لیست کالاهای وارداتی از چین

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

لیست کالاهای وارداتی از چین چیست؟ چین که در سال ۲۰۱۶ میلادی به عنوان یکی از بر‌ترین تولیدکننده‌ها در تمام نقاط جهان شناخته شد، امروزه نیز این کشور مقصد مهمی برای اغلب از تجار به جهت واردات کالاهای مختلف معرفی می‌شود. شاید با دیدن این عنوان به این مسئله بیندیشید که به نظر می‌رسد بیشتر کالاهایی را که خریداری می‌کنید ساخت این کشور هستند؟ به دیدگاه بسیاری افراد چنین است.

لیست کالاهای وارداتی از چین

میزان واردات از چین به کشورمان در سال ۲۰۱۸ به طور تقریبی ۲۴.۹ درصد تخمین زده شده است. چین نه تنها در مجموع کالاهای بسیاری را نسبت به سایر کشورها به ایران ارسال می‌نمایند و نیز از بهترین شرکای تجاری ایران محسوب می‌گردد، بلکه در هر ردیف از کالاهای وارداتی، از منسوجات تا پلاستیک و فلزات و فراتر از آن، پیشرو است. ما در ادامه این مقاله شرکت واردات کالا علی‌والا قصد داریم به رصد بیشتر لیست کالاهای وارداتی از چین بپردازیم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب لیست کالاهای وارداتی از چین:

  • مزایای واردات کالا از چین
  • لیست کالاهای وارداتی از چین به ایران
  • کالاهای مورد نیاز خود را با علی والا از چین به ایران وارد کنید
  • سوالات متداول راجع به لیست کالاهای وارداتی از چین

مزایای واردات کالا از چین

با آنکه ما هر روز در فروشگاه‌‌های بزرگ و کوچک با بخشی از کالا مواجه می‌شویم که از چین وارد کشور شده‌اند. اما باز هم در این میان چندین تجار و شرکت‌هایی هستند که از واردات هرگونه محصول از این کشور هراس دارند. چنانچه شما هم جزء این گروه از تجار هستید توصیه می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

  • کاهش هزینه‌های تولید: از دلایل اساسی که بیشتر برای افرادی که می‌خواهند یک کسب و کار را راه‌اندازی کنند یا خودشان صاحب شغل هستند، در فکر کاهش هزینه‌های تولید هستند. هزینه تولید کالاها در چین به صراحت کمتر از ایران و سایر کشورهای اروپایی خواهد بود. هرچند که این امکان وجود داشته باشد که باور داشته باشیم هزینه‌های واردات سبب افزایش قیمت تمام شده کالا می‌شود، اما آنچه که مسلم است این است که هزینه‌های ساخت افزون بر هزینه حمل‌ونقل بیشتر از واردات خواهد شد.
  • ارائه محصولاتی با کیفیت به نسبت دیگر کشورهای آسیایی: شاید برایتان جالب باشد که بدانید علیرغم تصور اکثر مردم که محصولات چینی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند، اما واقعیتی که شاید کمتر به آن پرداخته شده این است که محصولات تولید شده در این کشور در مقایسه با دیگر کشورهای آسیایی از کیفیت بهتری برخوردار هستند.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

مزایای واردات کالا از چین
مزایای واردات کالا از چین

علت این را هم می‌توان نظارت‌های سختگیرانه کشورهای اروپایی در هنگام دریافت محصول بیان کرد. اگرچه از این مسئله هم نباید غافل شد که محصولات چینی از نظر کیفیتی در درجه‌های متفاوتی ساخته می‌شوند و به همین دلیل نرخ در نظر گرفته شده برای هر گروه متفاوت خواهد بود.

  • امکان سفارش با حجم زیاد: اغلب شرکت‌هایی که در کشورمان و اروپا و آمریکا هستند تصمیم به وارد کردن کالا از چین می‌گیرند، به طور معمول این کار را در مقادیر بسیار انجام می‌دهند. البته این مسئله ممکن است موجب نگرانی‌هایی را برای صاحبان مشاغل شود، اما باید گفت دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. چرا که کارخانه‌های چینی به واقع همچون سازه‌های غول‌پیکری هستند که برای تولید کالاهای بزرگ آماده شده و به این روند عادت کرده‌اند.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

لیست کالاهای وارداتی از چین به ایران

اکنون که با مزیت‌های واردات کالا مورد نیاز کسب و کارهای متفاوت از چین آشنا شدیم، وقت آن رسیده که بدانید چه کالاهایی را از چین وارد کنید تا سود بیشتری نصیب‌تان شود. اگرچه این مسئله را هم در نظر بگیرید که به عنوان یک تاجر قبل از هر کاری باید بتوانید یک تولیدکننده کالای مورد اعتماد را در چین بیابید.

لوازم کوچک در آشپزخانه

چینی‌ها در ساخت کالاهای کوچک اما کاربردی، مهارت بسیاری دارند. یکی از گزینه‌هایی که همواره در لیست کالاهای وارداتی از چین در اکثر کشورهای دنیا قرار می‌گیرد، محصولات کوچک و کاربردی مورد نیاز در آشپزخانه است. مثلا رنده و کاتر سیر، این ابزار برای هر آشپزخانه‌ای نیاز است و از سوی دیگر، اغب افراد پوست کندن، بریدن و رنده کردن سیر را دوست ندارند.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

تولیدکنندگان چینی با بکار بردن خلاقیت توانستند محصول با ارزشی را تولید کنند که در سراسر دنیا نظر طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است. با توجه به اینکه واردکنندگان می‌توانند این ابزار کوچک را به قیمت پایینی به بازار عرضه کنند، حاشیه سود بالایی را در نظر بگیرند. لوازم آشپزخانه همواره مورد تقاضا افراد هستند و چین مقصد خوبی برای ورود لوازم آشپزخانه ارزان قیمت است.

لوازم مرتبط با عرصه دیجیتال

باز هم بایستی این مسئله را یادآوری کنیم که تولیدکننده‌های چینی علاقه دارند محصولاتی را بسازند که در عین کاربردی بودن به راحتی بتوان آن‌ها را حمل کرد. مانند شارژر و هدفون‌های بی‌سیم که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. جالب توجه که این‌گونه از محصولات با توجه به اینکه نسبتا با قیمت پایینی ارائه می‌شوند، حاشیه سود ۱۰۰ درصدی را از آن تاجر می‌کنند.

کالاهای کوچک دیجیتالی چینی مانند ابزار چند منظوره in-1 Mini Survival Tool که دارای قطب نما، سوت و دماسنج است. این کالای به ظاهر کوچک کاربرد بسیاری برای مواقع اضطراری فوق‌العاده دارد. این کالای دیجیتالی زیبا و کوچک امروزه به قیمتی کمتر از ۳ دلار عرضه می‌شود.

لیست کالاهای وارداتی از چین به ایران
لیست کالاهای وارداتی از چین به ایران

لباس های خانگی

علیرغم تصور بسیاری افراد که واردات لباس از چین را سودآور نمی‌دانند؛ اما جالب توجه است که بدانید لباس‌های خانگی همواره در لیست کالاهای وارداتی از چین به ایران قرار دارد. این عرصه افزون بر آنکه کاربردی هستند، با توجه به اینکه با قیمت پایینی ارائه می‌شوند، حاشیه سود بالایی نیز دارند. برای مثال به تی‌شرت‌های چاپ شده به خصوص کودکان فکر کنید، این سبک از لباس‌ها طرفداران خود را دارند و بازار فروش خوبی هم دارند. برحسب معمول این کالا به قیمت کمتر از ۲ دلار توسط تولیدکنندگان چینی عرضه می‌گردند.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

لوازم الکترونیکی خودرو

از دیگر کالاهایی که می‌توانیم در لیست واردات کالا از چین قرار دهیم، لوازم الکترونیکی برای انواع خودرو است. با توجه به اینکه فروش جهانی خودرو از سال ۲۰۱۷ تا به امروز با پیشرفت قابل توجهی همراه بوده، از طرف دیگر هر مالک خودرویی پس از مدتی به بعضی از لوازم الکترونیکی احتیاج پیدا می‌کند.

واردات لوازم الکترونیکی خودرو از چین یک انتخاب تجاری درست برای هر فردی با ذهن تجاری است که سود چشمگیری را هم به همراه دارد. بعضی افراد لوازم الکترونیکی خودرو را یکی از سودآورترین کالاهای وارداتی از چین می‌دانند. از این رو واردات محصولات الکترونیکی خودرو که چند منظوره و بی‌سیم هستند، یک گزینه تجاری مناسب خواهد بود.

لوازم دکوری

برحسب معمول هرچه که مربوط به لوازم خانه، طراحی و دکور خانه باشد، جز کالاهای پرطرفدار در بازار ایران و جهان محسوب می‌شوند. به عنوان مثال گلدان‌های چینی تزیین شده با چوب بسیار پرطرفدار هستند و قیمت ارزانی نیز دارند.

این دست از کالاها اکثرا به قیمتی پایین‌تر از ۵ دلار تولید می‌شوند و انتخاب مناسبی برای واردات از چین به شمار می‌روند. حاشیه سود احتمالی لوازم دکوری به‌طور‌معمول بیش از ۱۰۰ درصد برای واردکنندگان ارزیابی می‌شود.

لوازم روشنایی

لامپ‌ها و لوازم جانبی LED در سال‌های اخیر و به دلایل خوب، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. با توجه به اینکه تعرفه در نظر گرفته شده برای مصرف برق تغییر یافته است، اکثر افراد از لامپ‌های ال‌ای‌دی که برق کمتری هم مصرف می‌کنند، استقبال کرده‌اند.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

با این همه لامپ‌های ال‌ای‌دی فقط برای مصارف خانگی ساخته نمی‌شوند، بلکه در خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و حتی چراغ‌های جلو اتومبیل نیز از این لامپ استفاده می‌شوند. به همین خاطر هم این کالای کاربری را می‌توانید در لیست کالاهای وارداتی از چین در نظر گرفت. چرا که صنعت و تولید چراغ‌های ال‌ای‌دی در چین بسیار وسیع است و به همین سبب این کشور به مکانی عالی برای واردات انواع لامپ‌های ال‌ای‌دی و لوازم جانبی روشنایی تبدیل شده است.

کالاهای مناسب برای تفریح و گردش

صنعت گردشگری به شتاب غیر قابل وصفی در تمام جهان در حال پیشرفت است. شاید این موضوع به نظر بسیاری از تجار نوپا فقط یک اطلاعات صرف باشد، اما صاحبان مشاغل این آمار را ماهرانه به فرصتی سودآور مبدل می‌کنند. واردات کالاهایی مناسب برای تفریح و گردش از چین می‌تواند یکی از سودآورترین مشاغل برای ایرانی‌ها باشد.

 تولیدکنندگان چینی فرصت‌های خوبی را برای واردات این گونه کالاها ارائه می‌دهند. به خصوص کالاهایی را که امکان حمل آسان برای سفر برخوردار هستند، می‌توانند نوید یک بازار فروش مناسب برای واردکنندگان را به وجود آورند.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

لوازم جانبی تلفن همراه

در سال‌های اخیر، لوازم جانبی تلفن همراه یکی از پرفروش‌ترین گروه کالاهای چینی بوده است. به علت وجود بازار فروش گسترده، همیشه در لیست کالاهای وارداتی از چین این دسته از لوازم رویت می‌شوند. اگرچه این مسئله را هم باید در نظر گرفت که با افزایش آمار استفاده از تلفن‌های همراه استفاده از لوازم جانبی آن هم افزایش یافته است.

به طور‌ مثال پایه نگه‌دارنده تلفن همراه یکی از جدیدترین لوازم جانبی است که به تازگی وارد بازار شده است. این کالا طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده و معمولا مورد استفاده اقشار مختلف قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه هم اکنون اغلب اشخاص برای مسیریابی از نقشه کمک می‌گیرند، نیاز دارند تا در حین رانندگی تلفن همراه خود را در موقعیت ثابتی قرار دهند. باز هم چینی‌ها با کمی خلاقیت این کالای کوچک و کاربردی را تولید و به بازار جهانی عرضه نمودند.

این کالا را واردکنندگان می‌توانند به ارزش یک دلار از تولیدکنندگان چینی خریداری نمایند و به قیمت مناسب بفروشند. حاشیه سود این کالاهم بالاتر از صددرصد است.

محصولات مورد نیاز خود را با علی والا از چین به ایران وارد کنید

برای واردات هرگونه محصول از چین به ایران، روش‌های مختلفی وجود دارد. اما سهل‌ترین روش چیست؟! علی والا یک شرکت وارداتی مطمئن و بنام است که به شما را همراهی می‌کند تا بدون رفتن به چین و صرف هزینه‌های مازاد کالاهای مد‌نظرتان را وارد کشور نمایید. در این روش قرار نیست که شما تعرفه‌ای متفاوت از گمرک برای ترخیص هر محصول پرداخت کنید. لازم است بدانید و علتی وجود ندارد که نگرانی و تشویش از بابت ترخیص کالا داشته باشید.

محصولات مورد نیاز خود را با علی والا از چین به ایران وارد کنید
محصولات مورد نیاز خود را با علی والا از چین به ایران وارد کنید

تنها لازم است که به وب‌سایت شرکت علی‌والا مراجعه کنید و کالای مورد نظرتان را سفارش دهید. پس از ثبت سفارش این شرکت به شما چک تضمینی ارائه خواهد داد که در مدت زمان مقرر شده می‌توانید آن‌ها را در انبار خود تحویل بگیرید.

سوالات متداول راجع به لیست کالاهای وارداتی از چین

آیا واردات از کشور چین مقرون به صرفه است؟

در چندین سال گذشته چین در صنایع و تولیدات رشد قابل ملاحظه و عجیبی داشته است. به همین خاطر معمولا هر محصولی را در دسته بندی‌های کیفیتی (درجه یک، درجه دو و درجه سه) تولید و به کل دنیا صادر می‌کنند. تولید در تعداد بالا و نیز نیروی کار ارزان قیمت موجب شده قیمت تمام شده کالاها نسبت به دیگر کشورها بسیار ارزان تمام شود. کشور ایران در ۲ دهه گذشته مقدار واردات خود از کشور چین بسیار افزایش داده است. چنانچه کمی در فروشگاه‌ها و بازارهای ایران بگردید رد پای انواع کالاهای چینی را در همه جا مشاهده خواهید کرد. در نهایت باید گفت همواره واردات از این کشور تجارتی پرسود و کم ریسک محسوب می‌شود.

آیا به غیر از کالاهای معرفی شده کالاهای دیگر دارای حاشیه سود مناسب وجود دارد؟

کالاهای معرفی شده در این مقاله صرفا براساس تجربه ما و تاجرانی که با مجموعه علی‌والا همکاری می‌کنند، معرفی شده است. ممکن است شما در ایران توانایی فروش کالایی به خصوصی را داشته باشید که دیگر اشخاص نداشته باشند. این مسئله برای شما نقطه قوت محسوب می‌شود؛ چرا که رقبای کمتری برای این کسب‌و‌کار وجود خواهد داشت.

در صورت آسیب و خسارت به محموله چه کسی مسئولیت آن را قبول خواهد کرد؟

تیم بازرگانی شرکت علی‌والا همیشه سعی می‌کند تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان و تاجران محترم ارائه نماید. شرکت علی‌والا با  سال‌ها سابقه درخشان خود در عرصه بازرگانی افتخار دارد تا به تجار و بازرگانان محترم به بهترین شیوه ممکن خدمات‌رسانی کند. گفتنی است که در صورت هرگونه آسیب و خسارت به محموله، شرکت علی‌والا به‌طورکامل و ۱۰۰ درصدی آسیب‌های ایجاد شده را قبول و در مدت زمان کوتاهی به مشتریان محترم پرداخت می‌کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

43 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.