واردات لباس از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

لباس‌های موجود در بازار را بازرسی کرده‌اید؟ حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد انواع لباس مردانه، زنانه و بچگانه موجود در بازار از چین وارد شده‌اند. کشور چین در چند سال اخیر توانسته با راه‌اندازی تولیدی‌های بسیار بزرگ لباس، نیاز پوشاک بسیاری از مردم جهان را تامین کند. اما به نظر شما تمام این مغازه‌های فروش لباس چگونه اجناس چینی خود را تامین می‌کنند؟ خلاصه بگوییم که واردات لباس از چین یک تجارت پرسود و کم ریسک می‌باشد.

واردات لباس از چین

یعنی واردات لباس از چین چگونه انجام می‌شود؟ آیا همه فروشندگان خودشان به چین سفر کرده و لباس‌های مغازه‌شان را وارد می‌کنند؟ و اینکه چطور این کار انجام می‌شود؟ قرار است در ادامه به تمام این سوالات جواب دهیم و مساله واردات لباس از چین را به طور کامل مشخص کنیم. اگر شما هم فروشنده لباس هستید یا دوست دارید برای مغازه خود اجناس چینی وارد کنید حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات لباس از چین با علی والا:

  • چه نوع لباسی را از چین وارد کنیم
  • راه های یافتن تولید کنندگان لباس چینی
  • مراحل واردات لباس از چین
  • واردات لباس از چین با شرکت علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

چه نوع لباسی را از چین وارد کنیم

قبل از هر نوع اقدام برای واردات لباس از چین لازم است که طرح و جنس لباس‌هایی که قرار است وارد کنید، مشخص گردد. شرکت‌های تولیدی چینی توانایی تولید لباس در هر طرح و اندازه‌ای را دارند. حتی می‌توان از قبل به آن‌ها سفارش تولید لباس‌هایی ویژه را داد که برای شما آماده کنند.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

نکته مهم در مورد لباس‌هایی که توسط شرکت‌های چینی تولید می‌شود دوام بالا و البته ارزان بودن قیمت خرید کالاها است. به همین دلیل لباس‌های چینی را می‌توان در تمام مغازه‌ها و برای هر سلیقه‌ای یافت.

چه نوع لباسی را از چین وارد کنیم
چه نوع لباسی را از چین وارد کنیم

اگر می‌خواهید از کشور چین لباس وارد کنید حتما از قبل مدل لباسی که می‌خواهید خریداری و وارد کنید را مشخص کنید. چرا که در این  کشور برای تمام سلیقه‌ها لباس وجود دارد و شما می‌توانید با خرید این کالاها طیف وسیعی از مشتری‌ها را برای خود دست و پا کنید.

راه های یافتن تولیدکنندگان لباس چینی

در مرحله بعد مدل و جنس لبا‌س‌هایی که قصد دارید از چین وارد کنید را مشخص کردید، نوبت به یافتن تولیدکنندگان و برندهای بزرگ تولید لباس چینی می‌رسد. اما چگونه می‌توان این تولیدکنندگان و برندها را یافت؟

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

شما برای یافتن برندهای معتبر و تولیدکنندگان بزرگ لباس‌های چینی که واردات لباس از چین از طریق آن‌ها انجام می‌شود ۳ راه عمده دارید. این راه‌ها را در ادامه توضیح داده‌ایم.

بازدید از نمایشگاه های پوشاک چینی

شهرهای صنعتی چین که بازارهای پوشاک بزرگی هم دارند مثل هانگژو، گوانگژو، فومینگ و چی پولو در طول سال نمایشگاه‌های پوشاک بسیار بزرگی برپا می‌کنند که در آن انواع برند و محصولات پوشاک چین که از کیفیت لازم برای صادرات برخوردارند نمایش داده می‌شوند.

شما با بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانید بهترین تولیدکنندگان لباس و پوشاک چینی را پیدا کرده و با قیمتی مناسب اجناس مورد نیاز خود را از طریق واردات از مبدا چین به ایران وارد کنید.

واگذاری فرآیند خرید به شرکت های وارداتی

راه بعدی برای واردات لباس از چین عبارت است از واگذاری مراحل یافتن و خرید لباس‌ها به شرکت‌های وارداتی که در ایران مشغول به کار هستند. این شرکت‌ها که یکی از معتبرترین آن‌ها شرکت وارداتی علی والا نام دارد، می‌توانند بهترین برندهای لباس چینی را پیدا کرده و کار خرید و واردات لباس را برای شما انجام دهند.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

با انجام این کار شما دیگر نیازی به مسافرت به چین نداشته و می‌توانید به سادگی لباس‌های خود را انتخاب کرده و باقی کارها را به شرکت علی والا بسپارید.

تحقیق در بازار پوشاک ایران

راه سوم برای اینکه بتوان واردات برندها و تولیدکنندگان معتبر چینی را پیدا کرد و از طریق آن‌ها واردات لباس از چین انجام داد این است که در بازار پوشاک ایران تحقیق کنید. شما با سرکشی به توزیع‌کنندگان بزرگ پوشاک که در بازارهای ایران مشغول واردات و فروش لباس‌های چینی هستند می‌توانید بهترین برندهای چینی تولید پوشاک را بیابید.

از میان آن‌ها برند و تولیدکننده مورد نظر خود را انتخاب کنید. با انتخاب این روش هم بدون اینکه از ایران خارج شوید می‌توانید برند لباس‌های چینی که می‌خواهید وارد کنید را انتخاب کنید.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

مراحل واردات لباس از چین

حال که مشخص شد برای واردات لباس از چین در ابتدا باید مدل و برند لباس مشخص گردد، در ادامه نیز باید بدانید که مراحل انجام این واردات کدام است. اولین مرحله برای وارد کردن لباس از چین عبارتست از خرید لباس‌هایی که مشخص کرده‌اید. شما بعد از اینکه توانستید مدل و برند لباس‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید کافی است که برای خرید آن‌ها اقدام کنید. این اقدام شامل ارسال یک پیش‌فاکتور به شرکت چینی و درج مشخصات محصول در آن است. شرکت چینی بعد از تایید مشخصات اقدام به ارسال اجناس خریداری شده شما به گمرک چین می‌کنند.

مراحل واردات لباس از چین
مراحل واردات لباس از چین

در مرحله بعد نوبت به ترخیص لباس‌ها و واردات لباس از چین می‌رسد. در این مرحله باید اجناس به داخل کشور انتقال داده شود. این انتقال از چند طریق هوایی، زمینی یا دریایی انجام می‌شود. اکثر بازرگانان و واردکنندگان ایرانی لباس‌های خریداری شده را از طریق هوایی به داخل کشور انتقال می‌دهند.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

برای شما نیز بهترین راه وارد کردن لباس‌های چینی به داخل کشور از طریق هواپیمای باری است. البته شرکت علی والا به خاطر داشتن قرارداد با شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی می‌تواند به راحتی اینکار را انجام دهد.

واردات لباس از چین با شرکت علی والا

شرکت علی والا به خاطر تجربه زیادی که در امر واردات پوشاک از چین دارد، می‎‌تواند بهترین گزینه برای انجام این کار باشد. چرا که اولا در چین دارای رابط‌هایی است که می‌توانند کارهای خرید لباس و تعیین نوع برند آن را انجام دهند.

در ثانی به خاطر تجربه و روابط زیاد قادر است اجناس را به ساده‌ترین شکل ممکن به داخل کشور انتقال دهد. به همین دلیل بهترین تصمیم برای شما این است که کارهای واردات لباس‌های چینی خود را به این شرکت بسپارید.

واردات لباس از چین با شرکت علی والا
واردات لباس از چین با شرکت علی والا

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم تا هر آنچه که راجع به واردات لباس از چین نیاز دارید بدانید را توضیح دهیم. اینکه چگونه می‌توان برندها و تولیدی‌های مطرح چینی را پیدا کرد، قبل از خرید باید حتما مدل و برند لباس‌های وارداتی تعیین شود، مراحل واردات کالا کدام است و … همه در این مقاله توضیح داده شد. همچنین یکی از معتبرترین شرکت‌های وارداتی ایرانی با نام علی والا را معرفی کردیم که بتوانید با استفاده از آن کارهای واردات کالا و محصول خود را به نحو احسنت انجام دهید.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

سوالات متداول درباره واردات لباس از چین

  • آیا لباس‌های وارداتی از چین دارای طرح‌های مختلف هستند؟

بله. شما قبل از واردات لباس از چین باید طرح‌ها و مدل‌های مختلف زنانه، مردانه و بچگانه لباس‌های چینی را بررسی و انتخاب کنید.

  • آیا می‌توان قبل از واردات از چین مثل لباس تولید کنندگان بزرگ را پیدا کرد؟

شما می‌توانید با سه روش بازدید از نمایشگاه‌های لباس برپاشده در شهرهای صنعتی چین، سپردن کار یافتن برندهای معتبر لباس چینی به شرکت‌های وارد کننده و بررسی بازار لباس داخلی، تولیدکنندگان مطرح لباس چینی را پیدا کنید

  • آیا برای واردات لباس از چین باید حتما به چین سفر کرد؟

خیر. شما می‌توانید کارهای واردات لباس خود را به شرکت‌های وارد کننده مثل علی والا بسپارید و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

  • لباس‌های چینی از چه طریقی به داخل کشور منتقل می‌شوند؟

تقریبا اکثر شرکت‌های وارد کننده اجناس چینی، لباس‌های خریداری شده از چین را از طریق هواپیمای باربری وارد کشور می‌کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

76 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.