واردات قطعات موبایل از چین

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

شاید اگر بگوییم پرمتقاصی‌ترین واردات از کشور چین به ایران، واردات قطعات موبایل از چین است اغراق نکرده‌ایم. کدام از ما هست که موبایل نداشته باشد؟ امروزه دیگر کسی نیست که گوشی هوشمند نداشته باشد. موبایل‌هایی که قطعاتی دارند که اگر خرب شود نیاز به تعویض بوده و قطعاتی دیگر که هنگام خرید هر موبایل جدید هم باید خریداری شوند. پس تقاضا برای این محصولات بسیار زیاد است. اگر شما هم قصد دارید که این قطعات را وارد کشور کنید و از سود آن بهره ببرید، جای درستی آمده‌اید.

واردات قطعات موبایل

برای واردات قطعات موبایل از چین لازم است که درابتدا مراحل این عملیات را بشناسید. این مراحل بطور کلی عبارتنداز خرید قطعات موبایل از چین، ترخیص قطعات خریداری شده از گمرک این کشور و در نهایت ارسال آنها از چین به ایران. هرکدام از این مراحل نیز دارای یک سری نکات و زیرمراحل هستند که باید آنها را بشناسید تا بتوانید یک واردات پرسود داشته باشید. درادامه این مقاله به بررسی این مراحل و نکات مربوط به هر کدام می‌پردازیم تا بتوانید واردات پرسودی داشته باشید. اول از همه هم مرحله خرید این قطعات را توضیح خواهیم داد.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات قطعات موبایل:

  • قطعات موبایل کدام است
  • واردات قطعات موبایل
  • خرید قطعات موبایل
  • خرید عمده قطعات موبایل
  • خرید قطعات موبایل از چین
  • ترخیص قطعات موبایل
  • حمل و نقل قطعات موبایل
  • سود واردات قطعات موبایل
  • واردات قطعات موبایل از چین با شرکت علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

قطعات موبایل کدام است

قطعات موبایل چه قطعاتی است که برای تهیه آنها نیاز به واردات قطعات موبایل از چین داریم؟ قطعات اصلی موبایل عبارت است از آی سی، برد، بلندگو، اسپیکر، دوربین، سوکت و جای رم که البته از هر گوشی تا گوشی دیگر کم و کیف این قطعات تغییر می‌کند.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

قطعات موبایل کدام است
قطعات موبایل کدام است

این قطعات اگر نباشند گوشی شما دارای نقص است و به‌درستی کار نمی‌کند. علاوه بر این قطعات، قطعات خارجی دیگری مثل شارژ و رم هم هستند که واردات آنها درست به اندازه قطعات اصلی موبایل اهمیت و سود دارد. به همین خاطر در ادامه ابتدا کلیتی از مراحل واردات این قطعات را توضیح می‌دهیم و سپس به مراحل ان و درنهایت سود واردات آنها می‌پردازیم.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

واردات قطعات موبایل

واردات قطعات موبایل از چین شامل ۳ مرحله اساسی است که عبارتنداز خرید، ترخیص و ارسال این محصولات از کشور چین به ایران. این مراحل را می‌توانید در هر مقاله‌ای پیدا کنید  و راجع‌به‌آن بخوانید اما ریزنکات انجام آن چیزی نیست که هرجایی بتوان پیدا کرد.

به‌همین‌خاطر درادامه ریزنکات هرکدام از این مراحل را بررسی می‌کنیم. درابتدا هم با مهم‌ترین مرحله این عملیات یعنی خرید قطعات موبایل شروع می‌کنیم و ۳ نکته مهم آن را بررسی می‌کنیم تا وارداتی بی‌نقص انجام دهید. وارداتی که سود بسیار زیادی برای شما به‌همراه دارد اگر نکات را به‌درستی رعایت کنید.

برای حمل کالا از چین به ایران کلیک کنید.

خرید قطعات موبایل

اولین مرحله واردات قطعات موبایل از چین عبارت است از خرید این قطعات از کشور چین. برای خرید قطعات موبایل از کشور چین باید چکار کرد؟ نکته اول برای انجام این عملیات این است که درابتدا یک شرکت فروشنده قطعات موبایل بسیار استاندارد در چین پیدا کنید.

برای استفاده از خدمات کارگو از چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

برای یافتن شرکت چینی معتبر برای خرید این قطعات باید درابتدا یک تحقیق اینترنتی بسیار گسترده در اینترنت انجام دهید و سپس براساس این تحقیقات یک لیست چندتایی از این محصولات تشکیل دهید. این لیست می‌تواند براساس فاکتورهایی مثل اعتبار برند، کیفیت محصولات و تعداد فروش قطعات موبایل تهیه شود.

بعداز اینکه توانستید این لیست را تشکیل دهید، نوبت به انتخاب بهترین شرکت ازمیان این لیست می‌رسد. بهترین استراتژی برای انتخاب بهترین شرکت برای واردات قطعات موبایل از چین این است که ازآنها نمونه کار بخواهید. اینکار باعث می‌شود بتوانید براساس کیفیت نمونه‌های دریافتی بهترین شرکت سازنده قطعات را پیدا کرده و از آنها کالاهای درخواستی را خریداری کنید. قبل ازاینکه مراحل نهایی خرید این قطعات را انجام دهیدف لازم است نوع خرید را هم مشخص کنید.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید قطعات موبایل
خرید قطعات موبایل

خرید عمده قطعات موبایل

خرید عمده قطعات موبایل از چین بهترین نوع خرید این وسایل از کشور چین است. درخرید عمده شما می‌توانید تعداد زیادی ازاین قطعات را به صورت یکجا از کشور چین خریداری کرده و البته با هزینه‌ای بسیار پایین این کار را کنید.

ازسویی بعد ازاینکه توانستید این قطعات را بصورت عمده از چین خریداری کنید، می‌توانید آنها را در بازار ایران به قیمتی مناسب در بازار ایران به‌فروش برسانید که البته همین باعث سود واردات این قطعات از چین خواهد بود. این موضوع را در قسمت سود واردات قطعات موبایل درانتهای مقاله بیشتر توضیح خواهیم داد.

برای آشنایی با پرسودترین کالاها برای واردات کلیک کنید.

خرید قطعات موبایل از چین

بعداز اینکه نوع خرید و البته شرکت فروشنده قطعات موبایل مشخص شد، لازم است که قسمت اداری کار خرید  و واردات قطعات موبایل از چین را انجام دهید. این مرحله با ارسال یک نامه درخواست رسمی به شرکت فروشنده انجام دهید.

این نامه پروفرما نام داشته و درآن باید قیمت قطعات موبایل، تعداد آنها و البته نحوه خریدشان از کشور چین مشخص گردد. شرکت چینی بعداز دریافت پروفرما اقدام به تهیه قطعات موبایل کرده و اگر مشکلی نداشتند آنها را به گمرک کشور چین تحویل می‌دهد تا برای ارسال قانونی به ایران آماده گردند.

ترخیص قطعات موبایل

بعداز اینکه قطعات موبایل خریداری شده به گمرک چین تحویل داده شد، نوبت به ترخیص این کالاها از گمرک چین می‌رسد که مرحله دوم واردات قطعات موبایل از چین است. این مرحله با تحویل یک‌سری مدارم به اداره گمرک کشور چین قابل انجام است.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

این مدارک عبارتنداز بارنامه، پروفرما و البته کارت بازرگانی. گمرک کشور چین بعداز دریافت این مدارک اقدام به بررسی قطعات موبایل تحویل داده شده به گمرک کرده و اگر مشکلی قانونی نداشتند آنها را برای ارسال به ایران ترخیص می‌کند. اینکار با صدور برگه ترخیص برای کالاهای شما بصورت قانونی انجام می‌شود و شما بعداز دریافت این برگه می‌توانید کالاها را تحویل گرفته و به ایران ارسال کنید.

حمل و نقل قطعات موبایل

آخرین مرحله واردات قطعات موبایل از چین عبارت است از ارسال این قطعات از چین به ایران. برای ارسال قطعات موبایل بصورت عمده خریداری شده سه راه وجود دارد. راه اول این است که آنها را با قطار باری و ازراه کارگو زمینی به ایران ارسال کنید. این روش امروزه تنها برای ارسال کالاهایی که ریسک اشتعال بالایی دارند مثل محصولات شیمیایی صنعتی و گوگرد به‌کار می‌رود. البته هزینه انجام آن بسیار زیاد است و اصلا برای ارسال کالاهای بصورت عمده توصیه نمی‌شود.

راه دوم ارسال این قطعات با استفاده از کارگو دریایی است که درآن از یک کشتی باری برای اینکار استفاده می‌شود. امنیت بالا و البته هزینه بسیار پایین ارسال قطعات موبایل با این روش باعث شده که متداول‌ترین روش برای ارسال این قطعات از چین به ایران باشند.

به همین دلیل گزینه اول بازرگانان و تجار ایرانی است. راه سوم نیز ارسال این قطعات با استفاده از کارگو هوایی است که درآن از هواپیمای باری برای انجام اینکار استفاده می‌شود. این روش نیز مانند کارگو زمینی چندان رواج ندارد وبرای حالات خاص بکار می‌رود. پس برای قطعات موبایل، استفاده از کارگو دریایی پیشنهاد می‌شود.

سود واردات قطعات موبایل

سود واردات قطعات موبایل از چین وابسته به چه عواملی است؟ اولین نکته که به سود این واردات کمک می‌کند، تقاضای بسیار زیادی است که برای خرید این قطعات در ایران وجود دارد. نکته بعدی هم این است که خرید عمده این قطعات باعث می‌شود بتوانید آنها را از کشور چین با قیمتی بسیار کم از چین خریداری کرده و در بازار با قیمتی بالاتر به فروش برسانید. همین اختلاف قیمت میان هزینه خرید قطعات از چین و قیمت فروش آنها در بازار ایران است که سود این واردات را تشکیل می‌دهد و باعث شده بسیار از بازرگانان و تجار ایران به سمت واردات این کالاها میل پیدا کنند.

سود واردات قطعات موبایل
سود واردات قطعات موبایل

واردات قطعات موبایل از چین با شرکت علی والا

اما برای اینکه بتوانیم بصورت عملی واردات قطعات موبایل از چین را انجام دهیم باید چکار کنیم؟ بهترین راه برای اینکه بتوانید این عملیات را بصورت عملی انجام دهید، این است که مراحل انجام آن را به یک شرکت بازرگانی واسطه بسپارید.

شرکت‌های بازرگانی قادرند که کارهای خرید، ترخیص و ارسال کالاها از چین به ایران را با ارزان‌ترین راه و کمترین دردسر ممکن انجام دهند. یکی از بهترین شرکت‌ها برای انجام این کار نیز شرکت علی والا است که تجربه بسیار زیادی در امر واردات کالاهای مختلف از چین را دارد.

حرف آخر

قطعات موبایل یکی از پرفروش‌ترین و البته پرمتقاضی‌ترین کالاهایی است که به ایران وارد می‌شود. این واردات البته ازطریق واردات قطعات موبایل از چین انجام می‌شود که انجام آن نیازمند شناخت مراحلی است. این مراحل هم همانطور که در طول مقاله توضیح دادیم عبارتند از خرید قطعات موبایل، ترخیص قطعات موبایل از گمرک چین و ارسال آنها از کشور چین به ایران. مهم‌ترین نکته در انجام این واردات درست انجام دادن مراحل و نکات هر کدام از آن است.

سوالات متداول درباره واردات قطعات موبایل

  • برای واردات قطعات موبایل از چین چه کارگویی پیشنهاد می‌کنید؟

بهترین و ارزان‌ترین کارگو برای ارسال قطعات موبایل از چین به ایران، کارگو دریایی است.

  • مراحل واردات قطعات موبایل از چین کدام است؟

این مراحل عبارت است از خرید قطعات، ترخیص آنها از گمرک چین و ارسال از چین به ایران.

  • مدارک لازم برای ترخیص قطعات موبایل از چین کدام است؟

این مدارک عبارت است از بارنامه، پروفرما و البته کارت بازرگانی.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

199 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.