واردات ابزار آلات از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

واردات ابزار آلات از چین جزو یکی از پرمتقاضی‌ترین وارداتی است که از توسط بازرگانانی ایرانی انجام می‌شود؛ چراکه ابزارآلات جزو مهم‌ترین وسایلی است که درهر خانه‌ای باید وجود داشته باشد. همه ما در خانه خود نیاز به پیچ‌گوشتی، انواع آچار، انبردست، سیم‌چین و دیگر ابزاری که هرروزه از آنها استفاده می‌کنیم داریم. ابزاری که کارهای ما را به‌سادگی راه انداخته و به‌ما در تعمیر و تعویض وسایل خانه کمک می‌کند. اما چرا واردات ابزار آلات از چین سودآور است و اصلا چرا باید بازرگانان به‌سمت واردات این وسایل به ایران بروند؟

واردات ابزار آلات

برای اینکه بدانیم واردات ابزار آلات از چین چگونه انجام شده و سودآور بودن آن چگونه تضمین می‌شود درمرحله اول باید مراحل انجام آن را بشناسیم. این مراحل عبارتنداز خرید ابزارآلات از چین، ترخیص آنها از گمرک این کشور و ارسالشان به ایران. اما تنها دانستن این موارد کافی نیست بلکه باید نکات هرمرحله را هم بشناسیم. درادامه ابتدا این مراحل و نکات آن را بررسی می‌کنیم و سپس درپایان مقاله دلیل سودآوری این واردات و چگونگی انجام آن را توضیح خواهیم داد.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب

  • ابزارآلات و کاربردهای آن
  • واردات ابزار آلات
  • خرید ابزار آلات
  • خرید عمده ابزار آلات
  • خرید ابزار آلات از چین
  • ترخیص ابزار آلات
  • وارد کننده ابزار آلات
  • حمل و نقل ابزار آلات
  • سود واردات ابزار آلات
  • حمل و نقل ابزار آلات از چین
  • واردات ابزار آلات از چین به ایران
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

ابزارآلات و کاربردهای آن

اکثر ما از کودکی یک‌سری از ابزارها را که در جعبه ابزار پدرمان یا پدربزرگ‌مان بوده است و دلبستگی خاصی به ان داشته به‌یاد می‌آوریم. عموما هم دلیل اینکه پدر یا پدربزرگمان از این ابزار یا ابزارها خوششان می‌آمد این بود که کیفیتی بسیار بالا داشتند و کارها را به‌سادگی انجام می‌دانند. اکثر این ابزارهای باکیفیت نیز یا آلمانی بودند یا ژاپنی. اما امروزه همه ما سعی می‌کنیم که درخانه یا گاراژ خانه خود یک جعبه ابزار کامل داشته باشیم.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

ابزارآلات و کاربردهای آن
ابزارآلات و کاربردهای آن

اما جعبه ابزارهایی که امروزه در دستری ما قرار دارد ساخت کشور چین هستند. شاید گمان کنید که بهترن کیفیت ابزارآلات تنها در اختیار ژاپن و آلمان باشد اما اینگونه نیست. امروزه شرکت‌های چینی ساخت ابزارآلات، ابزاری بسیار باکیفیت تولید می‌کنند که ازطریق واردات ابزار آلات از چین وارد کشور شده و در دستزس عموم قرار می‌گیرند. درادامه این عملیات را مرحله به مرحله از خرید  تا ارسال به ایران بررسی می‌کنیم تا نکاتی که لازم است دراین مورد گفته شود را توضیح دهیم.

واردات ابزار آلات

برای اینکه بدانیم واردات ابزار آلات از چین چگونه می‌تواند وارداتی پرسود باشد لازم است که درابتدا مراحل انجام آن را به‌خوبی بشناسیم. این مراحل عبارتنداز خرید این ابزارآلات از کشور چین، مرحله دوم آن ترخیص ابزارآلات خریداری شده از گمرک چین بوده و مرحله نهایی آن ارسال این ابزارآلات از کش.ر چین به ایران است.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

هرکدام از این مراحل نکاتی دارند که باید رعایت شوند تا واردات این وسایل پرسود باشد. مثلا مرحله خرید ابزارآلات سه نکته بسیار مهم دارد که تعیین کننده کیفیت و سود واردات این وسایل است. یا مثلا مرحله ترخیص نیز دارای نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود. درادامه این نکات را بررسی می‌کنیم.

خرید ابزار آلات

مرحله اول واردات ابزار آلات از چین عبارتست از خرید این این وسایل از کشور چین. برای خرید این ابزارآلات از کشور چین اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که حتما آنها را از یک شرکت فروشنده ابزارآلات استاندارد تهیه کنید. شرکت فروشنده ابزارآلات درچین حتما باید ازقبل بررسی شده باشد و کیفیت آن تایید گردد.

برای اینکه بتوانید یک شرکت با کیفیت بالا برای خرید ابزارآلات خود پیدا کنید بهترین کار تحقیق اینترنتی دراین زمینه است. شما با تحقیق اینترنتی دز زمینه شرکت‌های فروشنده ابزارآلات در چین می‌توانید بهترین شرکت فروشنده که تولیداتش کیفیت بسیار بالایی داشته باشند یافته و از آن خرید کنید.

برای حمل کالا از چین به ایران کلیک کنید.

خرید عمده ابزار آلات

نکته دوم که در مرحله خرید واردات ابزار آلات از چین باید به آن توجه کنید این است که حتما این وسایل باید به صورت عمده خریداری شوند تا برای شما سودآوری داشته باشند. درخرید عمده ابزارآلات شما می‌توانید تعداد زیادی ازاین محصولات را با قیمتی بسیار اندک از شرکت چینی خریداری کرده و سپس در بازار ایرا با قیمتی بالاتر به‌فروش برسانید. اینکه این نوع خرید چگونه باعث می‌شود واردات این محصولات سودآور باشد را درپایان مقاله توضیح خواهیم داد اما فعلا باید بدانید این نوع خرید بهترین روش برای خرید ابزارآلات از چین است.

خرید عمده ابزار آلات
خرید عمده ابزار آلات

خرید ابزار آلات از چین

نکته سومی که در مرحله خرید ابزارآلات و واردات ابزار آلات از چین باید به ان توجه کنید این است که برای خرید رسمی این وسایل باید حتما پیش‌فاکتوری که تهیه می‌کنید و برای شرکت فروشنده ارسال می‌کنید به دقت تهیه شده باشد.

برای استفاده از خدمات کارگو از چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

این پیش‌فاکتور سند رسمی خرید ابزارآلات از چین است که پروفرما هم نامیده می‌شود و درآن باید اطلاعات درخواستی بادقت و بدون ابهام ثبت شود تا مرحله خرید شما به‌خوبی پایان یابد. این اطلاعات عبارتست از قیمت خرید ابزارآلات، تعداد درخواستی، روش پرداخت هزینه خرید آنها و البته اطلاعات شرکت فروشنده و شرکت خریدار.

در این مرحله بعد از اینکه شما پروفرما را تهیه کردید و برای شرکت فروشنده چینی ارسال کردید، آنها اقدام به تهیه ابزارآلات درخواستی شما می‌کنند. اگر ابزارآلات درخواستی شما در این مرحله کیفیت کافی داشته باشند آنگاه شرکت فروشنده آنها را برای ارسال به ایران تحویل گمرک کشور چین داده و شما باید برای ترخیص ابزارآلات اقداماتی را در اداره گمرک چین انجام دهید که البته در قسمت بعد آن را بررسی می‌کنیم. به صورت جمع‌بندی ۳ نکته مهم مرحله خرید عبارتند از: خرید از شرکتی با کیفیت، خرید محصولات به صورت عمده و دقت در تکمیل پروفرمای خرید ابزارآلات.

ترخیص ابزار آلات

مرحله دوم وادرات ابزار آلات از چین که همان ترخیص این محصولات از گمرک چین است، با ارائه یک سری مدارک رسمی مثل بارنامه، کارت بازرگانی و پروفرمای خرید این ابزارآلات به اداره گمرک ممکن می‌شود.

شما بعداز اینکه این مدارک را تحویل اداره گمرک چین دادید باید فرم درخواست ترخیص محصولات را هم تکمیل کرده و سپس منتظر بمانید تا اداره گمرک چین جواب درخواست ترخیص شما را بدهد. عموما بازرسان گمرک بعداز بررسی ابزارآلات خریداری شده توسط شما و نبود مشکل یک برگه ترخیص برای شما صادر می‌کنند تا بتوانید اجناس خریداری شده خود را از گمرک تحویل گرفته و به ایران ارسال کنید.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

وارد کننده ابزار آلات

انجام تمام این مراحلی که گفتیم، یعنی مراحل واردات ابزار آلات از چین مثل خرید محصولات و ترخیص و ارسال آنها به ایران نیازمند وجود شخصی در کشور چین است که بتواند این مراحل را بصورت قانونی پی‌گیری کند. این شخص در زبان واردات و صادرات فورواردر هم نامیده می‌شود و توسط شرکت‌های بازرگانی واسطه دراختیار واردکنندگان قرار می‌گیرد.

وظیفه فورواردر این است که کارهای واردات شما را انجام دهد بدون اینکه نیاز باشد شما به چین سفر کنید و شخصا برای انجام مراحل واردات اقدام کنید. درپایان مقاله یکی از بهترین شرکت‌های بازرگانی برای انجام کارهای واردات را به شما معرفی می‌کنیم.

برای آشنایی با پرسودترین کالاها برای واردات کلیک کنید.

حمل و نقل ابزار آلات

اخرین مرحله واردات ابزار آلات از چین عبارتست از تحویل این ابزارآلات از گمرک کشور چین و ارسال آنها به ایران. برای ارسال این وسایل از چین به ایران می‌توانید از ۳ راه اقدام کنید. راه اول این است که آنها را با قطار از راه زمینی ارسال کنید.

حمل و نقل ابزار آلات
حمل و نقل ابزار آلات

راه دوم ارسال این ابزار با کشتی باری از راه دریا بوده و راه سوم ارسال آنها با هواپیمای باری از راه هوایی است. متدول‌ترین روش برای ارسال ابزارآلات بصورت عمده خریداری شده از چین همان کارگو دریایی است چراکه هم ارزان‌ترین روش است و هم امنیت بالایی دارد.

سود واردات ابزار آلات

خرید عمده ابزارآلات تعیین کننده سود واردات ابزار آلات از چین است. زیرا در خرید عمده شما این ابزار را باقیمتی بسیار پایین و درابعاد بالا خریداری کرده و در بازار ایران باقیمتی بیشتر و ابعادی وسیع‌تر به‌فروش می‌رسانید. اختلاف قیمت میان هزنیه خرید این وسایل از چین و هزینه فروش آنها در بازار ایران تعیین کننده شود این واردات است.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

همچنین خرید عمده این وسایل باعث می‌شود که شما برای واردات این ابزار مجبور نباشید هربار به چین سفر کنید که البته همین موضوع باعث می‌شود هزینه واردات شما کاهش یافته و درعوض سود بیشتری عایدتان گردد.

واردات ابزار آلات از چین با شرکت علی والا

شرکت بازرگانی که برای انجام مراحل واردات ابزار آلات از چین معرفی می‌شود، شرکت بازرگانی علی والا است. این شرکت می‌تواند با دراختیار داشتن فورواردرهایی بسیار آگاه و باتجربه کارهای واردات ابزارآلات درخواستی شما را به‌سادگی و با هزینه‌ای اندک انجام دهد. تنها کافی است که شما کارهای واردات خود را به این شرکت بازرگانی بسپارید و سپس آنها را در ایران در کوتاه‌ترین زمان ممکن و البته با کمترین هزینه تحویل بگیرید.

حرف آخر

برای واردات ابزار آلات از چین چه برنامه‌ای دارید؟ اکنون که تا پایان مقاله رسیده‌اید بد نیست که بدانید این واردات جزو محبوب‌ترین و البته پرسودترین واردات وسایل یدکی و ابزاری از چین به ایران است. در این واردات شما تمام ابزارآلاتی که در یک جعبه ابزار موجود است مثل انواع آچار، انواع انبردست، انواع سیم‌چین، انواع چکش و پتک و دیگر ابزارآلات یدکی که شاید اکنون در ذهن شما نباشد را می‌توانید وارد ایران کنید. به همین دلیل است که این واردات بسیار پرمتقاضی و البته پرسود است.

سوالات متداول درباره واردات ابزارآلات

  • برای انجام عملیات واردات ابزار آلات از چین چه مراحلی باید طی شود؟

مراحل کلی انجام این واردات عبارت است از خرید، ترخیص و ارسال ابزارآلات از چین به ایران.

  • متداول‌ترین روش ارسال ابزارآلات از چین به ایران کدام است؟

روش کارگو دریایی متداول‌ترین روش برای ارسال ابزارآلات به صورت عمده خریداری شده به ایران است.

  • مدارک لازم برای ترخیص ابزارآلات از گمرک چین کدام است؟

این مدارک عبارتند از کارت بازرگانی، بارنامه خرید محصولات و البته پروفرمای آنها که باید تحویل اداره گمرک چین داده شود تا مراحل ترخیص پیگیری گردد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

183 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.