واردات لوازم آشپزخانه از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

واردات لوازم آشپزخانه از چین چگونه انجام می‌شود؟ اگر به‌دنبال یافتن پاسخ این سوال هستید جای درستی آمده‌اید. دراین مقاله قصد داریم که بررسی کنیم برای واردات این لوازم بسیار ضروری چه مراحلی باید طی شود. شاید یکی از مهم‌ترین لوازمی که باید در هر منزلی وجود داشته باشد، همین لوازم آشپزخانه است. چراکه ما روزی سه وعده مواد غذایی درطول شبانه‌روز مصرف می‌کنیم و اگر لوازم انجام این کار که همین لوازم آشپزخانه است دراختیار ما نباشد، زندگی دشوار خواهد شد.

واردات لوازم آشپزخانه

اما مراحل واردات لوازم آشپزخانه از چین کدام است؟ برای واردات این لوازم لازم است که سه مرحله اصلی خرید لوازم ازچین، ترخیص آنها از گمرک چین و ارسال آنها به ایران را پشت‌سر بگذارید. اینکه هرمرحله را باید چگونه انجام داد که بیشترین سود را برای شما به‌همراه داشته باشد، چیزی است که درادامه به‌آن خواهیم پرداخت. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا این موضوع را بطور کامل بررسی کنیم.

برای واردات کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات لوازم آشپزخانه از چین با علی والا:

  • متقاضیان خرید لوازم آشپزخانه
  • واردات لوازم آشپزخانه
  • خرید لوازم آشپزخانه
  • خرید عمده لوازم آشپزخانه
  • خرید لوازم آشپزخانه از چین
  • ترخیص لوازم آشپزخانه
  • حمل و نقل لوازم آشپزخانه
  • سود واردات لوازم آشپزخانه
  • واردات لوازم آشپزخانه از چین با شرکت علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

متقاضیان خرید  لوازم آشپزخانه

متقاضیان خرید لوازم آشپزخانه چه کسانی هستند؟ همه خانم‌ها. در واقع هرخانمی که می‌شناسید، دیده‌اید یا ندیده‌اید به خرید لوازم آشپزخانه علاقه‌مند است و جزو تفریحاتشان محسوب می‌شود. خانم‌ها دوست دارد که لوازم آشپزخانه‌شان کامل بوده و کیفیت بالایی داشته باشد.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

متقاضیان خرید  لوازم آشپزخانه
متقاضیان خرید  لوازم آشپزخانه

از طرفی هرساختمانی که آشپزخانه دارد، مثل هتل‌ها، رستوران‌ها، ادارات، مراکز تفریحی و رسمی و خلاصه هرجایی که نیاز به آشپزخانه دارد نیز از مشتریان لوازم آشپزخانه هستند. پس تقاضا برای خرید و واردات لوازم آشپزخانه از چین در ایران بسیار بالا است و همین باعث می‌شود این واردات بسیار سودآور باشد.

برای حمل از چین به ایران کلیک کنید.

واردات لوازم آشپزخانه

اگر قصد دارید یک واردات لوازم آشپرخانه از چین سودآور داشته باشید باید بتوانید تمام مراحل انجام آن را بادقت بالا و بصورت درست پشت‌سر بگذارید. می‌دانیم که این مراحل عبارتنداز: خرید لوازم آشپزخانه از چین، ترخیص لوازم خریداری شده از گمرک چین و ارسال آنها از چین به ایران.

برای استفاده از خدمات کارگو از چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

هر مرحله دارای نکات و جزئیات بسیاری است که درادامه قصد داریم هرکدام را به‌خوبی توضیح دهیم تا شما بتوانید مراحل واردات لوازم آشپزخانه خود را به‌درستی انجام داده و سود مناسبی از این واردات کسب کنید. مثلا خود مرحله خرید دارای چند نکته مهم است که ابتدا به آنها می‌پردازیم.

خرید لوازم آشپزخانه

اولین مرحله واردات لوازم آشپزخانه از چین عبارتست از خرید این لوازم از کشور چین. برای اینکه بتوانید در اولین مرحله این عملیات که همان یافتن شرکتی معتبر درزمینه فروش لوازم آشپزخانه است موفق عمل کنید لازم است که حتما به اندازه کافی تحیقیق کنید. تحقیق شما برای یافتن شرکت معتبر فروش لوازم آشپزخانه باید درابتدا دربستر اینترنت انجام شود.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

بعد از اینکه توانستید چند شرکت مناسب پیدا کند، نوبت به انتخاب بهترین ازمیان آنها می‌رسد. برای اینکه بتوانید تعیین کنید کدام شرکت بهتر از بقیه است کافی است از شرکت‌ها نمونه کار بخواهید. شرکت‌ها موظف‌اند که برای اثبات کیفیت کارهای خود نمونه‌کارهایی برای شما ارسال کرده و شما ازروی آنها خواهید توانست تعیین کنید که کدام شرکت برای خرید مناسب است.

خرید عمده لوازم آشپزخانه

بعداز اینکه شرکت موردنظر خود را انتخاب کردید، نوبت به خرید لوازم آشپزخانه می‌سد. اما به‌نظرتان نحوه خرید باید چگونه باشد تا سود مناسبی برای شما فراهم کند؟ پرسودترین نوع خرید برای واردات لوازم آشپزخانه از چین عبارت است از خرید به صورت عمده.

برای آشنایی با پرسودترین کالا برای واردات کلیک کنید.

در خرید عمده وسایل آشپزخانه شما خواهید توانست تعداد زیادی از این وسایل را با قیمتی بسیار پایین خریداری کرده و وارد کشور کنید. درقسمت سود واردات لوازم آشپزخانه توضیح می‌دهیم که چرا همین ویژگی باعث سودآور بودن خرید عمده لوازم آشپزخانه است.

خرید لوازم آشپزخانه از چین

درنهایت بعداز اینکه نوع خرید و شرکت فروشنده لوازم آشپزخانه را مشخص کردید، نوبت به رسمی کردن مرحله خرید می‌رسد. برای رسمی کردن مرحله خرید واردات لوازم آشپزخانه از چین شما باید یک نامه اداری برای شرکت خریدار فرستاده و درآن تقاضای خرید خود را مطرح کنید. این نامه رسمی پروفرما نام دارد.

خرید لوازم آشپزخانه از چین
خرید لوازم آشپزخانه از چین

در پروفرما اطلاعاتی مثل مشخصات شرکت خریدار، شرکت فروشنده، قیمت لوازم آشپزخانه، تعداد آنها و البته نحوه خرید آنها باید درج شود. شرکت فروشنده بعداز دریافت پروفرما اقدام به تهیه لوازم آشپزخانه درخواستی شما کرده و بعداز اینکه کیفیت آنها تایید شد، برای ارسال به ایران تحویل گمرک کشور چین داده می‌شود.

برای خرید از سایت علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

ترخیص لوازم آشپزخانه

بعداز اینکه لوازم آشپزخانه درخواستی شما تحویل گمرک چین داده شد، نوبت به اقدام برای ترخیص این وسایل که همان مرحله دوم واردات لوازم آشپزخانه از چین است می‌رسد. برای ترخیص این لوازم از گمرک چین لازم است که شما یک‌سری مدارک و البته فرم درخواست ترخیص کالای تکمیل شده را تحویل گمرک چین دهید.

این مدارک شامل بارنامه، کارت بازرگانی و البته پروفرمای خرید لوازم آشپزخانه هستند. بازرسان گمرک کشور چین بعداز دریافت این مدارک اقدام به بررسی لوازم خریداری شده شما کرده و اگر منع قانونی نداشت برگه ترخیص کالاها را برای شما صادر می‌کنند.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

در این مرحله شما باید براساس برگه صادرشده مبلغی که به‌عنوان حق گمرکی لوازم آشپزخانه مشخص شده را پرداخت کنید و کالاهای خود را تحویل بگیرید. دراین مرحله شما باید با در دست داشتن برگه ترخیص به انبار گمرک کشور چین رفته و لوازم آشپزخانه خود را تحویل گرفته و از طریق باربری گمرک آنها را به جایی که قصد دارید از آنجا لوازم را به ایران انتقال دهید ارسال کنید. بعد از انجام این کار، نوبت به مرحله آخر واردات لوازم آشپزخانه از چین یعنی ارسال کالاها به ایران می‌رسد که درقسمت بعد آن را بررسی می‌کنیم.

حمل و نقل لوازم آشپزخانه

همانطور که گفتیم، آخرین مرحله واردات لوازم آشپزخانه از چین عبارتست از ارسال این لوازم ازکشور چین به ایران. این مرحله را عموما به ۳ روش انجام می‌دهند. روش اول اینکه می‌توانید لوازم خریداری شده خود را به کارگوی زمینی بسپارید که درآن از قطار باری برای ارسال کالاها استفاده می‌شود.

روش دوم هم اینکه می‌توانید با کارگو دریایی اقدام به انجام اینکار کنید که البته دراین روش از کشتی باری استفاده می‌شود. روش نهایی نیز این است که لوازم آشپزخانه خود را با هواپیمای باری به ایران ارسال کنید که البته کارگو هوایی نام دارد. متداول‌ترین روش ازمیان ۳ روش توضیح داده شده، روش کارگو دریایی است.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

سود واردات لوازم آشپزخانه

درقسمت خرید عمده گفتیم که این نوع خرید تضمین‌کننده سود واردات لوام آشپزخانه از چین است. اما چگونه؟ در خرید عمده شما تعداد زیادی از این لوازم را با قیمتی بسیار اندک از کشور چین خریداری کرده و با قیمتی مناسب دربازار ایران به‌فروش خواهید رسانید.

اختلاف قیمتی که میان هزینه خرید لوازم آشپزخانه از چین و فروش آنها در ایران وجود دارد، همان سودی است که ازواردات این کالاها نصیب شما خواهد شد. همچنین تقاضای بالایی که درابتدای مقاله توضیح دادیم نیز دلیل دیگری برای سودآور بودن این واردات است. این دو عامل کنارهم باعث می‌شود سود واردات این لوازم کاملا تضمین شود.

واردات لوازم آشپزخانه با شرکت علی والا

اما برای واردات لوازم آشپزخانه از چین چگونه می‌توان باکمترین هزینه و البته به‌ساده‌ترین روش عمل کرد؟ پیشنهاد ما برای اینکه بتوانید به‌بهترین روش برای واردات این لوازم به ایران عمل کنید این است که کارهای واردات خود را به یک شرکت بازرگانی معتبر مثل علی والا بسپارید.

این شرکت قادر است که کارهای واردات کالای شما را با کمترین هزینه و البته به‌ساده‌ترین روش انجام دهید بدون اینکه نیاز باشد شما به کشور چین سفر کنید. تنها کافی است که با این شرکت تماس گرفته و ازآنها بخواهید که انجام کارهای واردات شما را برعهده بگیرند.

واردات لوازم آشپزخانه با شرکت علی والا
واردات لوازم آشپزخانه با شرکت علی والا

حرف آخر

اینکه چه وسایلی باید حتما در یک خانه وجود داشته باشد را نمی‌توان باقطعیت پاسخ داد. اما برای خانم‌ها یکی از مهم‌ترین لوازم منزل، لوازم مربوط به بخش آشپزخانه است. لوازمی مثل لباس‌شویی، سری کاسه و قابلمه، آبمیوه‌گیری، یخچال، کابینت و لوازم درون آن، هود و تستر و دیگر وسایلی که در هر آشپزخانه قرار دارد باید درون آشپزخانه هرخانمی حضور داشته باشد. به همین خاطر واردات لوازم آشپزخانه از چین دارای اهمیت زیادی است و البته دراین مقاله سعی کردیم به‌آن بپردازیم.

سوالات متداول درباره واردات لوازم آشپزخانه

برای واردات لوازم آشپزخانه از چی

ن چه مراحلی باید طی شود؟

مراحل اصلی انجام این عملیات عبارت است از خرید این لوازم از چین، ترخیص آنها از گمرک و البته ارسال این لوازم از چین به ایران.

متداول‌ترین روش برای ارسال لوازم آشپزخانه از چین به ایران کدام است؟

روش ارسال با کارگو دریایی، متداول‌ترین روش برای ارسال این لوازم از چین به ایران است.

چگونه می‌توان سود واردات لوازم آشپزخانه از چین به ایران را چند برابر کرد؟

با خرید عمده این وسایل، شما می‌توانید سود واردات آنها را چندین برابر کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

428 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.