واردات دوربین موبایل از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

دوربین موبایل از جمله وسایل جانبی است که واردات آن بسیار ضروری و البته به‌خاطر تقاضای بالایی که برای خرید آن در بازار ایران وجود دارد، جزو پرسودترین کالاهای وارداتی به ایران محسوب می‌شود. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم راجع به واردات دوربین موبایل از چین توضیح کامل دهیم. پس اگر شما هم به این موضوع علاقه‌مندید حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا مراحل کلی این عملیات را برای شما توضیح دهیم.

واردات دوربین موبایل

اما مراحل کلی عملیات واردات دوربین موبایل از چین کدام است؟ برای واردات دوربین موبایل از کشور چین لازم است که مراحل خرید دوربین، ترخیص آنها از گمرک کشور چین و ارسال آنها از چین به ایران را بررسی کنیم. هرکدام از این مراحل نیز البته نکاتی دارند که رعایت آنها به سود بیشتر واردات این محصول از چین منجر می‌شود. در ادامه مقاله این نکات را به طور کامل توضیح خواهیم داد تا شما هم بتوانید واردات پرسودی از خرید این قطعات از چین داشته باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات دوربین موبایل از چین با علی والا:

  • واردات دوربین موبایل
  • خرید دوربین موبایل
  • خرید عمده دوربین موبایل
  • خرید دوربین موبایل از چین
  • ترخیص دوربین موبایل
  • حمل و نقل دوربین موبایل
  • سود واردات دوربین موبایل چقدر است؟
  • واردات دوربین موبایل از چین با شرکت علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

واردات دوربین موبایل از چین

برای واردات دوربین موبایل از چین باید سه مرحله اساسی پشت‌سر گذاشته شود. این مراحل عبارتند از خرید دوربین از کشور چین، ترخیص دوربین‎‌های خریداری شده از گمرک چین و در نهایت ارسال این دوربین‌ها از کشور چین به ایران. اینکه چرا دوربین موبایل دارای تقاضای بالایی در بازار ایران است، برای همه ما مشخص است.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

واردات دوربین موبایل از چین
واردات دوربین موبایل از چین

دوربین گوشی‌های هوشمند از جمله قطعاتی است که اگر خراب شود، می‌توان آن را تعویض کرد. پس برای واردات آن از چین تقاضای بالایی وجود دارد. چرا که این قطعات در کشور چین با ابعاد وسیعی تولید شده و با قیمتی ارزان به‌فروش می‌رسند. در ادامه توضیح خواهیم داد که چگونه باید مراحل این عملیات صورت گیرد تا برای شما سودی مناسب به‌همراه آورد.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

خرید دوربین موبایل

اولین مرحله واردات دوربین موبایل از چین عبارت است از خرید. برای خرید دوربین موبایل از کشور چین لازم است که در ابتدا شرکت فروشنده این قطعات را مشخص کنید. سپس یک درخواست رسمی به نام پروفرما به این شرکت فرستاده و در آن قید کنید که خواهان خرید این اجناس هستید.

در پروفرما لازم است که اطلاعات فروشنده، اطلاعات خریدار، قیمت اجناس، تعداد آنها و البته نحوه پرداخت هزینه دوربین‌ها قید شود. شرکت فروشنده نیز بعد از دریافت پروفرما اقدام به تهیه این اجناس کرده و آنها را به واحد کنترل کیفی تحویل می‌دهد.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

چنانچه دوربین‌های تهیه شده دارای کیفیت لازم بودند، آنگاه شرکت چینی فروشنده دوربین‌ها اقدام به ارسال آنها به گمرک چین برای انتقال به ایران می‌کند. در این مرحله شما باید برای ترخیص دوربین‌ها به گمرک کشور چین رفته و تقاضای ترخیص اجناس دهید. اما قبل از اینکه اقدامات لازم برای ترخیص دوربین‌ها را توضیح دهیم، لازم است که مشخص کنیم چه نوع خریدی برای داشتن واردات دوربین موبایل از چین پرسود است.

خرید عمده دوربین موبایل

بهترین نوع خرید دوربین موبایل از چین عبارت است از خرید عمده این محصولات. با خرید عمده شما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. اول اینکه خرید عمده دوربین‌های موبایل شما را قادر می‌کند که در یک سفر تعداد زیادی از دوربین‌ها را وارد ایران کنید. ازطرفی خرید عمده شما را قادر می‌کند که بتوانید با هزینه‌ای اندک، تعداد زیادی از این دوربین‌ها را وارد کشور کنید.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

به همین دلیل است که خرید عمده منجر به سود بیشتر در واردات دوربین موبایل از چین می‌شود. چرا که قیمت پایین و تعداد زیاد این اجناس کاری می‌کند که با وارد شدن در بازار ایران بیشترین سود حاصل از فروش آنها نصیب شما شود. پس نتیجه اینکه بهترین نوع خرید برای تهیه دوربین موبایل از چین، خرید عمده است.

خرید عمده دوربین موبایل
خرید عمده دوربین موبایل

خرید دوربین موبایل از چین

مرحله اول واردات دوربین موبایل از چین که همین خرید دوربین‌ها است درواقع مهم‌ترین مرحله انجام این عملیات است. به همین دلیل لازم است که برای انجام آن یک چک لیست مناسب بنویسید.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

این چک لیست باید شامل انتخاب شرکت فروشنده دوربین‌های موبایل، ارسال پروفرما و در نهایت تعیین نوع خرید دوربین‌های موبایل که البته همان خرید به صورت عمده است باشد. با انجام این مراحل شما می‌توانید به‌سادگی کارهای خرید دوربین‌های موبایل خود را به‌درستی انجام داده و کاری کنید که این واردات برای شما سود خوبی به همراه داشته باشد.

ترخیص دوربین موبایل

مرحله دوم واردات دوربین موبایل از چین که همان ترخیص این کالاها از گمرک چین است، با تحویل مدارک مثل بارنامه، پروفرما و کارت بازرگانی به گمرک چین انجام می‌شود. شما با تحویل این مدارک و همزمان تکمیل فرم درخواست ترخیص کالا، باعث می‌شوید که بازرسان گمرک چین به بررسی کالاهای شما پرداخته و اگر منع قانونی نداشت، برگه ترخیص آنها را صادر کنند.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

البته کار ترخیص این برگه با پرداخت مبلغی که حق گمرکی نام دارد، اتمام می‌یابد. شما بعد از پرداخت حق گمرکی قادر خواهید بود که دوربین‌های موبایل خود را از گمرک چین ترخیص کرده و برای ارسال به ایران آماده کنید.

حمل و نقل دوربین موبایل

مرحله آخر واردات دوربین موبایل از چین عبارت است از ارسال این اجناس از کشور چین به ایران. برای ارسال دوربین‌های موبایل از کشور چین به ایران به طور کلی سه راه عمده وجود دارد. راه اول این است که آنها را با قطار باری به ایران ارسال کنید. این روش کارگو زمینی نام دارد. راه دوم ارسال این اجناس با استفاده از کارگو دریایی است که در آن از کشتی باری برای ارسال کالاها استفاده می‌شود.

راه سوم نیز ارسال دوربین‌های موبایل با استفاده از کارگو هوایی است که در آن از هواپیمای باری استفاده می‌شود. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارد ولی متداول‌ترین روش برای ارسال اجناس به صورت عمده خریداری شده مثل دوربین موبایل، استفاده از کارگو دریایی است.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

سود واردات دوربین موبایل چقدر است؟

با توجه به اینکه، دوربین موبایل یکی از وسایل کاربردی است و امروزه افراد زیادی از تلفن همراه به عنوان یک دوربین عکاسی قدرتمند استفاده می‌کنند، نیاز به این قطعه در بازار داخلی افزایش یافته است.

سود واردات دوربین موبایل چقدر است؟
سود واردات دوربین موبایل چقدر است؟

اگر به دنبال کسب سود از طریق تجارت بین‌المللی هستید، یکی از کالاهایی که واردات آن حاشیه سود بالایی به همراه دارد، دوربین موبایل است. این محصول در کشور چین به قیمت مناسب تولید و عرضه می‌شود و برای کسانی که به دنبال واردات با سرمایه کم هستند، مقصد مناسبی است.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

واردات دوربین موبایل از چین با شرکت علی والا

برای واردات دوربین موبایل از چین بهترین راه این است که شما کارهای خود را به یک شرکت بازرگانی واسطه باتجربه مثل علی والا بسپارید. این شرکت به‌خاطر تجربه بالایی که در امر واردات انواع لوازم جانبی موبایل مثل دوربین گوشی دارد، می‌تواند کارهای خرید، ترخیص و ارسال دوربین‌های خریداری شده از چین به ایران را به‌بهترین روش و البته ارزان‌ترین راه ممکن انجام دهد. علت آن هم داشتن تجربه بالا در این امر و البته داشتن قراردادهای بلندمدت با شرکت‌های کارگو بین‌المللی است.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم مراحل واردات دوربین موبایل از چین را بطور کامل توضیح دهیم. این مراحل عبارتست از خرید، ترخیص و ارسال این اجناس از چین به ایران. همچنین سعی کردیم نکات هر مرحله را به‌بهترین روش ممکن توضیح دهیم.

مثلا اینکه باید در خرید این اجناس از روش خرید عمده استفاده کنید یا بهترین کارگو برای ارسال این دوربین‌ها از چین به ایران کارگو دریایی است، از جمله این نکات است که سعی کردیم آنها را به طور کامل توضیح دهیم.

سوالات متداول درباره واردات دوربین موبایل

  • آیا برای واردات دوربین موبایل از چین باید آنها را به صورت عمده خریداری کنیم؟

بله. خرید عمده این محصولات به پر سود بودن واردات آنها کمک می‌کند.

  • بهترین روش ارسال این کالاها از چین به ایران کدام است؟

بهترین روش ارسال دوربین‌های موبایل با روش کارگو دریایی است.

  • برای اینکه واردات دوربین تلفن همراه به ساده‌ترین و ارزان‌ترین شکل ممکن انجام شود، چکار کنیم؟

بهترین کار این است که انجام مراحل این عملیات را به شرکت بازرگانی علی والا بسپاریم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

218 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.