واردات و خرید عمده لباس از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

فرض کنید فروشنده لباس هستید و قصد دارید اجناس مورد نیاز فروشگاه خود را از یک تامین‌کننده داخلی خریداری کنید. در این صورت چه نوع خریدی را انتخاب می‌کنید؟ قطعا خرید شما عمده خواهد بود چرا که اگر بصورت تکی خرید کنید  و تکی بفروشید کار خاصی نکرده‌اید. همین موضوع برای تامین لباس از چین هم صادق است. یعنی خرید عمده لباس از چین نیز به منظور تامین اجناس برای فروشگاه انجام می‌شود و باید بعد از خرید آنها را وارد کشور کرد.

خرید عمده لباس

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم علاوه بر خرید عمده لباس از چین مراحل واردات این اجناس از چین به ایران، چگونگی حمل‌ونقل آنها، ترخیص کالاها از گمرک ایران و در نهایت سودی که از این واردات عاید شما می‌شود را هم توضیح دهیم. اگر شما هم کنجکاوید بدانید که این عملیات چگونه انجام شده و بهتر است توسط چه کسانی انجام شود، حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب خرید عمده لباس از چین با علی والا:

  • واردات لباس
  • خرید لباس از چین
  • حمل و نقل لباس
  • ترخیص لباس
  • سود واردات لباس
  • خرید عمده پوشاک از چین
  • خرید عمده لباس از چین با شرکت علی والا
  • سوالات متداول

واردات لباس

خرید عمده لباس از چین یکی اولین مرحله واردات لباس است. برای اینکه بتوان لباس از کشور چین وارد ایران کرد لازم است که یکسری مراحل طی شود. این مراحل از خرید لباس شروع شده سپس در مرحله بعد شامل انتقال اجناس از چین به ایران می‌شود که همان حمل‌ونقل از کشور چین نام دارد.

واردات لباس
واردات لباس

در مرحله آخر هم عملیات ترخیص کالا انجام می‌شود که باید یک سری مدارک به گمرکی ایران تحویل داده شود تا اجناس به شما تحویل داده شده و بتوانید آنها را وارد بازار کرده و بفروشید. این مراحل همه باید بادقت و به درستی انجام شوند تا بتوان لباس‌های خریداری شده را وارد کشور کرد و به‌فروش رسانید. در ادامه به تک‌تک مراحل می‌پردازیم.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

خرید لباس از چین

همانطور که گفتیم خرید عمده لباس از چین مرحله اول واردات لباس از این کشور به داخل ایران است. برای خرید لباس از کشور چین باید ابتدا یک نامه رسمی درخواست خرید به شرکت چینی فروشنده لباس بفرستید. این نامه پیش فاکتور یا پروفرما نام دارد و شامل مشخصات لباس‌ها، تعداد آنها و البته قیمت و چگونگی پرداخت هزینه خرید آنها است. شرکت چینی بعد از دریافت پیش‌فاکتور اقدام به تهیه کالاها کرده و طی چند هفته کاری به درخواست شما پاسخ می‎‌دهد.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

سپس کالاها را به مرکز کنترل کیفی فرستاده و این مرکز بعداز تایید کیفیت کالاها آنها را به گمرک چین ارسال می‌کند. گمرک چین نیز بعد از تایید قانونی بودن این صادرات به شما اجازه ترخیص و حمل‌ونقل لباس‌ها از چین به ایران را با اخذ مبلغی به نام حق گمرکی خواهد داد.

حمل و نقل لباس

بعد از اینکه توانستید لباس‌ها را از گمرک چین ترخیص کنید، باید آنها را به ایران انتقال دهید. برای انتقال اجناس از چین به ایران از سه راه می‌توانید اقدام کنید. اولین راه ارسال اجناس از طریق خشکی است که درآن از قطار باری استفاده می‌شود.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

راه دوم این است که با استفاده از کشتی باری اجناس را از راه دریا به ایران انتقال دهید. راه سوم نیز ارسال اجناس با استفاده از هواپیمای باری و از طریق حمل‌ونقل هوایی است. هرکدام از این روش‌ها را که در آن اجناس از کشوری به کشور دیگر از طریق وسیله حمل‌ونقل برای جابجا می‌شود کارگو می‌نامند.

حمل و نقل لباس
حمل و نقل لباس

مثلا ارسال اجناس با قطار باری از چین به ایران را کارگو زمینی می‌نامند. از آنجا که خرید عمده لباس از چین جزو خریدهای متداول از کشور چین است، برای انتقال اجناس خریداری شده در این خرید بیشتر از کارگوی دریایی استفاده می‌شود. همچنین موقعیت جغرافیایی کشور چین در اینکه کارگو دریایی متداول‌ترین روش برای انتقال اجناس از چین به ایران است، بی‌تاثیر نیست.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

ترخیص لباس

مرحله آخر واردات لباس از چین به ایران زمانی است که کالاهای وارداتی شما به گمرک ایران تحویل داده شده و شما باید برای ترخیص آنها اقدام کنید. برای ترخیص کالاها لازم است که مدارکی مثل کارت بازرگانی، بارنامه، پرفورما و دیگر مدارک هویتی را تهیه کرده و به اداره گمرک ایران بروید.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

با تحویل دادن این مدارک می‌توانید درخواست ترخیص کالا داده و بعد از اینکه بازرسان کالاها را از نظر قانونی تایید کردند، امکان ترخیص با پرداخت مبلغی به نام حق گمرکی میسر می‌شود. این مبلغ بستگی به نوع کالا داشته و هرسال مقدار مصوب آن تغییر می‌کند.

سود واردات لباس

شاید یکی از مهم‌ترین سوالات در مورد خرید عمده لباس از چین این باشد که آیا واردات لباس بطور کلی سود دارد؟ برای اینکه به این سوال بطور غیرمستقیم پاسخ دهیم شما را دعوت می‌کنیم که یک روز از وقت خود را صرف چرخیدن در بازار لباس و پوشاک کنید. چند درصد لباس‌ها وراداتی از کشور چین هستند؟

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

با تقریب خوبی می‌توان گفت که بالای ۹۰ درصد لباس‌های موجود در بازار پوشاک چینی هستند. پس تقاضای زیادی برای خرید لباس چینی در بازار ایران وجود دارد و همین موضوع باعث شده که اکثر واردکنندگان و بازرگانان ایرانی روانه کشور چین شده و اجناس خود را از این کشور تهیه کنند. پس اینکه واردات لباس از چین سودآور است یا نه، شکی وجود ندارد. شاید یکی از سودآورترین واردات از چین به ایران را بتوان واردات لباس دانست. اما نوع خرید هم در این سود موثر است که در قسمت بعد آن را بررسی می‌کنیم.

خرید عمده پوشاک از چین

گفتیم که نوع خرید لباس از چین در سودآور بودن آن موثر است. سودآورترین نوع خرید، خرید عمده لباس از چین است. زیرا در این نوع خرید شما اجناس مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار کمتر از کشور چین خریداری کرده و در فروشگاه خود یا در توزیع اجناس خود آنها را به قیمت تکی به‌فروش می‌رسانید. پس خرید شما با قیمتی کمتر انجام شده و با قیمتی بیشتر به‌فروش خواهید رسانید. پس خرید عمده‌ای لباس‌ها است که سودآور بودن واردات شما را تضمین می‌کند.

خرید عمده پوشاک از چین
خرید عمده پوشاک از چین

خرید عمده لباس از چین با شرکت علی والا

برای خرید عمده لباس از چین بهترین کار کدام است؟ بهترین کار این است که کارهای واردات خود را به یک شرکت بازرگانی معتبر بسپارید. این شرکت‌ها با داشتن واسطه آگاه و باتجربه اقدام به خرید لباس‌های مورد نیاز شما از چین کرده و سپس با استفاده از شرکت‌های بین‌المللی حمل‌ونقلی که با آنها قرارداد بسته‌اند اقدام به ارسال اجناس می‌کنند.

پیشنهاد ما به شما برای انجام این مراحل واردات استفاده از خدمات شرکت علی والا است. این شرکت از با تجربه‌ترین شرکت‌هایی است که می‌تواند کارهای واردات لباس شما را بدون دردسر و با کمترین هزینه انجام دهد.

سوالات متداول درباره خرید عمده لباس

  • برای خرید لباس از چین، بهترین نوع خرید کدام است؟

خرید عمده لباس از چین به خاطر سودآور بودن آن، بهترین نوع خرید لباس از کشور چین است.

  • مراحل واردات لباس از چین کدام است؟

مراحل خرید، ارسال کالا و ترخیص آنها از گمرک ایران مراحل کلی واردات لباس از چین هستند.

  • برای حمل‌ونقل کالا از چین به ایران چه راهی وجود دارد؟

بطور کلی سه راه ارسال از طریق خشکی، از طریق دریا و از طریق هوا برای ارسال اجناس از چین به ایران وجود دارد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

327 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.