واردات پمپ لیکویید از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

یکی از پرکاربردترین و پر استفاده‌‏ترین وسیله‏‌ها در مراکز آرایشگاهی و زیبایی، پمپ لیکویید است. با توجه به مصرف زیاد این محصول و توجه خانم‌ها به زیبایی، واردات پمپ لیکویید برای تامین نیاز سالن‌داران، ضروری شده است.

واردات پمپ لیکویید

همانطور که از نامش پیداست، پمپ لیکویید وظیفه ارسال مایع مخصوص ناخن از مخزن به ناخن را با فشار مناسب بر عهده دارد. خوشبختانه امروزه شرکت‌‏های زیادی نظیر علی والا اقدام به واردات پمپ لیکویید نموده‌اند تا آرایشگران و متخصصان کاشت ناخن بتوانند در وقت خود صرفه جویی نمایند و مایع را در مدت زمان کمتری به ناخن تزریق نمایند.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات پمپ لیکویید از چین با علی والا:

  • واردات پمپ لیکویید
  • خرید عمده پمپ لیکویید
  • ترخیص پمپ لیکویید
  • وارد کننده پمپ لیکویید
  • حمل و نقل پمپ لیکویید
  • سود واردات پمپ لیکویید
  • خرید پمپ لیکویید از چین
  • خرید پمپ لیکویید از دبی
  • واردات پمپ لیکویید با علی والا
  • کلام آخر
  • سوالات متداول

خرید پمپ لیکویید

وجود پمپ لیکویید در مراکز کاشت ناخن مدرن، یک مزیت محسوب می‌گردد. متخصصان کاشت ناخن می‌‏توانند فرآیند کاشت و نصب ناخن مصنوعی را به وسیله پمپ لیکویید در مدت زمان بسیار کمتری انجام دهند. اما متاسفانه قیمت این دستگاه بسیار گران است.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

خرید پمپ لیکویید
خرید پمپ لیکویید

از این رو، شرکت‌‏های معتبر وارداتی همچون علی والا، اقدام به واردات و خرید پمپ لیکویید با قیمتی مقرون به صرفه نموده‌اند تا تمامی متخصصان کاشت ناخن، بتوانند از مزایای فراوان این دستگاه بهره‏‌مند شوند. لازم به ذکر است، پمپ لیکویید دارای انواع مختلفی است و هر کدام از آن‏‌ها، از قیمت منحصر به فردی برخوردار هستند.

خرید عمده پمپ لیکویید

در سطح کشور، فروشگاه‌‏های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه فروش عمده پمپ لیکویید فعالیت می‌‏کنند. این فروشگاه‏‌ها تلاش می‌‏کنند تا بتوانند این دستگاه را بدون دلال و با قیمتی مناسب به دست مصرف‌کنندگان برسانند.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

به همین دلیل، شرکت علی والا با واردات پمپ لیکویید با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی عالی توانسته هدف فروشگاه‏‌های عمده دستگاه‌های آرایشی و بهداشتی را عملی سازد. لازم به ذکر است، فروشگاه‏‌های عمده فروش وسایل آرایشی و بهداشتی، پمپ لیکویید را به صورت عمده از شرکت‌‏های بزرگ وارداتی همچون علی والا خریداری می‌‏نمایند.

ترخیص پمپ لیکویید

یکی از دردسرهای بسیار بزرگ شرکت‌‏های واردات پمپ لیکویید، ترخیص از گمرک است. زمانی که شرکت‌‏های بزرگ نظیر علی والا یک محصول را به صورت انبوه وارد کشور می‌‏کنند، اداره گمرک سریعا آن را به انبار خود منتقل می‌‏کند و کالا‏ها را مورد بررسی قرار می‌‏دهد.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

متخصصان اداره گمرک برای ترخیص پمپ لیکویید، سنجش‌‏های بسیار زیادی را در نظر گرفته‌اند تا بتوانند از مرغوب و مفید بودن این دستگاه اطمینان حاصل نمایند. ناگفته نماند که ترخیص پمپ لیکویید از اداره گمرک با هزینه‌های نسبی انجام می‌‏گردد.

وارد کننده پمپ لیکویید

همانطور که در قسمت‌‏های قبل به آن اشاره شد، امروزه شرکت‌‏های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه واردات پمپ لیکویید فعالیت می‌‏کنند. اما متاسفانه برخی از شرکت‌‏های وارد کننده دستگاه‏‌های آرایشی و بهداشتی برای سود بیشتر، پمپ‌‏های لیکویید را با کیفیتی پایین وارد کشور می‌‏نمایند و آن‏ها را با قیمتی بالا به فروش می‌‏رسانند.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

وارد کننده پمپ لیکویید
وارد کننده پمپ لیکویید

به همین دلیل، پیشنهاد می‌‏شود پمپ لیکویید را توسط یکی از برترین واردکننده‌‏های دستگاه‏‌های آرایشی و بهداشتی یعنی علی والا خریداری نمایید تا بتوانید از قیمت مناسب و بالا بودن سطح کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید.

حمل و نقل پمپ لیکویید

پمپ لیکویید مجهز به یک مخزن پلاستیکی و درپوش بسیار حساس و شکننده است. وجود چنین مخزنی بر روی این دستگاه، سبب دشوار شدن مرحله حمل و نقل آن در زمان واردات شده است. از این رو، شرکت‏‌های واردات پمپ لیکویید در زمان حمل و نقل این دستگاه از جعبه‏‌های ضد‌ضربه مخصوص استفاده می‌‏نمایند.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

لازم به ذکر است، برخی از اوقات حمل و نقل پمپ لیکویید توسط کارگو هوایی انجام می‌گیرد. خوشبختانه شرکت علی والا شرایطی را برای فروش پمپ لیکویید در نظر گرفته تا کاربران پس از خریداری این محصول و مشاهده هر نوع شکستگی یا مشکلی، سریعا آن را مرجوع نمایند و یک پمپ لیکویید دیگر تحویل بگیرند.

سود واردات پمپ لیکویید

برخلاف اکثر لوازم آرایشی که واردات آن‏‌ها سود نسبتا کمی دارد، سود واردات پمپ لیکویید بالاست. اما سوال اینجاست که در چه شرایطی سود وارد نمودن پمپ لیکویید بالا خواهد بود؟ برخی از شرکت‌‏ها تلاش می‌کنند تا این دستگاه را با کیفیتی نامرغوب وارد نمایند و به فروش برسانند و سود خود را افزایش دهند.

اما شرکت‏‌های معتبر همچون علی والا، تلاش می‌‏کنند تا پمپ لیکویید را با بالاترین کیفیت وارد نمایند و آن را با قیمتی مناسب به فروش برسانند تا بتوانند تعداد مشتریان خود را افزایش دهند. این امر سبب بالارفتن سود واردات پمپ لیکویید می‌‏گردد.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

خرید پمپ لیکویید از چین

اولین سازنده و ابداع کننده پمپ لیکویید در جهان کشور چین است. از این رو ساخت و صادرات این دستگاه در سراسر جهان توسط کشور چین و برخی دیگر از کشورها انجام می‌‏شود. گرچه پمپ لیکویید از طول عمر نسبتا پایینی برخوردار است، اما خرید این دستگاه از کشور چین با تعداد انبوه خالی از لطف نیست.

خرید پمپ لیکویید از چین
خرید پمپ لیکویید از چین

از این رو، شرکت‌‏های بزرگ وارداتی نظیر علی والا اقدام به واردات پمپ لیکویید به صورت انبوه از چین نموده‌‏اند. ناگفته نماند که پمپ‌‏های لیکویید ساخت کشور چین از کیفیت بسیار بالا و قیمتی مقرون به صرفه برخوردار هستند.

خرید پمپ لیکویید از دبی

دبی، دومین مرکز صادر کننده پمپ لیکویید در خاورمیانه و آسیا محسوب می‏‌گردد. واردات و خرید پمپ لیکویید از دبی بسیار آسان است؛ چرا که حمل و نقل آن را می‌‏توان با کشتی در کمترین زمان ممکن به انجام رساند. از این رو، شرکت‏‌های بزرگ واردات لوازم و دستگاه‌‏های آرایشی و بهداشتی بخش انبوهی از واردات خود را به دبی اختصاص داده‌اند.

لازم به ذکر است، پمپ‌‏های لیکویید که از دبی وارد گمرک می‌‏شوند از قیمت بالاتری نسبت به پمپ‌‏های لیکویید چینی برخوردار هستند. به همین دلیل، شرکت معتبر علی والا بیشتر اوقات واردات این محصول را از طریق کشور چین انجام می‌‏دهد.

واردات پمپ لیکویید با علی والا

همانطور که در قسمت‏‌های قبل گفته شد، پمپ‌‏های لیکویید دارای انواع مختلفی از نظر نوع متریال، درپوش و ظرفیت مخزن هستند. به همین دلیل، می‌‏بایست برای خریداری و واردات این محصول به نکات ضروری توجه ویژه‌ای داشته باشید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که می‌‏بایست در هنگام خرید‌ پمپ لیکویید به آن توجه کنید، سلامت مخزن آن است.

در برخی از واقع به دلیل بارگیری و حمل و نقل نادرست، مخزن این محصول دچار نشتی می‌‏گردد و دیگر نمی‌‏تواند لیکویید مخصوص کاشت ناخن را درون خود نگه دارد. البته در نظر داشته باشید که شرکت‌‏های برتر وارد کننده پمپ لیکویید نظیر علی والا، پیش از عرضه محصولات خود در بازار آن‏‌ها را به طور دقیق مورد بررسی قرار می‌‏دهند.

کلام آخر

لیکویید مخصوص کاشت ناخن، یک مایع بسیار فرار است و در هوای آزاد سریعا تبخیر می‏‌شود. از این رو، می‌‏بایست برای آن که بتوانید کاشت ناخن را به شکل بهتری انجام دهید، این ماده را درون یک پمپ لیکویید مرغوب قرار دهید.

برای خرید پمپ لیکویید مرغوب، پیشنهاد می‌‏شود به وب سایت علی والا مراجعه نمایید تا بتوانید این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی عالی خریداری و وارد کنید و از تخفیفات ویژه این شرکت بهره‏‌مند شوید.

سوالات متداول درباره واردات پمپ لیکویید

  • کاربرد پمپ لیکویید چیست؟

وظیفه اصلی این محصول، نگهداری از مایع مخصوص کاشت ناخن می‏باشد.

  • واردات پمپ لیکویید از چه کشورهایی انجام می‌‏شود؟

عمدتا پمپ لیکویید از چین، دبی و مالزی وارد ایران می‌شوند.

  • آسان‌ترین روش برای خرید عمده پمپ لیکویید و واردات آن چیست؟

کمک گرفتن از شرکت‌های معتبری واسطه مثل علی والا، آسان‌ترین روش برای تجارت روی پمپ لیکویید است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

80 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.