واردات و خرید عمده عینک از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

عینک‌های موجود در بازار را بررسی کرده‌اید؟ به نظرتان اکثر این عینک‌ها از کدام کشور وارد ایران می‌شوند؟ اگر یک تحقیق کلی در زمینه کشورهای صادرکننده عینک به ایران انجام دهید متوجه خواهید شد که این اجناس از کشور چین وارد ایران می‌شوند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم خرید عمده عینک از چین را بررسی کنیم.

خرید عمده عینک

اگر شماهم قصد دارید وارد کسب‌وکار عینک شوید، پس جای درستی آمده‌اید. چرا که قرار است در ادامه توضیح دهیم خرید عینک از چین چگونه است، چرا خرید عمده عینک از چین پرسودترین نوع خرید است، چطور می‌توان عینک‌های خریداری شده را وارد ایران کرد، سود این واردات چه مقدار است و بطور کلی برای واردات این اجناس از چین به ایران چکار باید کرد. اگر دنبال پاسخ این سوالات هستید حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید. چرا که قرار است نکات بسیار مفیدی در مورد واردات عینک به شما بگوییم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات و خرید عمده عینک از چین با علی والا:

  • واردات عینک
  • خرید عمده عینک
  • حمل و نقل عینک
  • ترخیص عینک
  • سود واردات عینک
  • خرید عمده عینک از چین با شرکت علی والا
  • سوالات متداول

واردات عینک

عینک یکی از ابزارهایی است که هم به منظور خوشتیپ‌تر کردن ما مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم اینکه به سلامت چشمان ما کمک می‌کند. عینک چه از نوع دودی چه از نوع طبی یک سری مزایا در جهت سلامت چشمان ما دارد. مثلا مانع ورود اشعه فرابنفش که برای چشمان ما مضر است می‌گردد.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

همچنین برای چشم‌های حساس به نور خورشید بسیار مفید است. از طرفی همین وسیله به‌ظاهر ساده تاثیر زیادی روی بهتر به ‌نظر رسیدن چهره ما دارد. به همین دلیل مخاطبان عینک طیف وسیعی از افراد جامعه را تشکیل می‌دهند. افرادی که یا دنبال محافظت از چشمان خود در برابر اشعه‌های مضر خورشید هستند یا اینکه به ظاهر خود اهمیت داده و برای بهتر شدن آن از عینک استفاده می‌کنند.

واردات عینک
واردات عینک

با این حال عینک‌های موجود در بازار از کشوری وارد ایران می‌شوند. این کشور چین است. برای واردات عینک از چین لازم است که سه مرحله اساسی پشت‌سر گذاشته شود. اولین مرحله خرید از چین است. در قسمت بعد توضیح می‌دهیم که چرا خرید عمده عینک از چین بهترین نوع خرید عینک محسوب می‌شود. مرحله بعد ارسال عینک‌ها از چین به ایران است که روش‌های آن را در ادامه بررسی می‌کنیم. مرحله آخر هم ترخیص عینک‌های وارداتی از گمرک ایران است که توضیح داده می‌شود.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

خرید عمده عینک

چرا خرید عمده عینک از چین بهتر از انواع دیگر خرید است؟ برای پاسخ به این سوال باید یک نگاه کلی به بازار داشته باشیم. به نظرتان خرده‌فروشانی که در اجناس خود را به قیمت تک‌فروش در بازار عرضه می‌کنند، این اجناس را از یکدیگر می‌خرند؟

مثلا آیا یک عینک‌فروشی جدید عینک‌های خود را از بازار به قیمت تک‌فروش می‌خرد؟ قطعا خیر. خرده‌فروشان باید اجناس خود را از عمده‌فروشان تهیه کنند وگرنه سودی نخواهند داشت.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

همینطور واردکنندگان باید اجناس مورد نیاز خود را از عمده‌فروشان چینی تهیه کنند. چرا که قیمت عمده‌فروشی اجناس بسیار کمتر از قیمت بازار است و واردکننده با خرید اجناس به این روش می‌تواند عینک‌ها را با قیمت بیشتری به بازار وارد کرده و اینگونه از فروش آنها سود کند.

حمل و نقل عینک

در قسمت قبل توضیح دادیم که چرا خرید عمده عینک از چین بهترین نوع خرید است. حال که این موضوع روشن شد باید توضیح دهیم که چطور می‌توان اجناس از چین به ایران انتقال داد. برای حمل‌ونقل عینک از چین به ایران بطور کلی سه روش وجود دارد.

روش اول انتقال آنها از طریق خشکی است. در این روش عینک‌ها را حمل قطارهای باری کرده و از طریق خطوط ریلی بین‌المللی به ایران انتقال می‌دهند. روش دوم انتقال اجناس از طریق کشتی‌های باری است. این روش مرسوم‌ترین روش حمل‌ونقل کالا از چین به ایران بوده و آنرا کارگو دریایی نیز می‌نامند.

در این روش عینک‌ها بار کشتی‌های برای شده و از بنادر کشور چین به بنادر جنوبی ایران انتقال داده می‌شوند. روش سوم هم انتقال عینک‌ها از طریق هواپیمای باری است. در این روش با هواپیمای باری عینک‌ها از فرودگاه‌های چین به فرودگاه‌های ایران انتقال داده می‌شوند. این روش هم کارگو هوایی نامیده می‌شود. نکته مهم در مورد روش کارگو ارزان‌تر بودن آن نسبت به سایر روش‌ها و البته امن‌تر بودن آن است.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

ترخیص عینک

بعد از اینکه خرید عمده عینک از چین انجام شد و اجناس به ایران انتقال داده شدند، سریعا به گمرک ایران تحویل داده می‌شوند. علت آن هم این است که گمرک باید بررسی کند که اجناس به صورت قانونی خریداری شده‌اند و کیفیت لازم را دارند یا خیر؟ در این مرحله شما باید با در دست داشتن مدارکی رسمی به اداره گمرک رفته و برای ترخیص عینک‌ها اقدام کنید.

مدارکی که برای انجام این عملیات باید تحویل اداره گمرک دهید عبارتند از بارنامه، کارت بازرگانی، پیش‌فاکتور خرید عینک و دیگر مدارک هویتی. بازرسان اداره گمرک بعداز بررسی کالاها و البته تعیین حق گمرکی، به شما برگه ترخیص کالا را داده و شما می‎توانید اجناس را وارد بازار کنید.

سود واردات عینک

چه چیزی پرسود بودن واردات عینک از چین به ایران را مشخص می‌کند؟ برای تعیین پرسود بودن یک واردات لازم است که اولا قیمت‌ خرید آن جنس از چین را با قیمت فروش در بازار ایران مقایسه کنید.

سود واردات عینک
سود واردات عینک

درمورد عینک این تفاوت قیمت زیاد است، پس می‌توان گفت واردات آن صرفه اقتصادی بالایی دارد. از طرفی باید میزان تقاضای بازار ایران برای خرید اجناس وارداتی را هم در نظر داشته باشید. در بازار ایران این تقاضا برای خرید عینک زیاد است. در نتیجه به طور کلی واردات عینک از چین به ایران سود خوبی دارد.

خرید عمده عینک از چین با شرکت علی والا

تمام مراحل واردات عینک از خرید عمده عینک از چین تا ترخیص آنها از گمرک ایران را بررسی کردیم. با این حال آیا شخصی که تا به حال تجربه واردات اجناس از چین به ایران را نداشته است می‌تواند کل این مراحل را بدون دردسر و با هزینه مناسب انجام دهد. خیالتان را راحت کنیم.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

اگر کسی تجربه واردات اجناس از چین نداشته باشد، واردات عینک برای وی نه تنها سودی ندارد بلکه ممکن است ضرر هم داشته باشد. پس باید کار را به کاردان سپرد. کاردان قضیه واردات عینک از چین شرکت بازرگانی واسطه علی والا است که بالای چند دهه تجربه واردات از کشور چین به ایران را در کارنامه خود دارد. شما می‌توانید کلیه مراحل واردات عینک از چین را به این شرکت سپرده و با خیال راحت منتظر تحویل اجناس در ایران بمانید.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

خرید عمده عینک از چین با شرکت علی والا
خرید عمده عینک از چین با شرکت علی والا

سوالات متداول درباره خرید عمده عینک

  • پرسودترین روش خرید عینک از چین کدام است؟

روش خرید عمده عینک از چین پرسودترین روش خرید است چرا که در این روش عینک‌ها با قیمتی بسیار پایین خریداری شده و با قیمتی بالاتر به‌فروش می‌رسد.

  • مراحل اصلی واردات عینک از چین به ایران کدام است؟

بطور کلی واردات عینک از چین به ایران شامل سه مرحله خرید عینک، انتقال از چین به ایران و ترخیص آن از گمرک ایران است.

  • برای انجام مراحل واردات عینک از چین به ایران چکار کنیم؟

بهترین کار برای انجام واردات عینک از چین به ایران سپردن کارهای واردات به شرکت‌های واسطه با تجربه مثل شرکت علی والا است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

329 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.