه خرید به حساب فروشنده است که از طریق سیستم بانکی بین‌المللی انجام می‌شود.

  • دو عدد از بانک‌های مشهور چینی برای ارسال حواله یوان کدامند؟

بانک‌های کشاورزی چین و Bank of chain دو عدد از مهم‌ترین بانک‌های چینی هستند که برای ارسال حواله یوان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • بهترین راه برای ارسال حواله خرید به چین کدام است؟

بهترین کار سپردن کارهای ارسال حواله خرید به یک شرکت واسطه بازرگانی با تجربه است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

277 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.