واردات کارت شبکه از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

آیا نام کارت شبکه را تابحال شنیده‌اید؟ آیا می‌دانید که این قطعه چه کاربردهایی دارد و در چه وسایل الکترونیکی با چه هدفی استفاده می‌شود؟ دراین مقاله قصد داریم توضیح دهیم که اولا کارت شبکه چیست و چه کاربردهایی دارد و سپس براساس این کاربردها توضیح دهیم که چگونه می‌توانید واردات کارت شبکه از چین پرسودی داشته باشید و مراحل آن را به‌درستی پشت‌سر بگذارید. پس اگر قصد واردات این وسایل را از چین به ایران دارید این مقاله برای شما نوشته شده است.

واردات کارت شبکه

واردات کارت شبکه از چین یکی از پرسودترین وارداتی است که بازرگانان و تجار می‌توانند ازآن برای کسب سود استفاده کنند. این بازرگانان برای واردات کارت شبکه از کشور چین ۳ مرحله اساسی خرید کارت شبکه از چین، ترخیص کارت‌های شبکه خریداری شده از گمرک این کشور و ارسال آنها به ایران را پشت‌سر می‌گذارند تا بتوانند این وسایل مفید را دراختیار متقاضیان قرار دهند. اگر شما هم قصد دارید جزو این بازرگانان باشید و از سود این واردات بهره ببرید، تاپایان مقاله با ما همراه باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب

  • کارت شبکه چیست و انواع آن کدام است؟
  • کاربردهای کارت شبکه چیست؟
  • واردات کارت شبکه
  • خرید کارت شبکه
  • خرید عمده کارت شبکه
  • خرید کارت شبکه از چین
  • ترخیص کارت شبکه
  • وارد کننده کارت شبکه
  • حمل و نقل کارت شبکه
  • سود واردات کارت شبکه
  • واردات کارت شبکه از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

کارت شبکه چیست و انواع آن کدام است؟

قبل از اینکه مراحل واردات کارت شبکه از چین را بررسی کنیم لازم است که این وسیله را به‌خوبی بشناسیم. کارت شبکه یا Network Interface Card (NIC) یک دستگاه سخت افزاری است که به کامپیوتر یا دستگاه دیگری متصل شده و اجازه می‌دهد تا به شبکه متصل شود و با دستگاه‌های دیگر ارتباط برقرار کند. این کارت‌ها به طور معمول به صورت داخلی درون کامپیوتر قرار دارند و با شبکه ارتباط برقرار می‌کنند.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

کارت شبکه چیست و انواع آن کدام است؟
کارت شبکه چیست و انواع آن کدام است؟

انواع کارت شبکه شامل:

  • کارت شبکه باسی: یک نوع کارت شبکه که با استفاده از اتصال باس، مانند ISA، PCI و PCI Express، به کامپیوتر متصل می‌شود.
  • کارت شبکه بی‌سیم: این کارت شبکه به صورت بی‌سیم با دستگاه‌های دیگر ارتباط برقرار می‌کند و برای اتصال به شبکه‌های بی‌سیم مانند Wi-Fi استفاده می‌شود.
  • کارت شبکه فیبر نوری: این کارت شبکه از روی کابل‌های فیبر نوری به شبکه متصل می‌شود و برای انتقال داده‌های بسیار بزرگ با سرعت بالا مناسب است.
  • کارت شبکه گیگابیت: این کارت شبکه با سرعت گیگابیت ارتباط برقرار می‌کند و برای شبکه‌های سریع مناسب است.
  • کارت شبکه تغذیه‌شده از طریق اتصال به USB: این کارت شبکه به کامپیوتر از طریق پورت USB متصل می‌شود. پورت یا درگاه (Port) یک رابط فیزیکی است که به کامپیوتر یا دستگاه دیگر اجازه می‌دهد تا با دستگاه‌های دیگر به‌صورت مستقیم یا از طریق کابل‌ها و تجهیزات مخابراتی ارتباط برقرار کند.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

این کارت شبکه عموماً سرعت انتقال داده‌های پایین‌تری نسبت به دیگر کارت‌های شبکه دارد و در کاربردهایی مانند اتصال به شبکه‌های ثابت یا تست شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، با وجود کارت شبکه تغذیه‌شده از طریق اتصال به USB، می‌توانید به‌صورت مستقیم با دستگاه‌های دیگری که پورت شبکه دارند، ارتباط برقرار کنید و از شبکه بهره‌مند شوید.

کاربردهای کارت شبکه چیست؟

همان‌طور که گفیتم کارت شبکه یا NIC (Network Interface Card) یک قطعه سخت افزاری است که به کامپیوتر اجازه می دهد تا به شبکه متصل شود و با دستگاه‌های دیگری که در شبکه قرار دارند، ارتباط برقرار کند. اما کاربردهای این وسیله چیست که باعث شده بازرگانان برای واردات کارت شبکه از چین اقدام کنند؟ کارت شبکه در اینترنت، شبکه‌های داخلی شرکت‌ها، شبکه‌های LAN، WAN و PAN، در سیستم‌های کنترل و نظارت، دستگاه‌های طراحی صوت و تصویر و… استفاده می شود.

در زیر به برخی از کاربردهای کارت شبکه اشاره می‌کنم:

۱. ارتباط با اینترنت: اتصال به اینترنت به کمک کارت شبکه به کامپیوتر امکان‌پذیر می‌شود.

۲. اتصال به شبکه داخلی: با استفاده از کارت شبکه می‌توان به شبکه داخلی شرکت یا سازمان خود متصل شده و به اطلاعات و منابع مشترک آن دسترسی پیدا کرد.

۳. پخش ویدئو و صدا: با استفاده از کارت شبکه، می‌توان دستگاه‌های پخش ویدئو و صدا را به شبکه متصل کرده و از طریق شبکه این دستگاه‌ها را کنترل کرد.

۴. کنترل دستگاه‌های دیگر: با استفاده از کارت شبکه، می‌توان از راه دور دستگاه‌های دیگر را کنترل کرده و آن‌ها را مدیریت کرد.

۵. نظارت بر شبکه: با استفاده از کارت شبکه، می‌توان اطلاعات شبکه را نظارت کرد و مشکلات و اشکالات شبکه را پیدا کرد.

۶. اتصال به دستگاه‌های پرینتر و اسکنر: با استفاده از کارت شبکه، می‌توان دستگاه‌های پرینتر و اسکنر را به شبکه متصل کرده و از‌این‌طریق ، می‌توان دستگاه‌های پرینتر را به شبکه متصل کرد و به صورت مشترک از آن استفاده کرد. این امر باعث می‌شود که کاربران در یک شبکه، به صورت مشترک بتوانند از دستگاه پرینتر استفاده کنند و نیازی به نصب دستگاه پرینتر برای هر کامپیوتر جداگانه نباشد.

برای حمل کالا از چین به ایران کلیک کنید.

خرید کارت شبکه

اولین مرحله واردات کارت شبکه از چین به ایران خرید این وسایل از کشور چین است. این مرحله باید با رعایت چند نکته اساسی انجام شود. اولین نکته مرحله خرید کارت شبکه از چین این است که شما باید حتما این وسایل را از معتبرترین شرکت‌های چینی خریداری کنید. زیرا خرید کارت شبکه از شرکت‌های معتبر چینی باعث می‌شود که بهترین نوع کارت شبکه نصیب شما گردد.

خرید کارت شبکه
خرید کارت شبکه

برای اینکه بتوانید بهترین شرکت فروشنده کارت شبکه چینی را پیدا کنید تنها کافی است که در اینترنت راجع‌به شرکت‌های فروشنده کارت شبکه تحقیق کرده و سپس ازمیان لیست این شرکت‌ها بهترینشان را انتخاب کنید. البته با درخواست کاتالوگ و نمونه کارت شبکه از شرکت‌ها می‌توانید تشخیص دهید که معتبرترین شرکت کدام است.

برای استفاده از خدمات کارگو از چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

خرید عمده کارت شبکه

نکته دوم دررابطه با مرحله اول واردات کارت شبکه از چین این است که حتما باید آنها را بصورت عمده خریداری کنید تا بتوانید از واردات آنها سود به‌دست‌آورید. خرید عمده کارت شبکه یعنی توانایی خرید تعداد زیادی کارت شبکه با قیمتی پایین از شرکت‌های چینی و درنهایت فروش آنها در بازار ایران با قیمتی بیشتر.

این روش خرید باعث می‌شود بتوانید کارت شبکه‌ها را باقیمتی پایین از چین خریداری کرده و درنتیجه هزینه واردات شما کاهش یابد. همین کاهش هزینه و ازسویی فروش اجناس با قیمتی بیشتر در ایران سودآوری واردات شما را تضمین می‌کند که البته درپایان مقاله راجع به آن توضیح خواهیم داد.

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید کارت شبکه از چین

آخرین اقدام برای انجام مرحله اول واردات کارت شبکه از چین این است که این مرحله را با ارسال یک درخواست رسمی خرید نهایی کنید. این درخواست رسمی خرید پیش‌فاکتور یا پروفرما نامیده می‌شود. برای تکمیل پروفرما لازم است که شما یک‌سری اطلاعات مثل قیمت خرید، تعداد درخواستی و البته روش پرداخت هزینه خرید کارت شبکه‌ها را درآن درج کنید.

البته بهتر است این اطلاعات را باحضور یک مشاور حقوقی تکمیل کنید تا ابهامی درآن پیش نیاید. زیرا کوچک‌ترین ابهامی در تکمیل پروفرمای خرید کارت‌های شبکه باعث می‌شود که انجام این عملیات ناقص مانده و نتوانید مراحل بعدی واردات را انجام دهید.

ترخیص کارت شبکه

بعداز اینکه کارت‌های شبکه را از شرکت چینی خریداری کردید، آنها برای اینکه بتوانید این وسایل را بصورت قانونی وارد ایران کنید و مراحل بعدی واردات کارت شبکه از چین ادامه یابد، کارت‌های شبکه را به گمرک کشور چین تحویل می‌دهند.

برای آشنایی با پرسودترین کالاها برای واردات کلیک کنید.

در این مرحله شما باید برای ترخیص کارت‌های شبکه از گمرک چین اقدام کنید. برای ترخیص این وسایل از گمرک چین باید یک‌سری مدارک که ازقبل تهیه کرده‌اید را تحویل اداره گمرک چین داده و سپس منتظر تاییدیه آنها بمانید. این مدارک عبارتنداز کارت بازرگانی، پروفرما و البته بارنامه خرید کارت‌های شبکه.

ترخیص کارت شبکه
ترخیص کارت شبکه

با تحویل دادن این مراحل و تکمیل فرم درخواست ترخیص کارت‌های شبکه  و تحویل آن به اداره گمرک چین، بازرسان اداره گمرک اقدام به بررسی کارت‌های خریداری شده شما کرده و اگر مشکلی قانونی وجود نداشته باشد به‌شما اجازه ترخیص این وسایل را می‌دهند.

اجازه ترخیص با صدور برگه ترخیص داده می‌شود. در برگه ترخیص نیز حق گمرکی که باید برای دریافت کارت‌های شبکه پرداخت کنید مشخص شده است و شما می‎‌توانید با پرداخت این مدارک اقدام به دریافت کارت‌های شبکه کرده و آنها را به ایران انتقال دهید.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

وارد کننده کارت شبکه

برای انجام مراحل واردات کارت شبکه از چین لازم است که شخص در این کشور حضور داشته باشد و انجام مراحل را پی‌گیری کند. این شخص را در ادبیات تخصصی بازرگانی فورواردر می‌نامند. فورواردرها عموما توسط شرکت‌های بازرگانی واسطه دراختیار واردکنندگان قرار داده می‌شوند.

این افراد وظیفه دارند که مراحل واردات کالا از چین مثل خرید کارت‌های شبکه از شرکت‌های چینی، ترخیص کارت‌ها از گمرک این کشور و ارسال آنها به ایران را به‌جای شما انجام دهند بدون اینکه لازم باشد به این کشور سفر کنید. در پایان مقاله یکی از بهترین شرکت‌های بازرگانی که می‌تواند کارهای واردات شما را انجام دهد معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به‌سادگی این مراحل را پشت‌سر بگذارید.

حمل و نقل کات شبکه

آخرین مرحله واردات کارت شبکه از چین به ایران عبارتست از ارسال این کارت‌های شبکه از کشور چین به ایران. برای ارسال کالا از چین به ایران بطور کلی روشی به‌نام کارگو وجود دارد که درآن کالاها با استفاده از یک وسیله حمل‌ونقل باری به ایران انتقال داده می‌شوند.

حمل و نقل کات شبکه
حمل و نقل کات شبکه

با توجه به این توضیحات و اینکه درکل ۳ راه برای ارسال کالا از جایی به جای دیگر وجود دارد و عبارتنداز راه هوایی، راه زمینی و راه دریایی، شما می‌توانید با یکی از ۳ راه کارگو دریایی، کارگو زمینی یا کارگو هوایی کارت‌های شبکه را از چین به ایران ارسال کنید.

سود واردات کارت شبکه

اینکه سود واردات کارت شبکه از چین به ایران دقیقا چه‌مقدار است ازقبل مشخص نیست. چراکه این سود وابسته است به دانستن مقدار قیمت خرید کارت‌های شبکه از چین، قیمت فروش آنها در ایران و البته هزینه‌های واردات کارت‌های شبکه.

با توجه به ۲ نکته‌ای که در مرحله خرید کارت‌های شبکه گفته شد یعنی خرید از شرکت‌های معتبر و خرید بصورت عمده، شما می‌توانید این سود را ماکزیمم کنید. روش ماکزیمم کردن سود اینگونه است که با انتخاب خرید عمده قیمت خرید کارت‌ها در چین کاهش می‌یابد و البته هزینه‌های خرید نیز به کمترین مقدار خود می‌رسد و ازطرفی با خرید از شرکت‌های معتبر، می‌توانید کارت‌های شبکه را در چین با قیمتی بالاتر به‌فروش برسانید.

واردات کارت شبکه از چین با شرکت بازرگانی علی والا

شرکت بازرگانی علی والا با داشتن سابقه زیادی در واردات انواع کالا و بخصوص واردات کارت شبکه از چین می‌تواند کارهای واردات شما را برعهده گرفته و مراحل آن را به‌بهترین شکل ممکن انجام دهد. این شرکت انجام مراحل واردات کارت بازرگانی شما یعنی خرید کارت‌های شبکه از چین، ترخیص آنها از گمرک این کشور و ارسالشان به ایران را باداشتن فورواردرهایی بسیار باتجربه و آگاه درچین می‌تواند درکمترین زمان ممکن و البته با کمترین هزینه انجام دهد. تنها کافی است که با این شرکت تماس گرفته و از آنها بخواهید انجام این مراحل را برعهده بگیرند.

حرف آخر

کارت شبکه یا Network Interface Card (NIC) یک دستگاه سخت افزاری است که به کامپیوتر یا دستگاه دیگری متصل شده و اجازه می‌دهد تا به شبکه متصل شود و با دستگاه‌های دیگر ارتباط برقرار کند. این کارت‌ها به طور معمول به صورت داخلی درون کامپیوتر قرار دارند و با شبکه ارتباط برقرار می‌کنند.

کاربردهای وسیع این دستگاه‌ها در اینترنت، امنیت، ساخت شبکه‌های کامپیوتری و امنیت و نظارت بر سیستم‌ها گوناگون باعث شده که واردات کارت شبکه از چین به ایران بسیار پرمتقاضی بوده و البته بازرگانان آن را به‌خاطر سود مناسبی که دارد دراولویت واردات خود قرار دهند. بامطالبی که دراین مقاله گفته شد سعی کردیم توضیح دهیم که چگونه می‌توانید این عملیات را به بهترین شکل انجام داده و سود خوبی از انجام آن کسب کنید.

سوالات متداول درباره واردات کارت شبکه

برای واردات کارت شبکه از چین بهترین نوع خرید کدام است؟

بهترین نوع خرید خریدی است که بتواند سود واردات این وسایل از چین به ایران را بیشینه کند. درنتیجه خرید عمده از شرکت‌های معتبر بهترین نوع خرید کارت شبکه از چین است.

متداول‌ترین روش ارسال کارت شبکه از چین به ایران کدام است؟

متداول‌ترین روش واردات کارت شبکه از چین به ایران روش کارگو دریایی نام دارد که به‌خاطر امنیت بالا و هزینه کمترش نسبت به دیگر روش‌های کاگو گزینه اول بازرگانان ایرانی برای ارسال کالا از چین به ایران است.

برای تکمیل پروفرمای خرید کارت شبکه از چین چه اطلاعاتی باید درآن درج شود؟

اطلاعات لازم برای تکمیل پروفرمای خرید این وسایل عبارتست از: قیمت کارت‌های شبکه، تعداد آنها و البته نحوه پرداخت هزینه خرید این وسایل.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

212 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.