واردات پرینتر از چین

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

واردات پرینتر از چین موضوع مقاله‌ای است که پیش روی شما قرار دارد. دستگاه پرینتر یکی از پراستفاده‌ترین دستگاه‌هایی است که در لوازم التحریر، کافی‌نت، بانک، ادارات و دیگر نقاطی که نیاز به کپی از روی اسناد رسمی یا کارت ملی و شناسنامه هست یافت می‌شود. به همین خاطر واردات آن نیز با تقاضای زیادی روبرو است. اگر شما هم قصد دارید این دستگاه با ارزش را در واردات خود بگنجانید حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

واردات پرینتر

مراحل کلی واردات پرینتر از چین عبارت است از خرید این دستگاه از چین، ترخیص پرینترهای خریداری شده از گمرک چین و درنهایت ارسال این دستگاه‌ها از کشور چین به ایران. هرکدام از این مراحل نیز خودشان دارای مراحل دیگری هستند که باید بررسی شوند. به همین دلیل در این مقاله به تمام این مراحل و نکاتی که هرکدام دارند می‌پردازیم.

برای واردات کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات پرینتر از چین:

  • واردات پرینتر
  • خرید پرینتر
  • خرید عمده پرینتر
  • خرید پرینتر از چین
  • ترخیص پرینتر
  • حمل و نقل پرینتر
  • سود واردات پرینتر
  • واردات پرینتر از چین با علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

واردات پرینتر از چین

دستگاه پرینتر را می‌توان یکی از دستگاه‌هایی دانست که اختراع آن به راحت شدن کارهای بشر بسیار کمک کرده است. برای مثال از پرینتر می‌توان جهت کپی اسناد و مدارک گوناگون، جزوات و کتب قدیمی، دست‌نوشته‌های تاریخی و … استفاده کرد. به همین خاطر در بسیاری از کارها تحقیقاتی و کاری به‌کار می‌رود.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

واردات پرینتر از چین
واردات پرینتر از چین

امروزه چند نوع پرینتر سیاه‌وسفید، رنگی و سفید با انواع تکنولوژی و با اهداف مختلف از طریق واردات پرینتر از چین وارد کشور می‌گردد. اما این واردات در طی مراحل مختلفی انجام می‌گیرد که قرار است در ادامه هرکدام از آنها را به طور جدا بررسی کنیم.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

خرید پرینتر

اولین مرحله واردات پرینتر از چین عبارتست از خرید پرینتر از کشور چین. برای خرید پرینتر شما باید در ابتدا یک شرکت فروشنده مناسب برای این کار پیدا کنید و برای آنها یک درخواست رسمی خرید به نام پروفرما ارسال کنید. این درخواست شامل اطلاعات فروشنده و خریدار، قیمت پرینترها، تعداد سفارشی و البته نحوه پرداخت هزینه خرید این اجناس خواهد بود.

شرکت فروشنده چینی نیز بعد از دریافت پروفرما اقدام به تهیه پرینترها کرده و اگر کیفیتشان مورد قبول واحد کیفیت بود آنها را برای ارسال به ایران تحویل گمرک کشور چین می‌دهد. در این مرحله شما باید برای ترخیص پرینترها مدارکی را تهیه کرده و به گمرک کشور چین تحویل دهید تا اجاره ترخیص پرینترها برای شما صادر گردد. اما قبل از آن بد نیست کمی راجع به نحوه خرید مناسب پرینترها توضیح دهیم.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

خرید عمده پرینتر

به‌نظرتان برای خرید تعداد زیادی پرینتر و واردات پرینتر از چین به ایران بهترین نوع خرید آنها کدام است؟ بهترین نوع خرید پرینتر و واردات آنها به ایران، خرید عمده است. در خرید عمده شما می‌توانید تعداد زیادی پرینتر با قیمت پایین خریداری کرده و با قیمتی مناسب وارد بازار ایران کنید.

این نوع خرید به شما کمک می‌کند که هم هزینه اولیه اندکی برای خرید پرینترها پرداخت کنید و هم اینکه تعداد زیادی از آنها را به صورت یکجا وارد کشور کنید. به همین دلیل است که سود این نوع خرید بسیار زیاد بوده و البته بهترین نوع خرید پرینتر از چین و واردات آنها به ایران است.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

خرید پرینتر از چین

تا اینجا دریافتیم که برای خرید و واردات پرینتر از چین بهترین نوع خرید، خرید عمده است. پس در کل مراحل خرید این دستگاه از چین به ایران را می‌توان اینگونه لیست کرد: انتخاب شرکت چینی فروشنده، ارسال پروفرما برای آنها و درخواست خرید عمده پرینترها.

خرید پرینتر از چین
خرید پرینتر از چین

با توجه به این چک لیست شما باید حتما از قبل برند پرینترها و هزینه‌ای که برای خرید آنها لازم است را تعیین کنید و سپس اقدام به ارسال پروفرما کنید. البته تکمیل پروفرما نیازمند تخصص است که در پایان مقاله توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید ان کار تخصصی را به‌سادگی انجام دهید.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

ترخیص پرینتر

مرحله دوم واردات پرینتر از چین عبارتست‌از ترخیص پرینترهای خریداری شده از گمرک کشور چین. برای ترخیص پرینترها شما باید یک سری مدارک مثل پروفرما، کارت بازرگانی و بارنامه را تهیه کرده و به گمرک کشور چین تحویل دهید. همزمان با تحویل این مدارک نیز باید درخواست ترخیص اجناس را تکمیل کرده و منتظر تایید آن بمانید.

بازرسان گمرک چین بعد از بررسی کالاها و درخواست ترخیص شما، متناسب با نوع و تعداد پرینترها اقدام به تعیین مبلغی برای ترخیص کالاها می‌کنند که به نام حق گمرکی شناخته می‌شود. شما بعد از پرداخت این مبلغ قادر خواهید بود که پرینترهای خریداری شده را ترخیص کرده و سپس وارد ایران کنید.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

حمل و نقل پرینتر

مرحله آخر واردات پرینتر از چین عبارتست از ارسال پرینترهای خریداری شده از چین به ایران. این مرحله به سه روش قابل انجام است. روش اول اینکه می‌توان پرینترها را از طریق خطوط ریلی بین‌المللی و با قطار باری به ایران فرستاد.

روش دوم این است که آنها را از راه دریا و با کشتی باری به ایران بفرستیم و البته روش سوم این است که از راه هوایی استفاده کرده و پرینترها را با هواپیمای باری بفرستیم. هرکدام از این روش‌ها که درآن از یک وسیله حمل‌ونقل باری برای ارسال کالاها از کشوری به کشور دیگر استفاده می‌شود، کارگو نام دارد.

حمل و نقل پرینتر
حمل و نقل پرینتر

سود واردات پرینتر

سوالی که در مورد واردات پرینتر از چین مطرح می‌شود این است که سود این واردات چه مقدار است؟ با توجه به اینکه هزینه خرید پرینتر از چین بسیار اندک است و می‌توان آنها را در بازار ایران با قیمتی مناسب به‌فروش رسانید، پس این اختلاف قیمت موجود سود واردات را مشخص می‌کند.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

از طرفی اگر شما کارهای واردات این وسیله را به یک شرکت بازرگانی وارداتی بسپارید آنگاه هزینه‌های واردات این دستگاه باز هم کمتر از این خواهد شد که خودتان عملا اقدام کنید و این موضوع باعث می‌شود که سود واردات این دستگاه‌ها بیشتر شود.

واردات پرینتر از چین با علی والا

همانطور که گفتیم شما می‌توانید واردات پرینتر از چین خود را به شرکت بازرگانی واسطه علی والا بسپارید. این شرکت قادر است با استفاده از تجارب و دانشی که در زمینه واردات انواع کالاها از کشور چین دارد، کارهای واردات پرینتر شما را به سادگی و با هزینه‌ای بسیار اندک انجام دهد.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

قراردهایی که این شرکت با شرکت‌های کارگو بین‌المللی دارد باعث می‌شود که هزینه واردات این کالاها برای شما بسیار ارزان تمام شده و بتوانید از واردات این دستگاه‌ها سود مناسبی کسب کنید. تنها کافی است کارهای خود را به این شرکت بسپارید و با خیال راحت منتظر دریافت پرینترها در ایران بمانید.

حرف آخر

برای انجام واردات پرینتر از چین مراحلی گوناگون باید طی شود. مرحله اول این عملیات خرید پرینترها از کشور چین است که خودش نکات ویژه‌ای دارد که باید رعایت شوند. مرحله دوم نیز ترخیص پرینترهای خریداری شده از گمرک چین است که با پرداخت حق گمرکی قابل انجام است و در نهایت نوبت به ارسال این پرینترها از چین به ایران می‌رسد که توسط شرکت‌های کارگو قابل انجام است. در این مقاله سعی کردیم این مراحل را توضیح دهیم. امیدواریم مطالب گفته شده ازنظر شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول درباره واردات پرینتر

  • برای واردات پرینتر از چین بهترین راه کدام است؟

بهترین راه این است که کارهای واردات را به یک شرکت بازرگانی واسطه مثل علی والا بسپارید تا با کمترین هزینه و البته ساده‌ترین راه، پرینترهای خریداری شده شما را وارد کشور کنید.

  • متداول‌ترین راه واردات پرینتر از کشور چین به ایران کدام است؟

استفاده از کارگو دریایی متداول‌ترین راه برای انتقال پرینترها از چین به ایران است.

  • چگونه می‌توان سود بیشتری در واردات پرینتر کسب کرد؟

برای کسب سود بیشتر در واردات این دستگاه‌ها از چین بهترین کار این است که پرینترها را به صورت عمده خریداری کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

158 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.