واردات قهوه ساز از چین و دبی با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

قهوه ساز یکی از دستگاه‌هایی است که می‌تواند اول صبح حال ما را حسابی خوب کند، چراکه قهوه یک نوشیدنی انرژی بخش و خوشبو است که جدیدا استفاده از آن درمیان مردم ایران نیز به اندازه کافی جا افتاده و انواع اسپرسو و قهوه تلخ در کافه‌ها سرو می‌شود. این دستگاه‌ها ازطریق واردات قهوه ساز از چین و دبی وارد کشور شده و دراختیار مردم و کافه‌ها قرار می‌گیرد. دراین مقاله قصد داریم توضیح دهیم که چگونه می‌توان دستگاه قهوه ساز را از چین خریداری کرده و به ایران وارد کرد. این عملیات البته زمانی کاملا درست انجام می‌شود که بدانیم قهوه‌ساز چیست، انواع آن کدام است و چگونه باید از آن استفاده کرد.

واردات قهوه ساز

واردات قهوه ساز از چین و دبی از ۳ مرحله اساسی تشکیل شده است. مرحله اول این عملیات همان خرید قهوه ساز‌ها از چین است. مرحله دوم این عملیات ترخیص دستگاه‌های قهوه ساز از گمرک چین بوده و مرحله سوم آن ارسال دستگاه‌ها از چین به ایران. هرکدام از این مراحل البته نکاتی دارند که باید به‌طورکامل آنها را بدانید. این نکات اگر رعایت شوند آنگاه وارداتی پرسود خواهید داشت وگرنه واردات شما سودی برایتان ندارد. تاپایان مقاله با ما همراه باشید تا در قدم اول دستگاه قوه ساز و انواع آن را بررسی کنیم و سپس به‌سراغ نکات مراحل واردات آنها برویم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات قهوه ساز از چین:

  • قهوه ساز چیست و چکار می کند؟
  • کاربردهای قهوه ساز کدام است
  • خرید قهوه ساز
  • خرید عمده قهوه ساز از چین و دبی
  • خرید قهوه ساز از چین
  • خرید قهوه ساز از دبی
  • ترخیص قهوه ساز
  • وارد کننده قهوه ساز
  • حمل و نقل قهوه ساز از چین و دبی
  • سود واردات قهوه ساز چقدر است
  • واردات قهوه ساز از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

قهوه ساز چیست و چکار می کند؟

همه کسانی که قهوه دوست دارند چه بصورت مستقیم چه غیرمستقیم از دستگاه قهوه ساز استفاده کرده‌اند. شاید بخش وسیعی از این افراد به‌خوبی قهوه ساز و انواع آن را نشناسند و البته لزومی هم ندارد که همه جزئیات را درباره قهوه سازها بدانند.

برای خرید کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

شما که قصد واردات قهوه ساز از چین و دبی دارید لازم است که بدانید اولا قهوه ساز چیست و درثانی انواع آن کدام است. به‌همین‌خاطر درادامه مقاله ابتدا قهوه ساز و انواع آن را کاملا بررسی می‌کنیم تا بدانید که چه نوع قهوه سازهایی از چین خریداری کنید و وارداتی پرسود و باکیفیت برای خود فراهم کنید.

قهوه ساز یک دستگاه برقی است که با استفاده از آب جوش و دانه‌های قهوه، نوشیدنی خوش‌طعم و انرژی‌زا به نام قهوه را تولید می‌کند. قهوه سازها در ابعاد، طراحی، قابلیت‌ها و قیمت‌های مختلفی در بازار موجود هستند. برخی از انواع رایج قهوه ساز عبارتند از:

  • قهوه ساز چیست و چکار می کند؟
    قهوه ساز چیست و چکار می کند؟

    اسپرسو ساز: این نوع قهوه ساز با فشار بالای آب جوش، قهوه غلیظ و کرم‌دار به نام اسپرسو را تولید می‌کند. اسپرسو معمولا با حجم کم و در فنجان‌های کوچک سرو می‌شود و می‌تواند پایه برای تهیه نوشیدنی‌های دیگر مثل لاته، کاپوچینو، موکا و آمریکانو باشد. اسپرسو ساز‌ها دارای قسمت‌های مختلفی هستند که شامل مخزن آب، پمپ، فیلتر، دستگیره، دکمه‌های کنترل، نازل بخار و مخزن شیر هستند. اسپرسو ساز‌ها به دستگاه‌های خانگی و حرفه‌ای تقسیم می‌شوند که تفاوت در قدرت، ظرفیت، کیفیت و قیمت دارند.

  • قهوه ساز فیلتر: این نوع قهوه ساز با ریختن آب جوش روی دانه‌های قهوه که در یک فیلتر چرکین یا کاغذی قرار دارند، قطرات قهوه را جمع آوری می‌کند. قطرات قهوه به یک پارچ گیر گذشته و در یک جام گرم نگدارده می‌شود. قطرات قطعات رسید به پارچ گیر گذشت و در ۱ جام گرم نگدارده می شود. قطعات رسید به پارچ گیر گذشت و در ۱ جام گرم نگدارده می شود. قطعات رسید به پارچ گیر گذشت و در ۱ جام گرم نگدارده می شود. قطعات رسید به پارچ گیر گذشت و در ۱ جام گرم نگدارده می شود. قطعات رسید به پارچ گیر گذشت و در ۱ جام گرم نگدارد.
  • قهوه ساز موکا: این نوع قهوه ساز یک دستگاه فلزی است که از سه بخش تشکیل شده است. بخش پایینی مخزن آب، بخش میانی فیلتر قهوه و بخش بالایی جام قهوه است. این دستگاه روی گاز یا صفحه الکتریکی گرم می‌شود و با جوشیدن آب، بخار آب از فیلتر قهوه عبور کرده و در جام قهوه جمع می‌شود. قهوه تولید شده توسط این دستگاه معمولا غلیظ و کرم‌دار است و به نام موکا شناخته می‌شود.
  • قهوه ساز فرانسوی: این نوع قهوه ساز یک لوله شیشه‌ای است که در آن دانه‌های قهوه ریز خرد شده و آب جوش ریخته می‌شود. پس از چند دقیقه، یک پرس فلزی که دارای یک فیلتر در پایین آن است، به آرامی به سمت پایین فشار داده می‌شود تا دانه‌های قهوه را از مایع جدا کند. قهوه تولید شده توسط این دستگاه معمولا خنک و تلخ است و به نام فرانسوی شناخته می‌شود..
  • قهوه ساز کپسولی: این نوع قهوه ساز با استفاده از کپسول‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ های پلاستیکی که حاوی دانه های قهوه خرد شده و مخلوط با هوا هستند، قهوه را تولید می کند. این دستگاه با فشار بالای آب جوش، کپسول را سوراخ کرده و قهوه را از آن عبور می دهد. قهوه تولید شده توسط این دستگاه معمولا خوش طعم و کرم دار است و به راحتی قابل تهیه است. این دستگاه همچنین می تواند نوشیدنی های دیگر مثل شکلات گرم، چای و لاته را نیز تولید کند.
  • قهوه ساز ترک: این نوع قهوه ساز یک دستگاه فلزی است که شکل آن شبیه به یک قوری است. در این دستگاه، دانه های قهوه خرد شده و آب با نسبت مناسب مخلوط می شود و روی حرارت گذاشته می شود. وقتی قطرات قهوه شروع به جوشیدن کردند، دستگاه را از روی حرارت بردارید و بعد دوباره بگذارید تا جوش بخورد. این عمل را سه بار تکرار کنید و سپس قطرات قهوه را در فنجان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کوچک بریزید. قهوه تولید شده توسط این دستگاه معمولا تلخ و غلیظ است و به نام ترک شناخته می شود.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

مواردی که نام بردیم تمام انواع قهوه سازی که در بازار وجود دارد نیستاما مشهورترین آنها است که برای واردات قهوه ساز از چین و دبی باید آنها را به‌خوبی بشناسید. درادامه کاربردهای قهوه ساز را نیز توضیح خواهیم داد.

کاربردهای قهوه ساز کدام است

کاربرد اصلی قهوه‌ساز را که همه می‌دانیم: درست کردن قهوه. با اینحال شما که قصد واردات قهوه ساز از چین و دبی را دارید، باید نکته دیگری درمورد کاربردهای قهوه ساز بدانید و آن هم موارد استفاده وسیعی است که این دستگاه در انواع رستوران و کافی شاپ‌ها دارد. این کاربردهای وسیع هستند که نشان می‌دهد شما با واردات دستگاه قهوه ساز چه‌مقدار سود کسب خواهید کرد.

  • قهوه‌ساز در صنایع: قهوه ساز یک دستگاه است که برای تولید قهوه با طعم و عطر مخصوص استفاده می‌شود. قهوه ساز در صنایع مختلفی مانند صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، شیرینی پزی، شکلات سازی، بستنی سازی و غیره کاربرد دارد.

برخی از این صنایع از قهوه ساز برای تولید محصولات بر پایه قهوه مانند قهوه خوراکی، قهوه دارچینی، قهوه لاته، قهوه کاپوچینو، قهوه موکا، قهوه اسپرسو و غیره استفاده می‌کنند.

  • – قهوه ساز در رستوران ها: قهوه یک نوشیدنی است که برای رفع تشنگی و لذت بردن از طعم و عطر خاص خود استفاده می‌شود. قهوه ساز در رستوران‌ها یک نقش مهم در جذب و رضایت مشتریان دارد. بسیاری از رستوران‌ها از قهوه ساز به عنوان یک نوشیدنی پذیرایی یا چای پس از غذا استفاده می‌کنند.

برخی از رستوران‌ها هم از قهوه ساز به عنوان یک نوشیدنی اصلی یا فرعی منو استفاده می‌کنند. برای مثال، رستوران‌های ایرانی معمولا قطعات ق را به عنوان چای پس از غذا سرو می‌کنند. رستوران‌های ترکی و عربی معمولا قهوه را به عنوان یک نوشیدنی اصلی منو سرو می‌کنند. رستوران‌های اروپایی و آمریکایی نیز قهوه را به عنوان یک نوشیدنی فرعی منو سرو می‌کنند.

  • – قهوه ساز در کافی شاپ‌ها: قهوه یک نوشیدنی است که برای لذت بردن از طعم و عطر خود و گپ و گفت با دوستان استفاده می‌شود. قهوه ساز در کافی شاپ‌ها یک نقش اساسی در جذب و حفظ مشتریان دارد. بسیاری از کافی شاپ‌ها از قهوه ساز به عنوان یک نوشیدنی اصلی یا فرعی منو استفاده می‌کنند.

برخی از کافی شاپ‌ها هم از قهوه به‌عنوان یک نوشیدنی پذیرایی یا تخفیف استفاده می‌کنند. برای مثال، کافی شاپ‌های مدرن معمولا قهوه را به عنوان یک نوشیدنی اصلی منو سرو می‌کنند. کافی شاپ‌های سنتی معمولا قهوه را به عنوان یک نوشیدنی فرعی منو سرو می‌کنند. کافی شاپ‌های عمومی معمولا قهوه را به عنوان یک نوشیدنی پذیرایی یا تخفیف سرو می‌کنند.

برای حمل کالا از چین به ایران کلیک کنید.

و با این اطلاعاتی که درباره قهوه سازها و کاربردهای آنها داریم، اینک می‌توانیم به بررسی نکاتی که هرمرحله از واردات قهوه ساز از چین و دبی دارد رفته و بدانیم که این واردات پرسود چگونه باید انجام شود.

خرید قهوه ساز

اولین نکته‌ای که باید درمورد واردات قهوه ساز از چین و دبی بداید این استکه چگونه باید این دستگاه‌ها را از شرکت‌های چینی خریداری کرد. برای خرید دستگاه قهوه ساز از چین لازم است که درمرحله اول شما یک تحقیق اینترنتی درمورد اینکه کدام شرکت‌های قهوه ساز در چین وجود دارند انجام دهید و سپس براساس یک‌سری فاکتور مثل تعداد فروش در سال، قیمت فروش و البته اعتبار برند اقدام به انتخاب یک شرکت سازنده قهوه ساز کنید. این شرکت البته باید با این هدف انتخاب شود که دستگاه‌های قهوه ساز باکیفیتی در اختیار شما قرار داده و باعث شود وارداتی پرسود داشته باشید.

خرید قهوه ساز
خرید قهوه ساز

خرید عمده قهوه ساز از چین و دبی

نکته بعدی در خرید دستگاه‌های قهوه ساز از چین و واردات قهوه ساز از چین و دبی که باید مدنظر داشته باشید این است که حتما این دستگاه‌ها را بصورت عمده از چین خریداری کنید. خرید عمده باعث می‌شود بتوانید تعداد زیادی از دستگاه‌های قهوه ساز از چین را با قیمتی اندک از چین خریداری کرده و سپس با قیمتی بالاتر در ایران به‌فروش برسانید. اگر شرکتی که انتخاب کرده‌اید امکان خرید عمده نداشته باشد باید فورا آن را تغییر دهید چراکه خرید عمده باعث می‌شود بتوانید وارداتی پرسود داشته باشید. پس نکته بعدی که باید آن را به‌خوبی مدنظر داشته باشید این است که آیا شرکتی که برای خرید دستگاه‌های قهوه ساز از چین انتخاب کرده‌اید امکان خرید عمده را دراختار شما می‌گذارد یا خیر.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

خرید قهوه ساز از چین

با فراهم شدن این شرایط، دیگر می‌توانید برای اجرای مرحله اول واردات قهوه ساز از چین و دبی اقدام کنید. اقدام عملی برای خرید دستگاه‌های قهوه ساز از چین اینگونه است که شما درابتدا یک درخواست خرید که پیش‌فاکتور یا پروفرما نام دارد تهیه کرده و درآن مشخص می‌کنید که اولا چه تعداد دستگاه قهوه ساز نیاز دارید و با چه قیمتی، سپس آن را برای شرکت فروشنده ارسال می‌کنید.

ارسال پروفرما برای شرکت فروشنده دستگاه قهوه ساز در چین به‌معنای ثبت درخواست خرید این دستگاه‌ها است. بعداز ثبت درخواست خرید دستگاه‌های قهوه ساز باید چیزی حدود ۱ هفته تا ۱ ماه صبر کنید تا پاسخ درخواست خری شما داده شود. اگر با خرید شما موافقت شود آنگاه شرکت فروشنده چینی اقدام به تهیه این دستگاه‌ها کرده و به‌منظور ارسال قانونی به ایران آنها را تحویل گمرک چین خواهد داد.

ترخیص قهوه ساز

بعداز اینکه مرحله اول واردات قهوه ساز از چین و دبی تکمیل شد، شرکت فروشنده دستگاه‌ها را برای ارسال قانونی به ایران تحویل اداره گمرک چین خواهد داد تا برای ارسال به ایران آماده گردند. دراین مرحله از واردات دستگاه قهوه ساز شما باید برای ترخیص این دستگاه‌ها از گمرک چین اقدام کنید.

برای ترخیص از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

برای اینکه بتوانید دستگاه‌های قهوه‌ساز را از گمرک چین ترخیص کنید لازم است که حتما مدارکی مثل کارت بازرگانی، پروفرمای خرید دستگاه‌ها و بارنامه آنها را به اداره گمرک چین تحویل داده و سپس با تکمیل فرم درخواست ترخیص این دستگاه‌ها منتظر بمانید تا بازرسان اداره گمرک دستگاه‌های شما را بررسی کرده و اگر مشکلی نبود برگه ترخیص آنها را صادر کنند.

ترخیص قهوه ساز
ترخیص قهوه ساز

وارد کننده قهوه ساز

انجام مراحل واردات قهوه ساز از چین و دبی را باید به متخصصانی که دراین زمینه دارای تجربه و دانش بالایی هستند سپرد. این متخصصان دراختیار شرکت‌های بازرگانی واسطه‌ای که دراین زمینه مشغول فعالیت هستند است.

به‌همین‌خاطر شما باید برای انجام مراحل واردات دستگاه قهوه ساز مثل خرید این دستگاه‌ها از چین، ترخیص آنها از گمرک این کشور و ارسال آنها به ایران باید حتما با شرکت‌های بازرگانی واسطه‌ای که یکی از بهترین آنها را درادامه بررسی می‌کنیم قرارداد واردات بسته و کارهای واردات خود را به متخصصان آنها بسپارید.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات کلیک کنید.

حمل و نقل قهوه ساز از چین

درآخرین مرحله از واردات قهوه ساز از چین و دبی نوبت به ارسال این دستگاه‌ها به ایران می‌رسد. برای ارسال دستگاه‌های قهوه ساز از چین به ایران، شما باید از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی که در این زمینه فعالیت دارند و نامشان کارگو است استفاده کنید.

این شرکت‌ها از ۳ راه زمینی، دریایی و هوایی کالاهای بازرگانان را از کشوری به کشور دیگر ارسال می‌کنند. شما نیز باید بعداز انتخاب شرکت کارگوی موردنظر خود، درمورد اینکه دستگاه‌های قهوه ساز چگونه از چین به ایران باید فرستاده شوند تصمیم بگیرید. عموم بازرگانان روش ارسال ازطریق کشتی باری را انتخاب می‌کنند.

برای خرید از سایت علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

حمل و نقل قهوه ساز از چین
حمل و نقل قهوه ساز از چین

سود واردات قهوه ساز چقدر است

خرید ارزان دستگاه‌های قهوه ساز از چین و فروش گران آنها در بازار ایران، سود واردات قهوه ساز از چین و دبی به ایران را تعیین می‌کند. پس شما برای اینکه بتوانید از واردات دستگاه‌های قهوه‌ ساز سودی مناسب کسب کنید باید حتما آنها را در چین با قیمتی پایین خریداری کرده و سپس در بازار ایران با قیمتی بالاتر به‌فروش برسانید.

این اختلاف قیمت مقدار سود واردات این دستگاه‌ها را از چین مشخص می‌کند. احتمالا اکنون که به اینجای مقاله رسیدیم ضرورت رعایت آن دو نکته‌ای که درابتدای مقاله توضیح داده شد را حس کرده‌اید: خرید عمده دستگاه‌های قهوه ساز باکیفیت.

واردات قهوه ساز از چین با شرکت بازرگانی علی والا

شرکت بازرگانی علی والا است که می‌تواند کارهای واردات قهوه ساز از چین و دبی را برای شما به‌سادگی انجام دهد. این شرکت با داشتن متخصصانی باتجربه که البته فورواردر نامیده می‌شوند می‌تواند کارهای واردات شما را از خرید گرفته تا ارسال به ایران، در کمترین زمان ممکن و با اندک هزینه انجام دهد.

تنها کافی است که کارهای واردات خود را مثل خرید، ترخیص و ارسال دستگاه‌های قهوه ساز از چین به ایران به شرکت بازرگانی علی والا بسپارید. این شرکت می‌تواند بدون اینکه نیاز باشد شما به چین بروید، کارهای واردات را برای شما انجام داده و دستگاه‌های قهوه ساز را در ایران به شما تحویل دهد.

حرف آخر

قهوه ساز یک دستگاه برقی است که با استفاده از آب جوش و دانه‌های قهوه، نوشیدنی خوش‌طعم و انرژی‌زا به نام قهوه را تولید می‌کند. قهوه سازها در ابعاد، طراحی، قابلیت‌ها و قیمت‌های مختلفی در بازار موجود هستند.

انواع و اقسام دستگاه قهوه ساز که می‌توانند بهترین انواع قهوه ساز را برای ما تهیه کنند، باعث شده که واردات قهوه ساز از چین و دبی وارداتی سودآور بوده و بسیاری از بازرگانان به آن مشغول باشند. دراین مقاله سعی کردیم که این عملیات را به‌طورکامل توضیح دهیم و نشان دهیم که چگونه می‌توانید مراحل آن را به‌سادگی انجام دهید.

سوالات متداول درباره واردات قهوه ساز

  • برای واردات قهوه ساز از چین و دبی به ایران چه مراحلی باید پشت‌سر گذاشته شود؟

این مراحل عبارتنداز خرید دستگاه قهوه ساز از چین، ترخیص آنها از گمرک و ارسالشان به ایران.

  • بهترین روش ارسال قهوه ساز از چین به ایران کدام است؟

بهترین روش استفاده از کارگو دریایی است.

  • مدارک لازم برای ترخیص قهوه سازها از گمرک چین کدام اند؟

این مدارک عبارتنداز کارت بازرگانی، پروفرمای خرید دستگاه‌های قهوه ساز از چین و بارنامه آنها. با تهیه این مدارک و تکمیل فرم درخواست دستگاه‌های قهوه ساز کارهای ترخیص آنها انجام می‌شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

227 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.