واردات دسته بازی از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

واردات دسته بازی از چین موضوع این مقاله ما است. اگر کسانی را بخواهیم مثال بزنیم که قطعا در کودکی با دسته بازی دستگاه‌های بازی مختلف سروکار داشته‌اند، حال بصورت شخصی و یا بواسطه گیم نت و دوستان و آشنایان، متولدین دهه هفتاد هستند. پس تقریبا ۳ نسل است که این وسیله محبوب در ایران وارد شده و بسیاری از افراد با آن خاطره دارند. تقاضای بالا برای خرید این وسیله باعث شده که دراین مقاله به واردات آن بپردازیم.

واردات دسته بازی

اما برای اینکه بدانیم واردات دسته بازی از چین شامل چه نکات و تکنیک‌هایی است، باید درابتدا با مراحل انجام این عملیات آشنا شویم. بطور کلی برای واردات این وسیله سه مرحله باید پشت‌سر گذاشته باشد که عبارتنداز: خرید این وسیله از چین، ترخیص این وسایل از گمرک چین و ارسال آنها از چین به ایران. هرکدام از این مراحل دارای نکاتس هستند که اگر به‌آنها توجه نشود نمی‌توان وارداتی پرسود در این زمینه داشت. پس با ما تا پایان مقاله همراه باشید تا این نکات را کامل توضیح دهیم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات دسته بازی از چین:

  • دسته بازی و متقاضیان آن
  • واردات دسته بازی
  • خرید دسته بازی
  • خرید عمده دسته بازی
  • خرید دسته بازی از چین
  • ترخیص دسته بازی
  • حمل و نقل دسته بازی از چین
  • سود واردات دسته بازی
  • واردات دسته بازی از چین با شرکت علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

دسته بازی و متقاضیان آن

دسته بازی را از چه سنی به‌بعد می‌شناسید؟ آیا هنوز هم ازاین وسیله برای بازی‌کردن استفاده می‌کنید؟ اگر بخواهیم دقیق صحبت کنیم، اولین دستگاه بازی که دسته بازی داشت، دستگاه سگا (SEGA) بود که محصول کشور ژاپن بود. این دستگاه را کسانی که دهه ۶۰ ای هستند هم می‌شناسند اما نه همه آنها.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

دهه‌ای که دستگاه بازی و استفاده از دسته‌بازی درمیان آنها بصورت فراگیر رواج یافت، بچه‌های دهه ۷۰ بودند که عملا با معرفی دستگاه PlayStation 1 وارد دنیای بازی‌های گرافیکی حرفه‌ای و جذاب از نظر بصری شدند.

دسته بازی و متقاضیان آن
دسته بازی و متقاضیان آن

امروزه همچنان کنسول بازی PlayStation و البته رقیب آن X-Box در دنیای بازی‌های گرافیکی حرف اول دنیا را می‌زنند و به همین دلیل هرسال درحال رونمایی از دسته‌های بازی جدید با قابلیت‌های پیشرفته‌تر هستند.

فراگیر شدن استفاده از بازی‌های کامپبوتری درمیان نسل‌های بین دهه ۶۰ تا ۹۰ باعث شده که واردات دسته بازی از چین نیز دارای متقاضی زیادتری شده و واردات آن پرسود باشد. درادامه هرکدام از مراحلی که لازم است برای واردات این وسیله بشناسید را معرفی می‌کنیم تا بهتر بتوانید از سود واردات آنها مطلع شده و بهره ببرید.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

واردات دسته بازی

همان‌طور که گفتیم واردات دسته بازی از چین شامل مراحلی است که اگر نکات مربوط به انجام هرکدام را بدانی، می‌توانیم این واردات را عملیاتی پرسود بدانیم. این نکات دربخش‌های خرید دسته‌بازی ازچین، ترخیص دسته‌بازی‌های خریداری شده از گمرک چین و البته ارسال آنها از چین به ایران نهفته است.

در ادامه هرکدام از این مراحل را در ابتدا معرفی می‌کنیم و سپس نکات مربوط به واردات هرکدام را بررسی می‌کنیم. اول هم از مرحله آغازین این عملیات یعنی خرید دسته‌بازی ازچین شروع می‌کنیم و نکات آن را بررسی می‌کنیم.

خرید دسته بازی

برای خرید دسته‌بازی ازچین که مرحله اول واردات دسته بازی از چین است شما باید درقدم اول اقدام به یافتن یک شرکت معتبر فروشده در این زمینه کنید. شرکت‌های چینی زیادی برای فروش دسته‌بازی وجود دارند اما انتخاب ازمیان باکیفیت‌ترین آنها کاملا بسته به هزینه و شرایط شما دارد.

برای حمل کالا از چین به ایران کلیک کنید.

برای اینکه بتوانید شرکتی که دسته‌بازی متناسب با شرایط شما تولید می‌کند را بیابید، بهترین کار این است که ابتدا بصورت اینترنتی تحقیق کرده و لیستی ازبهترین این شرکت‌ها را تشکیل دهید. سپس برای انتخاب ازمیان شرکت‌های موجود درلیست می‌توانید از آنها نمونه کار بخواهید و ازروی کیفیت نمونه کارهای ارسال شده دست به انتخاب آنها بزنید.

خرید عمده دسته بازی

یکی از مهم‌ترین نکات بعداز اینکه توانستید شرکت فروشنده دسته‌بازی موردنظر خود را بیابید این است که حتما مشخص کنید که قصد دارید نوع خریدتان چه باشد. عموما برای اینکار متخصصان مربوطه خرید به صورت عمده را پیشنهاد می‌کنند.

خرید عمده دسته بازی
خرید عمده دسته بازی

درخرید عمده شما قادر خواهید بود تعداد زیادی از این اجناس را با قیمتی بسیار اندک از شرکت فروشنده خریداری کرده و ازطریق واردات دسته بازی از چین آنها را به‌ایران ارسال کنید. این نوع خرید دست شما را باز خواهد گذاشت که ازهرنوع دسته چندین مدل وارد کشور کنید و درحقیقت برای تمام متقاضیان خرید دسته‌بازی با سلایق متفاوت، کالای پیشنهادی داشته باشید.

برای استفاده از خدمات کارگو از چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

خرید دسته بازی از چین

دونکته اصلی مرحله اول واردات دسته بازی از چین یعنی خرید این کالاها مشخص شد. یعنی دریافتیم که درابتدا باید شرکتی معتبر و باکیفیت برای خرید دسته‌های بازی پیدا کنید، و سپس دسته‌ها را بصورت عمده خریداری کنید. حال که این موضوعات مشخص شد، نوبت به خرید رسمی دسته‌های‌بازی می‌رسد.

برای خرید رسمی دسته‌بازی شما باید یک نامه رسمی درخواست خرید که پروفرما نام دارد برای شرکت فروشنده چینی ارسال کنید. در پروفرما باید مشخص کنید که چه تعداد دسته‌بازی، با چه قیمتی و البته باچه روش خریدی نیاز دارید. شرکت چینی بعداز دریافت پروفرمای شما اقدام به تهیه دسته‌های‌بازی کرده و اگر کیفیت لازم داشته باشند آنها را به گمرک کشور چین تحویل خواهد داد تا به ایران ارسال شوند.

برای اطلاع از هزینه حمل از چین کلیک کنید.

ترخیص دسته بازی

بعداز اینکه شرکت فروشده دسته‌بازی این کالاها را به گمرک کشور چین تحویل داد، نوبت به این می‌رسد که شما برای ترخیص آنها اقدام کنید. برای ترخیص این اجناس از گمرک کشور چین لازم است که شما یک‌سری مدارک به اداره گمرک چین تحویل داده و البته همزمان فرم درخواست ترخیص کالاها را هم تکمیل کرده و تحویل اداره گمرک دهید.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

بازرسان گمرک بعداز بررسی دسته‌بازی‌ها و البته مدارک تحویلی شما اقدام به صدور برگه ترخیص کرده و شما می‌توانید با پرداخت حق گمرکی مربوط به این کالاها، آنها را ازگمرک تحویل بگیرید.

برای آشنایی با پرسودترین کالاها برای واردات کلیک کنید.

حمل و نقل دسته بازی از چین

مرحله آخر واردات دسته بازی از چین تعیین چگونگی ارسال این کالاها از کشور چین به ایران است. برای ارسال این وسایل از چین به ایران سه راه کلی وجود دارد. راه اول ارسال آنها باکارگو هوایی ازطریق هواپیمای باری است. راه دوم ارسال آنها ازطریق کارگو دریایی و با کشتی باری است و راه سوم آن ارسال این اجناس با کارگو زمینی و ازطریق قطار باری است.

حمل و نقل دسته بازی از چین
حمل و نقل دسته بازی از چین

هرکدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارد و بسته به هزینه و نوع واردات شما باید انتخاب شوند. اما عموما بازرگانان و تجار ایرانی روش کارگو دریایی را برای ارسال دسته‌بازی ازچین به ایران انتخاب می‌کنند.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

سود واردات دسته بازی

درقسمت خرید عمده دسته‌های‌بازی بصورت خیلی خلاصه اشاره کردیم که درخرید عمده کالاها شما می‌توانید آنها را با قیمتی بسیار اندک از چین خریداری کرده و با قیمتی بالاتر در ایران به‌فروش برسانید. این نوع خرید دقیقا تعیین کننده مقدار سود واردات دسته بازی از چین است.

چراکه هرچه این اختلاف قیمت خرید ازچین و فروش درایران بیشتر باشد، سود بیشتری عاید شما می‌شود. همچنین تقاضای بالایی که برای این واردات در بازار ایران وجود دارد دلیل دیگری برای سودآور بودن این واردات است.

واردات دسته بازی از چین با شرکت علی والا

برای واردات دسته بازی از چین به ایران بصورت عملی باید چکار کرد؟ بهترین کار برای انجام اینکار این است که انجام مراحل آن را به یک شرکت بازرگانی واسطه بسپارید. شرکت‌های واسطه بازرگانی قادرند با داشتن رابط‌هایشان در کشور چین، کارهای خرید، ترخیص و ارسال دسته‌‌بازی مورد نیاز شما را انجام دهد و وارداتی پرسود برای شما به‌ارمغان آورد.

البته یکی از بهترین و با تجربه‌ترین شرکت‌های بازرگانی برای اینکه بتوانید کارهای واردات خود را به آن بسپارید، شرکت بازرگانی علی والا است. تنها کافی است کارهای واردات خود را به این شرکت بسارید و منتظر دریافت دسته‌های‌بازی در ایران بمانید.

حرف آخر

دراین مقاله سعی کردیم واردات دسته بازی از چین را بررسی کنیم و مراحل واردات آن را بررسی کنیم. اگر زمانی در کودکی یا همین اکنون پای سیستم بازی خود نشسته‌اید و مطمئن هستید اگر دسته‌بازی دستگاه شما خراب شود می‌توانید به‌بازار رفته و آنها را تعویض کنید، به‌خاطر همین واردات است.

تقاضای بالایی که مردم برای خرید این وسیله دارند باعث شده که ما هم در این مقاله به واردات آنها بپردازیم و بررسی کنیم چه‌مقدار این واردات سودآور است. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد و درپایان بتوانید یک واردات پرسود دسته‌بازی داشته باشید.

سوالات متداول درباره واردات دسته بازی

  • برای واردات دسته بازی از چین چه مراحلی را باید پشت‌سر بگذارید؟

مراحل واردات این وسایل از چین عبارتند از خرید دسته‌بازی، ترخیص دسته‌بازی‌های خریداری شده از چین و البته ارسال آنها از چین به ایران.

  • بهترین روش برای ارسال دسته‌بازی از کشور چین به ایران کدام است؟

بهترین روش برای ارسال این کالاها از کشور چین به ایران عبارتست از کارگو دریایی که هم کم‌هزینه‌ترین است و هم امن‌ترین نوع کارگو است.

  • سود واردات دسته بازی از چین چه دلایلی دارد؟

مهم‌ترین دلایل سود این واردات عبارتست از تقاضای بالا برای خرید آنها، امکان خرید عمده و البته ارزان بودن انجام این واردات با سپردن آن به شرکت بازرگانی علی والا.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

216 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.