واردات فن کامپیوتر از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ‎‌ها همگی چیزی به‌نام فن دارند که برای خنک کردن آنها ساخته شده است. این فن همان پنکه‌ای است که در قدیم‌الایام تابستان‌ها مهمان خانه‌های ما بود اما با ابعادی بسیار کوچک‌تر. اگر گوش خود را به کیس کامپیوتر یا زیر لپ‌تاپ‌تان نزدیک کنید، صدای فعالیت این فن را خواهید شنید. وظیفه اصلی فن کامپیوتر این است که از داغ شدن سیستم کامپیوتر جلوگیری کند. چراکه فعالیت الکتریکی کامپیوتر باعث ایجاد حرارت در مدارها و برد آن می‌شود و اگر فن نباشد که آن را خنک کند دچار آسیب می‌گردد. به‌همین‌دلیل است که قصد داریم دراین مقاله به واردات فن کامپیوتر از چین بپردازیم.

واردات فن کامپیوتر

برای اینکه بتوان مراحل واردات فن کامپیوتر از چین را به‌درستی انجام داد، باید درابتدا شناختی درست از خود فن کامپیوتر و کاربردهای آن داشت. سپس به‌سراغ بررسی مراحل انجام اینکار یعنی خرید فن کامپیوتر از چین، ترخیص فن‌های خریداری شده از گمرک این کشور و ارسال آنها به ایران رفت. اگر شما هم قصد واردکردن فن کامپیوتر به ایران دارید، تاپایان مقاله با ما همراه باشید تا این موضوع را بطور کامل بررسی کرده و راه درست انجام دادن آن را به‌شما نشان دهیم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب

  • فن کامپیوتر چیست و انواع آن کدام است؟
  • کاربردهای فن کامپیوتر کدام اند؟
  • واردات فن کامپیوتر
  • خرید فن کامپیوتر
  • خرید عمده فن کامپیوتر
  • خرید فن کامپیوتر از چین
  • ترخیص فن کامپیوتر
  • وارد کننده فن کامپیوتر
  • حمل و نقل فن کامپیوتر
  • سود واردات فن کامپیوتر
  • واردات فن کامپیوتر از چین با شرکت علی والا
  • حرف اخر
  • سوالات متداول

فن کامپیوتر چیست و انواع آن کدام است؟

همان‌طور که درمقدمه اشاره شد، قبل از اینکه بخواهیم مراحل واردات فن کامپیوتر از چین را بررسی کنیم لازم است که این وسیله را به‌خوبی بشناسیم تا برای ما محرز گردد که اصلا به چه دلیل بازرگانان ایرانی آنها را به کشور وارد کرده و این عملیات را وارداتی پرسود می‌دانند. فن کامپیوتر یا همان فن سیستم، یک قطعه سخت‌افزاری است که به منظور جلوگیری از افزایش دمای داخلی سیستم کامپیوتر استفاده می‌شود. فن کامپیوتر در داخل کیس کامپیوتر نصب می‌شود و با چرخش بر روی محور خود، هوای موجود در داخل کیس را جابجا می‌کند.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

هدف استفاده از فن کامپیوتر، خنک کردن قطعات داخلی سیستم کامپیوتر است. اجزای داخلی کامپیوتر مانند پردازنده، کارت گرافیک و حافظه‌ها هنگام استفاده شدید از سیستم کامپیوتر، گرم می‌شوند و بدون وجود خنک‌کننده‌های مناسب می‌توانند باعث خرابی یا کاهش عمر مفید این قطعات شوند. در این موارد، فن کامپیوتر کمک می‌کند تا هوای سردتری به داخل کیس کامپیوتر جذب شده و هوای گرم داخلی خارج شود.

فن کامپیوتر چیست و انواع آن کدام است؟
فن کامپیوتر چیست و انواع آن کدام است؟

فن کامپیوتر به صورت داخلی و بیرونی تولید می‌شود و ممکن است به صورت تک فن یا همراه با چندین فن مجزا به کار برود. همچنین، فن‌هایی با سایز و سرعت مختلف نیز در بازار وجود دارند و برای انواع مختلف کیس‌های کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در انتخاب فن کامپیوتر باید به مسائلی مانند سایز کیس کامپیوتر، نوع قطعات داخلی و نوع کاربری سیستم توجه کرد.

کاربردهای فن کامپیوتر کدام اند؟

شاید فکر کنیدکه فن کامپیوتر تنها برای خنک کردن کیس‌های خانگی ازطریق واردات فن کامپیوتر از چین به ایران آورده می‌شود. اما این تنها کاربرد فن کامپیوتر نیست. ازدیگر کاربردهای این وسیله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

این قطعات از طریق جریان هوا در داخل کیس کامپیوتر، به خنک کردن اجزای داخلی کامپیوتر کمک می‌کنند. در واقع، کامپیوترها به علت عملکرد شدید و گرمای تولید شده در اجزای داخلی، نیاز به خنک کردن دارند تا جلوی آسیب رسیدن به قطعات را بگیرند. با استفاده از فن کامپیوتر، هوای سردتر از محیط بیرون به داخل کیس کامپیوتر جذب و هوای گرم داخلی به بیرون خارج می‌شود که این کار کمک می‌کند تا دمای کامپیوتر کاهش پیدا کند و از آسیب دیدن قطعات جلوگیری شود.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

استفاده از فن کامپیوتر، در برخی موارد نیز می‌تواند صدای کامپیوتر را کاهش دهد و برای کاربرانی که نیاز به سکوت دارند، مفید باشد. همچنین، فن کامپیوتر در برخی موارد از جمله بازی‌های رایانه‌ای، برنامه‌های پردازش تصویر و برنامه‌های رندرینگ گرافیکی، می‌تواند کمک کننده باشد و در بهبود عملکرد سیستم موثر باشد.

واردات فن کامپیوتر

واردات فن کامپیوتر از چین دارای ۳ مرحله اصلی است. مرحله اول آن مرتبط با اقدام برای خرید این وسیله از چین مثل یافتن شرکت فروشنده و ارسال درخواست خرید رسمی و از این موارد است. مرحله دوم درارتباط با ترخیص این وسایل از گمرک کشور چین است که شامل تهیه یک‌سری مدارک رسمی و تکمیل فرم درخواست ترخیص و ازاین موارد است. و البته مرحله سوم این عملیات مرتبط با کارهای یافتن شرکت ارسال کالا از چین به ایران و اقدام برای سوارکردن فن‌های کامپیوتر روی وسایل حمل‌ونقل و ارسال آنها به ایران است. هرکدام ازاین مراحل همانطور که به‌طور خلاصه اشاره شد دارای ریزنکاتی هستند که باید حتما به آنها توجه داشت. درادامه این ریزنکات را برای هرمرحله بررسی خواهیم کرد.

برای حمل کالا از چین به ایران کلیک کنید.

خرید فن کامپیوتر

اولین مرحله اقداماتی که برای واردات فن کامپیوتر از چین به آنها اشاره کردیم، خرید این وسایل از کشور چین است. برای خرید فن‌های کامپیوتر از کشور چین شما باید دراولین اقدام سعی دریافتن شرکت‌های فروشنده استاندارد چینی کنید. فن‌های کامپیوتر وسایل بسیار ظریفی هستند که باید حتما نوع باکیفیت آنها را تهیه کرد.

خرید فن کامپیوتر
خرید فن کامپیوتر

به همین دلیل شما با یافتن شرکت‌های فروشنده استاندارد درزمینه خرید فن کامپیوتر می‌توانید به فن‌هایی باکیفیت دست بیابید. برای یافتن این شرکت‌ها نیز می‌توانید در اینترنت تحقیق کرده و لیستی از بهترین آنها را بیابید. البته درنهایت باید یکی از شرکت‌ها را دراین لیست انتخاب کرده و ازآن خرید کنید. در نهایت این انتخاب با درخواست نمونه کار از شرکت‌ها قابل انجام است.

برای استفاده از خدمات کارگو از چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

خرید عمده فن کامپیوتر

بعداز اینکه توانستید شرکت فروشنده موردنظر خود را در چین پیدا کنید، نوبت به انتخاب روش خرید فن‌های کامپیوتر می‌رسد. برای اینکه بتوانید فن‌های کامپیوتر درخواستی خود را طوری خریداری کنید که درنهایت منجربه سودی فراوان برای شما گردد، بهترین روش این است که آنها را بصورت عمده خریداری کنید.

در خرید عمده این وسایل شما می‌توانید تعداد زیادی فن کامپیوتر را از شرکت چینی خریداری کرده و دربازار ایران با قیمتی مناسب به‌فروش برسانید. درپایان مقاله توضیح خواهیم داد که روش خرید عمده و البته خرید فن‌های کامپیوتر از چین چگونه منجر به ماکزیمم شدن سود این واردات می‌گردد. فعلا دراین مرحله باید بدانید که بهترین روش خرید فن کامپیوتر از چین، خرید عمده است.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید فن کامپیوتر از چین

بعداز انتخاب شرکت فروشنده، نوع خرید و اقدام برای انجام آنها، نوبت به اجرایی کردن نکته آخر مرحله اول واردات فن کامپیوتر از چین یعنی خرید رسمی این وسایل می‌رسد. برای خرید رسمی فن کامپیوتر از چین لازم است که شما یک نامه درخواست رسمی خرید که پیش‌فاکتور یا پروفرما نامیده می‌شود برای شرکت فروشنده چینی ارسال کرده و در آن بطورمشخص درخواست خرید خود و ویژگی‌های آن را مشخص کنید. این مشخصات که باید بادقت درون پروفرما درج گردند عبارتست از قیمت خرید فن‌های کامپیوتر، تعداد درخواستی، روش پرداخت هزینه خرید آنها، اطلاعات شرکت فروشنده و اطلاعات شرکت خریدار.

باتکمیل پروفرما و ارسال آن برای شرکت فروشنده فن‌های کامپیوتر، کارمندان این شرکت اقدام به تهیه فن‌های درخواستی شما کرده و درست مطابق با کیفیتی که در پروفرما قید می‌کنید آنها را برای شما تهیه می‌کنند. بعداز تهیه فن‌های کامپیوتر درخواستی، نوبت به بررسی کیفی آنها می‌رسد. دراین مرحله کارمندان شرکت فروشنده فن کامپیوتر فن‌های تهیه شده را به واحد کنترل کیفی تحویل داده و اگر موردتایید این واحد بودند، آنها را برای واردات فن کامیپوتر از چین به ایران آماده می‌کنند. این آماده کردن شامل تحویل فن‌ها به گمرک چین است. گمرک چین باید حتما مجور ارسال فن‌ها را صادر کند تا شما بتوانید آنها را به ایران ارسال کنید.

برای آشنایی با پرسودترین کالاها برای واردات کلیک کنید.

ترخیص فن کامپیوتر

فن‌های تحویل داده شده به گمرک چین درمرحله قبل واردات فن کامپیوتر از چین به ایران، باید حتما ترخیص گردند تا بتوان آنها را به ایران ارسال کرد. برای ترخیص این وسایل لازم است که شما حتما یک‌سری مدارک تهیه کرده و به اداره گمرک چین تحویل دهید. این مدارک بطور کلی عبارتنداز کارت بازرگانی، بارنامه خرید فن‌های کامپیوتر و البته پروفرمای آنها. همزمان با تهیه مدارک و تحویل آنها به اداره گمرک چین، لازم است که فرم درخواست ترخیص این محصولات نیز تکمیل گشته و به گمرک چین تحویل داده شود.

باتحویل مدارک و فرم نامبرده شده به اداره گمک چین، بازرسان این اداره اقدام به بررسی فن‌های کامپیوتر تحویل داده شده به گمرک می‌کنند. دراین مرحله اگر فن‌های خریداری شده دارای هیچ مشکل قانونی نباشند، آنگاه برگه ترخیص آنها از گمرک صادر شده و شما می‌توانید آنها را از این اداره تحویل گرفته و برای ایران ارسال کنید. البته در برگه ترخیص فن‌های کامپیوتر مبلغی به‌نام حق گمرکی درج می‌شود که شما بعداز پرداخت آن خواهید توانست فن‌ها را تحویل گرفته و برای ارسال به ایران آماده کنید.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

وارد کننده فن کامپیوتر

برای واردات فن کامپیوتر از چین به ایران لازم است که شما یا کسی که از جانب شما دارای وکالت قانونی است در کشور چین حضور داشته باشد و کارهای خرید، ترخیص و ارسال این وسایل را از کشور چین به ایران انجام دهد. این شخص را درادبیات بازرگانی فورواردر می‌نامند. فورواردرها با برعهده‌گیری کارهای واردات فن کامپیوتر از چین به ایران می‌توانند به‌جای شما انجام این مراحل را برعهده گرفته و دیگر نیازی نباشد شما به چین روید تا کارهای واردات فن کامپیوتر را انجام دهید. اینکه چطور می‌توانید به بهترین فورواردرها در چین دسترسی پیدا کنید را درپایان مقاله کامل بررسی می‌کنیم.

وارد کننده فن کامپیوتر
وارد کننده فن کامپیوتر

حمل و نقل فن کامپیوتر

اخرین مرحله برای واردات فن کامپیوتر از چین به ایران تحویل گرفتن این وسایل و ارسال آنها به ایران است. برای انجام اینکار بهترین روش استفاده از شرکت‌های حمل‌ونقل کالا از کشوری به کشور دیگر با وسایل باری است که کارگو نامیده می‌شوند. کارگوها ازنظر امنیت و هزینه ارسال بسیار مناسب بوده و تقریبا همه بازرگانان سراسر دنیا برای ارسال کالاهای خریداری شده خود از این روش استفاده می‌کنند.

اما برای واردات فن کامپیوتر از چین به ایران بطور کلی ۳ نوع کارگو وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. این ۳ کارگو عبارتنداز کارگو هوایی، کارگو دریایی و کارگو زمینی. کارگو هوایی برای ارسال کالاها با هواپیما و درزمان بسیار کوتاه مورداستفاده قرار می‌گیرد. کارگو زمینی نیز برای ارسال کالاهایی که خطر اشتعال بالایی دارند و باید باقطار جابجا شوند مورداستفاده قرار می‌گیرد. اما کارگو دریایی طیف وسیعی از ارسال‌ها و بیشتر وسایل عمده را شامل شده و وسیله مورداستفاده درآن کشتی باری است.

سود واردات فن کامپیوتر

دو نکته‌ای که درمرحله اول واردات فن کامپیوتر از چین به ایران توضیح دادیم منجربه ماکزیمم شدن سود این واردات می‌شوند. آن دو نکته یکی خرید از شرکت‌های معتبر فروشنده فن کامپیوتر چینی است و دیگری خریداری این وسایل به صورت عمده.

خرید از شرکت معتیر باعث می‌شود که بتوانید بعدا که فن‌های کامپیوتر را وارد کشور کردید آنها را با قیمتی مناسب به‌فروش برسانید. خرید عمده فن‌های کامپیوتر نیز به شما کمک می‌کند بتوانید آنها را باقیمتی بسیار پایین خریداری کنید. مشاهده می‌شود که سود واردات فن‌های کامپیوتر که همین تفاوت دو قیمت گفته شده است درصورت رعایت این نکات ماکزیمم می‌گردد.

واردات فن کامپیوتر از چین با شرکت علی والا

اما ازکجا می‌توانید فورواردرهایی باتجربه و خبره برای انجام کارهای واردات فن کامپیوتر از چین پیدا کنید؟ جایی که دنبال آن می‌گردید را ما به شما معرفی خواهیم کرد: شرکت علی والا. این شرکت دارای فورواردرهایی بسیار با تجربه درزمینه واردات انواع کالا و البته فن کامپیوتر از چین به ایران است.

این شرکت می‌تواند مراحل واردات فن کامپیوتر یعنی خرید این وسایل از چین، ترخیص آنها از گمرک این کشور و ارسال آنها از چین به ایران را برای شما به‌سادگی انجام دهد. این مراحل توسط شرکت علی والا با کمترین هزینه و البته به ساده‌ترین روش قابل انجام است. تنها کافی است با این شرکت تماس گرفته و شرایط خود را برای آنها شرح دهید تا مشخص کنند چطور باید مراحل را انجام داد.

حرف آخر

دلیل واردات فن کامپیوتر از چین این است که این قطعات از طریق جریان هوا در داخل کیس کامپیوتر، به خنک کردن اجزای داخلی کامپیوتر کمک می‌کنند. در واقع، کامپیوترها به علت عملکرد شدید و گرمای تولید شده در اجزای داخلی، نیاز به خنک کردن دارند تا جلوی آسیب رسیدن به قطعات را بگیرند.

با استفاده از فن کامپیوتر، هوای سردتر از محیط بیرون به داخل کیس کامپیوتر جذب و هوای گرم داخلی به بیرون خارج می‌شود که این کار کمک می‌کند تا دمای کامپیوتر کاهش پیدا کند و از آسیب دیدن قطعات جلوگیری شود. پس کاربردهای بسیار مهم فن‌های کامپیوتر دلیل تقاضا برای واردات آنها از چین بوده و همین باعث شده که وارداتی بسیار سودآور باشند.

سوالات متداول درباره واردات فن کامپیوتر

برای ماکزیمم شدن سود واردات فن کامپیوتر از چین به ایران چکار باید کرد؟

برای اینکه سود این واردات ماکزیمم گردد باید فن‌های کامپیوتر را از شرکتی معتبر بصورت عمده خریداری کرد.

متداول‌ترین نوع کارگو برای ارسال فن‌های کامپبوتر از چین به ایران کدام است؟

کارگو دریایی متداول‌ترین روش برای ارسال این وسایل از چین به ایران است.

برای تکمیل مرحله خرید فن‌های کامپیوتر از چین باید چکار کرد؟

برای اینکه مرحله خرید واردات فن کامپیوتر از چین تکمیل گردد، باید یک درخواست رسمی خرید که پروفرما نامیده می‌شود برای شرکت فروشنده چینی ارسال کرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

96 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.